برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

چگونگی استعلام سیم کارت ایرانسل

بسیاری از افراد، از تعداد سیم کارت هایی که به نام آنها است اطلاع ندارند و به دنبال راهی برای استعلام سیم کارت ایرانسل هستند. با توجه به اینکه تخلفات و جرم های بسیار زیادی با استفاده از خطوط صورت می گیرد، استعلام خطوطی که به نام شما است بسیار واجب و ضروری می باشد. برای استعلام سیم کارت ایرانسل  می توانید از راه های مختلف اقدام کنید. 

شما می توانید با مراجعه به سامانه های استعلام سیم کارت، استفاده از کد های دستوری، اپلیکیشن های موجود و… از سیم کارت هایی که به نام شما است، استعلام بگرید. اگر پس از استعلام سیم کارتی به نام شما بود که از آن اطلاع نداشتید فورا آن سیم کارت را مسدود کنید تا مانع سواستفاده و تخلف افراد دیگر از نام خود شوید. در ادامه روش هایی که می توان با استفاده از آنها استعلام سیم کارت ایرانسل را انجام دهید برای شما توضیح خواهیم داد پس اگر شما هم به دنبال دانستن این روش ها هستید این مقاله را تا انتها مطالعه کنید.

استعلام سیم کارت ایرانسل از طریق سامانه 

یکی از روش های بسیار ساده برای استعلام سیم کارت های ایرانسل ورود به سامانه استعلام خطوط است. برای اینکار لازم است به سامانه استعلام خط  مراجعه کنید و با وارد کردن کد ملی خود از تعدا سیم کارت هایی که با نام شما ثبت شده است آگاه شوید.

در صورتی که از سیم کارتی استفاده نمی کنید و با نام شما است، توصیه می کنیم فورا برای مسدود کردن آنها اقدام کنید زیرا ممکن است این سیم کارت ها به دست افراد دیگر افتاده و برای شما دردسر ایجاد شود. 

برای استعلام سیم کارت ایرانسل از طریق سامانه، ابتدا باید وارد سامانه گفته شده شوید و پس از تایید قوانین وارد مرحله بعد شوید. در قسمت بعدی باید شناسه هویتی خود که شامل کد ملی، شماره گذرنامه و… می شود را تکمیل کنید؛ پس از تمامی مراحل پیامکی برای شما ارسال خواهد شد که تعداد سیم کارت هایی که به نام شما است را به شما اطلاع می دهد. در صورتی که قصد مسدود کردن سیم کارتی را داشتید به اپراتور های موجود در نزدیکی محل خود مراجعه کنید.

استعلام سیم کارت ایرانسل

استعلام سیم کارت ایرانسل از طریق کد دستوری و اپلیکیشن 

یکی دیگر از روش هایی که به آسانی می توانید استعلام سیم کارت ایرانسل را انجام دهید، استفاده از کدهای دستوری و اپیکیشن ایرانسل من است. با نصب اپلیکیشن ایرانسل من و ورود به قسمت استعلام خطوط به راحتی می توانید متوجه سیم کارت هایی که با کد ملی شما ثبت شده اند شوید. 

اگر مایل به استفاده از نرم افزار ایرانسل من و سامانه استعلام خطوط نیستید، می توانید با کد دستوری #80* از تمامی خطوط به نام خود مطلع شوید. در ادامه روش های دیگری که می توانید استعلام را انجام دهید برای شما توضیح خواهیم داد.

استعلام سیم کارت ایرانسل

استعلام سیم کارت از طریق شماره

 برای استعلام سیم کارت ایرانسل از طریق شماره باید حتما از طریق سیم کارتی که به نام شما است کد ملی خود را  به شماره 3000150 یا 300050491 ارسال کنید. پس از ارسال کدملی پیامکی برای شما ارسال می شود که در آن تمامی سیم کارت های به نام شما، در آن وجود دارد. 

خیلی از افراد می پرسند که آیا میتوان بدون مراجعه به اپراتور ها سیم کارتی را مسدود کرد؟ در ادامه پس از نام بردن تمامی روش های استعلام، روش مسدود کردن سیم کارت های ایرانسل به صورت غیر حضوری را برای شما توضیح خواهیم داد.

استعلام سیم کارت ایرانسل

نحوه استعلام سیم کارت ایرانسل از طریق اپلیکیشن ایرانسل من 

همانطور که اشاره کردیم یکی از راه هایی که می توان از طریق آن استعلام سیم کارت ایرانسل را انجام داد نصب اپیکیشن ایرانسل من است. برای استعلام خطوط از این طریق باید مراحل استعلام سیم کارت ایرانسل با اپلیکیشن را بدانید و مطابق با آن پیش بروید. 

اپلیکیشن ایرانسل من را می توانید از گوگل پلی، اپ استور، برنامه بازار و سایر روش ها دانلود و نصب کنید. پس از نصب این برنامه باید با شماره ای که با کد ملی شما ثبت شده و فعال است وارد اپلیکیشن شوید و ثبت نام کنید. 

استعلام سیم کارت ایرانسل

مراحل استعلام سیم کارت ایرانسل با اپلیکیشن 

  1.  ابتدا برنامه ایرانسل من را دانلود کرده و اقدام به ثبت نام کنید.
  2. پس از ثبت نام وارد قسمت پرونده شوید.
  3. پس از ورود به قسمت پرونده، وارد اطلاعات حساب شوید.
  4. بر روی گزینه مشاهده سیم کارتهای ایرانسل ثبت شده کلیک کنید.
  5. در آخرین مرحله یک کد یکبار مصرف بر روی شماره ای که با آن وارد اپلیکیشن شده اید، ارسال می گردد.
  6. پس از وارد کردن رمز یکبار مصرف تمامی خطوط ایرانسلی که با نام شما ثبت شده اند، نمایش داده می شوند.

برای استعلام سایر خطوط مانند همراه اول و رایتل می توانید وارد سایت های معتبر شوید و با مطالعه روش های استعلام، از خطوطی که به نام شما ثبت شده است اطلاع یابید. همچنین هر کدام از اپراتور هایی که نام برده شد، یک اپلیکیشن مخصوص به خود را دارد که می توانید با دانلود آنها استعلام خطوط را انجام دهید. 

مسدود کردن سیم کارت های ایرانسل به صورت غیر حضوری 

در صورتی که استعلام سیم کارت ایرانسل را انجام دادید و سیم کارتی به نام شما بود که از آن اطلاع نداشتید یا از آن استفاده نمی کنید، بهتر است برای جلوگیری از سوءاستفاده، آنها را مسدود کنید. یکی از راه های مسدود کردن این سیم کارت ها مراجعه به شعبه های ایرانسل نزدیک به محل زندگی شما است. 

یکی دیگر از روش ها برای مسدود کردن سیم کارت های ایرانسل، غیرفعال کردن سیم کارت ها به صورت غیر حضوری است.  برای غیر فعال سازی سیم کارت های ایرانسل به صورت غیر حضوری می توانید از دو طریق که شامل موارد زیر می شوند اقدام کنید:

  1. پس از استعلام سیم کارت ایرانسل برای غیرفعال کردن سیم کارت ها به صورت غیر حضوری می توانید به شماره های 700 یا 7033 از سیم کارت ایرانسل، با شماره های 09377000000 یا 09377033000 از سایر خطوط، تماس بگیرید.  پس از تماس با هر کدام از شماره های گفته شده، عدد صفر را وارد کنید و به اپراتور ایرانسل متصل خواهید شد و پس از خواندن شماره سریال سیم کارتی که می خواهید آن را بسوزانید، اقدام به مسدود کردن کنید.
  2. مسدود کردن سیم کارت های ایرانسل از طریق نسخه وب ایرانسل من 

استعلام سیم کارت ایرانسل

سوال های متداول در رابطه با استعلام سیم کارت ها

ممکن است در حین استعلام سیم کارت ایرانسل برای هر شخصی سوالاتی پیش آید که ما در این قسمت به برخی از سوال های متداول شما پاسخ خواهیم داد. 

مسدود کردن سیم کارت ایرانسل به صورت حضوری چگونه است؟ همانطور که گفتیم برای مسدود کردن سیم کارت های ایرانسل به صورت حضوری باید به شعبه های اپراتور ایرانسل در نزدیکی محل زندگی خود مراجعه کنید.

غیر فعال کردن سیم کارت های ایرانسل به صورت غیر حضوری چگونه انجام می شود؟ برای سوزاندن سیم کارت ها به صورت غیر حضوری مطالبی که در بالا گفتیم را مطالعه کنید.

نحوه استعلام خطوط همراه اول؟ برای استعلام گرفتن خط های همراه اول تنها کافیست اپلیکیشن همراه من را دانلود کرده و استعلام خطوط را با آن انجام دهید. با استفاده از سایت همراه اول نیز می توان استعلام را انجام داد.

نحوه استعلام خطوط رایتل چگونه است؟ برای استعلام خطوط رایتل اپلیکیشن رایتل من را دانلود کنید و پس از ثبت نام در آن، استعلام خطوط را انجام دهید. برای استعلام این خطوط می توانید از کد دستوری #211* یا سایت رایتل استفاده کنید. 

ما در این مقاله تمامی روش هایی که می توانید به کمک آنها استعلام خطوط ایرانسل را انجام دهید را برای شما توضیح دادیم. برای مشاهده روش استعلام سایر خطوط می توانید به سایت ما مراجعه کنید و با مطالعه مطالب مفیدی که در آنجا قرار داده ایم از نحوه استعلام تمامی خطوط ایرانسل، همراه اول و رایتل آگاه شوید. 

استعلام سیم کارت ایرانسل


برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور


keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا