آموزش شناخت انواع هک و روش های مقابلهآیا اینستاگرام من هک شده است؟!بهترین برنامه های هک گوشی اندرویدی آیفونهک آیفونهک تلگرام و نظارت بر عملکرد

خواندن پیام واتس اپ دیگران فقط با برنامه

خواندن پیام واتس اپ بدون تیک خوردن هک خواندن پیام واتس اپ دیگران و دیدن پیام‌ های متعلق به دیگران در برنامه پیام رسان واتس اپ (WhatsApp) قبل از ظهور پیام‌ رسان تلگرام به یکی از محبوب‌ ترین جستجو های کاربران به‌ خصوص ایرانی در سراسر دنیا تبدیل‌ شده بود.

اما سوال این است که آیا واتس اپ هک می‌ شود یا کار اخلاقی و اجتماعی صحیحی به‌ حساب می‌ آید یا خیر، آیا به ابزار های نظارتی اجازه خواندن پیام‌ های واتس اپ دیگران داده می‌ شود یا نه؟

خواندن پیام واتس اپ بدون تیک خوردن

آیا میشه واتساپ هک کرد

آیا میشه واتساپ هک کرد

ساده ترین روش هک واتس اپ از راه دور

نرم‌ افزار بومی و ایرانی سامانه کنترل و مراقبت از خانواده(spy24)، این قابلیت را دارد تا در حوزه کنترل والدین، خدمات کنترل و مانیتورینگ پیام‌ های رد و بدل شده در پیام‌ رسان واتس اپ را در اختیارتان قرار دهد. حال در رابطه با نحوه استفاده از نرم‌ افزار spy24 برای هک واتس اپ در راستای محافظت و مراقبت از خانواده و فرزندان پس از بررسی اجمالی امنیت نرم‌ افزار واتس اپ خواهیم پرداخت.

برنامه نظارت بر فرزندان spy24 به شما امکان نظارت بر اکانت پیام رسان واتس اپ را می دهد. با استفاده از برنامه spy24 می توان از قابلیت های زیر برخوردار شد.

  • مشاهده پیام های ارسال و دریافت شده بدون نیاز به روت کردن گوشی
  • مشاهده جزئیات پیام ها از جمله تاریخ و ساعت ارسال یا دریافت
  • دریافت مخاطبین فرزند شما در پیام رسان واتس اپ
  • مشاهده پیام های حذف شده توسط فرزند شما
  • نظارت کاملا پنهانی و از راه دور
  • خواندن پیام واتس اپ دیگران رایگان

در ادامه این نوشته قصد داریم تا با بررسی شواهد و دلایل به نتیجه‌گیری درستی در این رابطه برسیم که آیا هک شدن این شبکه اجتماعی محبوب پس از فیس بوک در سراسر دنیا، آن‌ هم بدون نرم‌ افزار امکان‌پذیر است یا خیر؟

خواندن پیام واتس اپ بدون تیک آبی

خواندن پیام واتس اپ دیگران

هک واتس اپ از راه دور – هک واتساپ تضمینی 

آیا امکان هک کردن واتس اپ وجود دارد؟

پاسخ کوتاه این سؤال بله ، این امکان وجود دارد که در صورت داشتن ابزارهای لازم هک واتس اپ را هک کنید و بدانید که چگونه از آنها استفاده کنید.

همه ما می دانیم که واتس اپ بسیار محبوب است و میلیون ها نفر در سراسر جهان مورد استفاده قرار می گیرند. استفاده از آن بسیار راحت و آسان است ، ارسال و دریافت پیام کاملاً رایگان است ، بنابراین ماندن در تماس با افرادی که می شناسید هرگز آسان نبوده است.

با این حال ، استفاده از واتس اپ نیز با خطرات همراه است که یکی از آنها امکان هک شدن آن است.

حقیقت این است که هک کردن امروز کار سختی نیست.

برای هک کردن برنامه ای مانند واتس اپ نیازی به یک متخصص فن آوری یا رایانه ندارید.

هر کس می تواند با ابزار و روش های مناسب این کار را انجام دهد.

اگر علاقه مند هستید ، پس از ادامه مطلب بخوانید تا برخی از موثرترین و ساده ترین راه های هک کردن واتس اپ را یاد بگیرید.

چگونه واتس اپ را هک کنیم؟

روش ۱: هک کردن پیام های WhatsApp با استفاده از برنامه بعدی

خواندن پیام واتس اپ دیگران

خواندن پیام واتس اپ دیگران

spy24 یک نرم افزار با کیفیت عالی است که به شما امکان می دهد همه موارد موجود در تلفن هدفمند ، از جمله پیام های WhatsApp را ردیابی ، ضبط و نظارت کنید.

این یک ابزار جاسوسی مقرون به صرفه است که استفاده از آن بسیار آسان خواهید یافت.

شما هیچ مشکلی برای یادگیری آنچه در مورد آن است وجود ندارد و چگونه می تواند به شما در جاسوسی پیام های WhatsApp کمک کند.

همه چیز به خوبی ارائه شده و به خوبی توضیح داده شده است تا بتوانید از نرم افزار برای اهداف مانیتور خود به راحت ترین روش ممکن استفاده کنید.

این یک نرم افزار واقعا عالی است که از آن می توانید سود زیادی کسب کنید.

اگر شما علاقه مند به یادگیری هک کردن واتس اپ هستید ، مراحل زیر را دنبال کنید و قبل از دانستن آن موفق خواهید شد.

WhatsApp را با spy24 در ۲ مرحله آسان هک کنید

مرحله ۱: spy24 را در دستگاه Android هدف نصب کنید برای نصب ، باید دستگاه مورد نظر را بیابید و منابع ناشناس را فعال کنید . روی ” تنظیم ” کلیک کنید و برگه ” قفل صفحه و امنیت ” را پیدا کنید. سپس گزینه ” منابع ناشناخته ” را فعال کرده و بر روی ” OK ” کلیک کنید.

IM ها بروید ، واتس اپ را از فیلتر کشویی انتخاب کنید.

ویژگی ردیاب WhatsApp به شما امکان می دهد:

  • مشاهده سیاهههای مربوط به تماس Whatsapp.
  • تمام موضوعات گپ را بخوانید.
  • مشاهده همه عکسها با برچسب زدن عکس واتساپ.
  • مشاهده تمبرهای زمان و تاریخ

قبل از شروع استفاده از نرم افزار ما ،

باید مجوز spy24 Premium را در وب سایت رسمی ما خریداری کنید.

این ویژگی ها را بررسی کنید و این پیشنهاد محدود را که ما برای شما تهیه کرده ایم ، بگیرید!

  •   واتس اپ
  •   فیس بوک
  •   ردیاب جی پی اس

  •   پیامک
  •   Keylogger
  •   وای فای

  •   گزارش تماس
  •   تاریخچه وب
  •   عکس ها ، فیلم ها

هم اکنون خریداری کنیدآزمایشی رایگان ۳ روزه پس از خرید ، اعتبارنامه ورود خود را از طریق ایمیل دریافت خواهید کرد.

بنابراین ما به شما توصیه می کنیم از آدرس ایمیل واقعی خود یا حداقل یک آدرس معتبر استفاده کنید.

سایر ویژگی های spy24

وقتی ویژگی ها به وجود می آیند ، علاوه بر ردیابی WhatsApp ،

ده ها چیز عالی نیز در دسترس شماست:

  • سابقه تماس و گزارش های تماس را مشاهده کنید
  • ردیابی GPS در زمان واقعی ، نرده جغرافیایی
  • تمام پیام های متنی ، ارسال شده و دریافت شده را بخوانید
  • ایمیلها را بررسی کنید و تاریخچه مرورگر را رصد کنید
  • دسترسی به تقویم و پرونده های رسانه ای
  • همه کلیدهای صفحه را شناسایی و ضبط کنید
  • و خیلی بیشتر

روش ۲: هک کردن حساب WhatsApp با استفاده از شماره تلفن

با کمک راه های صحیح ، می توانید WhatsApp را با شماره تلفن هک کنید که می تواند بدون هیچ زحمتی انجام شود. این تکنیک توسط مهاجمان برای جاسوسی از افراد و نصب بدافزارهای خاص استفاده شده است که فقط با برقراری تماس WhatsApp ، هدف را کنترل می کند.

روش ۳: پیام های Whatsapp شخصی را بدون تلفن خود بخوانید – از Google Drive Backup استفاده کنید

راه دیگری که از طریق آن می توانید نحوه هک کردن واتساپ را یاد بگیرید انتقال داده های آن با استفاده از Google Drive Backup است.

نکته مهمی که باید بدانید این است که پشتیبان گوگل درایو تمام پیام ها و پرونده های چندرسانه ای را در حساب Google Drive شخص نگه می دارد.

برای استفاده از Google Drive برای دسترسی به پیام های WhatsApp ، ابتدا باید چندین کار را انجام دهید.

از همه مهمتر ، دستگاه باید با Google Drive هماهنگ شود. سپس ، تمام خدمات Google Play باید روی دستگاه نصب شوند.

در زیر مراحل یادگیری نحوه خواندن پیام های WhatsApp بدون تلفن آنها با استفاده از انتقال WhatsApp از طریق Google Drive Backup ارائه شده است.

اولین قدم ، تهیه نسخه پشتیبان از پیام های WhatsApp از دستگاه به حساب Google Drive است.

سپس آن حساب را به تلفن هوشمند جدیدی که برای انجام یک نسخه پشتیبان تهیه شده اضافه کنید.

شما باید اطمینان حاصل کنید که شماره تلفن در تلفن هوشمند جدید یکسان است. برنامه WhatsApp را بر روی تلفن نصب کرده ، شماره تلفن را تأیید کنید و سپس همه پیام ها را از Google Drive بازیابی کنید. پس از انجام روند ترمیم ، روی “بعدی” ضربه بزنید و تمام گفتگوها و مکالمات به طور واضح برای شما نمایش داده می شود.

وقتی این کار تمام شد ، می توانید فایل های چندرسانه ای را نیز شروع کنید. این روش کمی پیچیده برای هک کردن واتس اپ بصورت آنلاین در مقایسه با استفاده از یک برنامه نظارتی مانند spy24 است ، و برای انجام صحیح آن باید مهارت های فنی داشته باشید. با این حال ، به محض شروع و احساس آن ، نباید با مشکلات بزرگی روبرو شوید.

روش ۴: هک واتس اپ بدون کد QR

نقص WhatsApp به کاربران امکان می دهد چت های گروهی را برای پخش اخبار جعلی تغییر دهند

همانطور که به طور گسترده ای شناخته شده است ، WhatsApp یک برنامه پیام رسانی محبوب با میلیاردها کاربر در سراسر جهان است. با این حال ، اخیراً مشخص شده است که این برنامه در برابر حملات هکری آسیب پذیر است. هکرها روشی کارآمد برای رهگیری و سپس تغییر پیام ها مطابق میل خود پیدا کرده اند. این کار نه تنها در ارتباطات خصوصی بین دو کاربر بلکه در گپ های گروهی نیز قابل انجام است.

مسئله امنیتی توسط CheckPoint که یک شرکت امنیتی از اسرائیل است ، پیدا شده است. آنها در پروتکل های امنیتی WhatsApp یک حفره پیدا کرده اند که به هکرها امکان می دهد کنترل پیام ها را به دست آورند و آنها را مطابق میل خود تغییر دهند. این برای انتشار اطلاعات دروغین و اخبار جعلی ایده آل است.

مشکل از کجا پیدا شده است؟

مشکل امنیتی در ارتباط بین برنامه تلفن همراه WhatsApp و وب WhatsApp است. پروتکل protobuf2 برای رمزگشایی پیام های رمزگذاری شده استفاده می شود ، که به هکرها امکان می دهد از ویژگی “نقل قول” چت گروهی در واتساپ استفاده کنند و چت واتس اپ را بدون تلفن قربانی هک کنند .

آنها می توانند انواع اطلاعات را تغییر دهند – از نام فرستنده و محتوای پیام ها به پیام های خصوصی قبلی ارسال شده به افراد گروه واتس اپ.

نکته جالبی که باید به آن اشاره کرد این است که این آسیب پذیری در واتس اپ نمی تواند توسط شخص ثالث در خارج از کاربران گروه مورد سوء استفاده قرار بگیرد. این فقط توسط اعضای گروه مخرب که به دلایل خاص خود رهگیری و رمزگشایی پیام ها را می کنند قابل استفاده است.

هک کردن پیام های WhatsApp چگونه انجام می شود؟ هک واتس اپ بدون دسترسی به گوشی

این آسیب پذیری در واتس اپ توسط کاربران مخرب واتس اپ نسبتاً آسان مورد سوءاستفاده قرار می گیرد. محققان اسرائیلی CheckPoint آن را آزمایش کرده و سعی کرده اند با ایجاد یک برنامه افزودنی سفارشی ، پیام ها را رهگیری و تغییر دهند.

با کمک این ابزار ، ابتدا محققان (و هکرها) باید کلیدهای عمومی و خصوصی را وارد کنند. اینها قبل از تولید کد خاص ، از WhatsApp Web بسیار آسان به دست می آیند.

پس از آن ، کلیه ارتباطات WhatsApp می توانند رمزنگاری و دستکاری شوند. محققان دریافتند سه روش حمله که با استفاده از آنها می توان پیامهای واتس اپ را رهگیری و اصلاح کرد. آنها موارد زیر هستند.

حمله اول با تغییر جواب خبرنگار WhatsApp به منظور قرار دادن کلمات مختلف در دهان آنها است.با استفاده از برنامه افزودنی ایجاد شده برای آن (پسوند Burp Suite) ، کاربران مخرب می توانند پاسخ پیام ارسال شده توسط شخصی را در گروه واتس اپ به طور کامل تغییر دهند. این در اصل به معنای قرار دادن کلمات در دهان آنها یا ادعا کردن چیزی است که آنها گفته اند نیستند.

حمله دوم با تغییر هویت فرستنده در گپ گروهی WhatsApp ، حتی اگر شخص خاصی عضو گروه نباشد. با این حمله ، هکر از ویژگی “نقل قول” آسیب پذیر در برنامه سوءاستفاده می کند که به کاربران اجازه می دهد تا از طریق برچسب زدن به پیام های قدیمی تر پاسخ دهند.

سپس کاربران مخرب می توانند شخص دیگری یا شخصی که عضو گروه نیست را جعل هویت کنند تا بتوانند یک پیام را فریب دهند.

سرانجام ، حمله سوم هنگامی رخ می دهد که یک پیام خصوصی به یک عضو گروه شخصی ارسال می شود ، اما هنگامی که گیرنده پیام به آن پاسخ دهد ، تمام گروه می توانند محتوای آن را مشاهده کنند.

با استفاده از این حمله ، کاربر مخرب می تواند یک پیام خاص طراحی شده را به یک عضو گروه خاص ارسال کند. این پیام فقط توسط آن فرد مشاهده می شود ، اما اگر او پاسخی را انتخاب کند ، می تواند همه را در گروه واتس اپ مشاهده کند.

بهترین راه برای هک کردن واتس اپ در کل

با تمام این گفته ها ، می توان نتیجه گرفت که هک واتس اپ امروز قطعاً امکان پذیر است. فقط یک یادآوری است که اگر شما علاقه مند به هک کردن واتس اپ شخصی هستید ، باید تنها در صورتی انجام دهید که شخص دیگری رضایت خود را برای انجام این کار به شما داده باشد. در غیر این صورت ، شما ممکن است به حفظ حریم خصوصی آنها بپردازید و در نتیجه عواقب قانونی را به خطر می اندازید.

هم اکنون خریداری کنیدیا به مدت ۳ روز آن را امتحان کنید

به طور کلی ، هک کردن WhatsApp برای والدین نگران که می خواهند فعالیت آنلاین فرزندان زیر سن خود را تحت نظر داشته باشند توصیه می شود. حقیقت این است که spy24 نرم افزاری عالی است که نیازی به مهارت خاصی در کامپیوتر ندارد تا بتوانید از آن استفاده کنید ، بنابراین گزینه ای بسیار مناسب برای مبتدیان است.

چگونه می دانیم WhatsApp من هک شده است؟

خواندن پیام واتس اپ دیگران چگونه می دانیم WhatsApp من هک شده است ؟ اکنون می دانید که هک کردن واتس اپ بسیار امکان پذیر است. بنابراین نکته بعدی که احتمالاً از شما سؤال می کند این است که آیا WhatsApp شما بی خطر است یا اینکه توسط کسی کنترل می شود.

شما همیشه باید هنگام استفاده از برنامه های معروف مانند این موارد مراقب باشید زیرا امروزه تقریباً هر کسی می تواند یک حساب واتس اپ را هک کند. به صورت آنلاین ابزارهای زیادی برای هک کردن وجود دارد و بسیاری از افراد به دنبال راه های کارآمد و سریع برای هک کردن شخصی هستند. به همین دلیل احتیاط در همه زمانها ضروری است و شما باید تمام تلاش خود را برای محافظت از تلفن هوشمند خود انجام دهید.

علائم هشدار دهنده زیادی وجود دارد که می تواند به شما هک کند واتس اپ شما هک می شود. همیشه به تلفن خود توجه داشته باشید و می دانید که WhatsApp شما توسط کسی هک شده است یا خیر. موارد زیر برخی از علائم داستان را نشان می دهد که معمولاً به معنای هک شدن تلفن و برنامه های شما است.

  • اولین نشانه احتمالی هک شدن زمانی است که متوجه می شوید باتری گوشی هوشمند شما به سرعت تخلیه می شود.

اگر اینگونه باشد ، دستگاه شما مشکلی ندارد. برای اینکه باتری خیلی سریع کم شود ، باید یک برنامه پس زمینه وجود داشته باشد که در حالت خفا کار کند. چنین برنامه جاسوسی یا هک کردن از منابع زیادی از تلفن شما استفاده می کند ، بنابراین ممکن است متوجه شوید که تلفن شما به طور غیرمعمول داغ است.تلفن داغ و سریع تخلیه باتری معمولاً دو نشانگر خوب هک شدن WhatsApp شما هستند.

  • دومین بار معمول هنگام هک شدن ، تلفن هوشمند شما یا روبرو است.
  • هک واتس اپ بدون دسترسی به گوشی

بعضی اوقات هکرها می توانند چیزی را در پس زمینه تلفن شما نصب کنند و هرگز نمی دانید که برنامه های شما هک شده اند. بنابراین ، برای امنیت خود از استفاده از فرار از زندان یا تلفن های روت شده خودداری کنید.

  • سومین شاخص احتمالی هک شده واتس اپ زمانی است که داده های تلفن همراه ۳G یا ۴G در تلفن شما به طور چشمگیری افزایش می یابد.

اگر متوجه افزایش قابل توجهی در استفاده از داده های تلفن همراه شده اید ، احتمال هک شدن تلفن شما بسیار زیاد است.

  • سرانجام ، اگر برنامه های جدیدی را در تلفن خود مشاهده می کنید که نصب آنها را به یاد نمی آورید ، احتمالاً تلفن شما هک شده است و آن برنامه ها توسط شخص دیگری یا شخص ثالث نصب شده است.

همیشه تلفن خود را برای برنامه های مشکوکی که شخصاً نصب نکرده اید ، بررسی کنید.

چگونه از هک شدن خود محافظت کنیم؟

وقتی صحبت از محافظت می شود ، خبر خوب این است که شما چند روش مؤثر دارید که بتوانید از هک شدن جلوگیری کنید.

به خاطر داشته باشید که تلفن های هوشمند امروزه گزینه های شماره یک برای هک شدن هستند و شما همیشه باید همه موارد لازم را برای محافظت از خود انجام دهید.

بسیاری از ما در حال ذخیره اطلاعات حساس و انواع داده ها در تلفن های خود هستیم ، بنابراین برای ایمن بودن باید اقدامات احتیاطی خاصی را انجام دهیم.

موارد زیر چند روش برای محافظت از تلفن خود در برابر هک کردن حساب WhatsApp بدون کد تأیید است .

  • یکی از بهترین راه های محافظت از تلفن شما نصب و استفاده از برنامه آنتی ویروس با کیفیت است.امروز وقتی صحبت از این برنامه های ضد ویروس می شود گزینه های زیادی دارید. برخی از آنها رایگان است و برخی دیگر نیز پرداخت می شوند ، اما هرگز نباید از سرمایه گذاری در نرم افزار ضد ویروس با کیفیت برای محافظت از تلفن خود دریغ کنید.
  • علاوه بر نصب برنامه آنتی ویروس ، به یاد داشته باشید که هرگز لینک های ناشناخته را کلیک و باز نکنید. اینها روشهای خاصی برای آلوده شدن هستند.
  • در آخر ، مطمئن شوید که تلفن خود را با شماره PIN ، الگوی صفحه نمایش یا رمز عبور ایمن می کنید.
  • خواندن پیام واتس اپ دیگران
  • همچنین هرگز تلفن خود را برای آن موضوع به کسی قرض ندهید.
  • خواندن پیام واتس اپ دیگران
  • هک واتس اپ بدون دسترسی به گوشی


برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور


keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

‫2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا