بهترین برنامه های هک گوشی اندرویدی آیفون

چگونه هک کردن گوشی فقط با شماره ۲۰۲۰

هک گوشی اندروید ، از راه دور ، داشتم فکر می‌کردم که چطور یه هک گوشی با شماره تماس هک  کنم ؟ این سوال خیلی بسیار بسیار متداول و بسیار مهم است . هک کردن گوشی  به عنوان یک کارفرما ، اگر می‌خواهید فعالیت‌های کارمندان خود را دنبال کنید ، ممکن است لازم باشد .

به عنوان والدین ، در صورت تمایل به نظارت بر رفتار فرزندتان به صورت آنلاین ، لازم است. ممکن است بخواهید همسرتان را به صورت آنلاین ردیابی کنید. در این مقاله خواهیم دید که چگونه می توانید به راحتی با هیچ چیز دیگری به جز شماره ، گوشی موبایل را هک کنید . خواهیم دید که این امکان وجود دارد و چگونه می توانید به راحتی آن را انجام دهید.

قسمت ۱: میتوانید یک گوشی هک شده باشد تنها با شماره؟

بله , اگر درباره ابزارهای مناسب بدانید , می‌توانید این کار را انجام دهید . با این حال , نکته درک این مطلب است که شما تنها شماره‌ گوشی دستگاه را دارید . شما به دستگاه فیزیکی دسترسی ندارید .

اگر مسیر فنی را طی کنید ، باید اطلاعات زیادی کسب کنید.هک گوشی با imei چگونه انجام می شود ؟ با این وجود ، همه این موارد نیاز به دسترسی فیزیکی به دستگاه دارد.

راه ساده تر استفاده از یک برنامه جاسوسی محبوب و سفارشی است. چنین برنامه هایی برای گوشی های هوشمند ساخته شده است و با استفاده از آنها ، می توانید هک گوشی از راه دور کنید. با این حال ، یک نکته مهم وجود دارد که هنگام استفاده از هر برنامه نظارت باید به خاطر داشته باشید.

استفاده از برنامه جاسوسی مانند spy24 یا هک گوشی اندروید برای این منظور بسیار توصیه می شود. این برنامه ها دارای ویژگی های بسیار قدرتمندی هستند و مورد اعتماد میلیون ها کاربر در سراسر جهان هستند. آنها ساده برای استفاده و کار با احتیاط هستند. بگذارید ابتدا به طور مفصل به مسائل مربوط به هک کردن هر دو نوع سیستم عامل بپردازیم.

چگونه هک کردن گوشی فقط با شماره 2020 ، هک گوشی از راه دور۱٫۱ آیا هک فقط iOS و هک گوشی اندروید فقط با شماره ممکن است؟

هک کردن گوشی بدون تماس با آن فقط در صورت داشتن دستگاه های iOS امکان پذیر است. لازم است اعتبار iCloud دستگاه را بدانید. سپس برنامه همه داده ها را همگام سازی کرده و همه چیز را از طریق گوشی به شما نشان می دهد. هیچگونه نصب برای دستگاه هدف ضروری نیست.

با این حال ، دستگاه های Android متفاوت هستند. هیچ برنامه ای تا تاریخ وجود ندارد که بتواند گوشی هک گوشی اندروید  را از راه دور هک کند. برای نصب یک برنامه همیشه یک بار به دسترسی فیزیکی دستگاه نیاز دارید. فقط در این صورت می توانید همه چیز را با احتیاط کنترل کنید.

اگر تاکنون برنامه ای را مشاهده کرده اید که ادعا می کند از راه دور اندروید را هک می کند ، بدانید که این یک نرم افزار کلاهبرداری است. هرگز به برنامه هایی که ادعاهای دروغین می کنند اعتماد نکنید زیرا می توانند امنیت شما را به خطر بیاندازند.

۱٫۲ هرگز رمز عبور را مجدداً تنظیم نکنید

نکته دیگری که باید به خاطر بسپار این است که برای تنظیم مجدد کد عبور تلاش نکنید. این یک اشتباه بسیار رایج است که چندین نفر مرتکب آن می شوند. با بازنشانی رمز عبور یک گوشی ، همه داده ها حذف می شوند. مانند انجام یک عملیات تنظیم مجدد کارخانه است.

گوشی بی فایده خواهد بود و شما قادر به ردیابی پیام یا اطلاعات در مورد هدف نخواهید بود. بهترین راه حل کلی استفاده از یک برنامه جاسوسی برای این منظور است.

قسمت دوم: چگونه گوشی شخصی را هک کنیم

اگر به دنبال یک برنامه قابل اعتماد ، مشهور ، ایمن و قابل اعتماد برای نظارت بر گوشی هستید ، spy24 را امتحان کنید. با رابط کاربری و بصری آن کاملاً تعظیم خواهید کرد. اشاره ای به ویژگی های غنی آن برای کنترل از راه دور هدف نیست!

این برنامه در سراسر کشور در سراسر ۱۹۰ کشور توسط میلیون ها کاربر استفاده می شود. به همین دلیل است که خانه های برتر رسانه مرتباً آن را روی سکوهای خود به نمایش می گذارند. همانطور که قبلاً نیز اشاره شد ، اگر هدف اندروید باشد ، ابتدا باید برنامه جاسوسی را نصب کنید.

spy24 برای این منظور یک برنامه اندرویدی بسیار سبک دارد. این برنامه فقط کمتر از ۲M فضا را می گیرد. آیا می خواهید برنامه را بعد از نصب حذف کنید؟ جای نگرانی نیست می توانید از راه دور برنامه را با یک کلیک حذف کنید. علاوه بر این ، برنامه باتری را تخلیه نمی کند و مخفیانه اجرا می شود.

راه حل spy24 iOS حتی ویژه تر است. این راه حل مناسب برای کسانی است که می خواهند بدانند چگونه گوشی همراه را فقط با شماره هک کنند. راه حل مبتنی بر ابر است. نیازی به نصب هیچ برنامه ای روی گوشی مورد نظر نیست. برای دسترسی به کلیه داده ها می توانید از هر مرورگری استفاده کنید.

۲٫۱ چرا باید از SPY24 استفاده کنید؟

آیا می خواهید در مورد ویژگی های منحصر به فرد برنامه spy24 اطلاعات بیشتری کسب کنید؟ بگذارید همه آنها را یک به یک ببینیم.

  • ردیابی پیام کوتاه: پس از شروع نظارت بر گوشی با استفاده از برنامه spy24 ، همه پیامهای دریافتی و ارسال شده قابل مشاهده است. می توانید پرونده های رسانه را به راحتی و از راه دور پیگیری کنید.
  • ردیابی محل سکونت: این برنامه به شخص کمک می کند تا داده های GPS گوشی مورد نظر را در هر زمان و بدون مکان قرار دهد. شما می توانید در چه زمانی هدف را در یک مکان خاص با نشانگرهای زمانی در دسترس کنترل کنید. هنگامی که گوشی هدف در مرزهای نرده جغرافیایی حرکت می کند ، هشدارهایی دریافت خواهید کرد.
  • نظارت بر رسانه های اجتماعی: اگر می خواهید فعالیت های رسانه های اجتماعی را رصد کنید ، هیچ راه حل بهتری برای spy24 ندارید. به راحتی می توانید به اسنپ چت ، پیام های فیس بوک ، پیام های اینستاگرام و واتس اپ دسترسی پیدا کنید. همچنین می توانید فایلهای رسانه ای را رد و بدل کنید.
  • Call Tracker: می توانید از راه دور همه تماسها از جمله تماسهای ورودی و خروجی را کنترل کنید. جزئیات تماس گیرندگان و مدت زمان تماس با استفاده از این برنامه نیز قابل دسترسی است.
  • هک گوشی از راه دور

۲٫۲ هک کردن تمام حساب های ایمیل و رسانه های اجتماعی با Android Keylogger

اگر می خواهید با یک برنامه spy24 در یک دستگاه Android یک قدم جلوتر بروید ، می توانید از ویژگی keylogger استفاده کنید. با استفاده از این ویژگی می توانید کلیه فشارهای کلیدی را در گوشی مورد نظر ردیابی کنید.

keylogger همه آنچه را که در گوشی توسط هدف تایپ شده است ، ثبت می کند.

keylogger نام کاربری و کلمه عبور کل حساب های بازدید شده توسط کاربر را ذخیره می کند. بنابراین ، شما قادر خواهید بود به حساب های ایمیل و رسانه های اجتماعی هک گوشی اندروید شوید. این باعث می شود keylogger به یک ویژگی بسیار قدرتمند تبدیل شود.

۲٫۳ نحوه هک گوشی از راه دور : آموزش گام به گام

آیا می دانید برای هک کردن حساب های رسانه های اجتماعی گوشی نیاز به روت لازم نیست؟ spy24 از این طریق بی نظیر است. اکثر برنامه های جاسوسی برای ردیابی پیشرفته ابتدا شما نیاز به انجام عملیات روتینگ / روت گوشی دارند. با این حال ، spy24 روند کار را بسیار ساده می کند.

مراحل نصب برنامه spy24 بسیار ساده است و کمتر از ۵ دقیقه طول می کشد. برنامه spy24 برای هر دو گوشی Android و iOS در دسترس است.

مرحله اول: اولین قدم ایجاد یک حساب کاربری رایگان در وب سایت رسمی spy24 است . خواهید دید که بسیار ساده و کاربر پسند است و فقط چند دقیقه طول می کشد.

مرحله دوم: اکنون نوع گوشی خود را انتخاب کنید. راه حل  هک گوشی اندروید  spy24 نیاز به نصب بر روی دستگاه دارد. همه مجوزهایی را که برنامه از آنها درخواست می کند مجاز است.

برای هک کردن آیفون فقط با spy24 آن ، می توانید از راه حل spy24 iOS استفاده کنید . نیازی به نصب دارد. شما فقط به اعتبار iCloud مورد نظر نیاز خواهید داشت. شما می توانید از هر مرورگری بنا به دلخواه خود استفاده کنید تا از راه دور داده ها را رصد کنید. به این ترتیب ، نمی توان آن را تشخیص داد!

فقط اعتبار iCloud گوشی مورد نظر را تأیید کنید. به برنامه اجازه دهید تا مدتی همه داده ها را همزمان کند.

مرحله سوم: بعد از تأیید موفقیت آمیز در حساب ، تقریباً همه چیز را تنظیم کرده اید. می توانید فعالیت نظارت بر گوشی مورد نظر را شروع کنید.

اکنون می توانید پیام های WhatsApp ، اس ام اس ، پیام های فیس بوک و اینستاگرام را مشاهده کنید. چندین گزینه دیگر در داشبورد کنترل پنل شما وجود دارد که می توانید انتخاب کنید.

شما می توانید هرکدام را که می خواهید هک کنید و از راه دور به آن دسترسی پیدا کنید ، انتخاب کنید. همانطور که مشاهده کردید ، مراحل نصب فقط از سه مرحله آسان تشکیل شده است.

۲٫۴ فناوری مخفی برای نظارت مخفیانه داده ها

با استفاده از فناوری پیشرفته مخفی کاری ، برنامه spy24 در گوشی های Android پنهان مانده است. نماد برنامه درست بعد از مراحل نصب حذف می شود. برنامه در پس زمینه کار می کند. از این رو شگفت انگیزترین ویژگی برنامه spy24 کار مخفیانه و احتیاطی آن است.

این یک چیز بسیار مهم برای اطمینان است. اگر یک برنامه جاسوسی توجه خود را جلب کند ، کاربر هدف می داند که وی تحت نظارت است. spy24 هم از این قسمت مراقبت می کند.

 هک کردن گوشی ، هک گوشی از راه دور

قسمت سوم: نحوه هک کردن شماره موبایل از سایر موبایل ها

یکی دیگر از برنامه های استثنایی ، سریع و محبوب wi-fi-spy24 است . با استفاده از این برنامه ، می توانید گوشی شخصی را فقط با شماره هک کنید. میلیون ها مشتری رضایت بخش به برنامه wi-fi-spy24 در سراسر جهان اعتماد دارند.

هنگام استفاده از این برنامه قدرتمند ، هیچ روت کوشی  لازم نیست. شما حتی قادر خواهید بود بدون  روت گوشی ، رسانه های اجتماعی مانند پیام های فیس بوک و واتساپ را نیز کنترل کنید. بنابراین wi-fi-spy24 بسیار آسان است. اگر می خواهید فقط با یک شماره هک گوشی کنید ، باید یک آیفون باشد.

همانطور که در ابتدا توضیح داده شد ، گوشی های اندرویدی به دسترسی فیزیکی و نصب برنامه نیاز دارد. بنابراین ، هنوز هیچ راه حل راه دور وجود ندارد. با این حال ، wi-fi-spy24 از فناوری مخفی کاری داخلی استفاده می کند و بنابراین می تواند بطور پنهانی و بدون توجه به آن اجرا شود. همچنین بسیار سبک و ایمن است.

ممکن است دوست داشته باشید: چگونه گوشی شخصی را بدون لمس کردن آن هک کنید

۳٫۱ چگونه wifi-spy24 به شما کمک می کند؟

wifi دارای چندین ویژگی مفید است که نظارت بر گوشی را آسان می کند. می توانید برنامه های رسانه های اجتماعی از جمله پیام های اینستاگرام ، پیام های فیس بوک و عکس های Snapchat را رصد کنید. همچنین می توانید پرونده های رسانه ای ارسال شده و دریافت شده را مشاهده کنید.

همچنین می توانید با استفاده از keylogger داخلی در برنامه Android ، کلیه کلیدهای صفحه را وارد کنید. همه حرکات کلیدی را ضبط کرده و تمام نام کاربری و کلمه عبور را بدست آورید. این یک روش عالی برای نظارت بر همه حسابها از جمله رسانه های اجتماعی و دیگران است.

سپس می توانید از Geofencing نیز برای ردیابی حرکت فیزیکی هدف استفاده کنید. هر وقت هدف از مرزها عبور کند ، هشدار دریافت می کنید. همچنین می توانید جزئیات تماس را مشاهده کنید.

هک گوشی از راه دور

۳٫۲ مرحله برای هک کردن شماره موبایل از سایر موبایلها

آیا می خواهید بدانید که چگونه شماره گوشی همراه را از سایر موبایل هک کنید؟ برای این کار فقط نیاز به برنامه wi-fi-spy24 دارید. مراحل نصب بسیار ساده است و در کمتر از ۵ دقیقه تنظیم می شوید.

برای راحتی کاربران ، نسخه های برنامه هک گوشی اندروید و iOS هر دو در دسترس هستند. ابتدا می توانید در وب سایت رسمی spy24 ثبت نام کنید. پس از ثبت نام کامل ، در صورت هدف Android ، برنامه را نصب کنید. برای IOS برنامه را نصب کنید.

شما فقط به نام کاربری iCloud و گذرواژه حساب احتیاج دارید. همه چیز دیگر از راه دور توسط برنامه انجام می شود. پس از اتمام نصب ، می توانید به سادگی در کنترل پنل وارد شوید. در داشبورد چندین گزینه مختلف برای هک کردن وجود دارد.

هک گوشی اندروید : 

هک گوشی از راه دور

نتیجه

نحوه چگونه هک کردن گوشی فقط با شماره ، یک سؤال معمول است. این در واقع واقعیتی با آیفون هاست. به چیزی بیشتر از اعتبارنامه iCloud دستگاه نیاز ندارید. پس از این کار ، می توانید به کلیه اطلاعات موجود در دستگاه دسترسی پیدا کنید.

توصیه می کنیم برای این منظور از spy24 یا wi-fi-spy24 استفاده کنید. هر دو برنامه دارای کاربرد آسان و راه حل مبتنی بر سیستم عامل iOS هستند. نیازی به جیلبریک نیست. شما قادر خواهید بود تمام پیام های رسانه های اجتماعی را نیز رصد کنید .

این برنامه ها با احتیاط ترین روش از راه دور به گوشی مورد نظر دسترسی پیدا می کنند. در بین همه برنامه های جاسوسی پیشرفته ، spy24 و wi-fi-spy24 ساده ترین ، پیشرفته ترین و کاربر پسند هستند.


برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور


keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا