ترفند افزایش ممبر کانال تلگرامچگونه پیام رسان تلگرام خود را آپدیتهک تلگرام و نظارت بر عملکرد

چگونه می توان در تلگرام با در دست داشتن ایدی شخص به شماره ی تماس او دست یافت؟

چگونه می توان در اپلیکیشن تلگرام با در دست داشتن ایدی شخص خاصی به شماره ی تماس او دست یافت؟ نرم افزار پیام رسان تلگرام در بین میلیون ها کاربری که در سرتا سر دنیا از آن استفاده می کنند، تاکنون بسیار محبوب بوده است. در خصوص این اپلیکیشن باید گفت که قبلا، معمولا اگر شخصی آیدی تلگرام فرد خاصی را در دست داشت، نمی توانست از این طریق به شماره ی تماس شخص مود نظر دسترسی پیدا کند. ولی اخیرا ربات های خاصی طراحی و ساخته شده اند که این امکان را برای کاربران که خواستار پیدا کردن شماره ی تماس با استفاده از ایدی هستند را فراهم می نماید. البته باید گفت که این ربات ها و استفاده از آنها به شدت امنیت شبکه ی تلگرام را برای کاربران این برنامه کاهش خواهد داد. بنابر این ما قصد داریم شما با این مسائل آشنا کرده تا بتوانید از این طریق امنیت اکانت خود را در این شبکه بالا ببرید. 

هک گوشی از طریق شماره موبایل
هک گوشی از طریق شماره موبایل

اما پیدا کردن شماره ی تماس با وجود آیدی در این برنامه چگونه امکان پذیر است؟ برای پیدا کردن پاسخ این سوال در ادامه ی این مطلب با ما همراه باشید. 

بسیاری از ایرانی معمولا مایل به استفاده از برنامه های تلگرام غیر رسمی هستند. در این برنامه ها اطلاعات ذخیره شده ممکن است با استفاده از اکانت ها منتشر شود. اما چگونه این امر امکان پذیر است؟

معمولا در تلگرام غیر رسمی که به اجرا در می آیند، کد های ویرایش شده و مشخصی وجود دارند که با دسترسی به آنها به تمامی اطلاعات موجو در اکانت ها و حتی شماره ی تماس ها دسترسی پیدا خواهید کرد. در این صورت به سادگی و بدون ایجاد کوچک ترین مشکلی اطلاعات منتشر خواهد شد و در دسترس عموم قرار خواهد گرفت. البته باید به این نکته نیز توجه نمود که حجم این اطلاعات بسیار بالا ست و بسیاری از سود جویان با استفاده از ربات های پیشرفته می توانند اطلاعات هر کاربری که بخواهند با استفاده از این روش به دست بیاورند که البته این کار از نظر قانونی و اخلاقی ممنوع می باشد. 

چگونه می توان در تلگرام با در دست داشتن ایدی شخص به شماره ی تماس او دست یافت؟
ابزار های هکینگ رایگان برای هک و تست نفوذ

چگونه می توان در شبکه های غیر رسمی تلگرام امنیت اکانت خود را بالا برد؟

در خصوص پاسخ به این سوال باید گفت که اگر به دنبال بالا بردن امنیت خود در این شبکه ها هستید، بهتر است اکانت خود را به صورت کامل حذف کنید. اما قبل از انجام این کار بهتر است به موارد زیر توجه نمایید:

یک: درابتدا باید گفت، بهتر است از برنامه های غیر رسمی استفاده ننمایید.

دو: برای استفاده و دانلود این برنامه ها از سایت های معتبر و مطمئن مانند گوگل پلی استفاده نمایید.

سه: تا آنجا که امکان دارد دسترسی برنامه های خود را به بخش ها و برنامه های دیگر محدود کنید با این کار امنیت خود را بالا خواهید برد. 

چهار: اتصالات خود را با دقت بررسی و آنالیز نمایید.

پنج: به هیچ عنوان اطلاعات شخصی مهم خود را در این برنامه ها وارد ننمایید. 

شش: اکانت خود رابا استفاده از ربات ها تست نکنید چرا که با این کار ممکن است راه نفوذ به اکانت خود را برای دیگران باز کنید. 

سایت معرفی نرم افزار SPY24 و آموزش کنترل پیام ها در تلگرام

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا