اخبار هک و امنیت - آخرین و جدیدترینآموزش شناخت انواع هک و روش های مقابلهآیا اینستاگرام من هک شده است؟!امنیت سایبری (Cyber Security)کنترل گوشی از راه دور برنامه برای کنترل اعضای خانوادههک آیفونهک تلگرام و نظارت بر عملکرد

دانلود برنامه کنترل نامحسوس گوشی دیگران تماس ها و پیام ها

بنا به درخواست شما عزیزان، کنترل نامحسوس گوشی کنترل کامل گوشی و تلفن همراه اینبار برنامه ردیابی و کنترل کامل گوشی،تماس ها و پیام ها با تلگرام (کاملا مخفیانه) رو آماده کریدم.

با استفاده از این برنامه به صورت کامل میتونید کنترل گوشی فرزندان و عزیزانتان را در دست بگیرید و به صورت مخفیانه و نا محسوستمامی پیام ها،تماس ها،چت های شبکه های اجتماعی مانند:تلگرام،واتس اپ،لاین،فیسبوک و … رو کنترل کنید.

برنامه ردیابی و کنترل کامل گوشی،تماس ها و پیام ها با تلگرام قدرتمند ترین برنامه کنترل و نظارت والدینمی باشد که سبب آسایش خاطر والدین و حفظ فرزندان در فضای مجازی میشود.

امکانات برنامه ردیابی و کنترل کامل گوشی و تلفن همراه،تماس ها و پیام ها با تلگرام (کاملا مخفیانه) اونقدر زیاده که از هر لحاظ نیازهای کنترلی شما رو برآمورده میکنه:

ردیابی از راه دور موقعیت و مکان گوشی این برنامه به صورت کاملا مخفیانه موقعیت و مکان گوشی مورد نظر رو براتون میفرسته کنترل مخفیانه تمامی پیام های ارسالی و دریافتی به همراه محتوای کامل پیامک ها گزارش کامل تماس های دریافتی،گرفته شده و یا بدون پاسخ از گوشی مورد نظر یکی از بهترین قابلیت های این برنامه کنترل و گزارش چت های صورت گرفته در تلگرام،واتس اپ و شبکه های اجتماعی است.

دانلود برنامه کنترل مخفی تماس ها و پیامک های گوشی از راه دور

دانلود برنامه کنترل مخفی تماس ها و پیامک های گوشی از راه دور ، برترین اپلیکیشن سال ۲۰۲۰ در خصوص کنترل و نظارت مخفی و کاملا نامحسوس گوشی موبایل فرزندان و دیگر افراد خانواده از راه دور و بصورت ۱۰۰% تضمینی و کاربردی بهمراه پشتیبانی ۲۴ ساعته (حضوری، تلفنی، واتساپ و تیکت).

شما با این برنامه حرفه ای می توانید بصورت کاملا مخفیانه و ۱۰۰درصد عملی، تمامی پیام ها و تماس های گوشی همسر، فرزندان و دیگر افراد خانواده را کنترل کنید.

دانلود برنامه کنترل مخفی تماس ها و پیامک های گوشی از راه دور ، یک اپلیکیشن فوق العاده کاربردی و واقعی می باشد و برنامه تمام پیامک ها و تماس های گوشی مورد نظرتان را بدون هیچ گونه اعلان و هشداری برای شما به پنل کاربری تان ارسال می کند.

فرد مورد نظر شما به هیچ عنوان نمی تواند به این موضوع پی ببرد که شما دارید تمامی تماس ها و پیامک های گوشی موبایل او را از راه دور و بصورت کاملا مخفی و نامحسوس کنترل و مشاهده می کنید.

این برنامه تمامی تماس ها و پیامک ها را با جزئیات کامل برای شما ارسال میکند. مانند نمایش نام مخاطب، نمایش شماره تلفن، تاریخ و ساعت تماس ها، تاریخ و ساعت پیامک ها، موقعیت مکانی تماس ها و پیامک ها بر روی نقشه، مدت زمان مکالمه و ضبط تماس ها، قابلیت دانلود و گوش دادن تمامی تماس های ضبط شده و امکانات بی نظیر دیگر …

روش کارکردن با برنامه چگونه است ؟

روش کارکرد برنامه به این شکل میباشد که ابتدا برنامه را توسط بلوتوث و دیگر برنامه های انتقال فایل به گوشی مورد نظر ارسال کرده و آن را نصب می کنید. سپس برنامه را باز می کنید و تیک های داخل آن را فعال کرده و یک ایمیل و پسورد به آن می دهید و بر روی گزینه ذخیره کلیک می‌کنید، سپس برنامه پس از ۳ ثانیه به صورت خودکار بر روی گوشی مخفی میشود و هیچ گونه ردپایی از خود به جای نمی گذارد.

این برنامه یکی از برترین و حرفه ای ترین برنامه های کنترل و نظارت گوشی موبایل از راه دور بوده و کاربران بسیاری از امکانات این برنامه حرفه ای در سراسر ایران و حتی جهان برخوردار می باشند.

تمامی تماس ها و پیامک های گوشی مورد نظر شما به حساب کاربری شما منتقل شده و به جز خود شما هیچ شخص دیگری نمی تواند اطلاعات داخل حساب را مشاهده و یا کنترل کند حتی خود فرزندتان.نرم افزار کنترل و ردیابی گوشی موبایل افراد خانواده از راه دور 

ویژگی های فوق العاده برنامه کنترل مخفی تماس ها و پیامک های گوشی از راه دور:

کارایی، سرعت و دقت ۱۰۰% تضمینی عملکردهای برنامه

کنترل مخفی پیامک های گوشی موبایل

مشاهده محتوای کامل هر پیامک MMS
هشدار پیامک های مشکوک و پر استفاده در طول روز
کنترل و ردیابی نوع پیام، نمایش پیام فرستاده شده یا دریافت شده
کنترل و مشاهده نام فرستنده یا گیرنده با شماره تلفن موبایل
مشاهده تاریخ و زمان ارسال و یا دریافت پیامک ها بصورت نزولی
درج کلمات کلیدی برای هشدار یک کلمه خاص در پیامک های ارسالی و دریافتی
کنترل و ردیابی موقعیت مکانی گوشی موبایل در هنگام ارسال یا دریافت پیامک ها

کنترل مخفی تماس های گوشی موبایل

کنترل و مشاهده تاریخ و ساعت دقیق تماس ها
نمایش تماس های حذف شده از روی گوشی موبایل
مشاهده مدت زمان مکالمات صورت گرفته
نمایش کامل نوع تماس (ورودی، خروجی، از دست رفته)
مشاهده نام و شماره تلفن مکالمات صورت گرفته
مسدود (بلاک) کردن تماس های مشکوک
کنترل و ردیابی موقعیت مکانی فرزندان توسط GPS و اینترنت GPRS
ثبت و کنترل موقعیت های مکانی گوشی موبایل در زمان مکالمه بر روی نقشه
مدیریت و مشاهده کامل جزئیات بیشتر مکالمات در کنترل پنل کاربری

توضیحات بسیار مهم برنامه کنترل مخفی تماس ها و پیامک های گوشی از راه دور

برنامه حتی با پایین ترین سرعت اینترنت یعنی (E) به صورت کامل کار کرده و هیچ گونه مشکلی ندارد.
امنیت و مخفی بودن برنامه بی نظیر می باشد و هیچ ردی از خود به جا نمی گذارد.
هیچ آیکون یا اسمی توی گوشی مورد نظر قابل نمایش نیست.
برنامه بر روی گوشی های تک سیم کارته و دو سیم کارته کاملا تست شده و کار می کند.

(●) هشدار; تمامی مسئولیت استفاده نادرست از این برنامه بر عهده خود شخص میباشد.

کنترل چت ها و پیام های شبکه های اجتماعی از اصلیترین نیاز های کنترلی والدین است که این برنامه به خوبی این نیاز را برآورده میکند.

به راحتی و از راه دور صدای اطراف گوشی رو ضبط کرده و گوش دهید برنامه ردیابی و کنترل کامل گوشی و تلفن همراه،تماس ها و پیام ها با تلگرام این امکان را فراهم کرده،هر لحظه که بخواهید میتونید صدای اطراف گوشی را ضبط کرده و از راه دور گوش بدید.

ضبط مخفیانه ویدیو،از راه دور امکان فوق العاده ضبط ویدیو به صورت مخفیانه و از راه دور،هر لحظه که بخواهید.

امکان گرفتن عکس کاملا مخفیانه و از راه دور یکی دیگر از قابلیت های بسیار کاربردی این برنامه امکان گرفتن عکس از راه دور و تعیین دوربین جلو و عقب جهت عکاسی دسترسی به عکس ها و فیلم های موجود در گالری گوشی میتونید از راه دور به عکس ها و فیلم های موجود در گالری دسترسی داشته باشید.

با استفاده از برنامه ردیابی و کنترل کامل گوشی و تلفن همراه،تماس ها و پیام ها با تلگرام فرزندان و عزیزانتان را تحت نظر بگیرید و از دغدغه های فکری و یا آشفتگی های روحی روانی رهایی یابید و با استفاده از قابلیت کنترل از راه دور گوشی تلفن همراه مراقب آن ها باشید تا از آسیب های احتمالی پیشگیری به عمل آورید.

نحوه راه اندازی و استفاده از برنامه کنترل کامل گوشی بسیار راحت است:

همین الان برنامه ردیابی و کنترل کامل گوشی و تلفن همراه،تماس ها و پیام ها با تلگرام (کاملا مخفیانه) خریداره کرده و استفاده کنید:

کافیه بر روی دکمه زیر کلیک کنید ایمیل تون رو وارد کنید و بلافاصله محصول رو دانلود کنید

  • این هزینه فقط به خاطر وقت و زحمت گذاشته شده برای ساخت برنامه است
  • کنترل نامحسوس گوشی

فیلم آموزش کامل نصب و راه اندازی برنامه ردیابی و کنترل کامل گوشی و تلفن همراه،تماس ها و پیام ها با تلگرام (کاملا مخفیانه) (حتما این فیلم رو ببینید):

توجه داشته باشید  که مرحله نصب و فعال سازی برنامه کمتر از ۳ دقیقه طول میکشه و مابقی مراحل کنترلی بر روی گوشی خودتون خواهد بود. دانلود فیلم آموزشی برنامه از تمامی امکانات برنامه ردیابی و کنترل کامل گوشی و تلفن همراه  بهره مند شوید

کنترل نامحسوس گوشی برنامه ردیابی و کنترل برنامه ردیابی
دانلود برنامه کنترل نامحسوس گوشی دیگران تماس ها و پیام ها 4

خلاصه ای از امکانات برنامه ردیابی و کنترل کامل گوشی و تلفن همراه،تماس ها و پیام ها با تلگرام (کاملا مخفیانه):

  • کاملا مخفیانه و نا محسوس
  • بدون نیاز به روت گوشی
  • ردیابی از راه دور موقعیت و مکان گوشی
  • کنترل مخفیانه تمامی پیام های ارسالی و دریافتی به همراه محتوای کامل پیامک ها
  • گزارش کامل تماس های دریافتی،گرفته شده و یا بدون پاسخ از گوشی مورد نظر
  • کنترل چت ها و پیام های شبکه های اجتماعی
  • به راحتی و از راه دور صدای اطراف گوشی رو ضبط کرده و گوش دهید
  • ضبط مخفیانه ویدیو،از راه دور
  • امکان گرفتن عکس کاملا مخفیانه و از راه دور
  • دسترسی به عکس ها و فیلم های موجود در گالری گوشی
  • کنترل و ردیابی نامحسوس موبایل به صورت غیرقابل تشخیص حتی توسط فرزندان باهوش
  • نصب سریع و آسان نرم افزار کنترل موبایل به همراه راهنمای فارسی
کنترل نامحسوس گوشی برنامه ردیابی و کنترل برنامه ردیابی
برنامه ردیابی نامحسوس گوشی و تبلت رایگان

همین الان برنامه ردیابی و کنترل کامل گوشی و تلفن همراه،تماس ها و پیام ها با تلگرام (کاملا مخفیانه) خریداره کرده و استفاده کنید: کافیه بر روی دکمه زیر کلیک کنید ایمیل تون رو وارد کنید و بلافاصله محصول رو دانلود کنید

  • این هزینه فقط به خاطر وقت و زحمت گذاشته شده برای ساخت برنامه است
  • کنترل کامل گوشی و تلفن همراه

هشدار; تمامی مسئولیت استفاده نادرست از این برنامه بر عهده خود شخص میباشد.

با دانلود برنامه کنترل مخفی گوشی موبایل فرزندان و افراد خانواده به صورت کامل میتوانید کنترل گوشی فرزندان و دیگر افراد خانواده خود را در دست بگیرید و به صورت کاملا مخفیانه و نا محسوس تمامی موقعیت های مکانی و ردیابی گوشی، پیام ها، تماس ها، کنترل چت های شبکه های اجتماعی مانند: تلگرام، واتساپ، اینستاگرام، ایمو، فیسبوک و … را از راه دور و توسط کنترل پنل حرفه ای خود تحت کنترل و نظارت داشته باشید.

برنامه کنترل و ردیابی مخفی گوشی موبایل فرزندان و افراد خانواده یکی از قدرتمند ترین برنامه های کنترلینگ در زمینه کنترل و نظارت کامل گوشی موبایل فرزندان از راه دور می باشد که والدین می توانند توسط این برنامه فوق حرفه ای جهت بالا بردن امنیت کامل فرزندان خود در مقابل آسیب های فضای مجازی و واقعی استفاده نمایند.

برخی از امکانات برنامه کنترل و ردیابی مخفی گوشی موبایل

نصب کاملا مخفی در دستگاه
ردیابی و مکان یابی لحظه به لحظه
کنترل و گزارش کامل تماس ها
کنترل پیامک های ارسالی و دریافتی
کنترل فایل های چند رسانه ای
کنترل دسترسی به اینترنت
کنترل برنامه های نصب شده
تصویربرداری از محیط
قفل و بازگشایی گوشی موبایل از راه دور
ارسال پیامک های دستوری
بازیابی تماس و پیامک ها از راه دور
فرمت و ریست گوشی موبایل از راه دور
کنترل WIFI و GPS از راه دور
بازیابی اطلاعات دستگاه از راه دور
کنترل مخفی اینستاگرام
کنترل مخفی واتساپ
کترل مخفی تلگرام و …

ضرورت کنترل گوشی فرزندان توسط والدین

اکثر خانواده هایی که فرزندانشان از گوشی موبایل اندرویدی استفاده می کنند دارای نگرانی های بسیار زیادی در این خصوص هستند، والدین همیشه این نگرانی را دارند که فرزندانشان در اینترنت و در شبکه های اجتماعی با چه کسانی در ارتباط هستند و چه کارهایی انجام می دهند و یا چه مطالبی را مورد مطالعه قرار می دهند.

اینترنت و شبکه های اجتماعی همان طور که می تواند برای تمام افراد بسیار مفید باشد، به همان اندازه هم دارای آسیب های غیرقابل بازگشتی هستند و اگر این امر بسیار مهم به صورت کامل و اصولی برای استفاده فرزندان از این تکنولوژی روز کنترل نشود، ممکن است آسیب ها و زیان های جبران ناپذیری از تاثیرات گوشی های اندرویدی و فضای مجازی به فرزندان وارد شود.

به همین منظور نرم افزارهایی با هدف کنترل والدین بر گوشی اندرویدی فرزندان طراحی شده است که تا حدود زیادی مشکلات را برطرف کرده است. نام یکی از این نرم افزارهای کنترل گوشی فرزندان، برنامه نظارت آزاد می باشد. به کمک این برنامه والدین می توانند تمام فعالیت هایی که فرزندان و یا دیگر اعضای خانواده که توسط گوشی اندرویدی خود انجام می دهند را بصورت کامل و اصولی تحت کنترل و نظارت قرار دهند.

برنامه کنترل و ردیابی مخفی گوشی موبایل فرزندان چگونه کار می کند؟

✅ ابتدا برنامه را بر روی گوشی فرزندتان انتقال می دهید و نصب می کنید.

برنامه پس از نصب بصورت کامل مخفی می شود و هیچ گونه آیکون و اعلانی ندارد.

? نکته بسیار مهم این برنامه این می باشد که فرزندتان هرگز متوجه نصب برنامه بر روی گوشی خود نمی شود و شما با خیال راحت می توانید از راه دور و کاملا نامحسوس و مخفی، تمام کنترل و نظارت های مورد نیاز خود را بر عملکردهای او داشته باشید.

هشدار : این برنامه تنها به جهت فرهنگ سازی، امنیت و کنترل گوشی فرزندان و نظارت بر خانواده می باشد و تمام مسئولیت های ناشی از استفاده های نادرست و غیر قانونی از برنامه برعهده شما خواهد بود.

برخی از سوالات متداول کاربران در رابطه با برنامه : کنترل کامل گوشی و تلفن همراه

آیا این برنامه جهت عملکرد درست نیازی به روت گوشی دارد:

خیر هیچ نیازی به روت ندارد کنترل کامل گوشی و تلفن همراه

 این برنامه روبایدباهمون گوشی موردنظردان کنیم یانه میشه باگوشی خودم دانلودکنم بعدبریزم توگوشی موردنظر؟؟

برنامه رو میتونید با گوشی خودتون دانلود کنید و بر روی گوشی مورد نظر ارسال و نصب کنید.

پشتیبانی سایت; کنترل نامحسوس گوشی

دوستان عزیز در صورتیکه بعد از خرید هر گونه مشکلی در رابطه با دانلود و دستیابی به فایل ها داشتید،در قسمت نظرات سوال خود را مطرح کنید وحداکثر تا ۴۸ ساعت ایمیل تان را چک کنیدـ به تمامی سوال هایتان رسیدگی میشود.

SPY24 یک برنامه ردیابی و کنترلی برای گوشی های موبایل است که با نصب بسیار آسان بر روی تلفن همراه اعضای خانواده خود به شما این امکان را می دهد تا از راه دور بتوانید :

  • تماس ها و پیامک ها و مکاتبات با دوستان و مخاطبین
  • ارتباطات شبکه های اجتماعی همچون تلگرام ، واتس اپ و اینستاگرام
  • موقعیت مکانی لحظه ای و مسیر های پیموده شده روزانه
  • برنامه ها و بازی های مورد استفاده و مدت زمان استفاده از آنها
  • کنترل نامحسوس گوشی

را مشاهده نمایید تا دیگر دغدغه های فکری و یا آشفتگی های روحی روانی رهایی یابید و با استفاده از قابلیت کنترل از راه دور گوشی تلفن همراه مراقب آن ها باشید تا از آسیب های احتمالی پیشگیری به عمل آورید.

دقت داشته باشید این برنامه پس از نصب و فعال سازی پنهان می شود.

موارد استفاده برنامه ردیابیSPY24

نظارت بر فرزندان کنترل نامحسوس گوشی

باSPY24 کلیه فعالیت های فرزندان خود را به واسطه گوشی تلفن همراه اعم از تماس ، پیامک ، موقعیت مکانی ، فعالیت های در شبکه های مجازی چون تلگرام ، لاین ، واتس اپ و … را تحت نظر بگیرید و به صورت غیر مستقیم لحظه به لحظه در کنار آنها حضور داشته باشید.

مراقبت از سالمندان کنترل نامحسوس گوشی

سالمندان ، مبتلایان به آلزایمر بزرگوارانی هستند که نیازمند مراقبت و محبت کودکانه نا محسوس می‌باشند ، SPY24 این امکان را به شما می دهد تا هر لحظه در کنار این عزیزان باشید.

نظارت بر کارمندان کنترل نامحسوس گوشی

موقعیت یابی لحظه ای ، مسیر یابی خطی ، تعیین محدوده‌های تردد مجاز و غیر مجاز ، کنترل ارتباطات با مشتریان از جمله قابلیت های ویژه SPY24 است که سلامت عملکرد خانواده تجاری شما را تضمین می کند.

برخی از ویژگی های برنامه SPY24

گزارش تماس ها و شنود مکالمات

ارتباطات ساده اولیه فرزندان شما از طریق تماس های تلفنی می باشد ، سامانه کنترل فرزند توسط برنامه ردیابی SPY24 با ارائه گزارش از تماس های ورودی و خروجی همراه با نام مخاطب، شماره تماس، و زمان مکالمه و همچنین گزارش تماس هایی که بصورت دستی حذف شده اند ، نظارت کاملی را در این بخش برای والدین فراهم می سازد

کنترل پیامک های ارسالی و دریافتی

از جمله راهکارهای ارتباطی فرزندان در جمع خانواده که هیچ گونه حساسیتی ایجاد نمی کند ارسال پیامک است اما برنامه ردیابی و کنترلی SPY24 با ارسال گزارش لیست پیامک های ارسالی و دریافتی به همراه جزئیات مربوط به نام مخاطب و محتوای در حال تبادل به والدین ، دغدغه ها و نگرانی ها احتمالی را در این زمینه به صورت کامل از بین خواهد برد.

گزارش شبکه های اجتماعی تلگرام ، اینستاگرام و…

یکی از خطرناک ترین بسترهایی که فرزند شما با هزاران فرد با با رده های سنی مختلف ، فرهنگ و تربیت متفاوت و … می تواند رو به رو باشد و سلامت فرزندان را به خطر بیندازد ، بستر ارتباطی نامحدود شبکه های اجتماعی رایج در کشور می باشد که با سیستم نظارتی سامانه مراقبت از خانواده می توانید این بستر را کنترل و محدود نمائید.

مدیریت تصاویر و دوربین

تمام تصاویر و مشاهده فضای اطراف فرزندان شما با استفاده از دوربین گوشی

برنامه های نصب شده

لیستی کامل از برنامه های نصب شده بر روی گوشی فرزند و یا کارمند خود داشته باشید و از وجود برنامه هایی نامناسب آگاه شوید و در صورت لزوم آنها را بلاک کنید

 (( والدین عزیز هنگام خرید شماره موبایل و جیمیل ثبت شده را به تلگرام برنامه ارسال نمایید تا پنل کاربری همراه با راهنمای آموزش فارسی برای شما ارسال شود‌ ))

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا