برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

کد تغییر سریال گوشی سامسونگ و چگونگی انجام آن

هر گوشی و یا تبلتی که وارد بازار می شود دارای یک کد خاص یا همان IMEI است که با آن شناخته می شود. این کد 15 رقمی بوده و هر کد مختص به یک دستگاه است. تغییر سریال گوشی راهی است که برخی از افراد به دلایل مختلف از آن استفاده می کنند که دارای مزایا و معایبی می باشد که در ادامه در رابطه با آن صحبت خواهیم کرد. تغییر کد گوشی به دلایل مختلفی انجام می شود که شاید یکی از دلایل انجام ان برای بسیاری از افراد خرید گوشی بدون جعبه به قیمت مناسب و زیر قیمت بازار است که افراد پس از خرید ترجیح می دهند تا کد شناسایی آن را تغییر دهند. در ادامه مقاله با اسپای 24 همراه باشید.

خرید گوشی و سریال نامبر

زمانی که شما یک گوشی می خرید به منظور ثبت خرید و ایجاد مالکیت توسط شما، باید شماره سریال گوشی را طبق دستوری که بر روی جعبه گوشی نوشته شده و طی یک عملیات که شامل وارد کردن یک کد است، را وارد کرده تا خرید و مالکیت شما به طور رسمی ثبت شود.

در صورتی که ندانید که شماره IMEI گوشی شما چه عددی است می توانید از آن با کمک کد دستوری مشخصی باخبر شوید. روش دیگر برای بدست آوردن آن این است که وارد بخش تنظیمات گوشی شده و در آنجا بر روی گزینه system کلیک نمایید و بعد وارد گزینه About Phone شده و از اینجا کد گوشی خود را مشاهده نمایید.

تغییر سریال گوشی

کاربردهای IMEI

یکی از مزایای داشتن و دانستن کد سریال گوشی این است که اگر در زمانی گوشی شما دزدیده شود و یا آن را در مکانی جا گذاشته و در نهایت آن را و یا گم کنید، با کمک این کد می توان به مخابرات مراجعه کرده و گوشی مورد نظر را مسدود کرده و از هرگونه سوء استفاده از آن جلوگیری کرد.

این شماره یا همان کد گوشی شما در واقع مبدا و مدل گوشی شما را مشخص می کند بدین صورت که 8 رقم اول این کد، مبدا و مدل گوشی شما و 6 رقم بعدی در واقع نشان دهنده تولید کننده گوشی مورد نظر می باشد.

حال در این میان به دلیل آنکه گوشی شما می تواند از طریق این کد ردیابی شود، شما می توانید این کد را عوض کرده و با تغییر سریال گوشی خود، دیگر قابل ردیابی نباشید.

تغییر سریال گوشی

مزایای تغییر سریال گوشی

تغییر سریال گوشی می تواند مزایایی را به دنبال داشته باشد مانند اینکه دیگر کسی نمی تواند شما را از این طریق ردیابی نماید. همچنین گاهی مشکلاتی برای این کد بوجود می آید که در زمان وارد کردن آن خطا می دهد، در این شرایط با تغییر سریال گوشی می توانید از این پیغام خطا جلوگیری نمایید.

یکی دیگر از مزایای تغییر سریال گوشی برای کسانی است که می خواهند یک ID جدید داشته باشند. با این کار می توانند برای خود آی دی جدید بسازند زیرا با تغییر کد مانند این است که دستگاه جدیدی را راه اندازی کرده اید.

نکته جالب در این تغییر این است که گاها به دلیل اینکه گوشی شما قدیمی تر شده دیگر آپدیت جدید برای گوشی شما نمی آید و در صورتی که تحت این شرایط کد IMEI تغییر پیدا کند، به دلیل اینکه به نظر می آید که گوشی شما تغییر مدل داده و جدید شده، دیگر آپدیت برای شما خواهد آمد و می توانید آن را به روز نمایید و از آخرین امکانات استفاده کنید.

البته گاها پیش می آید که شما یک گوشی خریداری می کنید که جعبه ندارد و کد آن را نمی دانید، در این موارد می توانید با تغییر سریال گوشی، دیگر از کد دستگاه خود مطلع بوده و مشکلی نداشته باشید.

تغییر سریال گوشی

معایب تغییر سریال گوشی

همانطور که این کار مزایایی برای شما به همراه دارد، معایبی نیز به همراه خواهد داشت. یکی از معایب آن این است که در صورتی که این کار را انجام دهید، دیگر گارانتی به دستگاه شما تعلق نخواهد گرفت. باید این را بدانید که اگر گوشی شما دارای مشکل خاصی نیست، عوض کردن رمز IMEI نمی تواند امنیت آن را بالاتر ببرد.

در ضمن در صورتی که تصمیم دارید تا کد تغییر داده شده را وارد گوشی کنید باید کاملا به این کار وارد باشید و یا از افراد وارد کمک بگیرید زیرا به گوشی شما ضرر خواهد رسید و مشکلاتی برای آن پیش خواهد آمد.

تغییر سریال گوشی

تغییر سریال گوشی در گوشی سامسونگ

یکی از گوشی هایی که در بازار زیاد می بینیم و طرفداران خاص خود را دارد، انواع مدل های گوشی سامسونگ است که می توانید پس از خرید با کمک کد های دستوری مختص به این گوشی ها، تغییر سریال گوشی خود را انجام دهید. در واقع یکی از مدل گوشی های موجود که تمام مدل های آن این قابلیت را دارد و می توان این تغییر را بر روی آنها انجام داد، گوشی های سامسونگ است.

در صورتی که اطلاعات لازم در این رابطه را ندارید و برای اینکه از بوجود آمدن مشکلاتی برای گوشی شما جلوگیری شود، می توانید به سایت ما مراجعه و با کمک کارشناسان ما این کار را انجام دهید و مشاوره لازم را دریافت نمایید. پیشنهاد بهترین و درست ترین روش در انجام این کار به شما می تواند مشکلات را به حداقل برساند.

تغییر سریال گوشی

تغییر سریال گوشی و نحوه انجام آن

برای انجام تغییر سریال گوشی و در قدم اول نیاز دارید که گوشی خود را روت کرده باشید و سپس با کمک نرم افزار خاص ادامه کار را انجام دهید. به طور معمول برای تغییر سریال گوشی از نرم افزار Xposed installer استفاده می کنند.

در مرحله اول همانطور که گفته شد باید گوشی خود را روت کنید که در صورت بلد بودن آن را انجام دهید و به صفحه مربوط به این کار مراجعه نمایید. در غیر این صورت باید از افراد ماهر در این زمینه کمک بگیرید.

حال باید نرم افزاری که گفته شد را دانلود نمایید و آن را بر روی گوشی مورد نظر خود، نصب نمایید و سپس دسترسی روت را تایید کنید. در این مرحله باید از شماره سریال گوشی خود بکاپ تهیه کنید تا در صورت لزوم بتوانید آن را بازیابی کرده و برگردانید. البته برای انجام این کار باید از نرم افزار دیگری استفاده نمایید.

حال با کمک نرم افزار Xposed IMEI Changer کد تغییر سریال را وارد کرده و عملیات تغییر را انجام دهید. برای توان انجام این کار باید نرم افزار را فعال کرده و از طریق این اپلیکیشن و ورود به بخش new شماره سریال مورد نظر و دلخواه خود را در کادر مشخص شده وارد کرده و سپس apply نمایید. در این حالت و در این مرحله در صورتی که تمام مراحل کار را به طور صحیح انجام داده باشید، شماره سریال گوشی شما تغییر خواهد کرد.

تغییر سریال گوشی

آیا تغییر کد در گوشی های سامسونگ امکان پذیر است؟

باید بگوییم که در تمام گوشی های طرح سامسونگ می توان تغییر رمز گوشی یا همان IMEI را انجام داد. استفاده از کد چنج ها در این کار باعث می شود تا به راحتی بتوانید این کار را انجام دهید. در واقع باید گفت که کد چنج ها کد های دستوری ساده ای هستند که شما قبلا هم با آنها کار کرده اید. مانند کد خرید شارژ، کد استعلام و کد هایی از این قبیل که شاید در طول روز زیاد از آنها استفاده کرده باشید.

شما با مراجعه به سایت SPY24 و دریافت کد چنج مربوط به گوشی خود به سهولت می توانید عملیات تغییر سریال گوشی خود را انجام دهید و از بابت درستی آنها خیالتان راحت باشد که پس از انجام این کار، گوشی شما دچار هیچ مشکلی نخواهد شد.

شما می توانید یا تغییر این کد را به ما بسپارید و یا همراه با کد چنج های دریافتی که می خواهید خود به انجام این کار مبادرت کنید، پکیج های آموزشی و روش صحیح انجام آن را نیز دریافت نمایید.


برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور


keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا