اخبار هک و امنیت - آخرین و جدیدترینامنیت سایبری (Cyber Security)برنامه های هک گوشی برای اندروید و ایفون

همه چیز درباره اینترنت ماهواره ای

همه چیز درباره اینترنت ماهواره ای

اینترنت ماهواره ای اسپیس ایکس , اینترنت ماهواره ای رایگان , اینترنت ماهواره ای آفلاین

در اینترنت ماهواره ای Two Way یا دوطرفه برخلاف اینترنت ماهواره ای یک طرفه کاربر نیازی به استفاده از خطوط تلفن Wireless/ADSLجهت ارسال دیتا نخواهد داشت به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، تابحال برای شما پیش آمده که عمدا و یا سهوا پنجرهStatus  (وضعیت)Connection  خود را در هنگام برقراری ارتباط با اینترنت مشاهده کرده باشید،اگر کمی به جزئیات موجود در این پنجره دقت کنید.

مشاهده خواهید کرد که درقسمت پایین این پنجره در داخل کادرActivity  دو آیتم جداگانه به نام های Sent  وReceived در کنار یکدیگر قرار دارند که در زیر هر کدام از آن ها اعدادی مبنی بر میزان ارسال و دریافت داده (Data) بر حسب بایت (Byte) نوشته شده است که به صورت مداوم در حال افزایش می باشند!

همان طور که مطلع هستید در یک ارتباط اینترنتی همواره حجمی از داده ارسال (Send) و در مقابل حجمی از آن نیز دریافت (Receive) می گردد (حال آن که حجم دیتای دریافتی همواره بیش از دیتای ارسالی است!) لذا با افزایش سرعت ارسال و دریافت داده می توان به یک ارتباط اینترنتی پرسرعت دسترسی پیدا کرد.

که این امر مستلزم استفاده از یک پهنای باند (Bandwidth) گسترده می باشد یعنی همان چیزی که امروزه بیشتر ISP ها (ارائه کننده گان سرویس های اینترنتی) به دنبال آن هستند در اینترنت ماهواره ای بسته به نوع سرویس جهت دریافت داده و یا ارسال دریافت داده از پهنای باند وسیع ماهواره ها و تکنولوژی دی وی بیDigital Video Broadcasting استفاده می شود و بدین ترتیب مقادیر داده ها با سرعت بسیار بالایی بین ۴۰۰kbps الی ۲mbps مبادله میگردند!

اینترنت ماهواره ای از لحاظ نوع سرویس به دو نوع  Onlineو Offline تقسیم می گردد که خود سرویسOnline  نیز به ۲ نوع  One Way و  Two Wayتقسیم بندی می گردد.

اینترنت ماهواره ای اسپیس ایکس , اینترنت ماهواره ای چیست

اینترنت ماهواره ای چیست

 

اینترنت ماهواره ای چیست

اینترنت ماهواره ایOnline  – نوع One Way یا یک طرفه:

در اینترنت ماهواره ای One Way یا یک طرفه بخش مربوط به Receive داده ها با استفاده از Satellite صورت می پذیرد و در نتیجه کاربر قادر خواهد بود که بدون نیاز به اشغال نمودن خط تلفن و با سرعت بسیار بالایی داده ها را با کمک تکنولوژیDVB  و از طریق خطوط یک طرفه دریافت کند.

با این وجود شما هم چنان نیازمند به استفاده از خطوط تلفنADSL  و یا Wireless خواهید بود چراکه بخش مربوط به Send کردن داده ها هم چنان پای بر جاست و می بایست از طریق یکی از این ۳ راه صورت بپذیرد و این مسئله یکی از عمده ضعف های اینترنت ماهواره ای One Way یا یک طرفه به شمار می رود!

اینترنت ماهواره ای آفلاین

جدای از بحث نیاز به خط تلفن جهت ارسال داده ها برای استفاده از این سرویس نخست شما باید یک Account (اعتبار) از یکی از ارائه کنندگان سرویس اینترنت ماهواره ای  EDSL نظیر OpenSky,SkyDSL و…

خریداری نمائید که بدین منظور می توانید از دو طریق وارد عمل شوید راه اول این که مستقیما با شرکت های اصلی وارد معامله شده و اقدام به خرید اکانت کنید که در این صورت جدای از بحث قیمت گزاف اکانت ها (به تومان!) و مقرون به صرفه نبودن آن نیاز به تهیه یک کارت اعتباری معتبر (Visa,MasterCardو…)

و انتقال وجه از طریق آن خواهید داشت که متاسفانه این امکان در ایران میسر نیست راه دوم هم این هست که از طریق شرکت های داخلی که حکم واسطه بین کمپانی مادر و کاربر رو دارند وارد عمل بشید که در این صورت هزینه خدمات تا حدود زیادی کاهش خواهد یافت .

اینترنت ماهواره ای رایگان

باید گفت اصول کار در این روش بر مبنای استفاده ازIP  جعلی به کمک سرویس های VPN  یاVirtual Private Network  و دور زدن ISP صورت می پذیرد که به دلیل گسترده بودن بحث از پرداختن به جزئیات آن صرف نظر می کنیم و در حال حاضر اینترنت ماهواره ای یک طرفه در کنار آن چه به عنوان اینترنت آفلاین! در بین کاربران کارت های رسیور (DVB Cards) شهرت پیدا کرده است یکی از متداول ترین انواع اینترنت ماهواره ای در ایران بشمار می رود!
اینترنت ماهواره ای رایگان
 

همه چیز درباره اینترنت ماهواره ای

 

همه چیز درباره اینترنت ماهواره ای

اینترنت ماهواره ای آنلاین – نوع Two Way یا دو طرفه:
 

در اینترنت ماهواره ای Two Way یا دوطرفه برخلافه اینترنت ماهواره ای یک طرفه کاربر نیازی به استفاده از خطوط  تلفن Wireless/ADSLجهت ارسال دیتا نخواهد داشت، چراکه هر دو بخش مربوط به Send و Receive داده ها از طریق Satellite  صورت می پذیرد اما نکته مهم این جاست که برای استفاده از این نوع اینترنت ماهواره ای،شما نیاز به تهیه تجهیزات ماهواره ای حرفه ای و البته گران قیمت از قبیل LNB و دیش Offset و… و مهمتر از همه کسب مجوز رسمی از مراجع قانونی خواهید داشت چراکه این نوع اینترنت براحتی قابل ردیابیست و در صورت استفاده غیرقانونی از آن بسرعت تحت پیگرد  قرار خواهید گرفت لذا با توجه به محدودیت های قانونی موجود و هزینه سنگین خرید و راه اندازی تجهیزات مربوطه،استفاده از اینترنت ماهواره ای Two Way در بین کاربران خانگی چندان متداول نمی باشد و بیشتر دستگاه های دولتی من جمله بانک ها و… به استفاده از این نوع اینترنت ماهواره ای روی می آورند!

اینترنت ماهواره‌ای چیست و چقدر عملی است؟

 

اینترنت ماهواره‌ای چیست و چقدر عملی است؟

اینترنت یا دانلود Offline : اینترنت ماهواره ای آفلاین  

گفتن واژه اینترنت آفلاین به این سرویس در واقع یک غلط عامیانه است که به مرور در بین اهالی ماهواره و به خصوص کاربران کارت های DVB رواج پیدا کرده است!

حقیقت امر آنست که برخلاف تصور عموم در این سرویس کاربر هیچ گونه نیازی به برقراری ارتباط با شبکه جهانی اینترنت از طریق خطوط تلفن،ADSL،Wirless و… نخواهد داشت و تنها در اختیار داشتن یک عدد کارت DVB (که دارای کد شناسایی ۶ بایتیMac Address  و قابلیت شبیه سازی Network Adaptor باشد) بعلاوه نرم افزارهای ویژه دانلود آفلاین نظیر SkyNet و در نهایت دو فایل به نامهایRegix  و Rules برای استفاده از آن چه به عنوان سرویس اینترنت آفلاین! در ایران رواج پیدا کرده است کفایت میکند!

همه چیز درباره اینترنت ماهواره ای :

اصول کار در این سرویس بر مبنای استفاده (یا به عبارت صحیح تر سوء استفاده!) از Mac Address کاربرانی که از سرویس های اینترنت Online استفاده می کنند بعلاوه IP Address سایت های گوناگون می باشد به این ترتیب که با در اختیار داشتن Mac Address کاربران آنلاین،به موازات این که آن ها اقدام به دانلود فایلی از محیط شبکه جهانی اینترنت کنند شما نیز قادر خواهید بود که به کمک نرم افزارهای ویژه دانلود آفلاین به صورت هم زمان و بدون هیچ گونه کم و کاستی مشابه آن فایل را دانلود کنید در مورد سایت ها نیز نحوه عملکرد به همین شکل است،بدین ترتیب که به موازات این که کاربری فایلی را از محیط سایتی که شما IP Address آن را در اختیار دارید دانلود کند،نرم افزار این امکان را به شما می دهد که فایل مربوطه را هم زمان بر روی هارد دیسک کامپیوتر خودتون دانلود کنید!

آیا میشه واتساپ هک کرد

 

آیا میشه واتساپ هک کرد

شایان ذکر است نرم افزارهایی نظیر SkyNet این امکان را به کاربران خود می دهند که با تعیین پسوند و حدود حجم فایل ها بسیار ساده تر و سریع تر به فایل موردنظر خود دسترسی پیدا کنند. از سویی،امروزه بسیاری از سایت های داخلی نیز با جمع آوری مبالغی از کاربران خود،اقدام به راه اندازی سرور اختصاصی دانلود آفلاین کرده اند و این امکان رو به کاربران می دهند که با ارائه لینک،در زمان مقرر شده از سوی سرور،هم زمان اقدام به دانلود فایل مورد نظرشان بکنند.

جرم اینترنت ماهواره ای

با سلام و خسته نباشید خدمت تمامی دوستان و مدیران عزیز و گرامی.

قبل از هرچیز از اینکه لطف می کنید و به سوال من جواب می دهید از شما بسیار تشکر می کنم.

من سوال بسیارمهمی داشتم که می خواستم مطرح کنم .

من یک خط اینترنت ADSL با سرعت ۳۸۴ Kbps دارم و همچنین یک مودم وایرلس که می خواهم از آن به عنوان سند اینترنت ماهواره ای استفاده کنم و ریسیو خودم از دیش با کارت DVB اکسترنال و در نوت بوک خودم بگیرم.

من به صورت وایرلس توسط نوت بوکم به اینترنت وصل هستم.

البته LAN این مودم وایرلس به یک کامپیوتر دیگه رومیزی وصل هست.

آیا با توجه به اینکه من با نوت بوکم به صورت وایرلس به اینترنت وصل هستم.

آیا ممکنه ردیابی و پیدا شوم و کنترل شوم ؟

آیا راهی هست ردیابی نشوم؟

کلا” بی خیال شوم یا نه؟

با توجه به این مطلب که بعضی پهنای باندهای ماهوارهای واقعا” به صرفه هست.

مثلا” ۱M ماهی ۶۰۰۰۰ تومان.

شما دوستان و مدیران عزیز و گرامی چه راهی را پیشنهاد می دهید؟

این مسئله برایم خیلی مهم است و البته با تماسی که با دیگران دوستان داشتم آنها هم همین مشکل من را داشتند و مثل من مانده بودن چه کار کنند.

باز هم ازشما دوستان و مدیران گرامی و عزیزم به خاطر اینکه لطف می کنید و من را راهنمایی می کنید و به سوال من پاسخ می دهید بسیار تشکر می کنم.

دوست عزیز من متخصص نیستم فقط میتونم یه کوچولو راهنماییت کنم (به اندازه سواتم)
نکته اول:
مودم وایرلس نوت بوک شما بردش چند متر بیشتر نیست و در واقع داره از سوکت وایرلس مودم adsl شما دیتا میگیره و ارسال میکنه. پس برای ارسال به همون مودم adsl نیاز داری .

آموزش هک کردن گوشی موبایل از راه دور

 

آموزش هک کردن گوشی موبایل از راه دور

نکته دوم :
در مورد ریسیو ستلایت باید بگم درسته که اینترنت تو اروپا ارزونه(خیلی ارزونتر از خاورمیانه است) ولی پهنای باند ماهواره ای خیلی گرونه و بی کیفیت ترین نوع سرویس ستلایت با مدار غیر ثابت و fec نزدیک به ۱ (هر چی fec به صفر نزدیک تر باشه کیفیت امواج بالاتره و هرچی به ۱ نزدیک تر باشه کیفیت پایین تره . هیچ وقت هم ۰ یا ۱ نیست بلکه بصورت نسبی است . معمولا برای tv 1/2 ,3/4 و برای دیتا ۵/۶و ۷/۸ )حدود هر مگابیت ۱۰۰۰ تا ۱۵۰۰ دلاره ، پس اینکه ۱ مگ رو میده ۶۰۰۰۰ تومن صحت نداره یا بصورت share (اشتراکی) بین چندین نفره و یا این که محدودیت حجمی داره. در نهایت شما میتونی ۳-۴ گیگ دانلود کنی . مخصوصا اگه رو جهت w3 یا w6 باشه .اگه رو express am2 باشه که ماهواره روسیه ارزونتره و شانست برا دانلود بیشتر میشه ، بازم بسته به سرویس پروایدرت که میتونه open sky ,sky dsl , planet sky و… فرق میکونه .

نکته سوم:
در مورد ردیابی عرضم به حضورتون که شما در واقع یه پروکسی یا vpn ست میکنی و دیتا به اون ip میره ولی بازگشت نداره چون داره از فضا میاد و شما با دیشت میگیری . در صورتیکه خیلی حساس باشن رو شما میتونن حدس بزنن که داری با دیش میگیری (البته اساتیدی اینجا هستن که خیلی خوب جزییات این مورد میدونن و بهتر و کاملتر نظر میدن) . در مورد ردیابی تجهیزات هم بگم که چون شما ریسیو میکنی هیچکیه هیچکی نمیتونه ردیابیت کنه . ردیابی زمانی معنی پیدا میکنه که سند بکنی . تازه سند ستایت هم قابل ردیابی نیست . مگر این که به صورت بصری (چشمی) تجهیزاتتو ببینن. اینم بگم که سند ماهواره ای جرم سنگینی داره . ولی ریسیو ستلایت چون شخصیه نهایتا توقیف تجهیزات و جریمه اخرشه.

توصیه من به شما اینه که ستلایت رو بیخیال بشی همون adsl کنی چون به صرفه تره . تازه منجر به رشد و شکوفایی صنعت کشور هم میشه.

بلاخره بعد از ۱۷ سال طلسم «قانون ممنوعیت به کارگیری تجهیزات ماهواره‌» شکسته شد. اگرچه این قانون مخالفان و موافقان زیادی داشت، اما ترازوی موافقان سنگین‌تر بود و مجازات‌ها شدیدتر شد.

به گزارش قانون، چند روز پیش نمایندگان مجلس طرحی را به تصویب رساندند که استفاده از تجهیزات دریافت ماهواره ۶ ماه تا ۲ سال حبس، جزای نقدی معادل ۱۰ برابر ارزش کالا و تا ۷۴ ضربه شلاق مجازات دارد.

هر چند در سال جاری یکی از طرح‌های نیروی انتظامی جمع‌آوری بشقاب ماهواره‌ها از پشت‌ بام‌ها بود و مخالفان و موافقانی داشت، اما در نهایت این طرح مانند سال‌های گذشته محکوم به شکست بود و نتوانست مردم را از استفاده مجدد آن باز دارند.

اگر نگاهی به قوانین تصویب شده در ۱۷ سال گذشته درباره استفاده از تجهیزات ماهواره کنیم، به این نتیجه می رسیم که نیمی از مردم جامعه ما مجرم هستند. در واقع بر کسی پوشیده نیست که ماهواره در بیشتر خانواده های ایرانی جای خود را باز کرده است و این قوانین تغییری در رفتار مصرف کنندگان نداشته است.

از ۱۷ سال پیش تاکنون
از سال ۷۳ تاکنون قانون ممنوعیت به کارگیری تجهیزات دریافت از ماهواره تغییری نکرده است. این قانون دارای ۱۱ ماده است و آیین‌نامه اجرایی آن هم در ۱۴ ماده تصویب شده است. به موجب ماده ۹ قانون ممنوعیت به کارگیری تجهیزات دریافت از ماهواره استفاده‌کنندگانِ ماهواره علاوه بر ضبط و مصادره اموال به مجازات نقدی از یک میلیون تا سه میلیون ریال‌ محکوم می‌شوند.

ضمن اینکه حمل، نگهداری، نصب و تعمیر تجهیزات دریافت از ماهواره ممنوع و کسانی که چنین عملی انجام می‌دهند به مجازات نقدی از یک تا پنج میلیون ریال محکوم‌ می‌شوند. همچنین به موجب ماده ۸ این قانون، واردکنندگان، تولیدکنندگان و توزیع‌کنندگان تجهیزات دریافت از ماهواره علاوه بر ضبط و مصادره اموال،‌ ده تا یکصد میلیون ریال مجازات می‌شوند.

در ابتدای اجرایی شدن این قانون یعنی ۱۷ سال پیش، ماهواره کم‌کم وارد خانه‌های ایرانی شده بود، اما در حال حاضر همه چیز تغییر کرده است. دنیای ارتباطات و استفاده از این تکنولوژی به قدری با زندگی روزانه مردم عجین شده که این نوع قانونگذاری توسط بسیاری از منتقدان مورد قبول واقع نشده و براین باورند که باید راه حل اساسی‌تری پیدا شود.

واقعیت این است که روز به روز بر تعداد استفاده‌کنندگان از ماهواره افزوده می‌شود و در این ۱۷ سال هم این قانون نه تنها بازدارنده نبوده بلکه مردم به راحتی از آن سرپیچی کرده‌‌اند.

برخی از کارشناسان حقوقی به ناکارآمد بودن قانون ممنوعیت به کارگیری تجهیزات ماهواره‌ای معتقد هستند و بر این باورند که در عرصه ارتباطات جمع‌آوری تجهیزات ماهواره‌ای مانند این می‌ماند که به دلیل استفاده مردم از اینترنت، کامپیوترها را از خانه مردم جمع کنند.

به هرحال نمایندگان در آخرین روزهای مجلس هشتم قانون ممنوعیت به کارگیری تجهیزات ماهواره‌ سفت و بسته‌تر کردند به امید اینکه تغییری در رفتار مصرف‌کنندگان ایجاد شود.

حتماً بخونیدبهش می گن اینترنت آنلاین
دو نوع هست یکی ارسال از طریق تلفن و دریافت از ماهواره و یکی ارسال از طریق ماهواره و دریافت از ماهواره
اگه روش دوم یعنی ارسال و دریافت از طریق ماهواره داشته باشی و بگیرنت به جرم جاسوسی برای کشورای خارجی میندازنت جایی که اینترنت با سرعت ۲۰۰ مگابیت داشته باشه
و اگر روش اول رو خواستی باید یه اینترنت ای دی اس ال برای ارسال اطلاعات داشته باشی
باید یه کارت ریسیور داشته باشی ( حدود ۷۰ هزار تومن)
بعد باید اکانت بخری که ماهانه هست و خیلی گرون
بعد از اینکه همه ی اینا رو فراهم کردی می تونی بشینی از اینترنت سرعت بالا استفاده کنی
اگه بچه مایه داری برو دنبالش وگرنه فکرشم نکن نصیحت : یکی از دوستان که دوستی تو تبریز داشت اینترنت ارسال از طریق ماهواره و دریافت از ماهواره داشت این یارو وقتی با اینترنت کارداشت یکم پرده رو میزد کنار کرش رو انجام میداد و… بعداً اداره اطلاعات اومد اینو گرفت( معلوم نشده که لوش داده ) بعد دوسال برگشت چی بگم به جرم جاسوسی گرفتنش در صورتی که نبود می گفت تو اونجا به کارهای نکردم اعتراف کردم اونجا طوری اونو شکنجه کرده بودن تو دوسال که نگووووو هر چقدر اسرار میکردم یا منو بکشید یا ول کنید برم هر چی هم که شما گفتید ببا به گردن گرفتم حالا شکنجه ها می دونید چی بود رو سینش اتوی داغ رو گذاشته بودن ردش هنوز هم هست   با انبر دست گوشش رو میکشیدن با میله گرد کتکش می زدن کپسول گاز خونگی رو رو انگشتاش می زاشتن و روش می نشستن و… پیشنهاد می کنم دنبال هیچ کدوم از اینا نرید همون اینترنت یک مگ ۲۰هزار تومنی محدود دار رو بچسبید این مطلب رو هم چون یکی از دوستان در موردش سوال کرده بود گذاشتم

اینترنت ماهواره ای چیست؟

کاربران اینترنت با استفاده از امکانات مختلف قادر به اتصال به اینترنت و استفاده از منابع موجود می باشند ،خطوط تلفن معمولی یا همان Dial up اینترنت Wireless ، خطوط DSL و … نمونه های موجود می باشند.

همانطــور که می دانیم حجم اطلاعات دریافتی (Recieve) در ارتباطات اینتـــرنتی همواره چندین برابر بیش از اطلاعات ارســـالی (Send) می باشد، تکیه بر همین واقعیت است که سرویس دهندگان اینترنت نیز به طرق مختلف سعی بر اضافه کردن پهنای باند دریافت خود داشته باشند. به زبان ساده تر دریافت اطلاعات در خطوط یک طرفه از طرِیق Satellite تامین می گردد لذا با توجه به ســـرعت بسیار بالای دریافت اطلاعات ، شما قادر به استفاده از اینترنت پـــر سرعت ، ده ها برابر سریعتـــر از خطوط Dial up خواهید بود.

دریافت اطلاعات از این طریق به سرویس های IP Base و Proxy Base تقسیم شده که نوع اول بیشتر برای سرویس دهندگان اینترنت ،ISP ها، موسسات و ادارات استفاده می شود. از جـمله سرویس هایی که اخیـرا طرفـداران زیادی پیدا کـرده سروِیس های Proxy Base می باشـــد. در این سرویس ها که به صـورت ماهیانه عرضه می شوند شما میتوانید میزان مشخصی دانلود داشته باشید (مثلا ۳۰۰ مگابایت ، ۵۰۰ مگا بایت ۸۰۰ مگابایت و … یا حتی نامحدود) از مزایای منحصر به فرد سرویس های اینترنت یک طرفه دانلود رایگان می باشد بدین معنی که شما قادر خواهید بود بدون اتصال به اینترنت و بدون محدودیت حجمی نرم افزار ، Game و … دانلود کنید.

انواع روش های دیتای ماهواره ای:

اینترنت آفلاین

در سراسر دنیا افراد مختلف از اینترنت ماهواره ای آنلاین در حال استفاده هستند و در حال دانلود فایلهای مختلف هستند و ماهواره برای آنها فایلها را ارسال میکند تا دریافت کنند. در این روش شما هم می توانید از فرصت استفاده کنید و فایل هایی که آنها در حال دریافت هستند را دریافت کنید. برای اینکار شما احتیاج به سخت افزار اینترنت آنلاین یکطرفه دارید و برای دانلود هیچ هزینه ای پرداخت نمی کنید.

اینترنت یکطرفه

اینترنت یکطرفه

این روش به این دلیل یکطرفه نامیده می شود که شما از طریق دیش خود فقط دریافت اطلاعات دارید و ارسال اطلاعات شما از طریق خط تلفن یا ADSL و یا … انجام می شود. در این روش شما علاوه بر خرید تجهیزات اینترنت یکطرفه باید ماهیانه هزینه ای به شرکت تهیه کننده اینترنت ماهواره ای بپردازید که بسته به سرویس شما این هزینه ها متغییر می باشد.

اینترنت دو طرفه

در این نوع از اینترنت ماهواره ای دریافت و ارسال اطلاعات از طریق دیش انجام می شود به این صورت که اطلاعات شما از طریق LNB مخصوص دریافت می شود و اطلاعات شما از طریق دستگاهی به نام Transmiter به ماهواره ارسال می شود در این روش قیمت تجهیزات سخت افزاری و نیز هزینه های ماهیانه نسبت به روش اول بسیار گران تر است.برای دریافت اینترنت یک طرفه از طریق ماهواره شما علاوه بر داشتن DVB Card نیاز به دیش و ال ان بی دارید.

DVB چیست؟

واژه DVB مخفف عبارت Digital Video Broadcasting و یا پخش ویدئوی دیجیتال می باشد.  DVB   روشی برای ارسال همزمان چندین کانال صوتی و تصویری،  اطلاعات مشترک و مربوط به نام کانال ها و  Teletext ، EPG  و … می باشد.  در حقیقت استاندارد DVB شامل زیر مجموعه هایی است که هر کدام برای منظوری خاص بکار می روند،  این زیر مجموعه ها شامل موارد زیر می شوند:

DVB-S  مخفف DVB-Satellite می باشد،  و برای ارسال دیجیتال اطلاعات رسانه ای از طریق ماهواره استفاده می شود.

DVB-C  مخفف DVB-Cable می باشد، و استانداردی برای ارسال دیجیتال اطلاعات رسانه ای از طریق کابل برای تلویزیونهای دیجیتال کاربرد دارد. 

DVB-T  مخفف DVB-Terrestrial می باشد، و برای ارسال اطلاعات رسانه ای دیجیتال از طریق آنتن های زمینی برای تلویزیون های دیجیتال کابرد دارد.

DVB-SI  مخفف DVB-Service Information می باشد،  و کاربرد آن در ارسال دیجیتال اطلاعات رسانه ای وابسته به نوع سرویس می باشد.

DVB-CI   مخفف DVB-Common Interface conditional access می باشد.  از این استاندارد برای ارسال اطلاعات مربوط به سرویس های کد شده و کارتی ویژه استفاده می شود.

مهمترین سرفصلهای پاورپوینت اینترنت ماهواره ای

– اینترنت ماهواره ای
– اینترنت ماهواره ای پرسرعت چگونه است
– دیش ماهواره
– نرم افزار اپن اسکای کلاینت
– کارت DVB چیست
– مک آدرس Mac Address چیست
– _x y Base چیست
– منظور از کلمه Dedicated و Share در مشخصات سرویس ها چیست
– آیا سرویس های ماهواره ای OpenSky محدودیت مصرف دارند
– آموزش ویرایش فریمور رسیورها
– روش کار
– استارست
– ادیت کدها
– نکات کنکوری
– استرانگ
– روش کار
– فیکس کردن چک‌سام
– مرجع کامل OpenSky

امروزه استفاده از اینترنت جزو اساسی­ ترین نیازهای بشر به شمار می­ رود. کاربران اینترنت با استفاده از امکانات مختلف قادر به اتصال به اینترنت و استفاده از منابع موجود می­ باشند. اینترنت ماهواره ­ای در مواردی کاربردی است که امکان دسترسی به خطوط تلفن و ADSL و WiMAX و سایر بسترهای متداول مخابراتی وجود ندارد.

متقاضیان خدمات اینترنت ماهواره ای اکثراً کارخانجات صنعتی، نیرو گاه­ ها، شرکت­ های عمرانی و سکوهای حفاری نفتی و روستاهای دور افتاده ­ای می باشند که به اینترنت زمینی از طریق شرکت­ های مخابراتی دسترسی ندارند و نیاز به یک اینترنت پر سرعت و با کیفیت بالا آنان را به سمت استفاده از اینترنت ماهواره­ ای سوق داده است.

ICANET:

شرکت ایکاست یکی از بزرگترین ارائه دهنده­ های خدمات ماهواره ای و خدمات اینترنت ماهواره ای به شرکت های خصوصی و دولتی به همراه پلتفرم های بسیار مطمئن و با کیفیت iDirect ، Romantis ، newtec  و Comtech می باشد. با داشتن درگاه های ارتباطی واقع در تهران و خارج از مرزهای ایران در اروپا و منطقه ی خاورمیانه، ایکاست امکان ارتباط بر مبنای بستر IP با شبکه ی اینترنت را همراه با راهکارهای مدیریت شده ی انتها-به-انتها و صنعتی ارائه می دهد که نام این سرویس ICANET می باشد. مشتریان این سرویس می تواند شرکت های مخابراتی، ISPها، اپراتورهای شبکه های سلولی، شرکت های محلی و گوناگون، سازمان های دولتی و NGOها می باشند.

ویژگی های ICANET:

  • مهمترین ویژگی های ICANET عبارت است از:
  • پشتیبانی سرعت تا ۱۰۲۴/۴۰۹۶ کیلوبیت بر ثانیه
  • عملکرد در باندهای فرکانسی Ku و Ka
  • مدیریت ترافیک داده با بروزرسانی سریع
  • امکان اختصاص IP ثابت و Public
  • لینک ACM دارای تصحیح خطای تعبیه شده در پروتکل (حذف کردن اثرات باران و تغییر آب و هوا بر روی لینک)
  • دارای تکنیک های شتاب دهنده ی HTTP و TCP
  • دارای DNS داخلی
  • تکنیک های مدیریت بهینه ی پهنای باند

جدول سرعت های موجود که به نسبت تسهیم  1:1، ۱:۲، ۱:۴، ۱:۱۰ و ۱:۲۰موجود می باشد در جدول زیر نشان داده شده است. سرعت های نشان داده شده برای دریافت و ارسال نشان داده اند.

سرویس پهنای باند (kbps)
لینک Up لینک Down
ICANET1 64 64
ICANET2 64 128
ICANET3 64 192
ICANET4 64 256
ICANET5 128 128
ICANET6 128 256
ICANET7 128 384
ICANET8 128 512
ICANET9 256 256
ICANET10 256 512
ICANET11 256 768
ICANET12 256 1024
ICANET13 512 512
ICANET14 512 1024
ICANET15 512 1536
ICANET16 512 2048
ICANET17 1024 1024
ICANET18 1024 2048
ICANET19 1024 3072
ICANET20 1024 4069

پوشش شبکه ­ی اینترنت ماهواره ­ای ایکاست

cov1 SPY24 min

برای مشاهده ­ی کامل ماهواره­ های تحت پوشش ایکاست به صفحه­ ی پوشش ایکاست مراجعه فرمایید.

شرکت ایکاست جهت رضایتمندی مشتریان خود، علاوه بر ارائه­ ی سرویس اینترنت ماهواره­ ای همراه با توافق بر سر سطح خدمات (SLA)، خدمات پشتیبانی شامل مانیتورینگ کامل شبکه و پاسخگویی ۲۴ ساعته به مشتریان را در نظر گرفته است. همچنین در SLA توافقی میان ایکاست و مشتری، همواره سطح دسترسی ماهواره در محدوده ­ی ۹۹٫۵ درصد و پایین ­تر می­ تواند مورد توافق قرار بگیرد.

شبکه ی ICANET :

برای ارائه­ ی خدمات اینترنت ماهواره­ ای به مشتریان، ایکاست از تله­ پورت ماهواره­ ای خود به همراه تجهیزات هاب ماهواره­ای iDirect و Romantis ، Newtec و comtech که به زیرساخت شبکه ­ای متصل به اینترنت پرسرعت می­ باشند بهره می­ گیرد. در سمت تجهیزات راه دور (ریموت) مشتریان نیز مودم و روترهای ماهواره ­ای قرار دارند که می ­توانند جهت به اشتراک گذاشتن اینترنت و خدمات ارزش افزوده مورد استفاده­ ی کاربران نهایی مشتری قرار بگیرند.

Internet SPY24 min
همه چیز درباره اینترنت ماهواره ای 9

سرویس ICANET که ارتباط اینترنتی را برای مشتریان به ارمغان می آورد به صورت اینترنت فیلتر شده و از طریق منبع شرکت مخابرات می باشد و مطابق با قوانین جمهوری اسلامی ایران در اختیار مشترکین قرار داده می شود.

جهت کسب ازاطلاعات بیشتر سرویس های ICANET و قراردادن سفارش می توانید از طریق این صفحه با ما در تماس باشید.

خرید اینترنت ماهواره ای

اینترنت ماهواره ای

      اینترنت ماهواره ای یعنی،  دسترسی به اینترنت از طریق ماهواره،  و چنان سرعتی دارد که باور کردنی نیست.  با استفاده از یک آنتن بشقابی می توان سرعت نقل و انتقالات را به ۴۰۰ کیلو بایت در ثانیه رساند،  با قیاس از طریق دسترسی تلفنی که ۴ یا ۵ کیلو بایت در ثانیه است،  متوجه می گردیم که اینترنت ماهواره ای گام مهمی برای ورود به موج های نو است.  دسترسی ماهواره ای برای انتقال دادن و پیاده کردن فایل های حجیم چند صد مگابایتی و بر قراری علمی با دانش های نوین قرن ۲۱ که در اینترنت است کاملاً مفید می باشد،  همچنین دیدن فیلم های ویدیویی یا سیر و گردش در اینترنت آسان می گردد.  فقط باید به سفارش انوش راوید توجه داشت که تاریخ و فرهنگ یادگیری را با درستی و راستی و قانونی سپری کرد،  و از هر گونه کار و افکار ضد ملی و میهنی دوری نمود،  تمام کج روی ها در نهایت و به نوعی غیر قابل باور برای شخص دردسر ساز می شوند.  به علت سرعت بسیار عالی (۴۰۰Kbps – 2Mbps)،  از اینترنت ماهواره ای می توان به روی چند کامپِیوتر و در شبکه و کافی نت استفاده کرد.  

      سه نوع اینترنت ماهواره ای وجود دارد:  1 –  اینترنت آفلاین، فقط بصورت یک‌طرفه ،  دانلود آفلاین  می‌کنید،  برای دانلود هیچ هزینه ای پرداخت نمی شود.  2 –  اینترنت یکطرفه،  که می توان با سرعت ۴۰۰ کیلو بایت در ثانیه به پیاده کردن،  و یا به اصطلاح دانلود فایل ها پرداخت.  برای ارسال یا انتقال داده ها نیاز به یک مودم آنالوگ است،  که سرعت خیلی پایینی دارد.  3 –  اینترنت دو طرفه،  که هم برای ارسال به کار می رود،  و هم برای دریافت،  در نتیجه نیاز به مودم آنالوگ از بین می رود،  و امکان انتقال دادن اطلاعات شما را تا سرعت ۲۰۰ کیلو بایت در ثانیه فراهم می آورد.  نوع اول و دوم سخت افزار های مشابهی دارند تنها تفاوت آنها در نرم افزار است،  کامپیوتر و دیش و LNB و  DVB لازم است،  در ضمن مودم را همه کامپیوترها دارند.

     روش کار اینترنت ماهواره ای بر خلاف نام و ظاهر پبچیده آن خیلی ساده است،  برای ارتباط اینترنت پر سرعت ماهواره ای کافیست توسط یکی از انواعِ، DIAL UP /ADSL   / ISDN  WIERELASS  /  به اینترنت متصل گردید،  تا برای ارسال اطلاعات از آن استفاده نمود،  و سپس با نصب برنامه و یکی از  نرم افزار های  /  Manna ,SkyNet ,SkyGrabber   کامپیوتر را برای دریافت اطلاعات از ماهواره آماده نمود.  معمولاً در یک ارتباط اینترنتی میزان اطلاعات ارسالی بسیار نا چیز تر از اطلاعات دریافتی می باشد،  بنابر این برای خط ارسال از هرنوع، حتی ارتباط ضعیف و یا کارت های اینترنت کم سرعت نیز می توان بهره برد.

      تجهیزات مورد نیاز برای بر قراری یک ارتباط اینترنت ماهواره ای عبارت‌ است،  از آنتن پارابولیک یا همان دیش معمولی،  LNB معمولی که داری استفاده خانگی است،  و یک کارت یا دستگاه DVB با خشاب خور فعال.  اما می توان بجای استفاده از انواع مودم برای Send از LNB و DVB  دارای Send و Receive استفاده کرد.  حداقل سایز دیش عمومی ایران ۹۰ است، سایز های کوچک ‌تر مشکل ایجاد می کند.   استفاده از دیش ۱۲۰ بهتر است،  دیش می باید یک LNB  داشته باشد و دقیق جهت یابی شود تا سیگنال قوی دهد،  که در سرعت دانلود تأثیر بسزایی دارد،  دیش های استاندارد با سایز ۴۰ می توانند سیگنال سایز ۱۲۰ را فراهم کند.  پیشنهاد می شود از  LNB و کابل های خوبی استفاده شود تا بهترین کیفیت و سرعت را داشته باشند،  محل فیش ها را با سوهان بسائید تا بهترین اتصال را پیدا کنند روی آن چسب بزنید و لاستیک مخصوص ضد باران روی آنها قرار دهید.

    مشروح نصب دیش و راه اندازی ماهواره در اینجا  

    اینترنت آفلاین،  یا در واقع دانلود آفلاین   از مزایای منحصر بفرد سرویس های ماهواره ای می باشد،  اساسا با داشتن یک عدد کارت DVB  می توان بصورت رایگان اطلاعاتی را که از طریق ماهواره ارسال میشود دریافت نمود.  در سراسر دنیا افراد زیادی در حال استفاده از اینترنت ماهواره ای آنلاین هستند،  ماهواره برای آنها فایلها را ارسال می ‌کند،  و آنها مشغول دریافت و دانلود فایل های مختلف می باشند.  در این روش میتوان از فرصت استفاده نمود،  و فایل هایی که آنها در حال دریافت هستند از طریق یک از ۳ نرم ‌افزار  معروف در آفلاین /  Manna ,SkyNet ,SkyGrabber و یا نرم‌افزار ماژول که بر روی برنامه مشاهده کانالها مثل progdvb نصب می‌شود،  را دریافت کرد.  یعنی افرادی که دارای اشتراک از طریق اینترنت ماهواره‌ای هستند و دارند فایل هایی را دریافت می ‌کنند،  می ‌توان هم‌ زمان بصورت آفلاین یعنی بدون اتصال به اینترنت دریافت نمود.  برنامه، موزیک، فیلم و هر فایلی که برای دانلود انتخاب شده باشد را می توان با سرعتی بین ۲ تا ۴ مگابیت در ثانیه دریافت کرد،  البته نسبت به ماهواره و فرکانس مورد ‌استفاده می ‌تواند متغیر باشد.  این سرعت به این معنی نیست که تمام فایل های در حال دانلود سرعت زیادی دارند،  بلکه سرعت دانلود فایلها،  بستگی به نوع اشتراک و سرعت دانلود یوزر های دارای اشتراک می باشد.  اگر مشخصات فایل در حال دانلود با تنظیمات کامپیوتر که برای برنامه تعیین شده مطابقت داشته باشد،  برنامه آن فایل دریافت خواهد شد.  به طور مثال کاربری در جای دیگر دنیا که دارای اشتراک اینترنت ماهواره‌ای است،  و در حال دانلود یک فایل MP3  می باشد،  وقتی آن فایل از طرف سرویس دهنده ارسال میشود،  اگر در تنظیمات برنامه ‌ای که برای دانلود آفلاین استفاده می‌ شود،  فایلهای MP3 رو هم انتخاب کرده باشیم،  و سایز فایل هم با شرایط انتخابی مطابقت داشته باشد،  میتوان آن فایل را دریافت نمود.  در اینترنت آفلاین، فایل را ما درخواست نمی ‌دهیم بلکه فایل هایی را که دیگران در خواست داده‌اند و در حال دانلود هستند،  دریافت می کنیم،  به این منظور می بایست نرم افزار های ذکر شده در فوق را تنظیم نمود.  بهترین جهت ها برای دریافت دیتا Eutelsat W3  و  Arabsat 2B  می باشند.

اینترنت ماهواره ای رایگان

      اینترنت یک طرفه:  نرم افزار های اینترنت یک طرفه با سرعت ۴۰۰ کیلو بایت در ثانیه به پیاده کردن و یا به اصطلاح تنها برای ارسال یا انتقال دادن دانلود فایل ها می باشد،  برای ارسال نیاز به یک مودم معمولی است که همه رایانه ها دارند و سرعت پایینی دارد.  برای داشتن اینترنت یک طرفه نرم افزار خاصی نیاز نیست،  از طریق اینترنت های معمولی که در بالا ذکر شد،  به ارسال دستورات یا Send  می پردازیم و از ماهواره و بوسیله تجهیزاتی که نام برده شد دریافت داده ها می کنیم.   

     اینترنت دو طرفه:  تجهیزات مورد نیاز برای استفاده از این سرویس تنها در دریافت متفاوت است،  کار بدین صورت است که ارسال ودریافت اطلاعات تماما از طریق ماهواره صورت می گیرد و احتیاج به هیچ گونه خطوط اینترنتی و یا مخابراتی محلی ندارند.  در این نوع از اینترنت ماهواره ای دریافت و ارسال اطلاعات از طریق دیش انجام می شود به اینصورت که اطلاعات شما از طریق LNB مخصوص دریافت می شود و اطلاعات شما از طریق دستگاهی به نام Transmiter به ماهواره ارسال می شود،  در این روش قیمت تجهیزات سخت افزاری و نیز هزینه های ماهیانه نسبت به روش اول بسیار گران تر است.

      خرید اشتراکها:  در این زمینه سرویس هایی متنوعی وجود دارد،  موسسات و شرکت های متفاوتی  سرویس اینترنت ماهواره ای را در اختیار علاقه مندان قرار می دهند،  برای خرید انواع اشتراکها می توان با یکی از شرکت های ارائه دهنده این سرویسها تماس برقرار نمود و از آنها طی سلسله مراتبی اشتراک را دریافت کرد.  البته آن شرکتها مقالات آموزشی و قیمت انواع مختلف اشتراکها و همچنین سرویس های مختلف را در اختیار قرار می دهند.  با دریافت این اشتراکها قادر به انجام تمامی کار برد های اینترنت از قبیل دانلود، چت و بازدید سایتهای مختلف و غیره خواهیم بود و محدودیتی برای انجام امور اینترنتی نخواهد بود.  تنها در اینترنت ماهواره ای یک طرفه سرعت آپلود همان سرعت اینترنت خانگی خواهد بود.  از هر شهری می توان اکانت اینترنت ماهواره ای دریافت نمود،  محدودیتی در این زمینه وجود ندارد.

  کارت های  DVB

      کارت های DVB موجود در بازار شامل،   Dec3000 , Pinacle , Twinhan , Nova , Nexus  Skystar 2   و … بوده که از لحاظ سازگاری و کیفیت کارتهای Skystar2 قابل ملاحظه می باشند.  البته نوع USB  از کارت های DVB نیز موجود است،  که از لحاظ قابلیت حمل مورد توجه بوده و بیشتر برای Laptop استفاده می شود،  در اینصورت کامپیوتر شما باید از USB 2 بهره گیرد.  کارت های DVB مانند سایر کارت های سخت افزاری بر روی PCI Slot کامپیوتر نصب شده و قابلیت دریافت دیتا Data  و تصویر را دارند،  به این معنی که می توانید برای Recieve کردن اطلاعات از آنها استفاده کنید.  از جمله کارت های مختلف  DVB موجود در بازار،  اسکای‌استار و کارت ویژن ‌پلاس،  استفاده کننده بیشتری دارند و از بین این دو، کارت skystar  از نظر ساپورت نرم‌افزاری و همچنین قیمت آن محبوبیت بیشتری دارد.

  DVB  چیست؟

      واژه DVB مخفف عبارت Digital Video Broadcasting و یا پخش ویدئوی دیجیتال می باشد.  DVB   روشی برای ارسال همزمان چندین کانال صوتی و تصویری،  اطلاعات مشترک و مربوط به نام کانال ها و  Teletext ، EPG  و … می باشد.  در حقیقت استاندارد DVB شامل زیر مجموعه هایی است که هر کدام برای منظوری خاص بکار می روند،  این زیر مجموعه ها شامل موارد زیر می شوند:

DVB-S  مخفف DVB-Satellite می باشد،  و برای ارسال دیجیتال اطلاعات رسانه ای از طریق ماهواره استفاده می شود.

DVB-C  مخفف DVB-Cable می باشد، و استانداردی برای ارسال دیجیتال اطلاعات رسانه ای از طریق کابل برای تلویزیونهای دیجیتال کاربرد دارد.  

DVB-T  مخفف DVB-Terrestrial می باشد، و برای ارسال اطلاعات رسانه ای دیجیتال از طریق آنتن های زمینی برای تلویزیون های دیجیتال کابرد دارد.

DVB-SI  مخفف DVB-Service Information می باشد،  و کاربرد آن در ارسال دیجیتال اطلاعات رسانه ای وابسته به نوع سرویس می باشد.

DVB-CI   مخفف DVB-Common Interface conditional access می باشد.  از این استاندارد برای ارسال اطلاعات مربوط به سرویس های کد شده و کارتی ویژه استفاده می شود.

  ماهواره های اینترنت

   برای اینترنت از ماهواره‌های:  Turksat   Arab Sat 2B / Astra /  Eutel Sat W3 / و چند ماهواره دیگر بهره می برند،  ولی معمولاً از ماهواره  Eutelsat W3 7.0°E و  Turksat 1C/2A 42.0°E که سرعت بیشتری دارند استفاده می ‌شود.  در ماهواره Eutelsat W3 7.0°E روی فرکانس  10928 V 27500 و در ماهواره Eutelsat W6 21.6°E روی فرکانس 11385 H 3000   ترافیک ایرانی وجود دارد.  بر روی ماهواره هاتبرد فقط یک فرکانس رایگان برای دانلود آفلاین وجود دارد که ارزش دانلود ندارد. (تعداد فایلها برای دانلود بسیار کم هست)،  در هنگام جستجوی کانال هایی که با علامت دیسکت نشان داده می ‌شوند،  کانال های دیتا هستند که بعضی از آنها قابلیت دانلود آفلاین دارند و می ‌توان از آنها دانلود کرد.  برای اطلاعات بیشتر در باره ماهواره ها به سایتهای زیر بروید:

  flysat .com  و یا  lyngsat .com

       در اینترنت ماهواره ای دو طرفه از تکنولوژی IP multicasting استفاده می شود،  در این حالت امکان ارتباط ۵٫۰۰۰ کانال بصورت همزمان و از طریق یک ماهواره فراهم می گردد.  IP multicasting ، داده های مورد نظر را از یک نقطه به چندین نقطه و بصورت فشرده و در یک زمان ارسال می نماید.  با فشرده سازی اطلاعات حجم داده ها کاهش و از پهنای باند موجود استفاده بهینه می گردد.  در سیستم Direct PC  که توسط   DirectTV ارایه شده است،  کار بران می توانند از یک ISP استفاده نمایند،  در این حالت کار بران برای ارسال اطلاعات ابتدا با  ISP  تماس و در ادامه اقدام به ارسال و یا دریافت اطلاعات می نمایند.

همه چیز درباره اینترنت ماهواره ای 

IP Based
در این نوع سرویسها نحوه اتصال به سرور از طریق internet protocol   = IP  می باشد،  بدین صورت که سرویس دهنده دو یا چندین  IP خود را به کاربر داده و کاربر تا زمان استفاده از سرویس می تواند از این  IP  ها استفاده کند و مسیر یابی این  IP  ها بصورتی پیکربندی شده است که هر بار در خواستی متعلق به این  IP ها از طریق ماهواره با مشخصه متمایز کنند آدرس سخت افزاری کارت  DVB  کاربر برای وی ارسال می شود. این سرویسها مناسب برای استفاده در  ISP ها می باشد .
    VPN Based
     در این نوع سرویسها اتصال به سرور از طریق یه اتصال  vritual private network  =   VPNمی باشد. بدین صورت که تمامی اطلاعات ارسالی مشترک از طریق یک نوع اتصال VPN به سرور ارسال می گردد،  و اطلاعات دریافتی از طریق ماهواره با مشخصه متمایز کنند آدرس سخت افزاری کارتDVB    کاربر برای وی ارسال می شود.  این سرویسها مناسب برای استفاده های خانگی و استفاده برای شرکت های کوچک و یا کافی نت ها می باشد.
    Proxy Based
    در این نوع سرویسها اتصال کاربران به سرور از طریق تنظیم کردن یک آدرس پراکسی و شماره  پورت در مرور گر اینترنتی کاربر می باشد.  بدینصورت که تمامی اطلاعات ارسالی کاربر از طریق ارسال به آدرس پراکسی سرویس دهنده صورت می گیرد .این سرویسها مناسب برای استفاده های خانگی واستفاده برای شرکت های کوچک و یا کافی نت ها می باشد.
    Accelerator Based
      سرویس دهندگان اینترنت یکطرفه ماهواره های،  به تازگی این روش را مورد استفاده قرار داده اند.  این روش برای کاستن از تاثیرات ناشی از فاصله زمانی تأ ییدیه های ارسالی،  کار بران هنگام استفاده از اینترنت به سرور  های سایت های اینترنتی،  برای تایید دریافت اطلاعات ارسالی از این سرورها ودرخواست ارسال مابقی اطلاعات درخواستی ابداء شده است.  در سرویس های اینترنت ماهواره به دلیل فاصله زمانی بالاتر ارسال و دریافت اطلاعات به سرور سرویس دهنده و در افزایش زمان ارسال تاییدیه های ارسالی کاربران به سروی سایتهای اینترنتی،  سرعت باز کردن یک صفحه وب سایت نسبت به کاربرانی که از سرویس های دیگر اینترنتی استفاده می کنند بیشتر است .
در این نوع سرویس های اینترنت ماهواره ای یکطرفه سرور سرویس دهنده تمامی تاییدیه های کاربران را برای سرور های سایت های اینترنتی خود ارسال می کنند مگر کاربر بخشی از اطلاعات ارسالی از سرور سایت اینترنتی را دریافت نکند،  در حقیقت یک گواهی عدم دریافت به این سرورها ارسال کند. این روش باعث پایین آمدن زمان باز شدن صفحات وب و حتی بالا رفتن سرعت دانلود کار بران شده است. این روش مناسب برای مصارف خانگی و تجاری می باشد.

   ضمن حفظ موازین قانونی ایران عزیز،  برای اطلاعات بیشتر در اینترنت جستجو نمایید،  و در بازار های کامپیوتری و ماهواره ای گشتی بزنید و بپرسید.

اینترنت ماهواره ای رایگان w3

اموزش راه اندازی اینترنت ماهواره ای بسیاری از وب سایت های ایرانی و خارجی پروژه ای تحت عنوان اوترنت رو معرفی کردند اما هیچ اموزشی برای اتصال به این پروژه در این سایت ها وجود نداشت.

در این مقاله شما به طور کامل با ساخت یک گیرنده برای اتصال به این پروژه و دریافت اینترنت رایگانو بدون سانسور اشنا میشوید.

دولت های بسیاری در سراسر دنیا به انواع مختلف سعی در سانسور اینترنت و جلوگیری از چرخش آزاد اطلعات دارند بیش از ۶۰ درصد مردم جهان به اینترنت آزاد دسترسی ندارند و در میان ۴۰ درصد دیگر نیز بخش . عمده ای از دسترسی کامل آزادانه به اطلعات محرومند همه این ها با توجه به نقشی که اینترنت و گردش آزاد اطلعات در آگاه سازی مردم و آموزش ایشان ایفا می کند، نشان از لزوم کار بر روی آزاد کردن هر چه بیشتر چرخش آزادانه اطلعات دارد.

از طریق اوترنت که کتابخانه عمومی بشریت لقب گرفته است، شما تنها با ساخت یا تهیه یک دیش یا دریافت کننده خانگی قادر خواهید بود که اطلعات را به صورت آفلین و بدون دسترسی به هرگونه اینترنت در اختیار داشته باشید اما نگران نباشید اینترنت انلین هم بزودی زود توسط این پروژه دراختیار تمام کاربران قرار خواهد گرفت

طرز کار این سیستم اینگونه است که اول محتوای مورد نظر را روی سرورهای خود بارگذاری می کند و . آن را با ماهواره های قرار داده شده در مدار زمین در ارتباط قرار می دهد سپس شما با استفاده از دیش خانگی خود ، تمام اطلعات یا هر بخشی که نیاز دارید را بر روی دستگاه های خویش مانند کامپیوتر، لپ تاپ و موبایل با سرعت  ۲۰۰مگ بر ثانیه دانلود می کنید

به تمام ویدیو های یوتیوب و شبکه های مدیا کتب و مقالت و وبسایتهایی نظیر بی بی سی دویچه وله و و و دسترسی ای انی خواهید داشت

نکات قبل از شروع

به هیچ وجه قابل ردیابی نیست هدف این پروژه دسترسی به بانک ازاد اطلعاتی در کشور هایی با سانسور بال و یا در زمان وقوع بلیای طبیعی به کشور های تحت پوشش سه ماهواره ی ارتباطی است

اموزش ساخت

برای ساخت گیرنده ی اینترنت ماهواره ای شما به این وسایل نیاز دارید قیمت در حدود ۱۸۰ تا ۲۴۰ تومان بجز دیش که توی هر خونه ای پیدا میشه و دست دومش رو میشه با ۱۵ هزارتومان تهیه کرد و مسلما توی هر خونه ای کیبورد پیدا میشه در سال  ۹۴بسته به نوسان بازار برای شما تمام خواهد شد حتی از راه اندازی اینترنت وایرلس هم ارزان تر….

اینترنت ماهواره ای اسپیس ایکس

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا