برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دورکنترل گوشی از راه دور برنامه برای کنترل اعضای خانواده

چگونگی کنترل، نظارت و ردیابی افراد از طریق شماره ی تلفن همراه

با پیشرفت علم و تکنولوژی نرم افزار های بسیار زیادی در خصوص ردیابی ، کنترل و نظارت افراد از طریق شماره ی تلفن همراه برنامه نویسی و طراحی شده است. در این مقاله قصد داریم در مورد این نرم افزارها و نحوه ی عملکرد آنها توضیح دهیم. 

چگونگی کنترل، نظارت و ردیابی افراد از طریق شماره ی تلفن همراه
چگونگی کنترل، نظارت و ردیابی افراد از طریق شماره ی تلفن همراه 6

چگونگی رد یابی افراد 

بسیار شنیده ایم که بسیاری از شما به دنبال نرم افزاری مبنی بر کنترل ، نظارت و ردیابی فعالیت همسران و یا فرزندان خود می گردید. در این مطلب می خواهیم شما را با یک نرم افزار خاص و منحصر به فرد در این زمینه معرفی و آشنا کنیم. نرم افزار رد یاب موبایل یکی ار قدرتمند ترین و کاربردی ترین نرم افزار های موجود در سطح جهانی بوده که کار نظارت، کنترل و رد یابی تلفن همراه را با استفاده از شماره موبایل انجام می دهد. تاکنون ثابت شده است که این نرم افزار در بین ده نرم افزار برتر دنیا قرار گرفته است و جایگاه ویژه و خاصی را در این خصوص از آن خود کرده است. 


از این نرم در شرایط های مکانی و زمانی متفاوتی استفاده می شود. از آنجا که نحوه ی عملکرد این نرم افزار به گونه ای ست که به کار نظارت، کنترل و ردیابی تلفن همراه می پردازد، از این رو این ویژگی منحصر به فرد استفاده از این نرم افزار مشمول به شرایط خاصی کرده است. به طور مثال زمانی که گوشی شما گم شده و یا دزدیده می شود به راحتی می توانید با استفاده از این نرم افزار تمامی فعالیت های موجود در تلفن همراه خود را از راه کنترل کرده و مانع از دسترسی دیگر افراد به اطلاعات محرمانه و شخصی در گوشی موبایل خود شوید. این نرم افزار به گونه ای طراحی شده است که تمامی پیام های نوشتاری و تصویری را در فضای مجازی و غیر مجازی زیر نظر دارد و کلیه فعالیت ها اعم از ارسال پیام ها، لیست مکالمات و تماس ها، لیست مخاطبین، تمامی عکس ها، فیلم ها و عکس ها و حتی به برنامه های نصب شده در گوشی موبایل نظارت و کنترل کامل دارد. 

علاوه بر این بسیار شنیده ایم که والدین در خصوص فعالیت های فرزندان خود در فضای مجازی و غیر مجازی و به طور کل در گوشی موبایل نگران و حساس بوده و به دنبال نرم افزاری مبنی بر کنترل و نظارت آنها و بالا بردن سطح امنیت فرزندان در گوشی موبایل می گردند. استفاده از این نرم افزار و نصب آن تا مقدار زیادی از نگرانی و دغدغه ی امروزی این والدین می کاهد و به آنها کمک می کند تا تا با کنترل فرزندان خود بتوانند آنها را در این خصوص هدایت و راهنمایی نمایند. 

چگونگی رد یابی افراد
چگونگی کنترل، نظارت و ردیابی افراد از طریق شماره ی تلفن همراه 7

برنامه ی ردیاب تلفن همراه 

برنامه ی mspy همان برنامه ی ردیاب تلفن همراه از طریق شماره ی گوشی می باشد که قبلا در مورد آن صحبت کردیم. این برنامه سازگار با هر دو نوع سیستم عامل اندروید و iOSمی باشد و بر روی هر دو گوشی قابل اجرا و نصب است. طراحی این برنامه به قدری به روز و پیشرفه است که می توان از راه دور به کلیه فعالیت های شخص مورد نظر بدون اینکه نشانه ای بر جای گذاشته شود و او متوجه و آگاه به فعالیت های شما باشد، کنترل، نظارت و رد یابی نمود. 

نصب این برنامه بسیار راحت، سریع و آسان است و هر کاربر معمولی می تواند از این برنامه استفاده کند. از ویژگی های منحصر به فرد و خاص این برنامه عبارت اند از: 

  • نظارت و کنترل تمامی پیامک های تصویری و نوشتاری با مشاهده ی تاریخ و زمان دقیق و مشخص
  • چک و بازبینی لیست تمامی تماس ها، مخاطبین و مکالمات همراه با زمان و ساعت مشخص
  • کنترل و رد یابی لحظه  به لحظه ای موقعیت جغرافیایی ( مکانی و زمانی) شخص مود نظر 
  • کنترل و نظارت به تمامی برنامه های نصب شده بر روی گوشی موبایل 
  • نظارت و چک کردن تمامی عکس ها، فیلم ها و کلیه ی کلیپ های آرشیو شده 
  • و غیره. 

قیمت این نرم افزار در حال حاضر 99.16 دلار می باشد.

برنامه ی ردیاب تلفن همراه
چگونگی کنترل، نظارت و ردیابی افراد از طریق شماره ی تلفن همراه 8

معرفی نرم افزار بین المللی Mobistealth

نرم افزار Mobistealth نیز یکی دیگر از نرم افزار های کنترلی می باشد که در جهت نظارت، کنترل و رد یابی اطلاعات شخصی در گوشی موبایل از راه دور، برنامه نویسی و طراحی شده است. از ویژگی های این نرم افزار می توان به :

  • کنترل و نظارت تمامی پیامکا های ارسال شده و دریافت شده 
  • نظارت بر تمامی مرور گرهای استفاده شده در گوشی موبایل
  • چک و بازیابی تمامی تماس ها و مکالمات با تاریخ دقیق 
  • نطارت، کنترل و رد یابی تمامی ایمیل ها
  • ردیابی موقعیت زمانی و مکانی شخص مورد نظر

با استفاد از این برنامه به راحتی می توانید GPS شخص مورد نظر را به صورت آنلاین از راه دور به صورت لحظه ای رد یابی و کنترل نمایید. 

معرفی نرم افزار بین المللی Mobistealth
چگونگی کنترل، نظارت و ردیابی افراد از طریق شماره ی تلفن همراه 9

این نرم افزار نیز مانند نرم افزار mspy که در ابتدای این مقاله به آن اشاره شد و در مورد آن توضیح داده شد، در جهت کنترل و نظارت بر کلیه ی فعالیت های شخص مورد نظر در تلفن همراه برنامه نویسی و طراحی شده ست. با استفاده از این نرم افزار ها بسیاری از والدین نگران می توانند فعالیت های فرزندان خود را در فضای مجازی و غیر مجازی و در شبک های پیام رسان اعم از اینستاگرام، تلگرام، واتس اپ، ایمو، تانگو، توییتر، فیس بوک و غیره کنترل کنند و با راهنمایی آنها سطح امنیت فرزندان خود را در این فضاها بالا ببرند. هم چنین این نرم افزار در زمانه هایی که گوشی شما به سرقت رفته باشد و یا گم شده باشد و به دست کس دیگری افتاده باشد مانع از نفوذ و دسترسی انها به اطلاعات شخصی و محرمانه ی شما در گوشی موبایل می شود. قیمت نرم افزار Mobistealth در حال حاضر 79 دلار می باشد. 

کلام آخر کنترل و نظارت افراد

در این مقاله تمامی تلاش خود را به کار گرفته ایم تا شما را با نرم افزار های کنترلی mspy و Mobistealth و ویژگی های آنها آشنا کنیم. امیدوارم از مطالعه ی این مقاله لذت برده باشید.


برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور



keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا