کنترل گوشی از راه دور برنامه برای کنترل اعضای خانوادههک آیفون

کنترل والدین در اندروید

کنترل والدین در اندروید بهترین برنامه‌های رایگان کنترل والدین 2019 این روزها اینترنت در بین عموم مردم جامعه راه یافته است. کودکان هم از این قضیه مستثنی نیستند و اتفاقاً علاقه زیادی به استفاده از اینترنت و تبلت دارند. از طرفی اینترنت و تبلت وسایل بسیار خوبی هستند که به آموزش کودکان کمک زیادی می‌کنند.
در کنار این مزایا و در کنار محتوای آموزنده، فضای اینترنت حاوی محتوای نامناسب برای کودکان نیز هست. بنابراین بدون نظارت والدین، کودکان نمی‌توانند از فضای اینترنت استفاده صحیحی داشته باشند. این مسئله یکی از نگرانی‌هایی بود که وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، محمد جواد آذری جهرمی، هم به آن اشاره کرده است. وی در توییتر خود چنین نوشت:

کنترل والدین در اندروید

شاید شما هم پدر و مادرهایی را دیده باشید که در کنار خوشحالی از توانایی فرزندانشان در استفاده از تکنولوژی روز، نگران آسیب‌های اینترنت بر رفتار آن‌ها نیز هستند.
آیا شما با نرم‌افزارهای نظارت والدین بر استفاده کودکان از اینترنت آشنایی دارید؟
جواب این نظرسنجی به صورت زیر بود:

  • آشنایی دارم، استفاده می‌کنم : 8%
  • دارم، هنوز استفاده نکردم: 14%
  • ندارم، نیاز به معرفی بیشتر: 56%
  • نظارت را مفید نمی‌دانم: 22%

با این اوصاف تنها 8 درصد از افرادی که با ابزارها و برنامه‌های کنترل والدین آشنایی دارند،
از این ابزارها استفاده می‌کنند. ضمناً افراد زیادی هم هستند که به دنبال معرفی چنین برنامه‌هایی هستند. از این رو با فیسیت همراه باشید تا بهترین برنامه‌های رایگان کنترل والدین 2018 را به شما معرفی کنیم.

بهترین برنامه‌های رایگان کنترل والدین 2019
بهترین برنامه‌های رایگان کنترل والدین 2019

بهترین برنامه‌های رایگان کنترل والدین 2018

1- Qustodio

برنامه Qustodio یکی از کامل‌ترین برنامه‌های کنترل والدین است که به شما کمک می‌کند فعالیت کودکتان در فضای مجازی را کنترل کنید.
این برنامه برخلاف بسیاری دیگر از برنامه‌های موجود که تنها برای ویندوز در دسترس هستند، برای اندروید، iOS، کیندل، نوک (Nook) و مک هم در اختیار شماست. نسخه رایگان Qustodio یک برنامه همه جانبه کنترل والدین است که امکان تعیین قوانین و برنامه زمانی، مسدود کردن محتوای نامناسب برای کودکان و… را فراهم می‌کند. در صورتی که بخواهید از نسخه پولی این برنامه استفاده کنید، امکانات بسیاری همچون امکان مانیتور کردن پیامک‌ها و شبکه‌های اجتماعی، کنترل برنامه‌ها و بازی‌ها، ردیابی مکانی هم در اختیارتان قرار می‌گیرد.
قابلیت‌های زیاد این برنامه کنترل والدین در کنار پشتیبانی در همه پلتفرم‌ها، Qustodio را به بهترین برنامه کنترل والدین 2018 تبدیل کرده است.
لینک دانلود برنامه کنترل والدین Qustodio نرم افزار کنترل والدین

2- OpenDNS FamilyShield

برنامه FamilyShield یکی از سرویس‌های رایگان OpenDNS است که ابزار کنترل والدین آن، به صورت اتوماتیک، دامنه‌هایی که زیر مجموعه محتوای نامناسب (پورنوگرافی، جنسی و…) هستند را مسدود می‌کند.
یکی از مهم‌ترین نقاط قوت این برنامه اینجاست که علاوه بر نصب روی کامپیوتر و گوشی، می‌توانید آن را روی روتر اصلی خود اجرا کنید تا ترافیک شما به صورت کامل از این فیلتر بگذرد.
بنابراین با اعمال فیلتر در سطح روتر، کل شبکه شما محفوظ می‌ماند.
دانلود برنامه کنترل والدین OpenDNS FamilyShield OpenDNS-برنامه کنترل والدین

3- KidLogger

برنامه KidLogger یکی از بهترین برنامه‌های کنترل والدین است. این برنامه رایگان نه تنها وب سایت‌هایی که کودکان از آن بازدید کرده‌اند و کلماتی که تایپ کرده‌اند را مانیتور می‌کند، برنامه‌هایی که کودکان از آن استفاده می‌کنند و حتی اسکرین شات‌هایی که می‌گیرند را هم مانیتور می‌کند.
همچنین اگر نگران صحبت کردن کودکان خود هم هستید، می‌توانید قابلیت ضبط صدا را فعال کنید. البته اگر کودک شما کمی بزرگ‌ است و می‌خواهید اختیار بیشتری به او بدهید، می‌توانید گزینه‌های مانیتورینگ را محدود کنید.
نسخه رایگان این برنامه اگرچه قابلیت‌های بسیاری دارد اما برخی ویژگی‌های مهم موجود در نسخه پولی را از دست خواهید داد، ویژگی‌هایی مانند مانیتورینگ نامحسوس واتس آپ و شنود تماس‌های اسکایپ.
دانلود برنامه کنترل والدین KidLogger

4- ناظر اندروید، یک برنامه ایرانی

یکی از برنامه‌های ایرانی رایگان کنترل والدین، برنامه ناظر اندروید است. این برنامه که کمتر از 1 مگابایت تا کنون بیش از 5000 نصب فعال داشته است. از جمله امکانات این برنامه می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • نظارت بر پیامک‌های ورودی
  • نظارت بر تماس‌های ورودی و خروجی
  • نظارت بر نصب یا حذف برنامه روی گوشی
  • نظارت بر نوتیفیکیشن‌ها یا اعلان‌های برنامه‌هایی مانند شبکه‌های اجتماعی و…
  • نظارت بر تعویض سیم کارت
  • امکان دریافت لحظه به لحظه موقعیت مکانی
  • و…
دانلود برنامه ناظر اندروید

بهترین برنامه‌های رایگان کنترل والدین 2019

اگر تجربه استفاده از هر یک از این برنامه‌ها را دارید نظرات خود را بیان کنید و یا اگر برنامه‌های داخلی و خارجی دیگری می‌شناسید، آن را با ما و سایر کاربران فیسیت به اشتراک بگذارید.

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

قدرتمندترین برنامه کنترل والدین در جهان

با مدیریت محتوا و استفاده در همه دستگاه ها ، لحظات خانوادگی خود را بازیابی کنید.

فعالیت های تلفن همراه کودک مانند موقعیت مکانی ، اینترنت ، گزارش های تلفنی ، مسدود کردن برنامه ، ژئوسکینگ و موارد دیگر را کنترل و مدیریت کنید!

با FamilyTime آشنا شوید – بهترین برنامه کنترل والدین

سلام بر والدین دیجیتال بدون دردسر که با FamilyTime آسان ، سرگرم کننده و 100٪ موثر است – بهترین برنامه کنترل والدین! FamilyTime بهترین دستیار شما در امر والدین است که شما را در مکان فرزندان خود نگه داشته و به شما امکان می دهد فقط با یک ضربه زدن صفحه نمایش را مدیریت کرده و برنامه های موجود در تلفن آنها را مسدود کنید. چه بیشتر: بچه های شما می توانند فوراً با شما تماس بگیرند اگر هرگز با هشدارهای لحظه ای وحشت دچار مشکل شوند. آینده والدین دیجیتال هوشمند اکنون است!

بهترین برنامه محدود صفحه نمایش زمان جدید

زمانی را که کودکانتان روی دستگاه های iPhone ، iPad و Android می گذرانند مدیریت کنید

  • محدودیت های زمانی

    آیا نمی خواهید بچه های شما در ساعات مطالعه و کارهای خانه حواسشان را به تلفن هایشان پرت کنند. FamilyTime به شما امکان می دهد در آن ساعت ها دسترسی دستگاه را محدود کنید تا مطمئن شوید کارشان را تمرکز می کنند.

  • زمان خواب

    با استفاده از کنترل های هوشمند BedTime FamilyTime ، می توانید مدت زمان نمایش روی دستگاه های آنها را در ساعات شب محدود کنید. به این ترتیب می توانید اطمینان حاصل کنید که آنها از تلفن های خود استفاده نمی کنند و خواب راحتی دارند.

  • زمان تکالیف

    بچه ها به سختی می توانند چشم از تلفن خود بردارند و روی تکالیف خود تمرکز کنند اما دیگر نه! با قفل صفحه Time Time (مشق شب) می توانید دستگاه های تلفن همراه آنها را به راحتی قفل کنید.

با فیلتر کردن اینترنت جدید وب را روی بند قرار دهید

آنچه وب سایت ها ، تصاویر ، فیلم ها و سایر مطالب کودکان شما می توانند در اینترنت دسترسی داشته باشند را کنترل کنید.

  • بلوک پورنوگرافی

    آیا نگران هستید که فرزندان شما بتوانند به مواد پورنوگرافی در دستگاه های خود دسترسی پیدا کنند؟ FamilyTime به شما امکان می دهد وب سایت های پورنو را به طور کامل مسدود کرده و آن را ایجاد کنید تا حتی قادر به دیدن نتایج جستجو با مواد پورنو نباشند.

  • جستجوی امن

    آیا فکر می کنید فرزندان شما ممکن است در اینترنت به دنبال محتوای نامناسب باشند؟ SafeSearch را در Google ، Bing و YouTube فعال کنید و تمام محتوای ناخوشایند از طریق آن موتورهای جستجو برای آنها کاملاً غیرقابل دسترسی است.

  • فیلتر وب

    اینترنت یک میدان مین از محتوای نامناسب است. با استفاده از فیلتر اینترنت ، می توانید دسترسی به دسته بندی های محتوای خاص را انتخاب و مسدود کنید تا فرزندان شما هرگز در وب سایت هایی که شما نمی خواهید ، گیر نکنند.

شمشیربازی و ردیابی موقعیت مکانی

محل سکونت آنها را پیگیری کنید و بلافاصله از زمان بازدید از مکانهای مشکوک مطلع شوید

  • مکانهای نرده های جغرافیایی

    FamilyTime یک برنامه پیشرفته نرده شمشیربازی است که به شما امکان می دهد هرجایی که بخواهید مکان حصارکشی کنید. با ورود یا خروج بچه های خود به مکان های حصارکشی شده در هر زمان ، هشدارهای فوری دریافت خواهید کرد.

  • خانواده یاب

    Family Locator بهترین و دقیق ترین روش برای یافتن موقعیت مکانی بچه های شما در حال حاضر است. دقیق ، سرگرم کننده و سریع است – همه فرزندان خود را با جزئیات مکان بر روی نقشه با یک نگاه مشاهده کنید!

  • ردیابی موقعیت مکانی

    با ردیاب تلفن همراه FamilyTime ، می توانید تاریخچه مکان دقیق همه مکان هایی را که در یک زمان مشخص بازدید می کنند ، دریافت کنید. مکان تلفن را ردیابی کنید و برای همه مکانهای بازدید شده تمبر زمان و تاریخ دریافت کنید.

کنترل برنامه – مسدود کننده برنامه

برنامه ها و بازی هایی را که نمی خواهید روی دستگاه های بچه هایتان اجرا شوند به طور کلی مسدود کنید

برنامه مسدود کننده برنامه قدرتمند که همه برنامه های منحرف کننده را مسدود می کند

برنامه ها و بازی های اجتماعی فرزندان شما را از مطالعه یا خواب شب باز می دارد؟ آیا استفاده از دستگاه آنها به زمان خانواده شما کاهش می یابد؟ به سادگی همه این برنامه ها را مسدود کنید و باعث تمرکز بهتر آنها شوید.

  • برنامه مسدود کننده برای آندروید

  • برنامه مسدود کننده برای iOS

چرا والدین فکر می کنند FamilyTime بهترین زمان است

برنامه دوستانه جیبی برنامه دوستانه جیبی با ویژگی های شگفت انگیز فکر می کنم همه والدین باید این برنامه را که نگران هستند و می خواهند بچه هایشان را از محتوای بد ، برنامه های نامناسب و افراد بد در امان نگه دارند ، امتحان کنند. با تشکر برای چنین برنامه خوبی!

نرم افزار نظارت بر تلفن همراه نهایی

  • فیلتر اینترنت
  • تماس
  • کاربرد برنامه
  • پیام های متنی
  • مخاطب
  • برنامه های نصب شده

چرا وقت خانواده بهترین برنامه کنترل والدین است که با استفاده از فرزندپروری دیجیتال بی دردسر و موثر ، وقت خانواده خود را پس بگیرید

  • حریم خصوصی داده های کودک

    ما حریم خصوصی داده را بسیار جدی می گیریم. داده های کودک شما در کنار ما کاملاً ایمن و کاملاً محافظت شده است. حتی کارمندان پشتیبانی ما نمی توانند به داده های فرزند شما دسترسی پیدا کنند یا آنها را مشاهده کنند.

  • یک حساب برای خانواده ، دستگاه های نامحدود
    همه دستگاه های همراه خانواده خود را با یک حساب FamilyTime مدیریت کنید و همه دستگاه ها را از یک داشبورد ردیابی کنید.
  • از FamilyTime در حال حرکت استفاده کنید – تغییراتی ایجاد کنید ، دستگاه کودک را مدیریت کنید
    دستگاه فرزند خود را از طریق برنامه FamilyTime Dashboard یا از طریق وب سایت با استفاده از هر دستگاه دارای مرورگر مدیریت کنید تا بتوانید از FamilyTime حتی در حین حرکت استفاده کنید.
  • به شریک زندگی ، اقوام و سایر مراقبان خود دسترسی رایگان دهید
    از شریک زندگی ، والدین یا سایر سرپرستان خود دعوت کنید تا تنظیمات کنترل والدین FamilyTime فرزند شما را مدیریت کنند.
  • از حذف نصب FamilyTime برای بچه ها جلوگیری کنید
    برای جلوگیری از نصب FamilyTime ، می توانید دسترسی به تنظیمات را مسدود کنید تا فرزندانتان نتوانند برنامه را حذف نصب کنند.
  • سازگار با دستگاه های اپل ، اندروید و آمازون
    FamilyTime برای دستگاه های iPhone ، iPad ، iPod touch ، Android و Kindle Fire در دسترس است.
  • امنیت داده ها
    داده های شما از طریق سرورهای بسیار ایمن ما در دسترس ما نیست. ما همه اقدامات را برای نفوذناپذیری سرورهای خود انجام می دهیم.

keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا