برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

آموزش اکسپلویت نویسی با پایتون

اکسپلویت چیست ؟

اکسپلویت (Exploit)  کدی برای سوء استفاده از حفره های امنیتی برنامه های کاربردی، سیستم عامل ها، هسته سیستم عامل ها، وب سرورها و در کل هر نرم افزاری که در یک شبکه و یا کامپیوتر کار میکند میباشد. پایتون اکسپلویت چیست ؟ اکسپلویت نویسی با پایتون

اکسپلویت ها میتوانند با زبان های مختلف برنامه نویسی نوشته شوند و هدف آنها استفاده و ایجاد دسترسی غیر مجاز، ایجاد حملات مختلف و یا اختلال در سیستم های کامپیوتری میباشد.

همچنین دوره ی اکسپلویت نویسی با php نیز ، در آکادمی برای شما کاربر عزیز تهیه گردیده .

سایت های ثبت کننده اکسپلویت بزرگی نظیر exploit-db در این زمینه نیز وجود دارند که کد اکسپلویت های زیادی را در ارشیو خود دارند.

چرا اکسپلویت نویسی با پایتون

پایتون (Python) یک زبان برنامه نویسی با سطح بالاست که به زبان انسان نزدیک است. بعلاوه به عنوان محبوب ترین زبان برنامه نویسی برای هکر ها معرفی می شود.

همچنین یک زبان بسیار محبوب و قدرتمند است که کاربرد های بسیار زیادی دارد،که اکسپلویت های زیادی با این زبان نگارش می شوند. 

اکسپلویت ها معمولا هنگام کشف آسیب پذیری ها و یا بعد از کشف حفره های امنیتی نوشته میشوند، همچنین اکسپلویت نویس ها عمدتا هکر ها میباشند که با تکنیک ها و متدهای مختلف اقدام به نوشتن کدهای مخرب می نمایند؛

بعضا دیده میشود که متخصصان و مدیران امنیتی مطرح نیز اقدام به نوشتن اکسپلویت، برای اثبات آسیب پذیری های مهم کرده اند.
اکسپلویت ها به زبانها و در دسته بندی های مختلف عرضه میشوند که عمدتا می توان بیان داشت که اکسپلویت ها به زبانهای C++، Perl و یا PHP و Python نوشته میشوند. 

سعی شده تا در ابتدا پیش نیاز های دوره (پایتون) تدریس شود تا کسانی که حتی با پایتون آشنایی ندارند نیز قادر به شرکت در این دوره باشند.

زمان آن رسیده است که در دوره ” اکسپلویت نویسی با پایتون ” کار خود را به صورت حرفه ای با پایتون شروع کنید و قدرت واقعی آن را درک کنید.

در مورد دوره آموزش اکسپلویت نویسی با زبان Ruby بیشتر بدانید:

دوره مذکور با سطح ابتدایی تا تخصصی ارائه شده به صورتی که دانشجو در پایان دوره مباحث مربوط به زبان برنامه نویسی روبی و هم فرآیند کار با فریم ورک متاسپلویت را به صورت کامل یاد بگیرد .

در دوره تهیه شده توسط آکادمی لرن فایلز سعی شده به تمام موارد آموزشی پیرامون شناخت آسیب پذیری ها و نیز طریقه استفاده در فریم ورک متااکسپلویت آموزش داده می شود . لازم به ذکر است دوره فعلی پیرامون آموزش های تهیه و تولید اسکریپت نفوذ می باشد و دوره هم ردیف آن که در لرن فایلز تهیه شده است با نام آموزش تست نفوذ ۲۰۱۹ به شما توصیه می شود.

هرگونه استفاده غیرقانونی و فاقد مجوز قانونی و خلاف قوانین سایبری جمهوری اسلامی ایران اکیداٌ ممنوع می باشد و کلیه مسئولیت های آن به عهده استفاده کننده می باشد.

آموزش اکسپلویت نویسی با پایتون ، اکسپلویت چیست ؟
آموزش اکسپلویت نویسی با پایتون 3

در ادامه سرفصل دوره بیان شده است!

یادگیری مباحث هک با پایتون و راه های مقابله با نفوذ پایه برقراری امنیت است و در تمام آموزش های هک و امنیت لرن فایلز  اساس یادگیری تنها امنیت و برقراری آرامش در فضای سایبری است.

این باور در بین مدیران فناوری اطلاعات و ارتباطات ایجاد نشده است که در صورت عدم پرداختن به مسائل امنیتی سازمان خود میتواند صدمات جبران ناپذیری ایجاد شود. آموزش ویدئویی اکسپلویت نویسی به زبان روبی با پرداختن به شناخت آسیب پذیری ها و تحلیل مخاطرات توانسته است خلا، بزرگ عدم شناخت حفره های نفوذ در سازمان را پوشش بدهد .

با دیدن کلیه ویدئو های آموزشی میتوان این نوید را به شما داد که با آگاهی خیلی بالایی از سازمان و کسب کار خود دفاع کنید وبتوانید جلوی صدمات زیادی را بگیرد و آن ها را دفع نمایید .

مدرس این دوره با تلفیق آموزش ها و مدارک آکادمیک خود (CEH , LINUX 303 Security , CCNA , CCNP Security , MCSA , ISMS) با تجربه چندین ساله در زمینه ارزیابی امنیتی وتحلیل مخاطرات درحوزه فناوری اطلاعات تدریس و پشتیبانی این دوره را به عهده دارد!


برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور


keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا