امنیت سایبری (Cyber Security)برنامه های هک گوشی برای اندروید و ایفونبهترین برنامه های هک گوشی اندرویدی آیفونفناوری

ربات پیشرفته اینستاگرام Xgram Bot 1.36 Cracked

ربات پیشرفته اینستاگرام Xgram Bot 1.36 Cracked بهترین ربات آ شماره ۱ نمایش مشخصات عمومی ربات در جهان است. در حال حاضر توسط هزاران نفر از بازاریابان اینترنتی، عکاسان، و بسیاری از چهره های عمومی در سراسر جهان استفاده می شود. این ابزار بسیاری از کسب و کمک کرده است برای ساختن نام تجاری خود را در نمایش مشخصات عمومی و تقویت کردن سود خود.

ربات پیشرفته اینستاگرام

با استفاده از این ربات شما می توانید ۲۰۰۰+ پیروان در هفته دریافت کنید. شما به راحتی می توانید حساب نمایش مشخصات عمومی خود را مدیریت کند. شما خواهد شد بسیاری از امثال و نظرات برای عکس های شما به عنوان یک نتیجه از با استفاده از این ربات را دریافت کنید. حتی بدترین تصویر یا ویدئو در گالری خود را بیش از ۱۰۰ دوست داشتن و بیش از ۱۰ نظر بعد از استفاده از ربات برای چند روز دریافت کنید.

“این آموزش فقط با هدف آموزش است، تا اهمیت پسوردهای قوی را درک کنید و ما هیچ گونه مسئولیتی در قبال سو استفاده از آن را نداریم .”

امکانات

بهترین ربات آ نیز بسیار مؤثر خواهد بود اگر شما می خواهید برای ترویج محصولات خود را.
به عنوان مثال اگر شما از فروش محصولات مرتبط با مد، شما می توانید خودکار مانند عکس ها و فیلم ها در #Fashion #Mensware غیره، و سپس صدها نفر از افرادی که این عکس ها نوشته شده قطعا به یک نگاه در گالری خود را و ممکن است سایت خود / فروشگاه و غیره بازدید اگر شما در حال حاضر یک مقدار خوبی از پیروان و یا حرفه ای گالری به دنبال داشته سپس آنها واقعا ارزش مانند خود و به دنبال شما.

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا