اخبار هک و امنیت - آخرین و جدیدترینآموزش کامل صفرتا صد اندروید

کودکان و برنامه‌های موبایل(Mobile Application)

کودکان و برنامه‌های موبایل(Mobile Application) . برنامه های موبایل اندروید رایگان , برنامه های موبایل چیست , دانلود برنامه های موبایل

این روزها برنامه‌های موبایل برای کاربران موبایل، ازجمله کودکان در حال افزایش هستند.

برنامه‌های موبایل برای طیف وسیعی از اهداف مورداستفاده قرار می‌گیرند.

برخی از کسب‌ وکارها از اپلیکیشن ها برای کارمندانشان استفاده می‌کنند.

خرده ‌فروشان نیز ممکن است برنامه‌ی مخصوص خود را داشته باشند و کلی نرم‌افزار کاربردی دیگر نیز وجود دارد، برای مثال می‌توان از نرم‌افزارهایی مانند آب‌وهوا و نقشه‌ها و البته بازی‌ها اشاره کرد.

بسیاری از برنامه‌های موبایل(mobile applications) بسیار گران و یا حتی رایگان هستند.

مصرف‌کنندگان و یا همان کاربران نهایی بایستی در مورد قوانین و شرایط استفاده از نرم‌افزار، قبل از خرید و یا دانلود نرم‌افزار اطلاعات کسب کنند.

پرداخت درون برنامه‌ای

برخی برنامه‌های کاربردی موبایل، مخصوص کودکان طراحی‌شده‌اند و به‌طور رایگان قابل دانلود هستند، اما این قابلیت رادارند که هنگام بازی کردن، خرید درون برنامه‌ای نیز داشته باشند.

پرداخت‌های درون برنامه به‌صورت پایه همان پرداخت‌های آنلاین هستند که هنگام بازی کردن به‌حساب آی تونز و اپ استور و یا کارت اعتباری متصل شده و خرید را انجام می‌دهد.

کودکانی که از این برنامه‌ها استفاده می‌کنند ممکن است ازنظر عقلی بالغ و آگاه نباشند که در قبال خریدهایی که انجام می‌شود مسئولیت‌پذیر باشند و یا متوجه این باشند که زمانی که در بازی خرید می‌کنند، از پول واقعی استفاده می‌کنند و همچنین اطلاع والدین از این امر و برنامه‌هایی که فرزندانشان دانلود و استفاده می‌کنند بسیار اهمیت دارد.

تنها بهای این کار این است که قبل از دانلود برنامه‌ی کاربردی موردنظر، نظرات و رتبه‌های داده‌شده توسط کاربران را مطالعه کنید.

نکات پرداخت‌های درون برنامه‌ای برای والدین

  • پسورد حساب بانکی و موبایل خود را با کودکان خود به اشتراک نگذارید چراکه این کار به آن‌ها اجازه می‌دهد که از طریق دستگاه موبایل شما اقدام به خرید کنند.
  • به کودک خود اجازه‌ی استفاده از اپ استور و یا اکانت آی تونز خود را که متصل به کارت اعتباری‌تان است را ندهید. به‌جای این کار می‌توانید، یک حساب غیر متصل برایشان درست کنید و تا از آن استفاده کنند.
  • شما می‌توانید با استفاده از ارائه اسنادی برای آی تونز و یا اپ استور برای حساب‌های غیر متصل به‌حساب بانکی‌تان درخواست محدود کردن دانلود برنامه‌هایی که پرداخت درون برنامه دارند را ایجاد کنید.

همچنین راه‌های بسیاری نیز وجود دارد که والدین بتوانند موبایل و یا برنامه‌های مورداستفاده توسط فرزندانشان را کنترل کنند.

گاهی اوقات قادر خواهید بود که با استفاده از اپراتورهای موبایل، دسترسی به اپلیکیشن های استور را محدود کنید.

برنامه های موبایل اندروید رایگان

کودکان و برنامه‌های موبایل(Mobile Application)

برای موبایل‌های با سیستم‌عامل اندروید، با استفاده از تنظیمات تعبیه‌شده درون سیستم‌عامل، محدودیت‌هایی را برای Google Play Store نیز ایجاد کرده و از دانلود برنامه‌هایی که رایگان نیستند و یا پرداخت درون برنامه‌ای دارند به‌وسیله‌ی گذرواژه محافظت کنید

همچنین قادر خواهید بود که بر روی دستگاه اندروید خود، پروفایل تعریف کنید. این قابلیت به والدین اجازه می‌دهد که پروفایل‌های متعددی برای کودکان خود ایجاد کرده و دسترسی آن‌ها را به برنامه‌هایی که پرداخت درون برنامه‌ای دارند و یا خریدنی هستند محدود کنید(والدین بایستی دقت کنند که همه‌ی برنامه‌ها ممکن است از این قابلیت به‌خوبی پشتیبانی نکرده و همچنان در دسترس باشند.)

یکی دیگر از گزینه‌هایی که برای کنترل و مراقبت از فرزندان در دسترس والدین قرار دارد، استفاده از نرم‌افزارهای کنترل والدین مانند اپلیکیشن SPY24 است، که به شما امکانات کنترل والدین را می‌دهد و به‌وسیله‌ی آن می‌توانید دسترسی‌های کودکان را محدود و آن‌ها را به‌راحتی مانیتور و کنترل کنید

تلفن‌های همراه iPhone/iPad نیز قابلیت کنترل والدین را ارائه می‌کنند. می‌توانید این قابلیت را از منوی Settings و گزینه‌ی restrictions فعال کرده و یا حتی برای برنامه‌های پولی و درون پرداخت، رمز عبور تعیین کنید.

برنامه های موبایل چیست : دانلود برنامه های موبایل

نظر شما برای استفاده از نرم‌افزارهای Parental Control چیست؟ آیا نرم‌افزار موبایل کنترل و مانیتورینگ فرزندان SPY24 را امتحان کرده‌اید؟ دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

  • مانیتورینگ فرزندان
  • کد چنج تغییر سریال انواع گوشی چینی یا طرح
  • برنامه های موبایل اندروید رایگان

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا