بهترین برنامه های هک گوشی اندرویدی آیفونهک اینستاگرام

کرک اینستاگرام و عملیات شکستن پسورد انجام می شود؟ (Crack)

یکی از روش هایی که در آن می توان به حساب های کاربری افراد مختلف در فضای مجازی دسترسی غیر مجاز داشت، شکستن پسورد و رمز عبورمی باشد. در این روش هکر با استفاده از ابزار و دانشی که در اختیار دارد، عملیات حدس پسورد را آغاز کرده و تا زمانی که به پسورد صحیح دست پیدا نکند، به کار خود ادامه می دهد. امروزه به این نوع نفوذ، عمل کرک پسورد و به افراد و ابزارهایی که این عملیات را انجام می دهند، پسورد کرکر گفته می شود. اینستاگرام از جمله سرویس هایی است که بارها مورد حمله چنین نفوذهایی قرار گرفته و بسیاری از افراد با حساب های کاربری هک شده خود، مواجه شده اند. کرک ابزارهای هک جلوگیری از کرک اینستاگرام

ما در ادامه قصد داریم در رابطه با نحوه کرک اینستاگرام و ابزارهای مختلف موجود در این زمینه در جهت شکستن پسورد اینستاگرام، بیشتر سخن گفته و روش های جلوگیری از این نوع نفوذ را نیز مورد بررسی قرار دهیم.

کرک اینستاگرام چیست؟

همانطور که اشاره شد، کرک اینستاگرام یا هر برنامه و سرویس دیگری، به معنای شکستن پسورد آن می باشد.

ما با واژه کرک (Crack) بیشتر در نرم افزارها آشنا هستیم که در آن کرکرها اقدام به شکستن لایسنس یک برنامه پولی کرده و نسخه رایگان آن را برای کاربران فعال می کنند. در اینستاگرام یا سایر شبکه های اجتماعی نیز تقریبا کار به همین صورت است. کرک اینستاگرام به معنی شکستن پسورد ورود به اینستاگرام است که منحصرا روی یک حساب کاربری مشخص، متمرکز می شود.

امروزه استفاده از این روش برای دستیابی به حساب های کاربری دیگران و اصطلاحا هک اکانت اینستاگرام، بین هکرهای مبتدی و حرفه ای بسیار شایع شده است و از آنجا که ابزارهای زیادی برای انجام آن در دسترس می باشد، امری بسیار ساده می باشد.

بسیاری از در رابطه با حساب های اینستاگرامی مشهوری که به سادگی هک شده اند، اطلاعاتی داریم و در این رابطه مطالعاتی نیز داشته ایم. اما چگونه اینستاگرام اجازه می دهد که هکرها بتوانند با استفاده از این روش، حساب های کاربرانش را هک کنند؟

این سوالی است که در ادامه قصد پاسخگویی به آن را داریم.

ابزارهای هک اینستاگرام

 

برنامه هک پیج اینستاگرام

امروزه ابزارهای زیادی برای هک اینستاگرام و نفوذ به حساب کاربری دیگران وجود دارد.

کرک اینستاگرام چگونه انجام می شود؟

همانطور که گفتیم برای کرک اینستاگرام و شکستن پسورد این شبکه اجتماعی، ابزارهای مختلفی در دسترس است و اگر کمی در این زمینه مطالعه داشته باشید، خود شما نیز می توانید به عنوان یک هکر عمل کرده و به حساب کاربری دیگران نفوذ پیدا کنید.

اما چگونه است که می توان به این سادگی به اکانت دیگران در اینستاگرام نفوذ پیدا کرد و امنیت این شبکه اجتماعی بزرگ را زیر سوال برد؟

همچنین بخوانید |  جلوگیری از هک اینستاگرام و بالا بردن امنیت حساب کاربری با رعایت چند اصل

آنچه که به عنوان پاسخ برای این سوال می توان ارائه نمود این است که امنیت حساب کاربری شما در گرو فاکتورهای امنیتی است که خودتان رعایت کنید.

به عبارت دیگر حتی اگر شما از ایمن ترین سرویس های موجود نیز استفاده کنید اما فاکتورهای امنیتی مربوط به حفاظت از اکانتتان را رعایت نکنید، قطعا حساب کاربری شما به مشکل بر خواهد خورد.

پس درصد زیادی از این نفوذ ها به خاطر عدم آگاهی خود کاربران بوده و ربطی به امنیت اینستاگرام ندارد.

مهمترین سهل انگاری که منجر به هک اکانت اینستاگرام افراد مختلف می شود، عدم توجه به امنیت پسوردی است که برای اکانت خود برمی گزینند.

پسورد اکانت شما در حقیقت مهمترین لایه امنیتی است که حساب کاربری شما را از دسترسی افراد غیر مجاز حفظ می کند و سهل انگاری در حفظ امنیت آن، می تواند برای شما بسیار گران تمام شود. در واقع هر شما پسورد ساده تری انتخاب کرده و در حفظ امنیت آن کمتر کوشا باشید، اکانت شما بیشتر در معرض خطر قرار می گیرد.

ابزارهای مختلفی برای شکستن و کرک پسورد اینستاگرام در دسترس می باشند که برخی از آن ها در ادامه معرفی شده اند. البته این ابزار تا زمانی کارایی دارند که شما از پسوردهای ساده برای حساب کاربری خود استفاده کرده باشید.

هرچه پسورد شما سخت تر و طولانی تر انتخاب شود، قطعا شکستن آن بسیار زمانبر خواهد بود و در برخی موارد غیر ممکن است.

حساب های اینستاگرام را بصورت آنلاین هک کنید

 

حساب های اینستاگرام را بصورت آنلاین هک کنید

انتخاب پسورد مطمئن و قوی، یکی از اصلی ترین راهکارها برای مقابله با حمله کرک اینستاگرام است.

ابزارهای کرک اینستاگرام

همانطور که گفتیم ابزارهای مختلفی برای کرک اینستاگرام و هک اکانت های این شبکه اجتماعی از طریق شکستن پسورد وجود دارد. به عنوان مثال می توان از ابزاری مثل ترموکس (Termux) نام برد که این روزها برای عملیات کرک اینستاگرام بسیار پرطرفدار شده است. این ابزار در حقیقت یک ترمینال لینوکس است که قادرید با استفاده از آن پکیج های لینوکس را روی گوشی تلفن همراه خود اجرا کنید. این ابزار با استفاده از دیتابیس پسوردی که هکر به آن می دهد، شروع به امتحان پسوردهای محتمل نموده و در صورتی که پسورد صحیح را پیدا کند، آن را در اختیار هکر قرار داده و به این ترتیب حساب کاربری اینستاگرام افراد را هک می کند.

علاوه بر این، ابزاری مثل Sentry mba نیز به تازگی برای هک و کرک اینستاگرام مورد استفاده قرار می گیرد که آن نیز از همین شیوه برای دستیابی به اکانت های دیگران استفاده می کند. ابزارهایی مثل Instasheep برای هک اینستاگرام نیز در گذشته مورد استفاده قرار می گرفتند که امروزه دیگر کارایی لازم را نداشته و تعداد کاربران آن ها کم شده است.

همچنین بخوانید | ابزارهای هک اینستاگرام

اما مهمترین ابزار برای چنین نفوذهایی استفاده از سیستم عامل کالی لینوکس و ابزارهای مختلف آن است. این سیستم عامل که در حقیقت یک سیستم عامل کارآمد برای متخصصان امنیت است و از همین رو دارای ابزارهای مختلفی برای تست نفوذ می باشد که افراد سودجو با استفاده از همین ابزار می توانند به حساب های کاربری اینستاگرام افراد نفوذ پیدا کنند.

کرک اینستا با termux - کرک اینستاگرام با termux

 

کرک اینستا با termux – کرک اینستاگرام با termux

ترموکس یکی از ابزارهایی است که به تازگی برای نفوذ و شکستن پسورد اینستاگرام بسیار پرطرفدار شده است.

جلوگیری از کرک اینستاگرام

بهترین روش برای جلوگیری از هک و کرک اینستاگرام ، استفاده از پسوردهای مطمئن و قدرتمند است. مطمئن باشید که اگر شما یک پسورد ایمن و مطمئن را برای حساب خود انتخاب کرده و تمامی نکات امنیتی لازم را که در ادامه معرفی شده است، در رابطه با آن رعایت کنید، هیچگاه به سادگی هدف حمله هکرها قرار نخواهید گرفت. البته انتخاب یک پسورد خوب به تنهایی نمی تواند کافی باشد و باید یک سری نکات دیگر را در این زمینه رعایت کنید که در ادامه به آن ها اشاره شده است.

  1. تا می توانید از پسوردهای مطمئن، قوی و طولانی استفاده کنید و از انتخاب پسوردهایی مثل تاریخ تولد، شماره همراه و یا سایر موارد اینچنینی به شدت پرهیز کنید.
  2. پسوردی انتخاب کنید که منحصر به فرد باشد و با دیگر حساب های کاربری شما، مشترک نباشد. یکی از روش های نفوذ و کرک انیستاگرام استفاده از پسوردهای مشابهی است که شما در سایر سایت ها استفاده کرده اید.
  3. به هیچ وجه پسورد کاربری خود را در اختیار دیگران قرار نداده و اگر مرتکب چنین امری شدید، سریعا اقدام به تغییر پسورد خود نمایید.
  4. حتما احراز هویت دو مرحله ای اینستاگرام را فعال کنید.
  5. به هیچ وجه پسورد و نام کاربری خود را در صفحه ای غیر از صفحه اصلی اینستاگرام وارد نکنید. برخی از سودجویان اقدام به ساخت صفحات جعلی و فیشینگ می کنند که کاملا شبیه به اینستاگرام طراحی شده و کاربر را به اشتباه می اندازند.
  6. به هیچ لینک یا ایمیلی که از شما درخواست می کند تا نام کاربری و پسورد خود را در جایی وارد کنید، پاسخ ندهید. برخی از سودجویان با ارسال ایمیل هایی با نام کاربری اینستاگرام، از کاربر درخواست می کنند تا برای حذف نشدن اکانت اینستاگرامش، اقدام به وارد کردن پسورد و یوزرنیم خود نماید که امری کاملا گول زننده می باشد.
  7. از نصب برنامه های مشکوک خودداری کرده و حدالامکان برنامه هایی را نصب کنید که دارای منابع مشخص و مطمئن باشند. برنامه های کیلاگر می توانند پسوردهای شما را سرقت کنند.
  8. از سیستم های عمومی برای اتصال به حساب کاربری اینستاگرامتان استفاده نکنید. ممکن است روی این سیستم ها ابزاری برای ثبت پسورد شما نصب شده باشد.
  9. از وای فای عمومی و رایگان برای اتصال به حساب کاربری اینستاگرام خود استفاده نکنید. این دستگاه ها ممکن است ابزاری جهت شنود نیز باشند.
  10. ابزارهای هک اینستاگرام

جلوگیری از کرک اینستاگرام – هک اینستاگرام و نفوذ به حساب

پکیج ۰ تا ۱۰۰ هک اینستاگرام کلیک کنید

…………………………………………

آموزش های زیادی در رابطه با کرک اکانت های اینستاگرام گذاشتم ولی این دفعه ما میخواهیم با استفاده از گوشی اندرویدی و در محیط ترموکس (Termux) اینکار رو انجام بدیم اما چطوری؟!

ترموکس ( Termux ) چیست ؟

ترمینالی شبیه ساز و بر پایه ارچ در سیستم عامل اندروید است که ما با استفاده از این ترمینال شبیه ساز میتوانیم بیشتر ابزار های موجود در لینوکس را داخل اندروید نصب کنیم و با استفاده از Termux به مبحث تست نفوذ بپردازی

اما بروت فورس ( Brute Force ) چیست؟

حمله بروت فورس یا به انگلیسی Brute Force یکی از رایج ترین حملات برای بدست آوردن امکان ورود می باشد و با ارسال و تست تعداد بالایی نام کاربری و رمز عبور بر روی صفحات لاگین وب سایت ها ، صفحه لاگین ایمیل و انواع صفحاتی که برای ورود به حساب کاربری هستند صورت می گیرد و هکر با این روش تمامی عبارت های ممکن را بررسی می کند تا امکان ورود را بدست بیاورد.

پروکسی لیست ( Proxy List ) چیست ؟

ببینید ما وقتی میخواهیم وارد یک حسابی در یک سایتی بشیم اون سایت ایپی مارو میخونه و میاد چک میکنه میبینه این ایپی سه بار در حال حاضر درخواست ورود داشته و همش غلط بوده پس میاد ایپی رو بلاک میکنه در اصل پروکسی لیست ها جمع ایپی ها هستند حالا اگر ما به ابزاری پروکسی لیست بدیم ابزار میاد با ایپی های مختلف تک تک یوزر پسورد های کمبو لیست مارو چک میکنه پس در نهایت پروکسی لیست برای کرک واجبه

خب بریم سراغ آموزش هک اینستاگرام با دو لیوان چای

ابتدا ترموکس رو از باکس دانلود آخر مطلب نصب بفرمایید

دستورات زیر را برای راه اندازی اولیه به ترتیب وارد کنید : ابزارهای هک اینستاگرام

  • apt upgrade
  • apt update
  • apt install git
  • git clone https://github.com/Gameye98/Lazymux
  • cd Lazymux
  • python2 lazymux.py
  • ابزارهای هک اینستاگرام

بزارید تا اخر اجرا بشه وقتی گزینه اخر اجرا شد بصورت لگو کلمه بزرگ lazymux و ۸ گزینه خواهید دید اینجا گزینه ۰۴ رو اینتر کنیز و صبر کنید تا گزینه های دیگه که ۲۱ گزینه هستن پدیدار بشن.. دستور بعدی شما ۰۹ و زدن اینتر هستش خوب میبینید که شروع به جستجو و پر شدن صفحه از چپ به راست میشه..دقیقا مثل هک اینستا با نانو ترموکس…
تکنیل که شد از شما میپرسه که یوزر نام طرف رو تو اینستا بدید یوزر رو بدید بهش و اینتر بزنید خوب گزینه بعدی پسورد هستش. مثلا پسوردهایی رو در جایی بصورت زیر هم وجدا
۱۲۳ >1234567>12345>887654>aeed87>ramin60>iran55
و دهها وصدهها پسورد رو بنویسید و همه رو کپی کرده و یکباره جلو پسورد در ترموکس کپی پیست کنید… بعد از جستجو بشما گزینه درست رو میده…

البته فایلهایی در هک اینستا هستن که با سرچ اون بهتر میتونین هک کنین..مثلا
insta7.zip اینو در گوگل سرچ کنبن و امثال این زیاده که شامل میلیونها پسورد موجود در اینستا هستش..

۱۰۰درصد کار میده..خودم درست کردم و اوکی هست..فقط باید وقت بزارید تا به نتیجه برسید اینجوری نیست که براحتی بتونین چیزی رو هک کنین نترسید به گوشیتون اسیبی نمیرسه

وقتی که داشتم کامنت هارو مرور میکردم چشم خورد به اینکه بعضیا آموزش هک اینستاگرام رو درخواست کرده بودن ولی برخلاف نظرات تصمیم گرفتم آموزش کرک کردن یوزر ها بصورت دیکشنری پسورد رو قرار بدم که اگه پسورد خوبی داشته باشین خالی از لطف نیست و میتونین چندین اکانت رو بصورت یکجا کرک کنین

قبل از اینکه بخوایم مستقیم بریم سر اصل مطلب باید برای خودمون فالورای یک پیج رو گراب کنیم و اونارو بیرون بکشیم تا کرکمون رو روی اونا انجام بدیم برای اینکار من همیشه از برنامه ی Insta Gather استفاده میکنم که میتونین از اینجا دانلودش کنین ، بعد از اینکه دانلود کردین یه اکانت جدید بسازین که بدرد هیچی نخوره و کلا خالی باشه و بعد از وارد شدن به برنامه از قسمت Login وارد اکانتی که ساختین بشین و بعد از اینکه Login شد و Loged داد ، توی سمت راست ، یه آی دی اینستاگرامی که مثلا برای یه فرد معروف باشه ( بازیگرا ، فوتبالیست ها و …)وارد کنین ، بعدا از قسمت Count مقداری که میخواید استخراج کنین رو وارد کنین که اینم به خودتون بستگی داره ولی سعی کنین زیاد وارد نکنین که برنامه هنگ نکنه ، بعد از اینکه یوزر های چند پیج رو گراب کردین و روی دسکتاپتون ذخیره شد و بصورت تکی کردین فایلای ذخیره شده رو، وقتش میرسه که برای خودتون پسورد آماده کنین که برای اینکار یه فایل متنی باز میکنیم و پسوردهایی که میگم رو گسترش میدیم تا بتونیم یه کرک خوب داشته باشیم 

 از تاریخ های تولد به این شکل استفاده کنین 13501350 تا 13961396

اسم شهر ها و استان ها و … مثلا : Golestan#123 که اینارو باید گسترش بدین مثلا بشه Golestan#1 و … سعی کنین توی پسورد نویسیتون همیشه اگه ایران میزنین از سال های شمسی هم استفاده کنین مثلا 96 یا 95 و … که میشه Golestan1396 یا Golestan96 و…

روش دیگه ، پسورد نویسی از طریق اسم های کشور مورد نظرتونه مثلا Ebrahim123 و … که توی این روش شما باید اسم دختر ، پسرارو در بیارین و اونارو خوشگلش کنین یا ساده تر بگم ، گسترشش بدین 🙂

روش های پسورد نویسی زیاده ولی با همین روشا هم میشه پیجای توپی رو کرک کرد

نکته => میتونین بجای سوء استفاده از این آموزش اگه خودتون هم اکانت اینستا دارین ، یه خرده فکر کنین و دیگه هم از این پسوردها استفاده نکنین بلکه همیشه از پسورد های پیچیده استفاده کنین یا حداقل اطلاعات شخصیتونو کاری کنین که اگه طرف زووم نکرده باشه رو اکانتتون نتونه بزنه مثلا من اینجوری پسورد میزارم 3Br@h!nn ، این الان پسوردیه که من برای Ebrahim نوشتم ( بدون هیچ چیز دیگه ای ) ولی اگه شما هم میخواید از اینجور چیزا بزارید همیشه یه چیزایی هم به اول و آخر و وسطش اضافه کنین که به عقل جن هم نرسه مثلا 32019B2018r2017@2016h2015!97n96n اینجوری طرف حسابتونم نمیفهمه جریان چیه در حالی که اگه یه خرده با دقت بهش نگاه کنیم متوجه میشیم که از تاریخ های شمسی و میلادی داخلش استفاده شده

خب اینم از بحث پسورد نویسی ، حالا باید اینارو با استفاده از روش هایی که وجود داره بصورت کمبو در بیاریم ، یعنی :

User:Password

حالا بریم سراغ بحث اصلی یعنی استارت کرکر ، برای اینکار برنامه سنتری هست که شاید کار با اون یه خرده براتون سخت باشه بخاطر همین از کرکری که اینجا قرار میدم استفاده میکنیم

بعد از دانلود وارد برنامه میشیم و از قسمت  Load Combo , Setting رو میزنیم و کمبویی که ساختیم رو داخل برنامه لود میکنیم و بعد از تنظیم Threads که بستگی به نت خودتون داره ، استارت کار رو میزنیم همچنین وقتی اکانتی سالم باشه کنار برنامه یه فایل متنی ایجاد میشه و مشخصات اون پیج رو مینویسه ، راستی این برنامه ویژگی های خوبی داره که دستکاری + نحوه استفادشو میزارم به عهده خودتون ولی دو تا ویژگی خوبی داره که مثل سنتری میتونه گود هارو بفرسته به تلگرامتون + میتونین بجای کرک کردن لیستی ، یه پیج رو کرک کنین

سعی کنین روی سرور مجازی کرک کنین چون حجم نت رو مثل آب خوردن بالا میکشه 🙂

موفق باشید.

آموزش کرک اینستاگرام بدون استفاده از کانفیگ

با سلام خدمت همه دوستان عزیزم اینبار خدمت شما هستیم به یه روش دیگه از کرک اکانت اینستاگرام بدون نیاز به کانفیک فقط تنها چیزی که نیاز دارید ابزار Burp Suite هست و پسورد لیست مناسب

خب یه توضیح کوچیک درباره این روش بگم : از این ابزار برای انجام تست نفوذ و امنیت مورد استفاده قرار میگیره که شما با استفاده از این ابزار خیلی راحت میتونید هر سایتی رو کرک کنید بدون نیاز به دانش قبلی یا کانفیگ 

۱- خب در قدم اول شما از طریق لینک زیر که برای شما قرار دادم برید ابزار Burp Suite رو دانلود کنید و در تب Proxy و در قسمت Options مانند تصویر زیر عمل میکنیم :

یک Listener اضافه کرده و مقدار پورت آن را ۸۰۸۰ و همچنین در قسمت Bind To Address گزینه Loopback Only را انتخاب می کنیم.

۲- در مرحله بعدی نیز در قسمت Internet Properties و تب connections گزینه LAN Settings را انتخاب و مانند تصویر زیر عمل خواهیم کرد:

۳- حال مرور گر خود را باز کرده و به آدرس سایت اینستاگرام خواهیم رفت. در بخش ورود یک نام کاربری و رمز عبور دلخواه وارد می کنیم. قبل از زدن دکمه ورود به بخش Intercept برنامه Burp Suite رفته و Intercept را در حالت On قرار می دهیم.

۴- حال بر روی دکمه ورود کلیک می کنیم : ابزارهای هک اینستاگرام

۵- مشاهده می کنید که تمامی اطلاعات ارسالی برای سمت سرور اینستاگرام ابتدا توسط برنامه شنود و پس از تایید ما ارسال خواهد شد. در این قسمت ما بر روی اطلاعات کلیک راست کرده و گزینه Send To Intruder را انتخاب می کنیم و در نهایت به مرحله ۲ خواهیم رفت و تنظیمات را به حالت قبل برمی گردانیم.

۶- در تب Intruder برنامه و در قسمت Positions مانند تصویر زیر مقدار رمز عبور را اضافه می کنیم.

۷- در پایان نیز به بخش Payload رفته و  پسورد لیست را برای Brute Force اضافه کرده و گزینه Start attack را انتخاب میکنیم. ابزارهای هک اینستاگرام

۸- برنامه درخواست ارسالی ما که درخواست ورود به اینستاگرام بود را با نام کاربری مشخص شده و پسورد های مختلف برای سرور اینستاگرام ارسال خواهد کرد. در صورت صحیح بودن پسورد به دلیل پاسخ متفاوت مقدار طول پاسخ آن نیز نسبت به نام کاربری های نادرست متفاوت خواهد بود. از این طریق می توان به نام پسورد صحیح پی برد.

لینک دانلود ابزار Burp Suite ابزارهای هک اینستاگرام

جلوگیری از کرک اینستاگرام

شاید شما نگران اطلاعات شخصی خود در اینستاگرام باشید خب پس برای جلوگیری از هک شدن اینستاگرام چه کار هایی باید انجام داد؟ آیا اینستاگرام راهکار های لازم را برای جلوگیری از هک شدن اینستاگرام کاربرانش قرار داده یا نه، امروز میخواهیم در مورد راه های جلوگیری از هک شدن اینستاگرام صحبت کنیم و اینکه باید چه کار هایی انجام داد که تا حد بیشتری امنیت پیج را بالا ببریم تا از سو استفاده و هک اینستاگرام خودمان جلوگیری کرده باشیم.

همانطور که گفتیم راه هایی برای بالا بردن امنیت اینستاگرام وجود دارد و حتی خود اینستاگرام نیز بر این مسئله واقف بوده و جدیدا نیز قابلیت جدید خود در بخش امنیت اضافه کرد که در ادامه  مقاله مان به آن خواهیم پرداخت اما ناگفته نماند اکثر اکانت هایی که در اینستاگرام هک شده اند، ساده ترین راه های امنیتی خود را رعایت نکرده اند که اگر کمی برای بالا بردن امنیت اینستاگرام شان وقت میزاشتند دچار چنین مشکلاتی قطعا نمیشدند.

راه های جلوگیری از کرک اینستاگرام :

خب بعد از توضیح مختصر در مورد اینکه خود اینستاگرام تا چه حدی به امنیت خود اهمیت میدهد، حال وقت آن رسیده تا در مورد بالا بردن امنیت اینستاگرام خود صحبت کنیم. استفاده از راه هایی که اینستاگرام پیش روی ما گذاشته بسیار ساده میباشد و شما تنها با گذاشتن ۱۰ دقیقه وقت میتوانید امنیت اینستاگرام خود را تا حد بالایی بالا ببرید پس برای همین منظور راه های موجود را توضیح میدهیم. جلوگیری از کرک اینستاگرام :

انتخاب رمز عبور قوی : ابزارهای هک اینستاگرام

اولین و مهم ترین قسمتی که شما میتوانید از هک شدن اینستاگرام تان جلوگیری کنید ثبت یک پسورد قوی و حداقل بالای ۸ رقم میباشد. از آنجایی که اکثر هک های صورت گرفته در اینستاگرام از طریق کرک شدن صورت میگرد و ماهیت کرک نیز تست بر روی رمز های ساده و ۶ یا ۵ رقمی مثل تاریخ تولد یا اعداد ساده و قابل تشخیص میباشد توصیه ما این است حتما رمز ورودی خود را قوی وبالای ۸ رقم ثبت کنید.

اگر بعد از خواند مطلب بالا فهمیده اید که پسورد پیج اینستاگرام تان ضعیف بوده و قابل حدس زدن یا کرک شدن است میتوانید با مطالعه تغییر پسورد اینستاگرام اقدام به ثبت پسورد قوی برای اکانت خود در اینستاگرام کرده باشید تا ازکرک شدن پیج تان جلوگیری کرده باشید.

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا