برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

کانال فیلم و سریال تلگرام معرفی بهترین کانال های

کانال فیلم و سریال تلگرام معرفی بهترین کانال های ، کانال فیلم در تلگرام ، کانال فیلم ایرانی تلگرام ، کانال فیلم سینمایی ایرانی تلگرام ،

طبق آخرین برآوردها، هر کاربر ایرانی تلگرام، به طور متوسط عضو ۱۸ کانال و گروه تلگرامی می باشد که این تعداد، برای یک برنامه پیام رسانی، عدد بزرگی محسوب می شود. با این حساب دور از انتظار نخواهد بود که در این لیست بلند بالا، هر فرد حداقل عضو یک الی دو مورد از کانال های آهنگ و موزیک، کانال های طنز و یا کانال هایی مخصوص دانلود فیلم و سریال باشد. همانطور که پیش تر کانال هایی مخصوص موزیک و آهنگ را در تلگرام معرفی کرده ایم، در این مطلب نیز قصد داریم به معرفی چند مورد کانال فیلم و سریال پرداخته تا علاقه مندان بتوانند از طریق این کانال ها در تلگرام به تماشا و یا دانلود فیلم ها و سریال های مورد نظر خود بپردازند.

لیست کانال فیلم و سریال تلگرام

م  گفتنی است که در تهیه این لیست سعی شده است، تنها کانال هایی معرفی گردند که به صورت روزانه اقدام به انتشار پست نموده و محتوایی متناسب با موضوع فیلم و سریال را ارائه دهند. همچنین سعی شده است تا کانال هایی در این لیست معرفی شوند که دارای اعضای زیادی بوده و در بین کاربران تلگرام، اعتبار داشته باشند.

کانال فیلم و سریال تلگرام معرفی بهترین کانال های ، کانال فیلم در تلگرام ، کانال فیلم ایرانی تلگرام ، کانال فیلم سینمایی ایرانی تلگرام ،
کانال فیلم و سریال تلگرام معرفی بهترین کانال های

۱٫ کانال فیلم و سریال film2movie@ با بیش از ۱۷۰ هزار عضو، ارائه دهنده بروز ترین فیلم ها و سریال های دنیا

  مشاهده و عضویت در film2movie

۲٫ کانال فیلم و سریال و اخبار سینما movie_facts_farsi@ با بیش از ۱۳۰ هزار عضو

  مشاهده و عضویت در movie_facts

۳٫ کانال دانلود فیلم و سریال در تلگرام  AAA_movie@ با بیش از ۱۲۰ هزار عضو

  مشاهده و عضویت در AAA_movie

۴٫ کانال دانلود فیلم و ارائه اخبار و حواشی سینما filmBazan@ با بیش از ۱۰۰ هزار عضو

  مشاهده و عضویت در filmBazan

۵٫ کانال فیلم و سریال film7@ با بیش از ۶۰ هزار عضو

  مشاهده و عضویت در film7

برای عضویت و یا مشاهده محتوای هر یک از این کانال ها، تنها کافی است از طریق کلیک روی لینک کانال و باز کردن آن با استفاده از تلگرام، به صفحه کانال وارد شوید. همچنین می توانید از طریق تایپ آیدی کانال در قسمت جستجوی تلگرام، کانال مورد نظر خود را یافته و در آن عضو شوید. کانال های معرفی شده در این بخش، جزو بهترین و پرطرفدارترین کانال های تلگرام دانلود فیلم و موسیقی می باشد که همواره در حال به روز رسانی و ارائه جدیدترین مطالب مربوط به فیلم ها و سریال های روز دنیا روز می باشند.

علاقه مندان می توانند از طریق لینک ورود به صفحه معرفی انواع کانال تلگرام به بخش کلی کانال ها وارد شده و از طریق دسته بندی ایجاد شده، به کانال مدنظر خود وارد شوند. در پایان اگر شما نیز کانال تلگرامی می شناسید که دارای اعضا و محتوای مناسب، همچون لیست بالا می باشد، می توانید در قسمت نظرات معرفی کرده تا دیگران نیز بتوانند از این کانال های تلگرامی، نهایت استفاده را ببرند. کانال هایی که بیش از ۱۰۰ هزار عضو داشته باشند، به تدریج در لیست بالا افزوده خواهند شد.

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا