آموزش شناخت انواع هک و روش های مقابلهآیا اینستاگرام من هک شده است؟!برنامه های هک گوشی برای اندروید و ایفونبهترین برنامه های هک گوشی اندرویدی آیفونهک آیفونهک تلگرام و نظارت بر عملکرد

هک گوشی با شماره|موبایل و سریال از راه دور

هک گوشی با شماره رایگان ، سریال نظارت بر خانواده با استفاده از این برنامه می‌توانید موبایل و سریال از راه دور

هک گوشی تنها با داشتن شماره‌ تلفن فرد موردنظر

هک گوشی رمزنگاری نشده بیش از آنکه تصور می‌شد راحت است.

محققان امنیتی برای نشان دادن این موضوع، گوشی یک نماینده‌ کنگره‌ی ایالات متحده‌ی آمریکا را هک کردند.

یک مهندس کامپیوتر آلمانی به نام کارستن نوهل (Karsten Nohl) به برنامه‌ی ۶۰ Minutes (ویژه برنامه‌ی شبکه‌ی CBS) گفت:

تنها چیزی که یک هکر برای هک کردن گوشی شما نیاز دارد شماره تلفن شما است.

او به مجری این برنامه گفت که هکر با داشتن شماره‌تلفن قربانی خود و هک گوشی آن شخص می‌تواند حرکات او را ردیابی کند، تماس‌های قربانی را گوش کند و حتی پیامک‌های او را از راه دور بخواند.

این محقق توانست تنها با داشتن شماره‌‌تلفن آیفون تد لیو (Ted Lieu) نماینده‌ی کالیفرنیا، از آسیب‌پذیری موجود در شبکه‌ی مخابرات استفاده کرده و گوشی این شخص را هک کند.

آنها در برنامه‌ی تلویزیونی ۶۰ Minutes به تماس‌های او گوش دادند و حتی مسیر حرکت این نماینده را به کمک شماره‌تلفن او دنبال کردند.

البته آقای تد لیو خود رسما اجازه داده بود که برای مدت کوتاهی کارستن نوهل این کار را بر روی گوشی او انجام دهد و این کار آقای نوهل هرگز غیرقانونی نبوده‌است.

هک گوشی به خاطر پروتکل ارتباطی در شبکه‌ی مخابراتی است؛ نام این پروتکل SS7 است. هر کاری که این نماینده انجام دهد، چه گوشی خود را تعویض کند،

چه برای گوشی گذرواژه تعیین کند، حتی اگر انواع و اقسام برنامه‌های امنیتی را بر روی گوشی نصب کند، خللی در روند این هک ایجاد نخواهد کرد؛ چراکه این هک بر روی شبکه‌ی مخابراتی اتفاق می‌افتد نه بر روی خود گوشی.

آسیب‌پذیری اصلی به خاطر پروتکل ارتباطی در شبکه‌ی مخابراتی است. نام این پروتکل SS7 است. که برای ارتباط در درون شبکه‌ی موبایلی یعنی برای تماس گرفتن، ارسال پیامک و غیره استفاده می‌شود.

  • هک گوشی با شماره تلفن رایگان ، سریال نظارت بر خانواده با استفاده از این برنامه می‌توانید موبایل و سریال از راه دور

پروتکل SS7 چیست؟

معرفی ماهیت و مکانیزم کاری SS7

در این پروتکل آسیب‌پذیری‌ای وجود دارد که به هکر اجازه می‌دهد، درصورت دسترسی به یکی از سیستم‌های کنترل‌کننده‌ی SS7 و تنها با داشتن شماره‌ی‌تلفن شخص موردنظر خود، تمامی تماس‌ها و پیامک‌های ارسالی یا دریافتی آن شخص موردنظر را زیر نظر گرفته و به آنها گوش دهد.

در این مقاله به بررسی کلی پروتکل SS7 می پردازیم بحث در مورد پروتکل SS7 خیلی مفصل بوده و فوق العاده گسترده می باشد لذا توضیحات کلی و خلاصه ای از آن را ارائه می دهیم تمام ارتباطات بین مراکز مخابراتیTDM درمراکز مخابراتی در مخابرات ایران که با ترانکهای دیجیتال صورت می گیرد از پروتکل signalling system no. 7 )SS7) استفاده می کنند.

این پروتکل درسیستمهای VOIP هم استفاده می شود از مشخصات پروتکل SS7 می توان به پایداری و جامعیت این پروتکل اشاره کرد این پروتکل تمام نیازهای ارتباط بین مراکز را بر آورده می کند پروتکل SS7 همان نقشی را در مخابرات TDM دارد که پروتکل OSI در شبکه های کامپیوتری دارد برای توضیح این ویژگی نمودار زیرا بررسی می کنیم.

در شکل بالا MTP به معنی Message Transfer Part می باشد و با توجه به شکل فوق پروتکل SS7 از چهار لایه تشکیل شده است اولین لایهMTP Level 1 لایه فیزیکی است که بر روی بستر E1 یا T1پیاده سازی می شود در این لایه ارتباط دو مرکز توسط لینک E1 که پهنای باند ۲M بیت بر ثانیه بوده و شامل ۳۲ تایم اسلات می باشد.

برقرار می شود لایه دوم MTP Level 2 معادل دیتا لینک که وظیفه برقراری ارتباطات بین دو مرکز برای برقراری سیگنالیگ در لایه سوم و نشان دادن وقوع خطا و یا رفع خطا را دارد لایه سوم MTP Level 3 معادل Network می باشد.

در این لایه با استفاده از لایه دوم DPC و OPC چک می شود و سیگنالیگ اکتیو شده و روتینگ و روتهای سرریز و ترافیک کنترل می شود لایه چهارم معادل Application می باشد در این لایه تمام پکتهای لازم برای برقراری یک مکالمه با پروتکلی مثل (ISUP(Integrated Services Digital Network User Part ارسال و دریافت می شودمثل پکتهای (IAM و ACM و ANM وREL وRLC و..) حال به بررسی عملی پروتکل SS7 می پردازیم .

در هر مرکزی یک پوینت کدبنام ( OPC (Originating Point Code دارد و کد مرکز مقابل بصورت ( DPC (Destination Point Code تعریف می شود و این تعارف ضربدری است یعنی OPC یک مرکز برای مرکز دیگر DPC و DPC این مرکز برای مرکز مقابل OPC می باشد برای راه اندازی پروتکل SS7 بین مراکز نداشتن نویز روی بستر انتقال از شروط اساسی این پروتکل می باشد در این پروتکل کانالها دو طرفه بوده یعنی هم می تواند ورودی و هم خروجی باشند.

در مخابرات ایران از روش زوج و فرد برای انتخاب نوع ورودی و خروجی کانالها استفاده می شود و این به این معنی است که در ابتدا نصف کانالها ورودی و نصف دیگر خروجی و سیستمی که پوینت کد بزرگتر داشته باشد کانالهای زوج را به صورت خروجی اشغال می کند و سیستم دیگر کانالهای فرد را تصرف می کند و اگر ترافیک در یک سیستم بیشتر شود برای تصرف کانالها دو سیستم با همدیگر تبادل اطلاعات می کنند ویژگی دیگر SS7 این است که اگر بین دو مرکز ۱۵ لینک E1 برقرار باشد برای این لینکها یک کانال سیگنالینگ کافی است.

یعنی یک کانال از یکی از این لینکها بعنوان سیگنالینگ انتخاب می شود و این لینک سی کانال صوت خواهد داشت و لینکهای دیگر هر کدام ۳۱ کانال صوتی را ساپورت می کنند و به این ویژگی (common-channel signaling (CCS می گویند و در سیستمهای مخابرات ایران کانال دوم در هر لینک سیگنالینگ بعنوان کانال سیگنالینگ انتخاب می شود.

بعد از انجام تعاریف مر بوط به SS7 بین دو مرکز و برقراری ارتباط فیزیکی بین دو مرکز دو مرکز از طریق لینک سیگنالینگ و کانال سیگنالینگ که در روی لینک سیگنالینگ قرار دارد پوینت کدها را چک می کنند و اگر OPC این مرکز با DPC مرکز مقابل برابر بوده و DPC این مرکز با OPC مرکز مقابل برابر باشد سیگنالینگ بین دو مرکز اکتیو می شود.

و بعد از آن تعداد لینکهای ارتباطی دو مرکز و CIC های آنها چک میشوند ودر مرحله بعدی ارتباطات صوتی بین دو مرکز می تواند برقرار شود واما برای مشخص کردن وضعیت سیگنالینگ علاوه بر مشخصات فیزیکی که بر روی کارتهای سیگنالینگ وجود دارد.

دستورات نرم افزاری هم وجود دارد که می توان وضعیت سیگنالینگ را روی ترمینال نگهداری هر مرکز مخابراتی مشاهده کرد و با دستورات نرم افزاری می توان لینک سیگنالینگ را اکتیو یا غیر فعال کرد و وضعیت کانالها را مشاهده و در صورت بلاک بودن کانالها آنها را آزاد کرد.

در سیگنالینگ ss7 تعداد لینکها تعریف شده بین دو سیستم مساوی بوده و ترتیب لینکالها هم بین دو سیستم خیلی مهم است و ترتیب لینکها با آفست مشخص می کنند و از صفر هم شروع می شود و هر کانال روی هر لینک با یک شماره مشخص می شود.

که به آن (CIC ( Circuit Identification Code گفته می شود یعنی لینک اول از CIC صفر شروع شده تا ۳۱ ادمه دارد و لینک دوم از ۳۲ تا ۶۳ و به همین ترتیب ادامه دارد و ارتباط صوتی بر اساس شمارهCIC بین دو مرکز برقرار می شود.

حال اگر یک لینک جابجا شده باشدارتباطات آن لینک جابجا می شود در این حالت کالر آید درست ارسال می شود ولی ارتباط صوتی جابجا وصل می شود مثلا در یک تماس تلفنی شماره گیرنده روی تلفن یا موبایل درست بوده ولی موقع مکالمه متوجه می شویم که شخص مورد نظر بیست و شخص دیگری مکالمه می کند این حالت موقع جابجایی لینکهای بین مراکز اتفاق می افتد.

واما ویژگی دیگر ss7امکان عدم نمایش کالر آیدی می باشد در این پروتکل اگر شماره دارای فیچر عدم نمایش کالرآیدی باشد این پروتکل همراه پکتهای مورد نیاز یک ارتباط صوتی پکتی هم ارسال می کند که مرکز مقابل اعلان میکندکه شماره تلفن گیرنده را روی گوشی مخاطب نشان ندهد در بعضی مواقع بجای شماره گیرنده پیغام privateنشان داده می شود.

و اما در لایه Application تعدادی پکت بین دو مرکز برای برقراری یک ارتباط صوتی بین دو مشترک ارسال و دریافت می شود که به توضیح آنها می پردازیم اولین پکتInitial Address Message) IAM ) می باشد.

در این پکت شماره گیرنده و شماره مخاطب و پونت کد مرکز و پوینت کد مرکز مقابل و کالر آیدی و فیچرهای دیگر شماره گیرنده ارسال می شود واگر همه شماره مخاطب در پکت IAM ارسال نشده باشد با پکتهای (SAM(Subsequent Address Message بقیه شماره های مخاطب ارسال می شود.

سپس پکتAddress Complete Message)ACM )به مرکز مقابل ارسال می کند سپس مرکز دوم اگر مشترک مخاطب اشغال نباشد بعد از برداشتن گوشی توسط مخاطب پکت Answer Messag)ANM) را به مرکز اول ارسال می کند و بعد از آن یک CIC به مسیر صوتی برای مکالمه دو مشترک توسط دو مرکز اختصاص اختصاص داده می شود.

تا مکالمه دو مشترک صورت گیرد برای اتمام مکالمه هم اگر حق قطع مکالمه با مشرک زنگ زننده باشد با گذاشتن گوشی توسط مشترک مرکز فوق با ارسال یک پکت برای قطع ارتباط پکت( REL(Release Message را می فرستد و مرکز مقابل با ارسال پکت (RLC(Release Complete Message به مکالمه پایان داده و CIC آزاد شده و با ارسال شارژینگ برای مشترک گیرنده پروسه مکالمه تمام می شود. جزئیات پکت IAM بصورت ذیل می باشد:

جزئیات پکت ACM بصورت زیر می باشد:

دانلود برنامه ss7

دانلود برنامه ss7

  • هک گوشی با شماره تلفن رایگان ، سریال نظارت بر خانواده با استفاده از این برنامه می‌توانید موبایل و سریال از راه دور

چرا نمی توان مشکل آسیب پذیری امنیتی SS7 را رفع کرد؟

SS7 شبکه ای جهانی از اپراتورهای مخابراتی است، بدین معنا که هیچ کدام از آنها مالک آن نبوده و حق مدیریت بر آن را ندارند. هر گونه تغییری هم که بخواهد در آن صورت بگیرد هم نیازمند رسیدن به توافقی جهانی است. بنابراین مشکلات SS7 زمانی رفع می شود که یک شخص یا یک گروه برای مدیریت و نظارت بر آن انتخاب گردد.

در غیر این صورت، مشکلات این شبکه جهانی همچنان به قوت خود باقی خواهد ماند. یک تئوری که در این زمینه مطرح می شود این است که سازمان های جاسوسی کشورهای مختلف مانع بزرگی برای رفع این مشکلات هستند. بدیهی است که کلون کردن تلفن های هوشمند بدون نیاز به شکستن الگوریتم رمزنگاری اپلیکیشن های پیام رسان گزینه بسیار مناسبی برای سازمان هایی همچون CIA و NSA برای نفوذ به حریم شخصی کاربران محسوب می شود.

نظر شما دراین‌باره چیست؟

دیدگاه خود را در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید.

هک گوشی با تماس:

هک گوشی با شماره سریال

هک گوشی هوشمند از طریق شماره تلفن ، اس ام اس امکان پذیر است؟

هک گوشی هوشمند میتواند بسیار ناراحت کننده باشد برای آن دسته از افرادی که دوست ندارند به حریم شخصی آنها و اطلاعات داخل گوشی خود نفوذ کنند اما متاسفانه هک گوشی از راه دور و با استفاده از شماره تلفن نیز در دنیای امروز امکان پذیر است اما تنها با شماره امکان ندارد باید حتما سریال گوشی یا IMEI گوشی نیز داشته باشید ، حتما برایتان پیش آمده که لحظه ای به گوشی تان نگاه کنید و با خود بگویید که آیا هک گوشی هوشمند در حال حاضر انجام شده است؟

هک گوشی هوشمند با شماره موبایل چگونه انجام میشود؟

باید بگوییم که شما نباید نگران باشید چرا که تنها با شماره موبایل شما هک نمیشوید و باید IMEI گوشی با همان سریال گوشی را داشته باشید که با کد دستوری (#۰۶#*) به دست خواهید آورد .

همان طور که گفتیم شما نباید نگران باشید چرا که یک هکر با اطلاعات معمولی نمی تواند هک گوشی هوشمند با شماره تلفن یا اس ام اس ساده را انجام دهد و حتما شماره سریال گوشی را نیز داشته باشید و اگر اینگونه نبود همه افراد دفترچه تلفن شما در حال خواندن ایمیل شخصی تان بودند و یا پیامک ها، عکس ها و اطلاعات شما را می دیدند.

توسعه دهندگان برنامه SPY24 که برای کنترل و نظارت بر گوشی فرزندان طراحی شده است قابلیت هک با شماره تلفن را دارد اما توسع دهندگان این برنامه برای اینکه فقط با شماره تلفن نتوانند افراد به اطلاعات کسانی که میخواهند دست پیدا کنند دریافت سریال گوشی را نیز قرار داده اند تا مطمئن شوند کسی را که کنترل میکنند یکی از افراد خانواده است نه افراد دیگر …

باید گفت اموزش هک گوشی هوشمند از طریق شماره تلفن کار آسانی نیست و تنها با برنامه SPY24 میتوان براحتی فرزند خود را کنترل کرد .

روش های جلوگیری از هک گوشی هوشمند و حفظ امنیت بیشتر گوشی

۱-برای پیشگیری از هک از طریق شماره موبایل گوشی خود را دست هر کسی ندهید

در مطالب قبلی راه های جلوگیری از هک گوشی بدون اجازه شما از طریق اس ام اس ،  و هک وای فای و.. را معرفی کردیم اما یکی از روشهای مرسوم هکرها برای دسترسی به اطلاعات شما نیاز به نصب برنامه ردیابی و کنترل گوشی هوشمند با شماره بر روی تلفن دارند، بنابراین توجه داشته باشید که تلفن همراه خود را به دست هر کسی ندهید و به همه ی افراد اطمینان نکنید. با این حال روش های هک گوشی اندروید با شماره تلفن متنوع هستند و در نتیجه قبل از نصب هر نرم افزاری که دسترسی به شماره تلفن و یا مکان یابی شما را می خواهد با احتیاط و بررسی اولیه عمل کنید.

۲-قرار دادن رمز عبور برای جلوگیری از هک گوشی هوشمند خود

بهترین اقدام برای هک نشدن گوشی شما و جلوگیری از نصب برنامه جاسوس بروی گوشی خود رمز گذاشتن بر روی گوشی و نرم افزار ها باشد. فراموش نکنید که برای پیشگیری از هک گوشی هوشمند خود باید رمز خوب و مناسب برای گوشی خود تنظیم کنید و اگر گوشی شما قابلیت استفاده از اثر انگشت که یکی از بهترین روش های امنیتی است را به عنوان رمز عبور را دارد.

۳-یک ایمیل برای اکانت های خود استفاده نکنید

شما شاید برای همه اکثر اقدامات اینترنتی خود و فعال کردن اکانت های خود از یک ایمیل استفاده می کنید،باید گقت بسیار خطرناک است چرا که ایمیل و رمز ایمیل شما را داشته باشند به راحتی میتوانند به تمام اقدامات اینترنتی شما دست پیدا کنند  همچنین برای حساب های بانکی و اطلاعات مالی از ایمیل های گوناگون با رمز قوی استفاده کنید.

روش های جلوگیری از هک گوشی هوشمند و حفظ امنیت بیشتر گوشی

هک گوشی هوشمند با اس ام اس چگونه اتفاق می افتد؟

هک و کنترل گوشی از راه دور با پیامک چگونه انجام میشود باید گفت که این کار عموما از طریق پیامک های نامربوط نرم افزارهای مختلف انجام می شود یعنی ممکن است برایتان پیامکی بیاید و از شما بخواهد تا برای مثال نرم افزار اینستاگرام یا فیسبوک خود را تایید (Verify) کنید و یا یک پیامک از بانک خود دریایف کنید که باید آن ها را نادیده بگیرید چراکه شاید این پیام برای هک گوشی شما ارسال شده است پس دقت داشته باشید قبل از کلیک کردن بروی هر لینکی از طریق پیامک برای شما ارسال میشود از صحت آن کاملا آگاه باشید .

هک گوشی هوشمند با شماره موبایل و سریال گوشی

حتما شما هم دیده اید که برنامه های مختلفی جهت هک گوشی یا سامانه های مراقبت از خانواده هستند که برای کنترل فرزندان حتما باید به گوشی فرزند خود دسترسی داشته باشید و برنامه را بروی دستگاه نصب کرده تا بتوانید اطلاعات فرزندان خود را به دست بیاورید.

اما با همه اینها برنامه SPY24 نزدیک به یک سال طراحی شده است که میتوان بدون دسترسی به گوشی و فقط با داشتن شماره تلفن و سریال گوشی اطلاعات گوشی فرزند خود را بدست آورید ، تیم فنی نرم افزار برای اینکه مطمئن شوند این برنامه جهت کنترل خانواده و در راه درست استفاده میشود ، سریال گوشی یا IMEI گوشی را در آن قرار داده اند تا هر کسی نتواند فقط با شماره تلفن افراد دیگری را چک کند و تنها خانواده که نزدیک به فرزند خود هستند میتوانند این سریال را از روی کارتن گوشی یا کد دستوری #۰۶#* بدست آورند.

هک گوشی با شماره رایگان :

هک گوشی با شماره تلفن ، هک گوشی با شماره رایگان ، سریال نظارت بر خانواده با استفاده از این برنامه می‌توانید موبایل و سریال از راه دور

IMEI چیست و چه کاربردی در گوشی های موبایل دارد؟

احتمالاً اصطلاح IMEI را شنیده‌اید یا آن را روی پک گوشی‌های اصلی دیده‌اید. ابتدا به آن نگاه کنید، دقیقاً مشخص نیست که به چه معناست یا حتی اصلاً IMEI است یا نه؟ توصیه می‌شود که همیشه آن را یادداشت کنید چون در صورت دزدیده شدن یا از دست رفتن به آن احتیاج پیدا می‌کنید.

IMEI گوشی شما منحصربه‌فرد و فقط مختص گوشی شماست که می‌تواند شامل ساخت، مدل و شماره سریال آن باشد.

IMEI چیست؟

IMEI برگرفته از International Mobile Equipment Identity و به معنای هویت یا شناسه بین‌المللی تجهیزات موبایل می‌باشد، یک شناسهٔ عددی منحصربه‌فرد برای هر گوشی همراه است که آن را از سایر دستگاه‌های مشابه تمییز می‌دهد.یک شمارهٔ استاندارد IMEI رشته‌ای ۱۴ رقمی است با یک رقم ۱۵ اٌم که برای تأیید کل رشته به کار می‌رود همچنین گاهی اوقات رقم ۱۶ اٌمی هم وجود دارد که شامل اطلاعاتی در مورد نرم‌افزار دستگاه است و به نام IMEISV شناخته می‌شود.

هک گوشی با شماره تلفن ، هک گوشی با شماره رایگان ، سریال نظارت بر خانواده با استفاده از این برنامه می‌توانید موبایل و سریال از راه دور

از سال ۲۰۰۴ به بعد IMEI به فرمت و قالب خاص AA-BBBBBB-CCCCCC-D در آمد و هم اکنون نیز همین‌گونه استفاده می‌شود. قسمت‌های A و B به عنوان کد تخصیص نوع (TAC) شناخته می‌شوند. این بخش از کد، شرکت سازنده و مدل دستگاه را مشخص می‌کند.به عنوان مثال کد TAC گوشی گوگل پیکسل ۱۶۱۵۰۸-۳۵ درحالی‌که این کد برای آیفون ۶ اس پلاس ۳۳۲۹۰۷-۳۵ است.

رخی مدل‌ها دارای چندین کد TAC هستند که این به دلیل وجود فاکتورهای مختلفی مانند محل تولید گوشی، بازبینی و… است. آیفون ۵ سی دارای پنج کد مختلف TAC است.

شش رقم C نشان دهندهٔ شماره سریال منحصربه‌فرد دستگاه شماست که توسط سازنده گوشی تعریف می‌شود. بخش D یک رقم چک است که مطابق دستورالعمل‌های مشخص دستگاه کد IMEI را تأیید می‌کند. این عدد روی بسته‌بندی‌ها نمایش داده می‌شود تا از ثبت IMEI های نامعتبر و نادرست جلوگیری شود اما در اصل جزء اصلی از کد نمی‌باشد.

سایر روش ها:

اگر از روش‌های فوق نتوانستید IMEI دستگاه خود را پیدا کنید اصلاً نگران نباشید زیرا راه‌های دیگری نیز وجود دارد:

۱- روی جلد و یا بسته‌بندی گوشی خود نگاه کنید کد به‌صورت برچسب روی آن نوشته‌شده است.

۲- اگر باتری گوشی‌تان قابل جابجایی است اغلب زیر باتری به‌صورت برچسبی چسبانده شده است.

۳- در بسیاری از دستگاه‌ها روی بدنه گوشی (پشت گوشی) درج شده است.

۴- در برخی دستگاه‌ها درون سینی سیم‌کارت درج شده است. آیفون ۶ اس جزو این گروه است.

هک گوشی با شماره تلفن رایگان ، سریال نظارت بر خانواده با استفاده از این برنامه می‌توانید موبایل و سریال از راه دور

چرا باید IMEI گوشی خود را بدانیم و از آن مراقبت کنیم؟

هدف اصلی این کد گذاری این است که هر دستگاه با شماره شناسایی منحصربه‌فرد خود شناسایی و شناخته شود در عمل این بسیار شبیه به شماره پلاک هر ماشین در صنعت خودروسازی است. شمارهٔ IMEI از شمارهٔ سیم‌کارت شما کاملاً جداست و نمی‌توان آن را تغییر داد زمانی که شما به یک شبکه وصل می‌شوید برای فعال شدن سرویس هر دو عدد ثبت و ضبط می‌شود. شماره تلفن شما اشتراکتان را مشخص می‌کنند مانند مشترکین ایرانسل، همراه اول، رایتل و … درحالی‌که IMEI فقط شناساگر دستگاه شماست.

اگر دستگاه شما به دلایلی گم و یا دزدیده شود شما می‌توانید به اپراتورتان (شرکت ارائه‌دهندهٔ سرویسی که از آن استفاده می‌کنید) مراجعه کنید آن‌ها می‌توانند با اضافه کردن یک بلوک به شماره IMEI مانع از استفاده گوشی و اتصال آن به شبکه شوند در واقع گوشی و شماره هر دو را مسدود کنند. اما تغییر کد در بسیاری از مناطق غیرقانونی است.

دزدان اغلب تلاش می‌کنند شماره‌های تصادفی را به گوشی‌های سرقت شدهٔ خود اعمال کنند تا آن‌ها قابل استفاده کنند به همین دلیل توصیه می‌کنیم هیچ‌گاه کد IMEI گوشی خود را به اشتراک نگذارید، پست نکنید و یا در دسترس افراد قرار ندهید.

کاربرد IMEI:

کد IMEI یکی از مهم‌ترین و منحصربه‌فرد ترین را ه شناسایی دستگاه شماست. اگر تا به حال از این کد بی‌اطلاع بوده‌اید توصیه می‌کنیم حتماً کد گوشی خود را پیدا کرده و در جایی امن نگه دارید یا به‌صورت رمز در جایی ثبت کنید.

اگر گوشی شما گم و یا دزدیده شود شما با استفاده از این کد و برنامه‌هایی که در اندروید و IOS وجود دارد می‌توانید گوشی خود را ردیابی کنید. شما همچنین می‌توانید از راه دور به شرکت سازنده آن اجازه دهید که گوشی‌تان را به تنظیمات اولیه (تنظیمات کارخانه) برگرداند. شاید این استفاده‌ها را قابل قبول ندانید اما مطمئن باشید در موارد زیادی به شما کمک می‌کند که باعث می‌شود آن را نگه داشته و حفظ کنید.

آیا شمارهٔ IMEI گوشی خود را می‌دانید؟ مهم‌تر اینکه آیا آن را ثبت و یا حفظ کرده‌اید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

هک گوشی با شماره تلفن رایگان ، سریال نظارت بر خانواده با استفاده از این برنامه می‌توانید موبایل و سریال از راه دور


برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور


keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا