هک تلگرام و نظارت بر عملکرد

کنترل از راه دور تلگرام فرزندان بدون نیاز به روت دستگاه در اندوید ۱۰

همانطور که می دانید تلگرام به عنوان محبوب ترین پیام رسان موجود بین ایرانیان محسوب می شود و طبق آمار رسمی، بیش از نصف کاربران تلگرام در سراسر دنیا را ایرانیان تشکیل داده اند. این برنامه آنقدر در بین ایرانیان ریشه کرده که حتی بر زندگی خیلی از ایرانیان و روابط بین افراد تاثیر گذاشته و به واسطه ی آن ممکن است مشکلاتی هم برای خیلی ها بوجود بیاید. یکی از بخش های هر پیام رسانی بحث امنیت آن است که تلگرام هم از این قاعده مستثنی نیست به طوریکه موضوع هک تلگرام دیگران از پر جستجوترین بحث ها در گوگل می باشد. به عنوان مثال شما دارای فرزندیا فرزندانی هستید که هواره از تلگرام استفاده می کنند. قطعا شما نمی خواهید که جنبه های منفی تلگرام روی فرزند شما تاثیر گذارد و دیده شده خیلی از والدین به دنبال روشی برای نظارت بر فعالیت فرزندشان در تلگرام هستند.  کنترل از راه دور تلگرام

برنامه ی نظارتی SPY24 به عنوان اولین برنامه کنترل کننده ی فعالیت فرزندان در شبکه های اجتماعی مانند تلگرام، این امکان را به والدین می دهد تا از کوچکترین فعالیت ها و روابط فرزندشان باخبر باشند. در زمینه بررسی امنیت تلگرام و قابلیت هک شدن این برنامه، همیشه اولین سوالی که ممکن است برای هر کسی که از این برنامه استفاده کند پیش بیاید، این است که آیا تلگرام هک می شود یا خیر؟ پاسخ به این سوال مثبت است. تلگرام نیز مانند هر برنامه دیگری، یک سری نقاط ضعف دارد که ممکن است از طریق آن باعث هک شدن گردد. در ادامه با ما همراه باشید تا شیوه های هک تلگرام دیگران را بررسی کرده و راه های نفوذ به این پیام رسان را تشریح کنیم و همچنین شیوه های جلوگیری از این امر را نیز با یکدیگر مورد بررسی قرار دهیم.

تنها راهکار امکان نظارت بر شبکه های اجتماعی چون تلگرام ، ایسنتاگرام و … استفاده از برنامه های نظارتی والدین همچون SPY24 است که والدین با نصب آن بروی گوشی تلفن هم راه فرزند می توانند فعالیت آنها را در شبکه های مجازی و از راه دور کنترل نمایند.
با نصب برنامه SPY24 برنامه مخفی شده و اطلاعات تماس ، پیام های تلگرام ، اینستاگرام بروی گوشی والدین مخابره خواهد شد تا والدین بتوانند بر فعالیت آنها در شبکه های اجتماعی نظارت لازم را داشته باشند.
که در ادامه به امکانات این پنل بیشتر اشاره خواهیم کرد.

نظارت بر تلگرام فرزندان با استفاده از برنامه SPY24

برنامه های زیادی برای نظارت و کنترل و احیانا هک تلگرام دیگران طراحی و ساخته شده اند که بعضا کارایی لازم را ندارند و نمی توانند تمام خواسته های کاربران را اجابت نمایند. اما برنامه های دیگری نیز در این میان هستند که مثل SPY24 علاوه بر قابلیت نظارت بر تلگرام، قابلیت نظارت بر دیگر شبکه های اجتماعی، نظیر اینستاگرام و واتس اپ و غیره را دارد. یکی از مهمترین مزایای استفاده از SPY24 این است که برای کار با این برنامه و کنترل و نظارت بر روی تلگرام و دیگر شبکه های اجتماعی، به هیچ وجه نیاز به روت گوشی نبوده و تنها با دسترسی چند دقیقه ای به گوشی فرد مقابل قادر خواهیم بود این برنامه را روی آن نصب نماییم.


باید به این نکته اشاره داشت که برنامه SPY24، به هیچ وجه یک برنامه هک تلگرام نبوده و برنامه ای جهت نظارت و کنترل پیام ها در تلگرام و دیگر شبکه های اجتماعی نظیر واتس اپ و اینستاگرام می باشد. از این رو این برنامه می تواند برای نظارت بر فعالیت های کودکان در شبکه های اجتماعی بسیار پر کاربرد باشد. یعنی شما به عنوان والدین فرزند ، می توانید با دسترسی چند دقیقه ای به گوشی هدف ( فرزند) ، برنامه ی SPY24 را بر روی گوشی نصب کنید و با استفاده از پنل SPY24 ، تمامی پیام های وی را بخوانید و کنترل کنید.

از دیگر امکانات این برنامه سودمند، قابلیت ارسال موقعیت لحظه به لحظه فرد می باشد. این برنامه با استفاده از قدرتی که در تشخیص موقعیت دارد و به وسیله ی ماهواره جی پی اس، قادر است تمام اطلاعات موقعیت فرد مورد نظر را برای گیرنده ارسال نماید. برای اگاهی از دیگر امکانات SPY24، کافیست بر روی لینک مربوطه کلیک کرده تا بتوانید ضمن آگاهی از این برنامه، اقدام به دانلود و تست آن نمایید.

برنامه SPY24 برای نظارت بر تلگرام و شبکه های اجتماعی

هک تلگرام به چه طریقی امکان پذیر است؟

تلگرام یکی از محبوب ترین برنامه های پیام رسانی در کشور ماست که بالای ۴۰ میلیون کاربر فعال دارد. این برنامه که توسط فردی به نام پاول دورف نوشته شده است، به علت سرعت بالا در امر پیام رسانی و همچنین امنیت فوق العاده در حفظ حریم خصوصی کاربران به شدت در میان کاربران محبوب گردیده است. سوالی که ممکن است برای خواننده مطرح گردد این است که اگر امنیت تلگرام بالاست پس چطور می شود اقدام به هک تلگرام دیگران نمود؟

  • کنترل از راه دور تلگرام

هک تلگرام دیگران از طریق دسترسی به سرور و بدست آوردن پیام ها تقریبا غیر ممکن بوده و خود طراحان تلگرام برای اولین فردی که بتواند چنین کاری را انجام دهد، جایزه ای ۲۰۰ هزار دلاری تعیین نموده اند. اما برای هک تلگرام دیگران روش های بسیار ساده تری نیز وجود دارد که عمدتا با دسترسی فیزیکی به گوشی فرد مقابل، قابل انجام است. در این روش ها فرد هک کننده با استفاده از خود گوشی فرد اقدام به هک تلگرام فرد مورد نظر می نماید که بسیار ساده بوده و تنها در عرض چند دقیقه قابل انجام است.

کنترل از راه دور تلگرام

برنامه هک و کنترل واتس اپ افراد خانواده

هک تلگرام دیگران از طریق شماره

در این روش که ساده ترین نوع هک تلگرام دیگران می باشد، ابتدا فرد هکر با گوشی خود اقدام به ساخت حساب تلگرام می نماید. منتها در قسمت وارد کردن شماره تلفن، شماره تلفن فردی را که قصد هک کردن تلگرام او را دارد، وارد می نماید. پس از آن یک پیام حاوی کد احراز هویت به از طریق تلگرام به گوشی فرد هک شونده ارسال می گردد. فرد هکر نیز با استفاده از دسترسی فیزیکی که به آن گوشی دارد، کد را در گوشی خود وارد می نماید. پس از این اقدام، عملا هکر، موفق به هک تلگرام فرد قربانی خواهد شد و می تواند به تمام پیام های او دسترسی داشته باشد. منتها این روش دارای اشکالاتی نیز می باشد که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

معایب هک تلگرام  از طریق شماره

از جمله معایب این روش هک تلگرام، این است که برای هک حتما نیاز است که فرد قربانی، احراز هویت دو مرحله ای را فعال نکرده باشد. هنگامی که شما کد تایید احراز هویت دو مرحله ای را فعال نمایید، آن گاه هر گاه بخواهید به اکانت تلگرام خود از طریق گوشی یا سیستم دیگر، متصل شوید، باید آن کد را نیز وارد کنید. وقتی هکر نیز بخواهد از طریق هک با شماره تلفن اقدام به هک تلگرام شما نماید، باید آن کد را نیز بداند.

عیب دیگر این روش این است که هر کس با این روش اقدام به هک شما نماید، در قسمت Active Session یا نشست های فعال در تنظیمات تلگرام، قابل مشاهده است. یعنی اگر ما قسمت یاد شده را در تنظیمات تلگرام بررسی کنیم، تمام دستگاه هایی را که به تلگراممان متصل شده اند را خواهیم دید. پیشنهاد می شود برای اطمینان از هک نشدن تلگرامتان حتما تمامی دستگاه ها به جز دستگاه خودتان را Terminate نمایید.

نشست های فعال در تلگرام

هک از طریق برنامه های هک تلگرام

یکی دیگر از روش های هک تلگرام دیگران و نفوذ به آن استفاده از برنامه هایی است که به طور خاص برای این منظور طراحی شده اند. اما مشکلی که این برنامه ها اغلب به آن دچارند، نیاز به روت بودن گوشی می باشد. روت کردن گوشی، خود نیاز به مقداری دانش در زمینه کار با گوشی های هوشمند داشته و همچنین نیازمند دقت می باشد. همین عامل سبب می شود که بسیاری از افراد نتوانند به سادگی این عمل را انجام دهند. اما مشکل دیگری که با روت کردن گوشی به وجود می آید این است که هنگامی که ما گوشی خود را روت می کنیم، قوانین مربوط به گارانتی و ضمانت گوشی را زیر پا نهاده و دیگر گوشی ما گارانتی نخواهد داشت. البته برای رفع این مشکل می توان گوشی را دوباره از روت خارج کرد که این امر دوباره نیازمند زمان می باشد.

هک تلگرام دیگران
کنترل از راه دور تلگرام فرزندان بدون نیاز به روت دستگاه در اندوید ۱۰ 4

هک تلگرام دیگران بدون دسترسی به گوشی فرد مقابل

بعضی از برنامه ها در فضای مجازی پخش شده است که ادعا می کنند می توانند از راه دور و بدون دسترسی به گوشی فرد مقابل، اقدام به هک تلگرام وی نمایند. اما باید بدانید که این امر عملا غیر ممکن بوده و هیچ برنامه ای نمی تواند بدون دسترسی به گوشی فرد مقابل اقدام به هک تلگرام وی نماید. همانطور که قبل تر اشاره شد، طراحان تلگرام برای اولین فردی که بتواند چنین اقدامی را انجام دهد جایزه قرار داده اند که این خود نشان دهنده قدرت تلگرام در امر رمزنگاری داده ها و استفاده از پروتکل های امن انتقال داده می باشد. پس می توان گفت که برنامه هایی که چنین ادعایی را می کنند صرفا تبلیغات دروغین نموده و گاها خود این برنامه ها با این چنین تبلیغاتی، قصد انجام عملیات هک در گوشی ما را دارند. پس توصیه می گردد در برخورد با چنین برنامه هایی نهایت دقت را داشته باشید.

  • کنترل از راه دور تلگرام


برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور


keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا