قوانین و توافق نامه مانیتورینگ سامانه SPY24

قوانین و توافق نامه -مانیتورینگ گوشی های هوشمند ضمن تشکر از انتخاب سامانه SPY24 لطفا تمام قوانین و مقررات درج شده در سامانه SPY24 را بصورت کامل و با دقت فراوان مطالعه فرمایید و سپس اقدام به خرید و دانلود محصولات نمایید. نرم افزارهای کنترل

قوانین استفاده از سامانه SPY24

برای استفاده از نرم افزارهای موجود در سامانه SPY24 قوانین و شرایطی در نظر گرفته شده است که این قوانین،

توافق نامه ای میان ما و شما خریداران و کاربران عزیز خواهد بود، لذا با توجه به اهمیت رعایت هر یک از آنها، انتظار می رود قوانین و بندهای ذیل را با دقت کامل مطالعه نمایید.

ایجاب و قبول قوانین جهت خرید از سامانه :

تمام کاربران برای خرید از سامانه باید دارای سن قانونی (۱۸ سال تمام) بوده یا از طریق والدین یا قیم قانونی خود از سایت خرید نمایند.

خرید و دانلود هر گونه نرم افزار از سایت به منزله آگاهی کامل شخص و قبول قوانین و مقررات سایت بوده و لذا تمام مشتریان موظف می باشند تا قبل از هر گونه ثبت سفارش و خرید نرم افزارهای موجود در سایت، قوانین مندرج شده در سایت را با دقت کامل مطالعه نمایند و در صورتی که با تمام قوانین موافق هستند، اقدام به سفارش و خرید محصولات نمایند، در غیر این صورت سامانه هیچ گونه تعهدی به کاربران و خریداران نخواهد داشت.

   متأسفانه باتوجه به اینکه سرور ها جهت تأمین شامل هزینه میشوند و توسط ارائه دهنده باید تأمین شود بعد از خرید امکان لغو را نخواهد داشت ؛ لذا اگر از خرید خود مطمئن نیستید و آشنایی کامل جهت این نوع استفاده را ندارید قبل از خرید حتما نسبت به جستجو و اطلاع از نحوه عملکرد برنامه و این استفاده اطمینان حاصل فرمایید تا اگر بعد از خرید بر حسب عدم توانایی موفق به انجام استفاده نشدید دچار مشکل نشوید.

دقت داشته باشید که حتماً برای آیفون ما نیاز به اپل آیدی شخصی که قرار هست که گوشی آن را کنترل کند سرویسی که برای شما فعال می شود دارای یک سرور  اختصاص می باشد و دارای هزینه می باشد قبل از خرید و اقدام حتماً درباره گوشی آیفون از واحد پشتیبانی درخواست راهنمایی کنید در غیر این صورت اگر شما پکیج را فعال نمایید دیگر امکان بازگشت وجه وجود ندارد.

ما بصورت ۲۴ ساعته و بصورت کاملا تخصصی پاسخگوی نیاز شما جهت استفاده ترین نرم افزارهای کنترل شما خواهیم بود …

جهت سوالات قبل و مشاوره قبل از خرید از طریق ارسال تیکت با ما در ارتباط باشید.


قوانین و توافق نامه -ترین نرم افزارهای کنترل

بند اول – موارد کاربرد

الف – این سامانه یک سرویس کاملا عمومی می باشد که برترین و حرفه ای ترین نرم افزارهای کنترل ، ردیابی ، مکان یابی و مانیتورینگ گوشی های هوشمند می باشد و تمام نرم افزارهای موجود را با درنظر گرفتن کلیه قوانین و مقررات مندرج در فضای تولید و تبادل اطلاعات دولت محترم جمهوری اسلامی ایران ارائه می نماید که با تأیید کاربران با قوانین مندرج در این بخش نامه ها در اختیار آن ها قرار می گیرند و صرفاً جهت مدیریت فرزندان و دیگر افراد خانواده و در زمینه فرهنگ سازی ، آموزش استفاده صحیح از دستگاه های تلفن همراه و تبلت ها ، کنترل و ردیابی فرزندان و سالخوردگان و همچنین مدیریت ارتباطات اینترنتی آنها مورد استفاده قرار می گیرد.

ب – موارد کاربرد این نرم افزارها تنها جهت مدیریت عمکلرد فرزندان در محیط بیرون از کانون گرم خانواده می باشد که هدف آن پیشگیری از آسیب های احتمالی به این عزیزان، خصوصاً در مکان های اجتماعی شهر می باشد.

بند دوم – شرایط استفاده

الف – رضایت کامل شخصی که این نرم افزارها بر روی دستگاه وی نصب می شوند .

ب – برای نصب برنامه ها به منظور مراقبت از افراد زیر ۱۸ سال، در صورتیکه به سن قانونی نرسیده باشند،

والدین وی می توانند برنامه ها را بر روی دستگاه او نصب و راه اندازی کنند.

ج – فقط سرپرست یا سرپرستان افراد سالخورده می توانند پس از آگاهی دادن به فرد، هریک از نرم افزارهای سامانه را برای وی راه اندازی نمایند.

بند سوم – امنیت حریم خصوصی

الف – چنانچه بعد از خرید و راه اندازی نرم افزارهای SPY24 بر روی دستگاه ها و ایجاد حساب کاربری شخصی ، اگر به دلیل سهل انگاری فرد در حفظ اطلاعات مربوط به پنل کاربری ، اطلاعات شما توسط شخص ثالثی مورد سوء استفاده قرار گیرد ، سامانه هیچ گونه مسئولیتی در قبال آن ها نخواهد داشت.

ب – در صورتیکه در هنگام نصب و راه اندازی نرم افزارها در گوشی و یا تبلت ها کلمه عبور خود را فراموش نمودید، سامانه نظارت آزاد هیچ گونه تعهدی نصبت به بازیابی ایمیل و رمز عبور به کاربران را ندارد.

پس به هنگام ثبت نام از ایمیل های مطمئن و معتبر استفاده نمایید، چرا که در غیر این صورت، سامانه SPY24  هیچ گونه مسئولیتی در قبال بازیابی کلمه عبور شما به واسطه ایمیل سایرین و یا به طریق دیگر نخواهد داشت.

ج – توجه داشته باشید که پس از تکمیل فرایند ثبت نام ها، دسترسی به پنل ها و اطلاعات شما تنها منوط به داشتن کلمه های عبوری خواهند بود که در زمان ثبت نام برای خود انتخاب کرده اید، از این رو حتما در حفظ و نگهداری آن کوشا باشید ، ضمناً دقت داشته باشید که این کلمه های عبور تنها توسط ایمیل هایی که به هنگام ثبت نام ها (در برخی از نرم افزارها) ثبت کرده اید در سایت اصلی نرم افزار قابل بازیابی خواهند بود.

بند چهارم – مقابله با تخلفات

الف – اطلاعات محرمانه پنل های کاربری، نظیر نام کاربری و کلمه عبور خود را در اختیار سایرین قرار ندهید چون مسئولیت عواقب ناشی از آن بر عهده خود کاربر می باشد.

ب – مسئولیت هرگونه سوء استفاده از برنامه ها و تخلف در نحوه استفاده از آن ها به عهده کاربر می باشد

و سامانه SPY24  هیچ گونه مسئولیتی در قبال استفاده های نادرست و خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران را ندارد.

بند پنجم – خدمات و سرویس رسانی

الف – از آنجایی که اطلاعات مربوط به موقعیت و هویت گوشی شما و یا فرزندانتان توسط اینترنت به پنل های کاربری انتقال می یابد (در برخی از نرم افزارها) ، لازم است که جهت انتقال مستمر اطلاعات دستگاه ها به پنل های کاربری، حتما اینترنت دستگاه ها فعال باشند، لذا سامانه SPY24 هیچ گونه تعهد و مسئولیتی در قبال فیلترینگ سایت ها و نرم افزارها، عدم انتقال اطلاعات به پنل های کاربری و نرم افزاری، اختلالات مخابراتی و اینترنتی و نداشتن دانش کافی فرد برای نصب و راه اندازی نرم افزارها بر روی گوشی های هوشمند را هرگز ندارد.

ب – درصورتی که به هر دلیل موفق به نصب برنامه ها بر روی دستگاه خود نشدید می توانید از خدمات نصب و راه اندازی حضوری و یا از راه دور توسط تیم پشتیبانی استفاده کنید که هزینه آن طبق تعرفه های تعیین شده، محاسبه و دریافت می گردد.

ج – حداکثر بازه زمانی نگه داری اطلاعات خرید شما بروی سامانه ( ۳ ) ماه می باشد ، و به صورت دوره ای هر سه ماه یکبار اطلاعات از روی سیستم حذف خواهند شد.

جهت جلوگیری از حذف شدن اطلاعات با بهره گیری از بخش دانلود برنامه ها ، حتما تمام برنامه های خریداری شده از سامانه را دانلود نموده و بر روی کامپیوتر شخصی یا گوشی موبایل هوشمند خود از آنها نگهداری کنید.

بند ششم – شرایط پایان دادن به سرویس

الف – سامانه SPY24 می تواند هر قسمتی از این توافقنامه را در هر زمان تغییر دهد.

متن توافقنامه همواره بر روی وب سایت قابل ملاحظه بوده و در صورتیکه در هر زمان با این قرارداد مخالفتی داشته باشید می توانید از عضویت در این وب سایت انصراف دهید.

ب – توجه به این نکته بسیار حائز اهمیت است که تمامی نرم افزارهای خریداری شده از سامانه SPY24 ، هرگز دارای لایسنس (نسخه های حرفه ای) نبوده و در سایت های اصلی آن ها هم بصورت کاملا رایگان و با محدودیت های کاربردی و کاربری همراه می باشند.

لذا هزینه های پرداختی کاربران و خرید برنامه ها در SPY24 صرفا جهت معرفی برنامه ها، آموزش نصب و راه اندازی آن ها، رفع اشکالات احتمالی و پشتیبانی آموزشی و تعیین مدت زمان پشتیبانی آن ها می باشد که مبالغ پرداختی ، بسته به مدت زمان های درج شده در پشتیبانی هر نرم افزار تعیین شده است.

ج – سامانه SPY24 نرم افزارهای حاضر را به همان شکلی که هستند و بدون هر گونه تعهدی ارائه می نماید و در مورد بلد نبودن شخص در خصوص نصب نرم افزار (آشنایی نداشتن کامل با گوشی های هوشمند)، نصب نشدن نرم افزارها بر روی دستگاه ها، ضعیف بودن نسخه اندروید (زیر نسخه های ۴٫۳) ، قطع شدن خدمات سایت ها و نرم افزارهای موجود در سایت، اختلال در ارسال و دریافت اطلاعات نرم افزارها، به روز نبودن برنامه های گوگل پلی دستگاه خریدار، رفع اشکالات و یا تطابق آن ها با نیازهای شما، رایگان بودن نرم افزارها در سایت های دیگر هیچ گونه تعهدی به خریداران ندارد و مبالغ پرداختی پس از گذشت ۱۲ ساعت بعد از خرید (ضمانت بازگشت وجه) و تحت شرایط ذکر شده به هیچ عنوان عودت داده نمی شود. سامانه SPY24 مبلغ پرداختی شما را فقط و فقط جهت معرفی و ارائه نرم افزارها، آموزش نرم افزارها و پشتیبانی زمان دار جهت نصب و آموزش نرم افزارها را از خریداران دریافت می کند و هیچ گونه ارتباطی با سازندگان نرم افزارها چه در داخل کشور و چه در خارج از کشور ندارد.

د – تمام محصولات سایت دارای ضمانت نامه بازگشت مبلغ پرداختی می باشند

و چنانچه از عملکرد نرم افزارها هیچ گونه رضایتی نداشته باشید، مبلغ پرداختی شما فقط و فقط تا (۱۲ دوازده)

ساعت پس از خرید (طبق تاریخ و ساعت خرید از سایت) به حساب شما عودت می گردد.

درخواست عودت مبلغ فقط تا ۱۲ ساعت پس از خرید اعتبار دارد و پس از آن مبلغ به هیچ وجه ممکن عودت داده نمی شود.

ضمانت نامه بازگشت مبلغ پرداختی
قوانین و توافق نامه

توجه مهم : لطفا هنگام درخواست عودت مبلغ حتما موارد زیر را ارسال نمایید.

  • ۱ – شماره تراکنش (ضروری)*
  • ۲ – شماره کارت پرداخت کننده (ضروری)*
  • ۳ – تاریخ تراکنش (ضروری)*
  • ۴ – نام پرداخت کننده (ضروی)*

د – خرید از سامانه و استفاده از سرویس های آن به معنی مطالعه کامل قوانین و موافقت با آنهاست.

قوانین و توافق نامه -ترین نرم افزارهای کنترل -مانیتورینگ گوشی های هوشمند

قوانین سرویس دهی مانیتورینگ گوشی های هوشمند

با خرید و استفاده از سامانه SPY24 کاربر ملزم به رعایت قوانین زیر می باشد.

• این سامانه تنها به جهت فرهنگ سازی و نظارت بر افراد زیر سن قانونی (فرزندان)، کارمندان یا افراد سالخورده می باشد و استفاده های غیره، از نظر قوانین این سامانه و قوانین جمهوری اسلامی ایران غیرقانونی بوده و تمامی مسئولیت ها متوجه شخص ثبت نام کننده خواهد بود.

• دستکاری یا هرگونه سوء استفاده از برنامه سامانه SPY24 غیر مجاز می باشد.

• در رابطه با نظارت بر کارمندان شخص ثبت نام کننده می بایست حتما کارمندانی که این برنامه بر روی دستگاه آنها نصب می شود را در جریان قرار دهد و در غیر این صورت هر گونه مسئولیت ناشی از استفاده های غیرقانونی و نقض حریم خصوصی متوجه شخص ثبت نام کننده خواهد بود.

• هرگونه نصب برنامه SPY24 بر روی دستگاه می بایست با داشتن اجازه نامه قانونی و یا اجازه قطعی شخص نظارت شونده باشد.

در صورت تشخیص استفاده های غیرمجاز از برنامه توسط سامانه SPY24، این سامانه اجازه مسدودسازی و لغو یک طرفه سرویس دهی به شخص خاطی را خواهد داشت.

در صورت منقضی شدن لایسنس استفاده از برنامه و عدم تمدید از جانب کاربر سامانه SPY24 مسئولیتی در قبال نگهداری اطلاعات و سوابق ندارد.

با توجه به ارائه کامل توضیحات درباره شیوه عملکرد برنامه، هزینه های پرداخت شده توسط کاربر بنا به دلایل مختلف بازگشت داده نمی شود.

امنیت اطلاعات مانیتورینگ گوشی های هوشمند

تمامی داده های کاربران در سامانه SPY24 با امنیت بسیار بالا نگهداری و منتقل می شود و دسترسی به اطلاعات تنها با داشتن نام کاربری و گذرواژه تعیین شده توسط کاربر امکان پذیر است و در صورتی که کاربر به عمد یا نا آگاهانه اقدام به افشای نام و کاربری و رمز عبور ورود خود کند، سامانه SPY24 مسولیتی در قبال خطرات ناشی از درز اطلاعات آن کاربر نخواهد داشت.

جنبه حقوقی SPY24

برنامه SPY24 ، وبسایت و تمامی متعلقات آن بصورت اختصاصی و انحصاری برای مجموعه SPY24 طراحی و آماده سازی گردیده است و هرگونه کپی برداری یا سوء استفاده از نام تجاری SPY24 پیگرد قانونی دارد.

بروزرسانی سرویس

SPY24 به جهت همسو شدن با نیاز روز کاربران و همچنین پشتیبانی از تازه ترین روش ها و سرویس متعهد به بروزرسانی سرویس هاست و با این حال هرگونه تغییری در شیوه سرویس دهی و یا قوانین استفاده به اطلاع کاربران گرامی از روش های ارتباطی رسمی صورت می پذیرد.

دانلود برنامه SPY24

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

دکمه بازگشت به بالا