اخبار هک و امنیت - آخرین و جدیدترین

کد تست گوشی هواوی برای ارزیابی کارکرد

کد تست گوشی هواوی ، کد تست گوشی اندروید ، کد تست گوشی سامسونگ ، کد تست گوشی ایفون ، کد تست گوشی huawei ، تست کد imei گوشی

کدهای تست به مجموعه ای از کدهای USSD اطلاق می شود که برخی از اطلاعات و تنظیمات خاص را برای کاربر به نمایش در می آورند. این کدها معمولا جزو تنظیمات مخفی هر گوشی به حساب می آیند که فقط توسط کمپانی برای برخی از مدل های خود، ارائه می شوند. سیستم عامل اندروید نیز برخی از کد های مخفی را برای گوشی هایی که از این سیستم عامل استفاده می کنند دارد، که برای بسیاری از برندهای مختلف گوشی می تواند به کار رود. در گذشته کدهای تست گوشی های سامسونگ را مورد بررسی قرار دادیم. در این مطلب قصد داریم تا مجموعه ای از کد تست گوشی هواوی را برای دارندگان این گوشی ارائه دهیم تا با استفاده از آن ها بتوان به برخی تنظیمات مخفی یا اطلاعات گوشی، دست پیدا نمود.

کد تست گوشی هواوی

قبل از هر چیز باید بگوییم که از آنجا که هواوی نیز یکی از برندهایی می باشد که از سیستم عامل اندروید در گوشی های خود استفاده می کند، پس بسیاری از کد های تست اندروید روی این گوشی عمل خواهد نمود. اما از آنجا که هر برند گوشی سازی، یک سری کدهای مخفی مخصوص به خود را نیز، علاوه بر کدهای معمول سیستم عامل خواهد داشت، هواوی نیز این قاعده مستثنی نبوده و کدهای تست مخصوص به خود را داراست. در ادامه تعدادی از مهمترین کد تست گوشی هواوی ارائه شده است که ممکن است برخی از آن ها برای گوشی شما کار کند. البته برخی از این کدها نیز مخصوص مدل خاصی بوده و ممکن است روی گوشی شما جواب ندهد. این مجموعه کد تست گوشی هواوی در جدول زیر ارائه شده است.همچنین بخوانید |  تربیت فرزندان – چگونه با سختی های فرزندپروری مقابله کنیم؟

کد تست گوشی هواوی ، کد تست گوشی اندروید ، کد تست گوشی سامسونگ ، کد تست گوشی ایفون ، کد تست گوشی huawei ، تست کد imei گوشی

کد تست گوشی هواوی

نمایش اطلاعات کلی گوشی *#*#۴۶۳۶#*#*
نمایش فرمویر نصب شده روی گوشی *#*#۷۷۸۰#*#*
بدست آوردن مک آدرس وای فای *#*#۲۳۲۳۳۸#*#*
تست جی پی اس *#*#۱۴۷۲۳۶۵#*#*
منوی تست هواوی *#*#۲۸۴۶۵۷۹#*#*
تست میزان سیگنال ##۴۹۷۶۱۳
نمایش نسخه گوشی ##۷۴۵۶۹۸
تست صفحه نمایش #*#۰*#*#*
کد ریست گوشی ##۲۵۸۷۴۱
تست کلی *#۰*#
عیب یابی گوشی *#۹۰۹۰#
کد تست وایرلس *#*#۲۳۲۳۳۹#*#*
کد تست جی پی اس *#*#۱۴۷۲۳۶۵#*#*
کد تست جی پی اس *#*#۱۵۷۵#*#*
اطلاعات قفل گوشی *#۷۴۶۵۶۲۵#
تست ویبره گوشی *#*#۰۸۴۲#*#*
نمایش اطلاعات گوشی *#*#۰۰۰۰*#*#
نمایش اطلاعات گوشی *#*#۶۱۳۰*#*#
کد تست *#*#۲۸۴۴۷*#*#


برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور


keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا