اخبار هک و امنیت - آخرین و جدیدترینآموزش شناخت انواع هک و روش های مقابلهاینستاگرام ترفند جالب

کارشناسان از مختل شدن اینترنت 5g با قاب گوشی خبر دادند

کارشناسان از مختل شدن اینترنت 5g با قاب گوشی خبر دادند مدت هاست که از گوشه و کنار، خبر گسترش اینترنت 5g و اجرای آن در سراسر جهان به گوش می رسد.

اما هم اکنون خبرها حاکی از آن است که احتمال مختل شدن اینترنت 5g با قاب گوشی وجود دارد. با ما همراه باشید تا با یکدیگر به بررسی این خبر بپردازیم.

مختل شدن اینترنت 5g با قاب گوشی

همان طور که پیش تر گفته شد، اینترنت 5g نسل جدیدی از اینترنت ها هستند که می توانند با سرعت بیشتری داده ها را انتقال دهند. به نظر می رسد که به زودی شاهد گسترش این اینترنت در سراسر جهان خواهیم بود.

اما امروز کارشناسان حوزه فناوری، خبر از مختل شدن اینترنت 5g با قاب گوشی می دهند به گونه ای که قاب ها می توانند به راحتی جلوی عملکرد اینترنت 5g را بگیرند.

بسیاری از کارشناسان گوشی های هوشمند را مورد بررسی دقیقی قرار داده اند و دریافته اند که قاب های این گوشی ها می توانند در برقراری ارتباط با اینترنت 5g خلل ایجاد نمایند و این می تواند به طور قابل توجهی در تضاد با انتظارات کاربران برای استفاده از این نوع اینترنت باشد و آن ها را با مشکل مواجه سازند.

البته هنوز نتیجه این تحقیقات به تائید کارشناسان نرسیده است اما بنا بر ویدئویی که در وب سایت mashable منتشر گشت، به خوبی نشان داده شد که قاب گوشی گلکسی نوت 10 پلاس، به راحتی در اتصال به اینترنت 5g و همچنین استفاده و عملکرد این سیستم تاثیرگذار است و نمی توان به درستی از این نسل جدید اینترنت استفاده نمود. به دلیل مختل شدن اینترنت 5g با قاب گوشی، به نظر می رسد که کاربران در آینده برای بهره گیری از این اینترنت، نتوانند از هر جنس قاب گوشی استفاده نمایند و انتخاب های آن ها محدود خواهد شد.
این در حالی است که در سال های اخیر، بسیاری از شرکت ها اقدام به ساخت و تولید گوشی های هوشمندی زده اند که می توانند از اینترنت پشتیبانی نمایند. کمپانی سامسونگ و هواوی تا به امروز توانسته اند گوشی های قدرتمند اینترنت 5g را برای پشتیبانی از این سرویس تولید کنند و به زودی در کشورهایی که پایه ریزی های استفاده از اینترنت ریخته شده، عرضه خواهند شد و در دسترس کاربران قرار می گیرد.

اینترنت 5g
اینترنت 5g

هم اکنون بسیاری از کاربران در سراسر جهان منتظر اجرایی شدن نسل جدید اینترنت هستند تا بتوانند از سرعت فوق العاده آن استفاده نمایند. همچنین هم اکنون کشورهای زیادی با بزرگ ترین اپراتورهای اینترنت همکاری می کنند تا بتوانند این اینترنت را توسعه دهند. امروز رقابت سنگینی میان اپراتورهای اینترنت و تلفن همراه برقرار است چرا که هر یک از آن ها خواهان راه اندازی این نسل جدید اینترنت در کشورهایی مانند ژاپن، چین، استرالیا، ایالات متحده آمریکا و … هستند تا بتوانند از برنامه های خود در این زمینه رونمایی نمایند.

نرم افزار کنترل و ردیابی آشنایی با اپلیکیشن های کنترل و ردیابی اندروید

نوشته کارشناسان از مختل شدن اینترنت 5g با قاب گوشی خبر دادند اولین بار در وبلاگ سامانه مراقبت از خانواده. پدیدار شد.

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا