آموزش شناخت انواع هک و روش های مقابلهآموزش کامل صفرتا صد اندرویدآیا اینستاگرام من هک شده است؟!برنامه های هک گوشی برای اندروید و ایفونبهترین برنامه های هک گوشی اندرویدی آیفونچگونه از هک شدن گوشی موبایلدانلود برنامه شنود صداهک آیفونهک تلگرام و نظارت بر عملکرد

گوشی موبایل ضد شنود

گوشی ضد شنود , گوشی ضد شنود بلک بری ، گوشی های ضد شنود ضد شنود کردن و جلوگیری از شنود گوشی موبایل با ایمن کردن گوشی موبایل ضد شنود در برابر خطر دسترسی مستقیم هکر ها و افرد ناشناس به گوشی موبایل شما یک باگ امنیتی در سیستم ارتباطی تلفن های همراه می تواند به سادگی راه نفوذ هکر ها را برای شنود گوشی تلفن همراه و مکالمات شما باز کند.

اگر چه سازمان های دولتی اقداماتی برای جلوگیری از این باگ ها کرده اند، اما همچنان روش های دیگری برای شنود گوشی تلفن همراه شما وجود دارد که در این آموزش جهت جلوگیری از شنود گوشی تلفن توضیحاتی خواهیم داد که رعایت این نکات در افزایش امنیت و حریم خصوصی شما موثر خواهد بود.

شناسایی روش ها شنود برای جلوگیری از شنود گوشی موبایل در ابتدا می بایست روش هایی که ممکن است توسط آن شنود روی تلفن همراه شما صورت بگیرد را بررسی خواهیم کرد و با شناسایی علائم شنود روش پیشنهادی برای جلوگیری از شنود گوشی موبایل را خواهیم گفت.

با افزایش امنیت گوشی خود به جلوگیری از شنود گوشی موبایل بپردازید.

شنود تلفن همراه از طریق دسترسی مستقیم یکی از روش های شنود تلفن همراه از طریق دسترسی مستقیم به گوشی موبایل هدف است.

به این ترتیب می توانید به نصب یک برنامه جاسوسی روی گوشی موبایل هدف مکالمات را ضبط کنید و به شنود صدا بپردازید. بنابراین در این روش نیاز است که شخص هکر به گوشی موبایل شما دسترسی داشته باشد تا بتواند برنامه ای را روی آن نصب کند.

در این صورت برای جلوگیری از شنود گوشی موبایل خود کافی است در سپردن گوشی موبایل خود به افراد ناشناس دقت کنید و از از هک گوشی خود جلوگیری کنید.

شنود تلفن همراه از راه دور

گوشی ضد شنود , گوشی ضد شنود بلک بری ،گوشی های ضد شنود

گوشی موبایل ضد شنود

گوشی موبایل ضد شنود

توجه داشته باشید که یک فرد عادی نمی تواند بدون داشتن دسترسی مستقیم به گوشی موبایل شما از راه دور شنود داشته باشد. تنها حالتی که در این صورت امکان شنود از راه دور فراهم می شود از طریق مراجع قضایی است که فقط جهت موارد خاص و مهم قانونی مورد استفاده قرار می گیرد. بنابراین چنین کاری امکان پذیر نیست و کاری هم برای جلوگیری از شنود گوشی موبایل از شما بر نمی آید.

شناخت باگ SS7 برای جلوگیری از شنود گوشی تلفن

شماره ای ۱۰ رقمی که یکی از خصوصی ترین شماره های زندگی شماست، فقط همین شماره برای یک هکر کافی است تا بتواند تماس های تلفنی شما را شنود کند، پیام های شما را بخواند و موقعیت مکانی شما را ردیابی کند.

این کار با استفاده از یک باگ جدید بنام SS7 که کوتاه شده عبارت Signaling System No. 7 به معنای سیستم سیگنال دهی شماره ۷ است صورت می پذیرد. این باگ کمتر شناخته شده است ولی سیستم مهمی به شمار می آید که اطلاعات منتقل شده بین شبکه های تلفن همراه را می شکند. در واقع این باک با دریافت سیگنال های مخابراتی می تواند به اطلاعاتی که رد و بدل می شوند مانند تماس های تلفنی و پیامک ها دسترسی داشته باشد.

باگ SS7 در شبکه های ارتباطی راهی برای جلوگیری از شنود گوشی موبایل نمی گذارد!

با هدف قرار دادن SS7 یک هکر می تواند تقریبا هر چیزی که در سیست می گذرد را ببینید. Karsten Nohl محقق امنیت آلمانی که بیشتر از دو سال پیش این باگ امنیتی در سیستم های مخابراتی را معرفی کرد گفته بود که این باگ همچنان وجود دارد. کمسیون ارتباطات دولت که فضای ارتباطی سلولی یا توسط مخابرات را تنظیم می کند گفته است که در ابتدایی که این مشکل داشت تبدیل به یک باگ و حفره امنیتی می شد هیچ کاری نکرده است.

مشکل اصلی این باگ این است که کاربران تلفن های همراه کار خاصی نمی توانند درباره این باگ انجام دهند، مگر این که از برنامه هایی روی گوشی موبایل خود استفاده کنند که اطلاعات را پیش از خروج کدگذاری می کند و سپس ارسال می کند.

در همین مورد برنامه های پیام رسانی مانند واتس اپ، سیگنال و پیام رسان ساخته شده توسط اپل بنام iMessage پیام ها را بین دستگاه ها کدگذاری می کنند چرا که شبکه ای که قرار است این اطلاعات را جا به جا کند قابل اعتماد نیست!

البته خوب این موضوع خیلی در کشور ما ایران دردسر ساز نیست و گزارشی هم مبنی بر وجود چنین مشکلی یا سو استفاده های احتمالی از باگ SS7 برای شنود تلفن همراه وجود ندارد. اما به یاد داشتن این نکات در جلوگیری از شنود گوشی تلفن همراه شما به شدت کاربردی خواهد بود.

نرم افزار بستن میکروفون

برنامه Microphone Blocker یک ابزار ضد جاسوسی است. این برنامه میکروفون دستگاه اندرویدی شما را غیر فعال یا مسدود می سازد و از سوء استفاده بد افزار ها از این بخش گوشی شما جلوگیری می کند.

حریم خصوصی برای هر شخصی بسیار مهم است و در سیستم عامل اندروید بسیاری از نرم افزار ها قابلیت دسترسی به میکروفون و اینترنت را دارند و این امکان وجود دارد که صدای شما را ضبط کرده و از راه وب ارسال نمایند برنامه فوق این امکان را از آنها گرفته و امنیت را به شما هدیه می دهد.

Microphone Blocker امکان دسترسی به میکروفون دستگاه اندروید شما را دارد اما دسترسی اینترنت ندارد تا در کنار حفظ امنیت اطمینان شما را نسبت به خودش بیشتر کند.

ویژگی ها : 

دارا بودن ویجت

اخطار دادن در صورت استفاده نرم افزاری از میکروفون

امکان دسترسی سریع به برنامه از راه پنل نوتیفیکشن

قاب ضد شنود برای تلفن همراه آیفون

به تازگی ادوارد اسنودن اقدام به طراحی یک قاب ویژه برای آیفون کرده است که می تواند موجب شود تا دیگر شنود این دستگاه توسط دولت ها و یا هر عنصر خارجی، به سرعت شناسایی شود.

به گزارش سیناپرس به تازگش اوراد اسنودن اقدام به طراحی یک قاب ویژه برای تلفن های همراه هوشمند اپل کرده است. این قاب هوشمند می تواند با رصد کردن وضعیت سیگنال های خروجی از دستگاه، داده هایی که به بیرون از دستگاه انتقال می یابند را شناسایی کرده و آنها را به کاربر دستگاه گزارش بکند.

    هنگامی که تلفن همراه فرد شروع به ارسال داده ها می کند، نمایشگر تعبیه شده بر روی قاب هوشمند این دستگاه می تواند وضعیت انتقال داده ها را نشان بدهد. به این ترتیب در صورتی که تلفن همراه فردی به صورت مستقیم مورد شنود قرار بگیرد، او به سرعت از این موضوع آگاه خواهد شد.

البته اسنودن در راه طراحی این قاب تنها نبوده است و دانشمند دیگری به نام اندرو هوانگ در این پروژه نقش بزرگی را ایفا کرده است. این طرح دارای یک هدف بسیار ساده یعنی حفظ حریم شخصی کاربر است و به سادگی این هدف را به مرحله عملیاتی شدن می رساند.

هنگامی که تلفن همراه فرد شروع به ارسال داده ها می کند، نمایشگر تعبیه شده بر روی قاب هوشمند این دستگاه می تواند وضعیت انتقال داده ها را نشان بدهد. به این ترتیب در صورتی که تلفن همراه فردی به صورت مستقیم مورد شنود قرار بگیرد، او به سرعت از این موضوع آگاه خواهد شد.

جالب است بدانید که این دستگاه در تمامی شرایط حتی وضعیت پرواز نیز از دستگاه کاربران خود حفاظت خواهد کرد. شایان ذکر است که ادوارد اسنودن با افشا کردن اسرار سازمان امنیت ملی آمریکا به عنوان یک چهره برجسته در زمینه حفظ حریم شخصی شناخته شده است. حال این پروژه می تواند به او برای تعالی اهدافی که برای آنها مجبور به ترک کشورش شده است، کمک شایانی کند.

همان طور که اشاره شد این قاب ویژه تنها برای تلفن های هوشمند شرکت اپل یعنی دستگاه های سری آیفون ساخته خواهد شد و در حال حاضر خبری درباره انتشار آن برای دستگاه های دیگر به گوش نمی رسد.

شنود تلفن همراه چیست؟


شنود تلفن همراه به حالتی گفته می‌شود که شخصی بدون اجازه به گوشی شما دسترسی پیدا می‌کند تا به مکالمات شما گوش دهد. معمولا این کار از طریق استفاده از یک اپلیکیشن جاسوسی یا هک کردن دستگاه شما صورت می‌گیرد.

بسیاری از اپلیکیشن‌های جاسوسی دارای قابلیت‌هایی مانند ضبط و گوش دادن به مکالمات تلفنی زنده هستند. با این وجود، استفاده از این ویژگی‌ها غیرقانونی است. اما چگونه می‌توان فهمید که گوشی شما شنود می‌شود؟ در ادامه می‌خواهیم به این مطلب بپردازیم.

  • گوشی موبایل ضد شنود
  • گوشی ضد شنود بلک بری
  • گوشی های ضد شنود

چگونه بفهمیم گوشی ما تحت کنترل و جاسوسی است ؟

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که ممکن است گوشی شما تحت جاسوسی عوامل سودجو قرار گرفته باشد؟ یا این که با استفاده از چه نشانه هایی می توان متوجه شد که گوشی هوشمند ما هک شده است و اطلاعات آن توسط افراد دیگر به سرقت رفته است؟ این سوال و تمامی سوالات مشابه با آن دغدغه مشترک بسیاری از کاربران گوشی های هوشمند است و با توجه به این که گوشی برای اغلب افراد در حکم یک ابزار همه کاره است، اطلاعات مهمی نیز در آن ذخیره میشود و بنابراین به سرقت رفتن آن ها خسارات زیادی را ایجاد می کند. برای این که بدانید گوشی هوشمند شما در حال جاسوسی است یا نه ، نشانه هایی وجود دارد که در ادامه با آن ها اشنا خواهید شد. گوشی های ضد شنود


برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور


keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا