روش عالی برای ردیابی گوشی

۳ روش ردیابی گوشی همراه اول: ردیابی گوشی خاموش

استعلام گوشی سرقتی , این روز ها خبرهای زیادی در مورد به سرقت رفتن گوشی های تلفن همراه می شنویم وردیابی گوشی یکی از دغدغه هایی است که مردم درگیر آن هستند.

ردیابی گوشی همراه اول خاموش

مخصوصا با توجه به بالا رفتن قیمت گوشی های هوشمند نیاز بیشتری به ردیابی آن پس از گم شدن و یا به سرقت رفتن احساس می شود.

اگر برای شما هم پیش آمده که گوشی خود را گم کرده اید و یا آن را از شما دزدیده اند و شما نمی دانید که چگونه آن را ردیابی کنید، با spy24 همراه باشید تا این بار در خصوص ردیابی سیمکارت همراه اول به شما راه کارهایی ارایه دهیم.

spy24 سامانه اعلام سرقت و ردیابی کالاهای دیجیتال

همراه اول برای ردیابی گوشی های گم شده یا دزدی راههای آسانی فراهم کرده که شما بدون مراجعه حضوری گوشیتان را ردیابی بکنید.

برای اینکار شما اول باید به دادستانی و پلیس مراجعه بکنید و بعد از طریق اپراتور های موبایل اقدام کنید. ماه هاست که اپراتور همراه اول سامانه و راهکاری ساده برای ردیابی گوشی راه اندازی کرده  که به این منظوربرای ردیابی گوشی از کدهای USSD و پیامک کمک گرفته است.

در ادامه مطلب به روش های ردیابی گوشی سرقت شده همراه اول میپردازیم ولی قبل از هر کاری وارد سایت مربوط به اپراتور خط گوشی همراهتان شوید و سریال گوشی (مندرج شده روی جعبه گوشی) را برای آن ها طبق دستورالعمل ارسال کنید.

۳ روش ردیابی گوشی همراه اول: ردیابی گوشی خاموش

۳ روش ردیابی گوشی همراه اول: ردیابی گوشی خاموش

ردیابی گوشی همراه در اپراتور همراه اول

ابتدا به روش زیر شماره سریال گوشی خود را برای اپراتور همراه اول ارسال کنید.

روش اول : کد#سریال گوشی *۲۱۴۱*۱۰* را شماره گیری کنید.

روش دوم : کد ۲۱۴۱ را به شماره ۱۰ ارسال کنید.

حتما بخوانید: ردیابی گوشی ایرانسل چگونه امکان پذیر است؟

بعد از اینکه یکی از مراحل بالا یا هر دو را انجام دادید سرویس ردیابی سیم کارت همراه اول تا ۱۰ روز گوشی سرقتی شما را ردیابی می کندودر آخرنتیجه را از طریق پیامک به صاحب گوشی ارسال می کند که بعد از آن مشترک سایر مراحل حقوقی را از طریق مراجع ذیربط پیگیری می نماید.

در صورت عدم موفقیت مشترک میتواند دوباره اقدام کند و سرویس را مجددا فعال کند.

کد بالا برای فعال سازی سرویس ردیابی گوشی تلفن همراه است درصورتی که بخواهید آن را غیر فعال کنید  کد دستوری #۲۱۴۲*۱۰* را شماره گیری نمایید.

ودر آخر برای بهتر شدن روند ردیابی گوشی های سرقت رفته به سایت همراه اول مراجعه کنید البته دقت کنید قبل از خرید گوشی علاوه بر تطبیق شماره سریال ها، این کد مهم را یادداشت کرده که در صورت نیاز بتوانید ازش استفاده کنید.

ردیابی گوشی همراه اول با کمک سامانه spy24

۳ روش ردیابی گوشی همراه اول: ردیابی گوشی خاموش

لازم به ذکر است سامانه spy24 بستری مناسب جهت اطلاع رسانی و ردیابی کالاهای مفقودی یا سرقتی است که با کمترین زمان و حداقل هزینه،  در گستره جغرافیایی وسیع و به تعداد زیادی از مخاطبان در ۲۴ ساعت شبانه  روز خدمات ارایه می دهد.

حتما بخوانید: ردیابی گوشی سرقتی یا گمشده با spy24 چطور انجام می‌شود؟

سامانه spy24 راهی آسان و مطمئن را برای ردیابی کالای شما اعم از گوشی، لپ تاپ و تبلت فراهم کرده است به طوری که تمامی مراحل ردیابی را بدون نیاز به حضور شما انجام داده و در آخر پس از ردیابی با شما تماس گرفته خواهد شد.

اگر گوشی شما گم یا سرقت شده پس زمان را هدر ندهید و گوشی خودتون را در بخش ردیابی و اعلام سرقت ثیت کنید تا کالای سرقتی یا گم شده شما مورد پیگیری قرار گیرد.

ردیابی موبایل همراه اول بدون نرم افزار خاموش

در این مطلب از SPY24 قصد داریم تا به تمام مشترکین محترم شرکت ارتباطات سیار ایران (همراه اول) آموزشی را ارائه دهیم تا توسط آن بتوانند گوشی موبایل مفقود شده و یا سرقت شده خود را توسط سامانه ردیابی موبایل همراه اول پیگیری نمایند.

اگر موبایل شما مفقود شده یا به سرقت رفته باشد، شاید اولین راهی که به فکر شما بیاید، پیگیری از طریق مراجع نظامی (کلانتریها و دادسرا) باشد. این امر خواه ناخواه باید انجام شود و باید مراحل اداری خود را طی کند.

اما راهی هست که با استفاده از آن می توان، سرعت پیگیری و ردیابی موبایل همراه اول خود را بسیار بیشتر کنید. در انتهای مطلب روشی را معرفی خواهیم کرد که با استفاده از آن قادر به مکان یابی و ردیابی موبایل همراه اول باشید.

در این روش با استفاده از تعدادی کد که در ادامه معرفی می شود، سرویس ردیابی موبایل همراه اول خود را به صورت رایگان می توانید فعال نمایید.

مشترکین همراه اول برای ردیابی گوشی مفقود شده یا به سرقت رفته خود می توانند شماره سریال گوشی مفقود شده یا دزدیده شده را (مندرج بر روی جعبه گوشی) از طریق خطوط دائمی همراه اول، به یکی از طرق ذیل ارسال و سرویس ردیابی گوشی را فعال نمایند .

کد های دستوری سرویس ردیابی گوشی به شرح ذیل می باشد : ردیابی گوشی خاموش

فعال‏سازی سرویس *۱۰*۲۱۴۱*سریال گوشی#
غیرفعال سازی سرویس *۱۰*۲۱۴۲#
دریافت راهنما *۱۰*۲۱۴۳#

درصورت عدم موفقیت در ردیابی، مشترک می تواند برای ردیابی مجدد گوشی خود اقدام و سرویس را مجددا فعال نماید.

سرویس ردیابی موبایل همراه اول تا ۱۰ روز پس ازدریافت شماره سریال، به جستجوی گوشی مفقود شده می پردازد و در پایان در صورت موفقیت در ردیابی گوشی، نتیجه را از طریق پیامک به اطلاع مشترک می رساند تا مشترک سایر مراحل حقوقی را از طریق مراجع ذیربط پیگیری نماید.

طرح ردیابی موبایل همراه اول در حال حاضر به صورت رایگان به مشترکین ارائه می گردد.

شرکت ارتباطات سیار ایران (همراه اول) دارای شماره پروانه ۱۰۰/۱۱۰۰ از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی است.

اما همانطور که می دانید، این روش چندان کارآمد نخواهد بود، چرا که علاوه بر طی کردن مراحل اداری طولانی، موقعیت بر اساس نزدیکترین دکل مخابراتی ارسال خواهد شد که چندان دقیق نیست. برای ردیابی گوشی همراه اول یا هر اپراتور دیگری، روشی نیز وجود دارد که بسیار ساده تر می باشد.


ردیابی موبایل با نرم افزار

برای ردیابی گوشی موبایل همراه اول یا هر اپراتور دیگری نظیر ایرانسل یا رایتل، تنها نیاز است که یک نرم افزار ردیابی تلفن همراه نظیر SPY24 را روی تلفن همراه خود نصب کنید.

پس از نصب، این برنامه بطور خودکار در پشت زمینه تلفن همراه شما کاملا مخفی شده و هیچ گونه اثری را از خود بر جای نخواهد گذاشت و سارق یا شخصی که گوشی تلفن همراه شما در دستان اوست، از کارکرد این برنامه آگاهی نخواهد یافت.

این برنامه بر اساس GPS کار کرده و موقعیت لحظه به لحظه تلفن همراه شما را در پنل کاربری مخصوص به خودتان ارسال می نماید.

نکته مهم دیگری که در امکانات نرم افزار SPY24 قابل توجه است ، این است که این نرم افزار علاوه بر موقعیت یابی معمول، قادر به کنترل پیامک ها، شبکه های اجتماعی و فعالیت های روزمره تلفن همراه نیز می باشد که همه این فعالیت ها در همان پنل کاربری شما ثبت خواهد شد.

با نصب و بکارگیری نرم افزار SPY24 دیگر جای هیچ نگرانی از به سرقت رفتن تلفن همراه خود نخواهید داشت، چراکه کوچک ترین فعالیت های فرد سارق نیز از چشمان شما پنهان نخواهد ماند.

  • استعلام گوشی سرقتی

استعلام گوشی سرقتی

آیا میشه واتساپ هک کرد ردیابی گوشی همراه اول استعلام گوشی سرقتی

آیا میشه واتساپ هک کرد


برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور


keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا