برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

کنترل گوشی و موبایل همسر فقط در چند دقیقه

نمی دانید چگونه از همسرتان گوشی کنترل کنید؟ کنترل گوشی از راه دور و موبایل همسر  آیا همسرتان به تقلب در شما مشکوک است؟ اگر مایل به نظارت بر فعالیت های همسرتان و پیگیری آنها هستید ، چندین برنامه وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید.کنترل همسر در فضای مجازی ، کنترل موبایل همسر ، کنترل همسر رایگان

در این مقاله ما شاهد استفاده از دو مورد از مطمئن ترین و مطمئن ترین برنامه های نظارت بر گوشی: spy24 و app spy24 خواهیم بود. اینها در میان بهترین برنامه های کنترل گوشی از راه دور موجود امروز شمرده می شوند. در زندگی پر سرعت مدرن ، روابط زن و شوهر بسیار پیچیده است و خیانت مسئله بزرگی است.

استفاده از یک برنامه نظارت بر گوشی می تواند به بررسی آنلاین فعالیت های وی کمک کند. در این مقاله ، ما با استفاده از آخرین فن آوری ، در مورد راه های آسان کنترل گوشی از راه دور از گوشی همسرتان بدون اطلاع وی صحبت خواهیم کرد.

قسمت اول: چگونه گوشی همسرم ردیابی موقعیت مکانی اعضای خانواده کنم

فکر می کنید اتفاق عجیب در مورد رفتار همسرتان در اواخر وجود داشته باشد؟ آیا به نظر می رسد او چیزهایی را از شما پنهان کرده است؟ فکر می کنید او به طرز مرموز وقت زیادی را برای گوشی همراه خود می گذراند؟

اگر جواب همه سؤالات فوق “بله” است ، وقت آن است که یک کلمه با او داشته باشید. هوشیار باشید و از ذهن خود صحبت کنید. اگر با این حال همسرتان باز نشود ، سعی کنید مشکلات عمیق تری داشته باشید. ممکن است چیزی برای او مشکل ساز باشد.

اگر این میوه ثمره نداشته باشد ، می توانید از یک برنامه کنترل همسر رایگان برای هوشیار ماندن و ردیابی کنترل همسر رایگان بر روی گوشی همسرتان استفاده کنید. به دلیل کار بیش از حد و فشارهای ناشی از کار در زندگی حرفه ای یا برخی مسئولیتهای کاری جدید ، چنین تغییراتی در روابط مشاهده می شود.

از این رو ، قبل از پرش به هر نتیجه گیری ، همیشه توصیه می شود واقعیت ها را بطور کامل و منطقی ارزیابی کنید. یکی از راه های ارزیابی فعالیت های مشکوک همسرتان ، ردیابی گوشی وی است.

کلیه فعالیتهای روی گوشی از جمله فعالیت مرور ، تماسهای تلفنی ، موقعیت GPS ، پیامها و چندین مورد دیگر. ما اکیداً توصیه می کنیم که از یک برنامه نظارت بر گوشی استفاده کنید که با استفاده از فناوری مخفیکاری کار می کند. این امر به این دلیل است که نظارت بر فعالیتها بدون شناسایی مهم است.

۱٫۱ راه حل کنترل موبایل همسر SPY24

spy24 یک نام مطمئن و قابل اعتماد در فضای کنترل همسر در فضای مجازی و نظارت بر برنامه ها است. spy24 یک برنامه نظارت بسیار قدرتمند است که به شما امکان کنترل همسر در فضای مجازی از گوشی همسرتان را می دهد. بهترین چیز در مورد برنامه این است که با استفاده از فناوری مخفی کاری در پس زمینه اجرا می شود. این یعنی چی؟

spy24 به دو نسخه Android و iOS عرضه می شود. نکته جالب در مورد راه حل iOS این است که شما نیازی به نصب هر چیزی را در دستگاه هدف ندارید. این بدان معناست که همه چیز از راه دور انجام می شود. نیازی به جیلبریک کردن دستگاه هدف نیز نیست.

کنترل گوشی و موبایل همسر
کنترل گوشی و موبایل همسر فقط در چند دقیقه 4

در مورد گوشی هدف اندرویدی ، باید برنامه spy24 سبک را نصب کنید. اما ، پس از نصب ، نماد برنامه حذف می شود. این برنامه هیچ اثری بر روی گوشی باقی نمی گذارد و بدون اینکه مشخص شود در سکوت در پس زمینه کار خواهد کرد. این قدرت مخفیکاری است.

شما می توانید حذف کنید که برنامه فقط با یک کلیک از راه دور نیز حذف شود. این کار را می توان از کنترل پنل خود انجام داد. با استفاده از spy24 می توانید پیام های WhatsApp همسرتان را کنترل همسر از راه دور کنید. می توانید تمام پیام های دریافتی و خروجی را مشاهده کنید. همچنین می توانید عکس ها و متون Snapchat را مشاهده کنید.

نکته مهم این است که حتی پس از حذف آنها قادر خواهید بود پیام ها و عکس ها را ببینید. شما می توانید به سوابق مکالمه دسترسی پیدا کنید و همچنین پیام های مستقیم ارسال شده در اینستاگرام را مشاهده کنید. گوشی های همراه بسیار شخصی هستند و بخش مهمی از زندگی هر شخص را تشکیل می دهند.

در اینجا نسخه نمایشی زنده spy24 را بررسی کنید . با ردیابی و دسترسی به گوشی همراه شخصی می توانید فعالیتها و موقعیت مکانی آنها را کنترل کنید. همچنین می توانید حساب ها و پست های رسانه های اجتماعی همسرتان ، گالری تصاویر ، داده های Whatsapp ، لیست پیام ها و حساب های ایمیل را بررسی کنید.

با کمک راه حل spy24 می توانید فعالیتهای داخلی وی را از نزدیک کنترل همسر از راه دور کرده و پیگیری کنید. spy24 یک برنامه ردیاب موبایل بسیار پیشرفته است که توسط آن می توانید موقعیت مکانی همسرتان را در زمان واقعی نیز ردیابی کنید.

  • کنترل گوشی و موبایل همسر

۱٫۲ نحوه پیگیری GPS گوشی همسر من

ممکن است مواردی وجود داشته باشد که دوست دارید مکان GPS همسرتان را ردیابی کنید. اگر می خواهید بدانید که او کجا بوده و چه مدت است مفید است. spy24 می تواند مختصات GPS را در مکان مورد نظر در اختیار شما قرار دهد.

کنترل گوشی از راه دور ، کنترل همسر در فضای مجازی
کنترل گوشی و موبایل همسر فقط در چند دقیقه 5

همچنین می توانید نشانهای زمانی مرتبط با هر مکان را مشاهده کنید. این اجازه می دهد تا فرد ببیند که هدف در کدام مکان بوده است. این یک ویژگی عالی است.

علاوه بر این ، spy24 همچنین دارای ویژگی Geofencing عالی است که در بسیاری از برنامه های کنترل همسر از راه دور یافت نمی شود. این تنها مکان زمان فعلی نیست ، هر چند. spy24 به شما امکان می دهد اطلاعات مکان فعلی و گذشته را ببینید.

spy24 اطلاعات دقیق مکان را از GPS هدف و داده های مبتنی بر WiFi به دست می آورد.

۱٫۳ نحوه نصب و استفاده از SPY24

استفاده از برنامه spy24 بسیار آسان است. هر دو نسخه Android و iOS در دسترس هستند. در سیستم عامل اندروید باید برنامه spy24 را نصب کنید. از طرف دیگر ، راه حل spy24 iOS به هیچ وجه نیازی به نصب ندارد.

برای ردیابی و اپلیکیشن کنترل همسر و فرزند همسرتان باید دستورالعمل های زیر را دنبال کنید:

  • کنترل گوشی و موبایل همسر
  • کنترل گوشی از راه دور
  • کنترل همسر رایگان


برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور


keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا