هک آیفونحذف آیکلود آیفون iCloud Activation Lock

هک گوشی شرکت محصولات اپل از راه دور و بدون دسترسی

سلام و عرض ادب و خسته نباشید به تمام دوستان عزیز امروز هم برای شما یک قابلیت جدید برای شما آورده ایم که بتونید استفاده کنید میدونید که شرکت اپل و یا همون گوشی آیفون از نظر امنیت بسیار بالایی دارد و به همین راحتی قابل هک نیست برای هک کردن گوشی آیفون باید خیلی متخصص امنیت شبکه باشید که شرکت SPY24 به شما کمک میکنه تا بتوانید گوشی آیفون رو که هر ورژن ios که هست بتونه تحت کنترل بگیرید تیم امنیت شبکه تلاش دارد تا به شما کمک بکنه که راحت‌تر کنترل گوشی را در اختیار بگیرید. هک گوشی اپل از راه دور هک گوشی ایفون چگونه بفهمیم اپل ایدی هک شده…

چگونه بفهمیم اپل ایدی هک شده

سیستم عامل آی او اس  از نظر امنیت بسیار بالا هستش و هک کردن بسیار مشکل شما می توانید توسط برنامه SPY24  به راحتی گوشی فرزان همسر خود و اعضای خانواده خود رو به صورت نامحسوس کنترل کنید حتی نیاز به نصب اپلیکیشن هم نیست.

  • برنامه های اندروید و ای او اس

چگونه بفهمیم اپل ایدی هک شده
هک گوشی شرکت محصولات اپل از راه دور و بدون دسترسی 5

هک گوشی محصولات شرکت اپل از راه دور و بدون دسترسی در این که محصولات شرکت اپل از گوشی گرفته تا لپ تاپ های آن همه از امنیت بالایی برخوردارند،هیچ شکی نیست.

بسیاری از کاربران این شرکت نیز تنها به همین دلیل حاضرند پول زیادی را نسبت به محصولات شرکت های دیگر بپردازند تا خیالشان از بابت فاش نشدن اطلاعات شخصیشان راحت باشد.

امروز در این مطلب قصد داریم در رابطه با امنیت گوشی های هوشمند اپل صحبت کنیم و به این سوال پاسخ دهیم که آیا هک گوشی اپل امکان پذیر است؟

اگر هست از چه روش هایی می توان به هک گوشی اپل پرداخت؟

آیا هک گوشی اپل امکان پذیر است؟

این روزها سوال های زیادی در زمینه هک گوشی و دستگاه های هوشمند به گوشمان می رسد،سوال هایی مانند این که آیا گوشی آیفون هک می شود؟

آیا اپل آی دی را می توانیم هک کنیم؟

چگونه می توانیم به اطلاعات گوشی اپل دسترسی داشته باشیم؟

و کلی سوال دیگر که نه تنها درباره اپل بلکه درباره بسیاری ازگوشی های هوشمند دیگر پرسیده می شود و اتفاقا جواب یکسانی برای تمام گوشی ها و دستگاه های هوشمند وجود دارد.

اگر بخواهیم به سوال های بالا پاسخ بدهیم باید بگوییم که به طور کلی تمام گوشی ها و دستگاه های هوشمند، چه آیفون، چه سامسونگ و یا هر برند دیگری قابل هک هستند و برای جاسوسی از آن ها باید یک راه نفوذ ایجاد کرد، که برای ایجاد این راه نفوذ نیازمند دانش برنامه نویسی و یا داشتن ابزارهای خاص می باشیم.

اما با توجه به این صحبت ها، پس منظور از امنیت بالای گوشی های اپل چیست؟

با گفتن یک مثال توضیح را کامل می کنیم. هر گوشی و یا تبلتی که با سیستم عامل اندروید کار می کند ویژگی های اصلی مشترکی دارند. همانطور که پیش از این نیز گفتیم سیستم عامل اندروید یک سیستم عامل متن باز می باشد که این متن باز بودن کار را برای هکر ها راحت تر می سازد و سبب می شود تا نسبت به سیستم عامل های دیگر مانند iOS بیشتر در معرض خطر قرار بگیرد.

اما سیستم عاملی همچون iOS اختیارات محدود و کنترل شده ای را در اختیار کاربرانش می گذارد و به همین خاطر هم راه های نفوذ را تا حدی می بندد و به کاربر خود اجازه تغییراتی که باعث به خطر افتادن امنیت شود را نمی دهد.

البته که همیشه راهکاری برای تمام مسائل وجود دارد و در اینج برای هک گوشی اپل بهترین راهکار، جیلبریک کردن آن است. جیلبریک در گوشی های اپل مانند روت در گوشی های اندروید، دسترسی های بیشتری را برای کاربر باز می کند و به این ترتیب راه برای نفوذ و هک کردن دستگاه هم باز تر و هموار تر می شود!

هک گوشی اپل از راه دور

صحبت های بالا گفته شد تا برسیم به این موضوع که آیا می توان گوشی اپل را از راه دور هک کرد ؟ آیا می توان به این گوشی ها نفوذ کرد و به اطلاعات آن دسترسی پیدا کرد؟ و سوال آخر این که چگونه و از چه راهی می توان هک گوشی اپل را انجام داد؟

تبلیغات و آموزش های جسته و گریخته درباره هک گوشی اپل یا نرم افزار هک آیفون، در سطح اینترنت به وفور دیده می شود که به جرئت می توان گفت هیچ کدام از آنها نمی توانند خواسته های شما را به طور کامل برآورده کنند. چرا که در اکثر آموزش ها مطالبی را به شما خواهند گفت که پیش از یادگیری آن ها می بایست برنامه نویسی را به طور کامل بلد باشید تا بتوانید از آموزش ها سر در آورده و به هک گوشی اپل بپردازید.

اما راه دیگری هم برای هک گوشی اپل وجود دارد و آن استفاده از برنامه های قدرتمند و کارآمد است که توسط برنامه نویسان حرفه ای در سطح دنیا نوشته شده و در اختیار دیگران قرار می گیرد. یکی از این برنامه ها که توانایی بالایی در هک انواع گوشی از راه دور دارد، برنامه spy24 می باشد که با استفاده از آن می توانید تنها با داشتن شماره تلفن و سریال گوشی شخص مورد نظرتان را هک کنید.

چگونه بفهمیم اپل ایدی هک شده

این برنامه قابلیت های فراوانی دارد که به برخی از آنها در زیر اشاره می کنیم.

  • قابلیت مشاهده تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان آن ها
  • مشاهده پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • نمایش موقعیت مکانی لحظه ای بر روی نقشه
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور
  • هک گوشی اپل از راه دور
  • برنامه هک گوشی ایفون
  • چگونه بفهمیم اپل ایدی هک شده

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره مکانیزم کاری SPY24 و مشاهده فیلم آموزش نصب و نحوه عملکرد این برنامه می توانید بر روی لینک قرمز رنگ زیر کلیک نمایید.

هک با شماره موبایل با نرم افزار  spy24

هک گوشی آیفون | فقط از طریق یک سایت

هک گوشی آیفون مدت‌هاست که جزو یکی از تلاش‌های روزانه‌ی هکرها جهت دسترسی به‌حساب کاربران مختلف بوده است. عملیاتی که گاهی از سمت برخی دولت‌ها هم شاعبه پشتیبانی از آن را می‌شنویم؛ اما جالب است بدانید: دو سال است که شخصی از آسیب‌پذیری‌های آیفون سوءاستفاده می‌کند و به‌طور غیرمستقیم هزاران آیفون را فقط با مراجعه به یک وب‌سایت هک و آن ها را به بدافزار آلوده کرده است.

محققان Project Zero؛ گروهی از نخبگان امنیتی گوگل، در خبری بزرگ سایتی رو کشف کردن که هرگاه کاربری با گوشی آیفون خود از این سایت بازدید می‌کرد، این سایت به‌طور مخفیانه می‌توانست برروی آن بدافزارهایی را برای جاسوسی از کاربر نصب کند. گفته می‌شود این بزرگ‌ترین هکی هست که تاکنون بر روی آیفون‌های اپل اتفاق افتاده است.

این سایت با استفاده از 14 حفره امنیتی روز صفر در iOS، می‌توانست بازدیدکنندگان این سایت را آلوده کند و با استفاده از این حفره‌ها از سد قابلیت‌های امنیتی اپل بگذرد و منجر به هک گوشی آیفون افراد شود. بخشی از این حفره‌ها برای دسترسی به هسته سیستم‌عامل و درنهایت گرفتن مجوز روت مورداستفاده قرارگرفته‌اند.

هک گوشی اپل از راه دور
هک گوشی شرکت محصولات اپل از راه دور و بدون دسترسی 6

دسترسی روت بالاترین دسترسی در سیستم‌عامل است و هر برنامه‌ای با چنین دسترسی می‌تواند کنترل کامل سیستم‌عامل را در اختیار داشته باشد. در این مورد مهاجمان با استفاده از این دسترسی، بدافزارهایی را بر روی گوشی آیفون کاربران نصب کردند تا با استفاده از آن موقعیت کاربر را به‌صورت لحظه‌ای به دست بیاورند، همچنین می‌توانستند عکس‌ها و اطلاعات شخصی کاربر را سرقت کنند و از کاربر عکس و فیلم بگیرند، مهاجمان همچنین با هک گوشی آیفون از طریق این سایت می‌توانستند ارتباطات ارسال‌شده از طریق خدمات پیام‌رسان‌های رمزگذاری شده مانند  WhatsApp، iMessage  یا Signal را بخوانند یا گوش دهند و حتی به پسوردهای ذخیره‌شده در iOS هم دسترسی داشته باشند.‌

توماس رید، متخصص تحقیقات بدافزارهای مک و موبایل در شرکت امنیتی Malware bytes می‌گوید: “این وحشتناک است”. ما در واقع از آیفون استفاده می‌کنیم که حملات هدفمند توسط دشمنان کشور انجام ‌شود. ایده‌ای که فردی همه آیفون را آلوده می‌کند، دلسردکننده است.

‌در این حمله هکری به گوشی‌های آیفون، نیازی به هیچ کاری از طرف کاربرجهت نصب بدافزار نبوده است و کاربر صرفا با مراجعه و بازدید از این سایت مخرب با استفاده از مرورگر به بدافزار آلوده می‌گشت. البته گروه امنیتی گوگل آدرس این سایت را منتشر نکرده است ولی گفته‌شده است این سایت حداقل چندین هزار بازدیدکننده داشته است که اکثراً با استفاده از گوشی آیفون صورت می‌پذیرفت و می‌توانسته همه گوشی‌ها را آلوده کند. این سایت حداقل برای دو سال در حال انجام این کار بوده است.‌

این حفره‌های امنیتی بر روی نسخه iOS 10 تا نسخه 12 iOS آیفون توانسته آسیب‌پذیری را ایجاد کند و باعث هک گوشی آیفون در این نسخه ها شود. بعد از پی بردن محققان گوگل به این حفره امنیتی، در اول فوریه امسال این حفره‌ها به اپل گزارش داده‌شده است. بر اساس قوانین گوگل، این شرکت به سایت‌هایی با حفره‌های امنیتی 90 روز مهلت می‌دهد تا حفره‌های موجود را مسدود کنند، اما به علت خطر و ریسک بسیار بالای حفره‌های امنیتی این سایت، گوگل به اپل فقط 7 روز مهلت داد تا این حفره‌ها رو از بین ببرند. اپل در 7 فوریه امسال در آپدیتی خارج از برنامه و اضطراری، نسخه 12.1.4 iOS را برای بستن این حفره‌ها عرضه کرد.‌

breaking into iphone min
هک گوشی شرکت محصولات اپل از راه دور و بدون دسترسی 7

‌‏ نکته مهم این است که تا پیش‌ازاین حمله و هک گوشی آیفون، اکثر محققان امنیتی و کاربران به گوشی آیفون به‌عنوان دستگاهی به‌شدت امن نگاه می‌کردند و هزینه هک کردن و گذشتن از سد امنیتی آیفون در حد میلیون دلاری تخمین زده‌شده بود. ولی این هک نشان داد که هزینه چنین اقدامی خیلی کمتر است که این سایت در مقیاس وسیع از این حفره‌ها استفاده می‌کند. ‌

برنامه هک گوشی ایفون: چگونه بفهمیم اپل ایدی هک شده , هک گوشی ایفون

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

هک گوشی با اپل ایدی

اگر شما هم از گوشی آیفون استفاده می‌کنید، احتمالاً از امکان ردیابی گوشی آیفون خود با عنوان «Find my iPhone» آگاهی دارید.
این عملکرد در صورت گم‌شدن یا به سرقت رفتن گوشی، به عنوان یک ویژگی اساسی در ردیابی گوشی شما عمل می‌کند.
با استفاده از این ویژگی می‌توانید به راحتی گوشی آیفون خود را ردیابی کنید. که در قسمت چگونه گوشی آیفون خود را ردیابی کنیم؟ این مسئله را کاملا توضیح داده‌ایم.
با این حال، نکته منفی در داشتن قابلیت اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی به واسطه اپلیکیشن «Find my iPhone» گوشی آیفون این است که امکان دارد شخصی از این عملکرد سوءاستفاده کند و بدون رضایت شما از آن به عنوان راهی برای ردیابی شما استفاده کند.

برخی از نشانه‌های هک شدن گوشی آیفون

  • استفاده زیاد از اینترنت حتی وقتی که شما از گوشی خود استفاده نمی‌کنید.
  • خالی شدن باتری سریعتر از حالت معمول.
  • تمام شدن بسته اینترنتی به سرعت
  • آیفون به دلیل اختلال مداوم قادر به اتصال با وای-فای (Wi-Fi) نیست.
  • هک گوشی اپل از راه دور

چگونه متوجه شویم کسی گوشی آیفون ما را به واسطه “Find Friends” ردیابی می‌کند؟

برای اینکه گوشی خود را از ورود غیر مجاز بررسی کنید همراه ما باشید و مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید.

مرحله اول:

  • در گوشی آیفون خود برنامه «Find Friends» باز کنید.
  • سپس در برنامه «Find Friends» گزینه “Me” را بفشارید.

مرحله دوم:

  • در اینجا لیستی از دستگاه‌های Apple را مشاهده می‌کنید که می‌توانند موقعیت مکانی فعلی آیفون شما را مشاهده کنند.
  • با غیرفعال کردن دکمه “Share My Location” در اینجا می‌توانید اشتراک گذاری مکان را غیرفعال کنید.

چگونه می‌توان با چک کردن حساب اپل‌آی‌دی Apple ID خود، متوجه شد که دستگاه شما ردیابی می‌شود؟

بله شما براحتی می‌توانید با چک کردن حساب اپل آی دی متوجه ورودهای غیرمجاز به حساب خود شوید

یک راه‌ دیگر که گوشی آیفون می‌تواند موقعیت مکانی شما ‌را به اشتراک بگذارد از طریق Apple iCloud است. iCloud به شما و‌ سایر دستگاه‌های Apple اجازه متصل شدن را می‌دهد. بنابراین، مکان دستگاه‌ها نیز به اشتراک گذاشته می‌شود.
با این حال، اگر دستگاه ‌اپل قدیمی‌تری دارید ممکن است آگاه نباشید که این دستگاه قدیمی می تواند موقعیت مکانی شما را ردیابی کند.
در اینجا مراحلی برای دانستن اینکه آیا هر یک از دستگاه های قدیمی اپل شما در حال ردیابی آیفون شما هستند ، آورده شده است

مراحل بررسی Apple ID

  • iPhone خود را باز کرده به صفحه تنظیمات بروید.
  • درSettings ، به حساب Apple ID خود بروید.
  • در حساب Apple ID خود، گزینه “Location Share” انتخاب کنید.

اعضای خانواده یا دوستانی که مکان آیفون شما را می شناسند در اینجا نشان داده می شوند.

موارد دلخواه را نگه داشته و سایر موارد را حذف کنید.

چگونه با استفاده از بررسی کردن مصرف باتری متوجه شویم گوشی آیفون ما در حال ردیابی است؟

یکی دیگر از نشانه‌های قوی مبنی بر اینکه آیفون شما موقعیت مکانی شما را به اشتراک می گذارد یا خیر، بررسی میزان مصرف باتری گوشی است.
این امر به این دلیل است که به اشتراک گذاشتن مکان نیاز به مصرف باتری زیادی دارد.بنابراین، اگر آیفون شما در مدت زمان کوتاهی شارژ باتری زیادی از دست می‌دهد، ممکن است که موقعیت مکانی شما را با یک دستگاه دیگر به اشتراک می‌گذارد.

مراحل زیر را دنبال کنید تا گزارش دقیقی از استفاده باتری آیفون خود را به دست آورید.

مراحل انجام کار:

  • iPhone خود را باز کرده به صفحه تنظیمات بروید.
  • در تنظیمات، پایین بروید و گزینه “باتری” انتخاب کنید.
  • سپس در تنظیمات باتری، به هرگونه نکته مشکوکی در مصرف باتری توجه کنید.

همچنین ببینید اگر برنامه‌هایی که ازGPS استفاده می‌کنند بیشتر فعال بوده‌اند (حتی اگر به صورت فعال از آن استفاده نمی‌کنید) این بدان معناست که احتمالا برنامه موقعیت مکانی شما را با سایر دستگاه‌ها به اشتراک می‌گذارد. برنامه مورد نظر را باز کنید و تنظیمات اشتراک گذاری مکان را بررسی کنید.
برخی از برنامه‌هایی که می‌توانند موقعیت مکانی شما را به اشتراک بگذارند مانند: WhatsApp و Facebook هستند.

SPY24 نرم افزاری قدرتمند برای تمامی اعضای خانواده

اسپای 24نرم افزاری قدرتمند در زمینه ردیابی آفلاین گوشی است. در تمامی نقاط تحت پوشش شبکه‌های تلفن همراه قابلیت ردیابی گوشی دارد. ردیابی تخصص ماست. با اسپای 24 امن باشید وامن بمانید.

قفل کردن، پاک کردن و ردیابی گوشی اپل از راه دور چگونه است ؟

از مهمترین سرویس های اپل، سرویس آیکلود است که دارای بخشی با نام Find my iPhone یا ردیابی گوشی اپل از راه دور می باشد. شما با مراجعه به قسمت setting و سپس iCloud در گوشی اپل و وارد کردن اپل ایدی خود در آن، find my iphone به صورت خودکار، فعال می شود. با فعال شدن این سرویس شما از راه دور می توانید گوشی خود را ردیابی کنید یا آن را قفل و تمامی اطلاعات آن را پاک نمایید. این سرویس در مواقعی که گوشی شما به سرقت می رود بسیار کاربرد دارد. فقط به این نکته توجه داشته باشید در صورت فعال سازی find my iphone، اگر بخواهید آن را غیر فعال و اپل ایدی خود را از آیکلود خارج کنید، حتما باید رمز اپل ایدی خود را بزنید. در غیر این صورت نمی توانید اپل ایدی را خارج نمایید.

ردیابی گوشی اپل از راه دور

به منظور ردیابی یا قفل کردن گوشی اپل از راه دور مراحل زیر را دنبال کنید. توجه داشته باشید، لازمه ی این کار این است که شما از قبل خرید اپل ایدی را در iCloud وارد کرده باشید و همچنین در آیکلود گزینه find my iphone روشن باشد. اگر می خواهید از موقعیت دقیق گوشی خود آگاهی یابید، می بایست Location Services را فعال نمایید. برای فعال سازی Location Services به Settings > Privacy > Location Services بروید.وارد شدن به سایت آیکلود از طریق لپ تاپ یا PC

  1. با استفاده از لپ تاپ یا سیستم خود وارد سایت  iCloud .com شوید و اطلاعات اپل ایدی خود را وارد و sign in بزنید.

2. پس از وارد شدن آیکون Find My iPhone را انتخاب نمایید.

3. بر روی All Devices کلیک کنید. شما در این قسمت می توانید لیست تمام گوشیهایی که اپل ایدی تان در قسمت آیکلودش وارد شده است بینید. بر روی گوشی مورد نظر کلیک نمایید.نکته : گوشی هایی روشن نمایش داده می شوند که به اینترنت متصل هستند. در غیر این صورت به صورت خاکستری نمایش داده می شوند.

4. در صفحه باز شده می توانید آدرس دقیق گوشی خود را ببینید. همچنین با کلیک بر روی Lock می توانید گوشی خود را از راه دور قفل کنید و با کلیک بر روی Erase می توانید تمام اطلاعات گوشی خود را از راه دور پاک نمایید.

keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا