آموزش شناخت انواع هک و روش های مقابلهآیا اینستاگرام من هک شده است؟!برنامه های هک گوشی برای اندروید و ایفونبهترین برنامه های هک گوشی اندرویدی آیفونروش عالی برای ردیابی گوشیکنترل گوشی از راه دور برنامه برای کنترل اعضای خانوادههک آیفونهک تلگرام و نظارت بر عملکرد

چگونه واتساپ دیگران را چک کنیم

چگونه واتساپ دیگران را چک کنیم , هک اکانت واتس اپ , خواندن پیام واتس اپ دیگران , چگونه واتساپ دیگران را هک کنیم , هک واتساپ از راه دور

هک واتس اپ دیگران و دیدن پیام‌ های متعلق به دیگران در برنامه پیام رسان واتس اپ (WhatsApp) قبل از ظهور پیام‌ رسان تلگرام به یکی از محبوب‌ ترین جستجو های کاربران به‌ خصوص ایرانی در سراسر دنیا تبدیل‌ شده بود. اما سوال این است که آیا واتس اپ هک می‌ شود یا کار اخلاقی و اجتماعی صحیحی به‌ حساب می‌ آید یا خیر، آیا به ابزار های نظارتی اجازه خواندن پیام‌ های واتس اپ دیگران داده می‌ شود یا نه؟

ساده ترین روش هک واتس اپ از راه دور

خواندن پیام واتس اپ دیگران :

نرم‌ افزار بومی و ایرانی سامانه کنترل و مراقبت از خانواده(SPY24)، این قابلیت را دارد تا در حوزه کنترل والدین، خدمات کنترل و مانیتورینگ پیام‌ های رد و بدل شده در پیام‌ رسان واتس اپ را در اختیارتان قرار دهد. حال در رابطه با نحوه استفاده از نرم‌ افزار SPY24 برای هک واتس اپ در راستای محافظت و مراقبت از خانواده و فرزندان پس از بررسی اجمالی امنیت نرم‌ افزار واتس اپ خواهیم پرداخت.

برنامه نظارت بر فرزندان SPY24 به شما امکان نظارت بر اکانت پیام رسان واتس اپ را می دهد. با استفاده از برنامه SPY24 می توان از قابلیت های زیر برخوردار شد.

فرزند شاید ممکن است که بخواهید گوشی چک گوشی یا همسرتان

 

فرزند شاید ممکن است که بخواهید گوشی چک گوشی یا همسرتان

  • مشاهده پیام های ارسال و دریافت شده بدون نیاز به روت کردن گوشی
  • مشاهده جزئیات پیام ها از جمله تاریخ و ساعت ارسال یا دریافت
  • دریافت مخاطبین فرزند شما در پیام رسان واتس اپ
  • مشاهده پیام های حذف شده توسط فرزند شما
  • نظارت کاملا پنهانی و از راه دور
  • خواندن پیام واتس اپ دیگران

ضعف سیستم مخابراتی SS۷ زمینه نفوذ هکرها به تلگرام و واتس‌آپ را فراهم کرد تا به این طریق تمامی مردم نسبت به مقوله نسبی بودن امنیت، آگاه باشند.

به گزارش ایران جیب به نقل از تسنیم، استفاده از پیام‌رسان‌های موبایلی به امری طبیعی برای کاربران گوشی‌های هوشمند تبدیل شده و برندهایی مانند تلگرام با مانور پیرامون بستر امنیتی قوی و غیرقابل هک، محبوب دل ایرانی‌ها شده است.

تلگرام و واتس‌آپ جزو اپلیکیشن‌های مورد نظر ایرانی‌ها هستند و استفاده بسیاری از آنها در طول روز می‌شود به گونه‌ای که شاید بتوان گفت جایگزینی برای ارتباطات تلفنی، پیامکی و مکاتبات ایمیلی شده‌اند.

 هر دو برنامه مذکور از شیوه رمزگذاری Ende to End استفاده می‌کنند و از این طریق شنود ارتباطات برقرار شده در آنها کار بسیار دشواری است.

با تمام ترفندهای امنیتی لحاظ شده برای این اپلیکیشن‌ها اما باز هم گاهی اوقات این آنها نیستند که فضای امنیتی را راهبری می‌کنند بلکه شرایط نفوذ کاملا از اختیار آنها خارج است.

 در حال حاضر هم آسیب‌پذیری سیستم SS7 که شبکه جهانی برای حامل‌های ارتباطی است و به عنوان هاب ارتباطات عمل می‌کند، باعث نفوذ به تلگرام و واتس‌آپ شده است.

چند سالی می‌شود که به کرات در ارتباط با نواقص امنیتی و ضعف‌های سیستم SS7 گزارشاتی به گوش می‌خورد و حتی مخابرات دولت‌های دنیا نیز نسبت به ضعف‌های آن آگاه هستند اما این نواقص این سیستم، دامن اپلیکیشن‌های ایمن تلگرام و واتس‌‌آپ را گرفت.

جالب است برخلاف آگاه بودن مخابرات کشورها بر نواقص امنیتی SS7، ظاهرا پیدا کردن راه‌حل برای رفع این مشکلات چندان کار ساده‌ای نیست.

برای اینکه مشخص شود در این فیلم چه اتفاقی افتاد، باید گفت که هکر به عنوان کاربر مقصد (مخاطب تلگرام) شناسایی شد.

برخلاف اینکه هکرها می‌توانند با قرارگیری بین دو نفر که از طریق تلگرام با هم ارتباط برقرار می‌کنند (هک به شیوه man-in-the-middle) موجب توقف در ارسال پیام‌ها شوند اما به دلیل الگوریتم رمزنگاری End to End قادر به بازگشایی پیام و خواندن آن نیستند اما در شیوه کنونی خود را به عنوان مخاطب جا زده‌اند و می‌توانند پیام‌ها را نیز بخوانند.

در بستر تلگرام کلید‌های رمزگذاری و رمزگشایی تنها در اختیار کاربر اول (فرستنده پیام) و کاربر دوم (دریافت کننده پیام) قرار دارد اما هکر با استفاده از ضعف سیستم SS7 و دانستن شماره یکی از کاربران تلگرام، خود را به جای او معرفی کند و بر پیام‌های ارسالی و دریافتی او مسلط شود.

در واقع هکر شبکه مخابراتی را فریب داده و خود را به عنوان یکی از کاربران اپلیکیشن ارتباطی تلگرام یا واتس‌آپ جا زده است.

علی‌رغم اینکه هنوز جزییات بیشتری در دست نیست اما به نظر نمی‌رسد چنین اقدامی (نفوذ) کاری سخت برای هکرها باشد. هکرها در این شیوه اکانت جدیدی برای تلگرام و واتس‌آپ می‌سازند و بعد از وارد کردن شماره قربانی و دریافت کد امنیتی، عملا وارد اکانت او می‌شوند.

Whatsapp یکی از محبوب ترین اپلیکیشن های مسنجر در موبایل است که امروزه میلیون ها نفر از آن استفاده می کنند. این محبوبیت باعث می شود که هدف خوبی برای هکر ها باشد . هر هکری با داشتن دانشی خوب به راحتی می تواند اکانت واتس اپ شما را هک کند.

هکر می تواند دوست ویا یک از اعضای خانواده ی شما باشد. در این مطلب به شما خواهیم گفت که چگونه هکر ها اکانت واتس اپ شما را هک می کنند و همچنین شما چگونه می توانید از اکانت واتس اپ خود در برابر آنها محافظت کنید.

چگونه واتساپ دیگران را چک کنیم , هک اکانت واتس اپ , خواندن پیام واتس اپ دیگران , چگونه واتساپ دیگران را هک کنیم , هک واتساپ از راه دور

 

چگونه واتساپ دیگران را چک کنیم

۱- هک اکانت واتس اپ از طریق پیامک تایید OTP (یکبار رمز)

تقریبا همه ی شما می دانید که بدون تایید شماره ی واتس اپ ( همان شماره تلفن ) از طریق پیامک تایید OTP ، نمی توانید از این مسنجر استفاده کنید. در این حالت ، هکر فقط نیاز به دسترسی به پیامک های شما دارد که می تواند با استفاده از نرم افزار های جاسوسی بدست آورد.

راه های مقابله با هک پیامک

  • همیشه یک آنتی ویروس خوب بر روی موبایل خود نصب کنید.
  • با استفاده از PIN یا قفل الگلو (Pattern Lock) موبایل خود را قفل کنید.
  • اطلاع رسانی های پیامک را در حالتی که صفحه ی گوشی شما قفل است ، خاموش کنید.
  • از نرم افزار هایی که اپلیکیشن ها را قفل می کنند ، برای نرم افزار پیامک خود استفاده کنید.
  • هک واتساپ از راه دور

۲- از طریق تماس واتس اپ

اگر به هر ترتیبی روش قبلی کار نکند ، هکر از گزینه ی دوم ، یعنی تایید اکانت واتس اپ از طریق تماس واتس اپ. هکر فقط به مدت ۱۵ ثانیه به موبایل شما نیاز دارد. اگر هکر یکی از دوستان یا آشنایان شما باشد به راحتی می تواند این کار را انجام دهد.

راه های مقابله با هک واتس اپ از طریق تماس واتس اپ

  • نرم افزار قفل تماس های ورودی را بر روی موبایل خود نصب کنید.
  • هک واتساپ از راه دور

۳- اپلیکیشن های جاسوسی و مانیتورینگ

در اینترنت انواع و اقسام نرم افزار های جاسوسی برای اندروید وجود دارد. اگر دوست یا آشنای شما یکی از این نرم افزارها را بر روی گوشی شما نصب کند ، به راحتی می تواند از هر جایی ، پیام های واتس اپ شما را بخواند.

راه های مقابله با مانیتور واتس اپ و نرم افزارهای جاسوسی

  • تلفن اندرویدی خود را برای نرم افزارهای مشکوک و ناشناخته چک کنید.
  • اگر گوشی خود را روت کرده اید ، می توانید از نرم افزار های مدیریت دسترسی برای موبایل خود استفاده کنید.
  • هک واتساپ از راه دور

۴- استخراج پیام های واتس اپ

امروزه استخراج پیام های واتس اپ از طریق فایل msgstore.db ممکن نیست . اما ترفند دیگری برای بدست آوردن تمام پیام های قربانی وجود دارد. هکر یک فایل پشتیبان از تمام پیام ها و گفتگو های شما تهیه و آن را در قالب یک فایل متنی برای خودش ایمیل می کند و به راحتی تمام پیام های واتس اپ شما را می خواند.

راه های مقابله با این نوع حمله

  • ایمیل خود را چک کنید و ببیند که پیام های ناشناخته را از ایمیل شما ارسال نکرده باشد.
  • از نرم افزارهای قفل برای واتس اپ و ایمیل خود استفاده کنید.
  • با استفاده از قفل الگو ، تلفن خود را قفل کنید.
  • چگونه واتساپ دیگران را هک کنیم
  • هک واتساپ از راه دور
  • هک اکانت واتس اپ

۵- کنترل تلفن شما

انداختن صفحه ی تلفن های اندرویدی در کامپیوتر بسیار ساده است . هکر ها با طیف گسترده ای از نرم افزارهایی که این کار را انجام می دهند آشنا هستند . راه دیگری که هکر ها می توانند کنترل تلفن شما و همچنین واتس اپ را به دست بگیرند از استفاده از نرم افزار هایی مانند Teamviewer Quick Support و Airdroid است.

راه های مقابله با این نوع هک واتس اپ

  • قفل الگو را در تلفن اندرویدی خود فعال کنید.
  • تلفن خود را برای نرم افزارهای مشکوک بررسی کنید.
  • هک اکانت واتس اپ

۶- استفاده از واتس اپ وب

Whatsapp web ویژگی جدید واتس اپ است که می توان با استفاده از آن پیام های واتس اپ را در هر کامپیوتری بخوانید و یا ارسال کنید. اما ابتدا می بایست کد QR مربوط به آن را از تلفن همراه خود اسکن کنید. اگر هکر ، دوست یا هم دانشگاهی شما باشد به راحتی می تواند به موبایل شما دسترسی پیدا کند و واتس اپ شما را به Whatsapp web وصل کند. به این ترتیب وی می تواند تمام پیام های شما را در واتس اپ بخواند و یا پیامی را ارسال کند .

خواندن پیام واتس اپ دیگران

راه های مقابله با هک واتس اپ از طریق Whatsapp web

  • Whatsapp web log را در تلفن خود چک کنید. اگر کسی از آن استفاده کند شما می توانید آن را مانند تصویر زیر مشاهده کنید.

چگونگی دسترسی به واتساپ دیگران

روش دسترسی به واتساپ دیگران , نحوه ورود به واتساپ دیگران ,دسترسی به واتساپ دیگران

واتساپ را هک کنید!  نقش حکومت در حفظ حریم خصوصی کاربران تا کجاست؟

گاهی راه حل های کوچک بسیار کارآمد هستن و می توانند بدبد بخورند، برایم بسیار جالب بود که بدانم چگونه می شود بدون ثبت شماره تلفن از سیستم های ارتباطی برای گفتگو استفاده کرد.

با توجه به اختلالاتی که در دستور کار استفاده از تلگرام قرار گرفته احتمال اینکه بزودی همگی کاربر ها به وایبر و یا Whatsapp بر گردند کم نیست و هنوز گروه ها و افرادی از این مسنجر استفاده می کنند.

با هم به بررسی راهی اتصال به این مسنجر بدون ثبت شماره تلفن خواهیم پرداخت.

سرویس فناوری فردا: پیامی در گروه‌ها منتشر می‌شد که ما می‌توانیم واتس آپ را هک کنیم.

برخخی نیز در دوران محدودی جواب می‌داد.

اما با پیشرفت تکنولوژی عمده این راه‌ها بسته شده است و امکان آن فراهم نیست.

به عنوان مثال با جعل پیامک تایید تلاش می‌کردند تا ورود کاربر را تسهیل کنند و به عبارتی واتس‌آپ را فریب دهند.

این باگ مشهور به سرعت توسط واتس آپ مسدود شد ولی سرو صدای بسیاری بهه پا کرد.

یکی از کاربران در این باره نوشته بود:

«گاهی راه حل های کوچک بسیار کارآمد هستن و می توانند بدبد بخورند، برایم بسیار جالب بود که بدانم چگونه می شود بدون ثبت شماره تلفن از سیستم های ارتباطی برای گفتگو استفاده کرد.

با توجه به اختلالاتی که در دستور کار استفاده از تلگرام قرار گرفته احتمال اینکه بزودی همگی کاربر ها به وایبر و یا Whatsapp بر گردند کم نیست و هنوز گروه ها و افرادی از این مسنجر استفاده می کنند.

با هم به بررسی راهی اتصال به این مسنجر بدون ثبت شماره تلفن خواهیم پرداخت.» دسترسی به واتساپ دیگران

چگونگی دسترسی به واتساپ دیگران

او در راه‌حل خود این کار را به وسیله spoof text message برای گوشی های اندرویدی و در آیفون ها Fake a message انجام داده بود.

هکرها هرروز در کمین هستند تا حریم خصوصی کاربران را هک کنند و به آن دسترسی پیدا کننند. و هر روز شرکت‌های فناوری در جنگی مستمر با آنها هسستند. روزی غلبه با هکرهاست و روزی با دولوپرها. باید دید این جنگ دائمی در آینده چگونه می‌تواند مردم را در برابر این حملات آسیب‌پذیر کند و آیا دولت‌ها می‌وانند اعمال حاکمیت بیشتری بر فضای مجازی داشته باشند؟

حریم خصوصی؛ هرروز نحیف‌تر از دیروز!

محمد صالح مفتاح کارشناس فضای مجازی می‌گوید: «دو ملاک برای حریم خصوصی و تعریفش وجود دارد یکی ملاک شخصی و دیگری ملاک نوعی است. ملاک شخصی‌‌ همان محدوده‌ای است که فرد نمی‌خواهد دسترسی دیگران به آن را ممنوع کند. ملاک نوعی مجموع اطلاعاتی است که نوعا افراد نمی‌خواهند در اختیار افراد قرار بگیرد. در واقع حریم خصوصی را در همه جا می‌توان تعریف کرد. آن چیزی که سبب شده مفهوم حریم خصوصی تغییر کند دو مسئله است: یکی امکان پذیری محدودسازی در دسترسی افراد به اطلاعات خصوصی افراد است و دیگری تحول در نگرش هاست. برای مثال قبلا افراد علاقه نداشتند که عکس شخصی خودشان را به دیگران نشان دهند اما اکنون با توجه به تحولاتی که در ذهن افراد رخ داده خیلی راحت این عکس‌ها را در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌کنند! به عبارت دیگر مفهوم جدیدی در رابطه با حریم خصوصی شکل گرفته است.»

او معتقد است گسترش فضای مجازی تهدیدات بسیاری را برای کاربران ایجاد کرده است. نقش حاکمیت و بخش عمومی در نظارت و آموزش سواد فضای مجازی به کاربران می‌تواند تا حدودی مانع گسترش یا ایجاد آسیب در فضای مجازی باشد.

از سوی دیگر نهادهای حاکمیتی مثل افتا باید به فکر سیاست‌گذاری برای نظارت بر اپلیکیشن‌هایی باشند که در اختیار مردم است تا مردم ناخواسته در معرض حمله یا تهدیدات سایبری واقع نشوند.

وصل شدن به واتساپ دیگران

اگر در گوگل به دنبال نرم افزار، آموزش و یا برنامه هک و کنترل واتس اپ هستید که بتوانید توسط آن واتس اپ دیگران را هک و کنترل کنید، بی شک با سایت ها و جملات زیر برخورد خواهید کرد …

هک واتس اپ، آموزش کنترل و هک واتس اپ، روش های هک واتس اپ، هک واتس اپ در پنج دقیقه، چگونه واتس اپ دیگران را هک و کنترل کنیم،

وصل شدن بهواتس اپ دیگران و کنترل پیام ها

نرم افزار هک واتس اپ WhatsApp به والدین اجازه می دهد تا بتوانند کنترل دقیق و کاملی بر پیام های ارسالی و دریافتی مسنجر واتس اپ فرزندان خود را داشته باشند تا از امنیت کامل فرزندان خود در دنیای مجازی مطلع شوند… 

در ادامه با امکانات این برنامه بیشتر آشنا شوید. مانند : مشاهده پیام ها ، محدود کردن پیام ها ، دسترسی به مخاطبین واتس اپ و …

پس از نصب برنامه روی گوشی موبایل افراد خانواده و  فرزندان، نرم افزار این اجازه را به (والدین) می دهد تا بتوانند کنترل و نظارت کاملی بر مسنجر واتس اپ WhatsApp گوشی فرزندان خود را داشته باشند.

ویژگی های برنامه هک و کنترل واتس اپ افراد خانواده

برنامه کنترل واتس اپ به والدین امکان نظارت بر اکانت پیام رسان واتس اپ فرزندان و دیگر افراد خانواده را می دهد. والدین می توانند با استفاده از برنامه (SPY24) از قابلیت های زیر برخوردار شوند.

✔ کنترل و مشاهده تمام پیام های دریافت و ارسال شده از مکالمات مختلف واتس اپ

✔ مشاهده جزئیات هر پیام در واتس اپ همراه با تاریخ، نوع پیام و گیرندگان

✔ دسترسی به آرشیو تمامی اطلاعات واتس اپ از طریق پنل کاربری

✔ مشاهده تصاویر دریافتی و ارسال شده واتس اپ فرزندان

✔ دریافت اطلاعات مخاطبین واتس اپ فرزندان

✔ مشاهده پیام های حذف شده واتس اپ فرزندان شما

✔ کنترل واتس اپ بدون نیاز به روت بودن گوشی موبایل

چرا برنامه هک و کنترل واتس اپ افراد خانواده برای والدین مفید است ؟

  • (●) آیا شما نگران ارتباطات مسنجر واتس اپ فرزندانتان هستید ؟
  • (●) آیا شما می خواهید بدانید دقیقا چه چیزی در مسنجر واتس اپ فرزندانتان گفته می شود ؟
  • (●) با SPY24 اکنون امکان پذیر می شود.
  • وصل شدن به واتس اپ دیگران

مزاحمت های ایجاد شده توسط برخی افراد را بصورت کامل تشخیص داده و شماره تماس و مشخصات اینگونه افراد را بدست آورید. با برنامه هک واتس اپ افراد خانواده، شما والدین همواره در کنار فرزندان خود در فضای مجازی خواهید بود و از نگرانی های شما بسیار کاسته خواهد شد.

شبکه اجتماعی واتس اپ WhatsApp متشکل از میلیونها گروه و کانال های اجتماعی گوناگون می باشد که افراد مختلف به عضویت آنها در آمده و محتواهای گوناگونی را در آن به اشتراک و دنبال می کنند که به احتمال بسیار زیاد برخی از این گونه گروه ها و کانال ها برای فرزندان مناسب نمی باشند.

آگاهی و جلوگیری از ورود فرزندان به گروه ها و کانال های با محتوای نامناسب واتس اپ حق والدین است.

کنترل واتساپ همسر+ دیدن واتساپ دیگران

کنترل و نظارت موبایل همسر به صورت مخفیانه…..

کنترل واتساپ – گوشی های همراه منبع سرگرمی بسیار جالبی هستند. می توان با این دستگاه های هوشمند فیلم تماشا کرد، موسیقی گوش داد و از برنامه های رسانه های اجتماعی برای ارسال پیام و حتی صحبت کردن با دوستان و موارد دیگر استفاده کرد. اما در دنیای امروزی این موارد بیشتر در بین فرزندان استفاده می شود و به راحتی می توان دلبستگی فرزندان به این گوشی و تبلت ها را  به وضوح تشخیص داد. اما آیا اعتیاد فرزندان به این گوشی های هوشمند همراه صحیح است؟ البته که نه!

به همین دلیل ما می خواهیم برای رفع این مشکل درمانی سریع به شما ارائه دهیم تا بتوانید فرزندان خود را از استفاده بیش از حد از تلفن های همراه خود متوقف کنید یا حداقل بر روی آنها نظارت داشته باشید تا از امنیت آنها اطمینان حاصل کنید.

چگونه واتساپ دیگران را باز کنیم

دانلود برنامه کنترل مخفی تماس ها و پیامک های گوشی از راه دور ، برترین اپلیکیشن سال ۲۰۲۰ در خصوص کنترل و نظارت مخفی و کاملا نامحسوس گوشی موبایل فرزندان و دیگر افراد خانواده از راه دور و بصورت ۱۰۰% تضمینی و کاربردی بهمراه پشتیبانی ۲۴ ساعته (حضوری، تلفنی، واتساپ و تیکت).

دانلود برنامه کنترل مخفی تماس ها و پیامک های گوشی از راه دور فوق العاده کاربردی و واقعی می باشد و برنامه تمام پیامک ها و تماس های گوشی مورد نظرتان را بدون هیچ گونه اعلان و هشداری برای شما به پنل کاربری تان ارسال می کند.

دانلود برنامه کنترل مخفی تماس ها و پیامک های گوشی از راه دور

چگونه وارد اکانت واتساپ دیگران شویم.

ساده ترین روش هک واتس اپ از راه دور نرم‌ افزار بومی و ایرانی سامانه کنترل و مراقبت از خانواده(SPY24)، این قابلیت را دارد تا در حوزه کنترل والدین، خدمات کنترل و مانیتورینگ پیام‌ های رد و بدل شده در پیام‌ رسان واتس اپ را در اختیارتان قرار دهد. حال در رابطه با نحوه استفاده از نرم‌ افزار SPY24 برای هک واتس اپ در راستای محافظت و مراقبت از خانواده و فرزندان پس از بررسی اجمالی امنیت نرم‌ افزار واتس اپ خواهیم پرداخت.

  1. ورود به واتساپ دیگران
  2. چگونه به واتساپ دیگران وصل شویم
  3. چك كردن واتساپ ديگران
  4. دسترسی به واتساپ دیگران
  5. چگونه واتساپ دیگران را چک کنیم
  6. چگونه وارد واتساپ دیگران بشیم
  7. دانلود برنامه ردیابی مخاطبین واتساپ
  8. برنامه چك كردن واتساپ ديگران
  9. چگونه واتساپ دیگران را کنترل کنیم
  10. ردیابی واتساپ دیگران

چگونگی دسترسی به واتساپ دیگران

 

چگونگی دسترسی به واتساپ دیگران

کنترل واتس اپ دیگران + چگونه وارد واتس اپ دیگران شویم درپایین نوشته شود


برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور


keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

‫5 دیدگاه ها

  1. سلام خسته نباشیدچراspy24رانمیتونم‌‌دانلودکنم‌راهنمایم‌کنید‌ممنون‌از‌لطف‌تون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا