برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

کنترل گوشی همسر بدون نصب برنامه

برای کنترل گوشی همسر بدون نصب برنامه باید به بررسی روش های هک گوشی بپردازیم . هک گوشی بدون نصب برنامه فقط توسط هکرهای حرفه ای امکان پذیر است زیرا این افراد مسلط به دانش برنامه نویسی هستند اما نا امید نشوید روش های هک برای کنترل گوشی همسر بدون نصب برنامه برای افراد مبتدی وجود دارد در این مقاله به بررسی این روش ها می پردازیم.

مفهوم هک گوشی چیست؟

هک گوشی به منزله مجموع فعالیت هایی است که به موجب آن هکر می تواند گوشی قربانی را تحت کنترل خود قرار دهد. هک کردن قبل از پیدایش کامپیوتر نیز وجود داشت هک کردن صرفا دزدی اطلاعات گوشی نیست بلکه به منزله ی دزدی از آثار هنری، موسیقی و … نیز می باشد. گاهی اوقات هکر نمی تواند به گوشی قربانی به هر دلیلی دسترسی داشته باشد به عنوان مثال همسر شما بر روی گوشی خود رمز قرار داده و شما از این رمز اطلاع ندارید از طرفی به هیچ طریقی نمی توانید برنامه ای را در گوشی وی نصب کنید و از این رو باید به دنبال روشی برای کنترل گوشی همسر بدون نصب برنامه باشید.

یکی از روش هایی که می توانید توسط آن به کنترل گوشی همسر خود بپردازید  هک گوشی از طریق شماره تلفن همراه قربانی می باشد. آن چیزی که موجب هک گوشی با شماره تلفن می شود باگ هایی در شبکه ی ارتباطی تلفن همراه است. شناسایی این باگ ها صرفا از طریق هکر های حرفه ای امکان پذیر است و افراد مبتدی قادر به کنترل گوشی همسر از این طریق نخواهند شد.

کنترل گوشی همسر

کنترل گوشی همسر از طریق شماره تلفن

زمانی که هکر به گوشی قربانی دسترسی ندارد از طریق شماره تلفن همراه می تواند گوشی قربانی را تحت کنترل خود قرار دهد این روش برای کنترل گوشی همسر بسیار موفقیت آمیز است زیرا شماره تلفن همراه را تقریبا هر کسی به سادگی می تواند بدست آورد و همچنین دستیابی به شماره ی تلفن همراه همسر کار بسیار آسانی است. برای کنترل گوشی همسر از طریق شماره تلفن باید به سراغ هکرهای حرفه ای بروید که بتوانند به شبکه ی بین المللی مخابرات دسترسی پیدا کنند. هکر های حرفه ای می توانند با یک تماس کوتاه یا ارسال پیامک به قربانی به سرعت تلفن همراه فرد را تحت کنترل خود قرار دهند و به کلیه ی اطلاعات وی دسترسی پیدا کنند.

هکرها از طریق نقاط ضعف خطوط شبکه ی تلفن همراه می توانند به گوشی قربانی حمله کنند هیچ برنامه یا اپلیکیشنی وجود ندارد که با نصب بر روی گوشی از جاسوسی به این روش جلوگیری به عمل آید.با این روش می توانید به آسانی به کنترل گوشی همسر خود بپردازید.

کنترل گوشی همسر

کنترل گوشی همسر از طریق آی پی موبایل

یکی دیگر از روش های کنترل گوشی همسر بدون نصب برنامه دستیابی به آی پی گوشی قربانی می باشد.در حالت عادی برای بدست آوردن آی پی گوشی باید وارد قسمت تنظیمات بخش اطلاعات گوشی شوید تا بتوانید آی پی گوشی موبایل را بدست آورید اما چنان چه به هیچ وجه دسترسی به موبایل قربانی نداشته باشید صرفا هکر های حرفه ای با تسلط به دانش برنامه نویسی می توانند به آی پی گوشی قربانی دسترسی پیدا کنند و با انتقال آی پی به گوشی خود تمام اطلاعات قربانی را بدست آورند.

به عنوان مثال زمانی که آی پی گوشی قربانی به گوشی هکر انتقال پیدا می کند هکر می تواند اپلیکیشن هایی مانند تلگرام، واتساپ و… را در گوشی خود نصب کند بدین ترتیب کد تایید برای گوشی هکر ارسال می شود و هکر به راحتی می تواند به کلیه ی برنامه های قربانی نفوذ کند.با این روش به راحتی کنترل گوشی همسر خود را بدست می آورید.

کنترل گوشی همسر

کنترل گوشی همسر بدون نصب برنامه با گوشی های اپل

چنان چه گوشی همسر شما اپل باشد شما می توانید با استفاده از سامانه ی mobistealth کنترل گوشی همسر خود را بدست آورید. استفاده از این سامانه به دو صورت انجام می گیرد در روش اول که آی بک آپ نام دارد باید یک نسخه از برنامه را به نحوی در گوشی قربانی نصب کنید. در روش دوم نیازی به نصب برنامه داخل گوشی قربانی نیست در روش آی کلود کافی است که به رمز عبور و اپل آیدی دسترسی داشته باشید.

در این روش می توانید موبایل قربانی را ردیابی کنید و به اطلاعات موجود در آی کلود دسترسی پیدا کنید.در این روش هک گوشی و دستیابی به اطلاعات فقط از طریق فضای ابری امکان پذیر است و چنان چه قربانی اطلاعات خود را در فضای ابری ذخیره نکند باید از روش اول استفاده کنید.برای استفاده از این سامانه در مرحله ی اول باید در آن ثبت نام کنید و یک حساب کاربری ایجاد کنید سپس برای فعال سازی حساب خود از آیتونز استفاده کنید بدین ترتیب می توانید کنترل گوشی همسر خود را بدست آورید این روش صرفا برای گوشی هایی با سیستم عامل ios  به کار می رود و برای گوشی های اندرویدی کاربردی ندارد.

کنترل گوشی همسر

هک گوشی های اندرویدی با مهندسی اجتماعی

برای هک گوشی های اندرویدی باید حتما روشی را پیدا کنید تا بتوانید به وسیله ی آن نرم افزارهای هک گوشی را در موبایل قربانی نصب کنید سامانه های کنترل و نظارت بر همسر و فرزندان که هم نسخه ی داخلی و هم نسخه ی خارجی دارد را می توانید در گوشی خود و قربانی نصب کنید اما روش های دیگری هم برای هک گوشی اندرویدی وجود دارد به عنوان مثال می توانید از روش مهندسی اجتماعی استفاده کنید.

اصول هک گوشی با این روش بر پایه ی اعتماد صورت می گیرد ممکن است با شما تماس گرفته شود و به شما بگویند برای شرکت در یک برنامه ی تلویزیونی معروف باید کدی که به گوشی شما فرستاده می شود را بخوانید فرد پشت خط سعی می کند با تند حرف زدن و عجله در کار شما را به اشتباه بیندازد بدین ترتیب شما متوجه نمی شوید کدی که می خوانید از یک شبکه اجتماعی مانند واتساپ برای شما ارسال شده است کد تایید را برای هکر می خوانید بدین ترتیب هکر از طریق یک شبکه اجتماعی به گوشی شما دسترسی پیدا می کند و در یک فرصت مناسب به سایر بخش های گوشی هم نفوذ می کند.

کنترل گوشی همسر

هک گوشی با استفاده از فیشینگ

همان طور که از نام آن مشخص است فیشینگ به معنی ماهی گیری است در این روش هکر یک پیام برای قربانی ارسال می کند این پیام عموما جذاب است به عنوان مثال یک پیام تبلیغاتی برای شما ارسال می شود با این عنوان که با ورود به لینک پیام می توانید شارژ ایرانسل به طور رایگان دریافت کنید.قربانی جذب این پیام می شود وارد لینک می شود فرم موجود در لینک را که حاوی اطلاعات شخصی است را پر می کند و بدین ترتیب اطلاعات خود را تقدیم هکر می کنید و هکر با استفاده از این اطلاعات می تواند به گوشی شما نفوذ کند مثلا می تواند وارد ایمیل متصل به گوشی شود و بدین ترتیب تمام اطلاعات ذخیره شده در گوشی را بدست آورد و حتی کنترل گوشی را به طور کامل بدست آورد.

کنترل گوشی همسر

کنترل گوشی با استفاده از مرد میانی

برای هک و کنترل گوشی به این روش کافی است هکر راهی را پیدا کند که در مسیر سرور اصلی و قربانی قرار گیرد. به عنوان مثال زمانی که وارد یکی از شبکه های اجتماعی می شوید و با شخصی در حال چت هستید. هکر در مسیر ارتباطی شما قرار می گیرد بدین ترتیب پیام ارسالی اول در دسترس هکر قرار می گیرد سپس به سرور اصلی انتقال پیدا می کند و سرور اصلی پیام را به فرد ارسال می کند بدون این که متوجه شوید پیام های شما خوانده می شود.

عموما هکر با نفوذ به سیستم وایرلس های عمومی می تواند مابین شما و سرور اصلی قرار بگیرد. هک گوشی با کامپیوتر یک روش دیگر برای کنترل گوشی می باشد در این روش با نصب یک نرم افزار در کامپیوتر خود نوعی ویروس در قالب apk تولید می شود زمانی که قربانی این فایل را در گوشی خود باز کند گوشی وی تحت کنترل هکر در می آید.

keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا