نرم افزار کنترل و ردیابی پیامک های موبایل

نرم افزار کنترل و ردیابی پیامک های موبایل به والدین اجازه می دهد تا بتوانند کنترل دقیق و کاملی بر پیام های ارسالی و دریافتی پیامک های فرزندان خود داشته باشند تا از امنیت کامل فرزندان خود مطلع شوند… در ادامه با امکانات این برنامه بیشتر آشنا شوید. مانند : مشاهده پیام ها ، محدود کردن پیام ها ، دسترسی به مخاطبین و … پس از نصب نرم افزار کنترل و ردیابی گوشی تلفن همراه روی موبایل فرزندان ، نرم افزار این اجازه را به (والدین) می دهد تا بتوانند کنترل و نظارت کاملی بر پیامک های گوشی فرزندان خود را داشته باشند.

کنترل پیامک های ارسالی و دریافتی SPY24

چرا نرم افزار کنترل و ردیابی پیامک های موبایل برای والدین مفید است ؟

والدین می توانند پیامک های فرزندان خود را بصورت زیر کنترل کنند :

کنترل والدین کنترل پیامک گوشی موبایل همسر و فرزند

کنترل والدین کنترل پیامک گوشی موبایل همسر و فرزند

چرا نرم افزار کنترل و ردیابی پیامک های موبایل برای والدین مفید است ؟

آیا شما نگران ارتباطات پیامکی فرزندانتان هستید ؟

آیا شما می خواهید بدانید دقیقا چه چیزی در پیامک های فرزندانتان گفته می شود ؟
با SPY24 اکنون امکان پذیر می شود.

پیامک یکی از راه ارتباطی فرزندان می باشد که هرگز حساسیتی ایجاد نمی کند! توسط نرم افزار کنترل و ردیابی پیامک های موبایل سامانه نظارتی SPY24 ، با ارسال گزارش لیست پیامک های ارسالی و دریافتی به همراه نام مخاطب، شماره، ساعت و تاریخ، موقعیت مکانی و محتوای کامل را به والدین گزارش می دهد.
محدودیت های نرم افزار کنترل و ردیابی پیامک های موبایل چیست ؟

بدون نیاز به روت دستگاه

سوالات و جواب ها

چگونه اس ام اس دیگران را کنترل کنیم؟

برنامه کنترل مخفی اس ام اس و پیام های گوشی ، کنترل پیامک گوشی موبایل همسر و فرزند، کنترل پیام گوشی دیگران، برنامه هک اس ام اس sms از راه دور

کنترل اس ام اس از راه دور؟

قابلیت های برنامه کنترل مخفی تماس و پیام های گوشی از راه دور : کنترل مخفی تمامی sms و پیامک های گوشی (پیام ها و اسمس های دریافتی و ارسالی) ...

آیا امکان هک اس ام اس وجود دارد؟

برای هک اس ام اس گوشی تلفن همراه و کنترل پیامک های ارسالی و دریافتی فرزندان می توانید با استفاده از نرم افزار سامانه مراقبت از خانواده در فضای مجازی نظارت

برنامه برای هک اس ام اس؟

نرم افزار سامانه مراقبت از خانواده در فضای مجازی نظارت SPY24

سامانه مراقبت از خانواده در دنیای مجازی

مطمئن شوید فرزندتان دوستان خوبی دارد!گزارش تماس ها و پیام های شبکه های اجتماعی ارتباطات و پیامهای متنی بی صدا هستند ، و ممکن است بسیاری از ارتباطات عزیزان شما در این قالب باشد SPY24 به شما کمک می کند تا قادر به نظارت بر ارتباطات بی صدا نیز باشید.بر محتوای در دسترس فرزندان نظارت کنید.

بررسی گزارشات ذخیره شده در حالت آفلاین

کنترل پیامک های ارسالی و دریافتی از جمله راهکارهای ارتباطی فرزندان در جمع خانواده که هیچ گونه حساسیتی ایجاد نمی کند ارسال پیامک است؛ اما نرم افزار SPY24 با ارسال گزارش کاملی از لیست پیامک های ارسالی و دریافتی و حذف شده، به همراه جزئیات مربوط به نام مخاطب و محتوای در حال تبادل به والدین، دغدغه و نگرانی های احتمالی در این زمینه را به صورت کامل از بین خواهد برد.

تخصصی در نصب برنامه ندارید ؟

والدین گرامی، اگر تخصص کافی در زمینه نصب نرم افزار بر روی گوشی های تلفن همراه ندارید و حتی با کمک راهنمای موجود بر روی سایت قادر به نصب برنامه نشده اید، می‌توانید از طریق پشتیبانی سامانه، اقدام به خرید و پشتیبانی آموزش نصب برنامه بصورت تماس تصویری راهنمای بگیرد.

عزیزان و کارمندان خود را در 3 مرحله ساده کنترل کنید

برای دانلود نرم افزار کنترل والدین ویژه آیفون و اندروید می توانید از طریق لینک های زیر اقدام کنید.

ثبت نام و خرید پکیج

ثبت نام و خرید پکیج

ابتدا ثبت نام کرده سپس در پنل کاربری به بخش پکیج رایگان مراجعه نمایید.

دانلود و نصب SPY24

دانلود و نصب SPY24

سپس برنامه SPY24 دانلود کرده و ایمیل و پسورد خود هنگام ثبت نام را وارد کنید

ورود پنل کاربری

ورود پنل کاربری

حال شما با نرم افزار سامانه مراقبت از خانواده با کلیه فعالیت های فرزندان و یا عزیزان به واسطه گوشی تلفن همراهتان مطلع شوید.

کنترل اس ام اس دیگران رایگان

هک پیامک گوشی یکی از مهم ترین قابلیت هایی است که برنامه ها و اپلیکیشن های نظارتی باید این ویژگی را داشته باشند. SPY24 به عنوان یکی از بهترین اپلیکیشن های نظارتی ، این امکان را برای شما فراهم می کند تا بتوانید با استفاده از قابلیت هایی که در این برنامه وجود دارد ، بر فعالیت های فرزندان ، کارمندان و کارکنان خود در تلفن های همراه اندرویدی و IOS نظارت داشته باشید.

هک گوشی

آیا هک گوشی امکان پذیر است؟ آیا می توان با استفاده از برنامه های جاسوسی ، اقدام به هک کردن و کنترل فعالیت های کاربران در تلفن همراه آنها نمود؟ برای پاسخ به این پرسش باید بگوییم بله. توسعه دانش برنامه نویسی و در دسترس قرار گرفتن داده های آموزشی بسیار در این زمینه ، امروزه سبب شده است تا برنامه های مختلفی در فضای مجازی تولید شود که از جمله آنها می توان به برنامه های نظارتی و جاسوسی اشاره نمود.

در دنیای امروز ، هک گوشی از روش های مختلفی انجام می شود که بهترین روش آن را می توان استفاده از برنامه های نظارتی و هک گوشی عنوان کرد. در این مقاله می خواهیم به امکان هک پیامک گوشی توسط برنامه SPY24 بپردازیم.

هک پیامک گوشی

با توجه به اینکه امروزه پیام رسان ها ، کم کم جای پیامک و اس ام اس را گرفته اند ، اما در کشورهایی مانند ایران اس ام اس همچنان به عنوان مهم ترین راه ارتباطی پس از تماس تلفنی به شمار می آید. بسیاری از اطلاعات از جمله اطلاعات حساس بانکی ، ارتباط های مستقیم با دوستان و آشنایان ، کد های تایید هویت و … همگی همچنان از طریق پیامک برای کاربران ارسال می شود.

با توجه به این توضیحات ، دسترسی به پیامک ها به عنوان یکی از مهم ترین راه های ارتباطی برای نظارت بر فعالیت آشنایان به خصوص نظارت والدین بر فرزندان ضروری می باشد. برای رفع این مشکل ، برنامه SPY24 به عنوان یک سامانه نظارتی خانوادگی ، راه حلی در نظر گرفته است که در ادامه به توضیح آن می پردازیم.

چرا به برنامه هک پیامک گوشی نیاز داریم؟

ممکن است از خود بپرسید جرا ما به عنوان والدین یا سرپرست فرزندان خود ، نیاز داریم تا پیامک های گوشی را از طریق اپلیکیشن های جاسوسی هک نماییم. برای پاسخ به این پرسش ، می توان گفت :

  • ارسال پیامک از جمله سریع ترین و رایج ترین روش های ارتباطی است.

  • این قابلیت همچنین یک راه مستقیم را برای افراد بیگانه و هکر ها فراهم می کند تا با قربانی خود ارتباط برقرار کنند.

  • امروزه یکی از رایج ترین روش های هک به خصوص اکانت های کاربران را می توان از طریق پیامک دانست.

  • هکر ها به راحتی می توانند با ارسال لینک های مخرب موجب سرقت اطلاعات دستگاه های فرزندان شما شوند.

با توجه به این عوامل ، عدم نظارت بر پیامک های گوشی فرزندان و کاربرانی که قصد مراقبت و نظارت بر آنها را دارید ، می تواند خطر آفرین بوده و لازم است این قابلیت تحت نظارت والدین باشد.

چگونگی هک پیامک گوشی با SPY24

نظارت بر پیام های رد و بدل شده در تلفن همراه کاربر از طریق هک پیامک گوشی انجام می شود. برای هک اس ام اس کاربران ، لازم است تا اپلیکیشن هایی که مجوز دسترسی به داده های مختلف کاربر را دارند ، بر روی تلفن همراه هوشمند وی نصب شود تا عملیات هک پیامک گوشی انجام گردد. 

یکی از بهترین برنام های حاضر در ایران که می توان برای کنترل پیامک گوشی از آن استفاده نمود ، برنامه SPY24 است که در نسخه های اندروید و ios عرضه شده است. این اپلیکیشن می تواند امکانات بسیاری برای نظارت بر کاربران در اختیار شما قرار دهد که یکی از مهم ترین این موارد ، Hack SMS است. علاوه بر این ، این برنامه قابلیت هک کردن پیام های مختلف در انواع مسنجر ها و پیام رسان ها و حتی پیام های حذف شده را دارد که به عنوان ابزاری قدرتمند در اختیار کاربران قرار می گیرد.

چگونگی استفاده از SPY24

اما برای استفاده از این برنامه در جهت  هک کردن گوشی و هک پیامک گوشی چه کاری باید انجام شود؟ برای استفاده از برنامه SPY24 به عنوان یکی از بهترین اپلیکیشن های نظارتی ، می توانید مراحل زیر را طی کنید:

  • برای استفاده از این اپلیکیشن ، در قدم اول لازم است تا اقدام به ثبت نام نموده و یک شناسه یا کد برای فعال کردن قابلیت کنترل پیامک دریافت نمایید. در این مرحله در وب سایت ثبت نام می کنید.

  • با ثبت نام در وب سایت و ارائه مشخصات لازم ، نرم افزار را مطابق با راهنمایی که در وب سایت ارائه شده است ، دانلود کرده و باید بر روی گوشی فرد مقابل نصب کنید. یکی از قابلیت های خوب برنامه SPY24 آن است که شما می توانید از قابلیت HIDE کردن آیکون برنامه در گوشی کاربر استفاده کنید که این قابلیت به شما کمک می کند تا برنامه از دید کاربر مخفی مانده و به راحتی عملیات هک پیامک گوشی در پس زمینه اجرا شود.

  • پس از این مرحله ، عملیات هک کردن شروع می شود و تنها لازم است منتظر داده های ارسالی از سوی اپلیکیشن و داده های حاصل از هک پیامک گوشی باشید. لازم به ذکر است که برای استفاده از خدمات این مجموعه ، نیاز به تهیه اشتراک دارید.

درباره ما

SPY24 یک سامانه نظارتی و مراقبت از خانواده است که می توانید از آن برای هک گوشی اندروید و IOS و دسترسی به داده های کاربران استفاده کنید. این برنامه امکانات مختلفی را برای شما ارائه می کند که می توانید به صورت نامحسوس ، اقدام به هک کردن و دسترسی به داده های دوستان ، اعضا خانواده ، کارمندان و … نمایید. ویژگی مهم این برنامه ، دریافت اطلاعات کاربران به صورت کاملا نامحسوس و از راه دور است که داده های مختلفی از روی تلفن همراه کاربر هک شده و برای شما فرستاده می شود. 

همانطور که در عکس زیر نیز مشاهده می کنید ، این برنامه امکانات بسیاری را برای ردیابی پیام ها در گوشی کاربر ، ضبط اطلاعات ، ثبت فعالیت های کاربران ، مدت زمان استفاده از برنامه ها  و … ارائه می کند. قابل ذکر است که مجموعه SPY24 به هیچ شرکت دولتی و خصوصی وابستگی نداشته و هزینه های آن از طریق فروش محصولات و خدمات تامین می شود.

نرم افزار کنترل پیامک دیگران

کنترل مخفی تماس و پیام های گوشی از راه دور قابلیت های برنامه کنترل مخفی تماس و پیام های گوشی از راه دور :
کنترل مخفی تمامی SMS و پیامک های گوشی (پیام ها و اسمس های دریافتی و ارسالی)
به صورت کاملا مخفیانه گزارشات تمامی پیام ها و اسمس های دریافتی و ارسالی گوشی مورد نظر شما را براتون میفرسته،توجه داشته باشید این گزارشات شامل متن و محتوای کامل SMS ها به همراه شماره موبایل مربوطه است.
کنترل مخفی تمامی 📞 تماس های گوشی (تماس های ورودی،خروجی و میس کال )
به صورت کاملا مخفیانه گزارشات تمامی تماس های گوشی (تماس های ورودی،خروجی و میس کال ) گوشی مورد نظر شما را براتون میفرسته،توجه داشته باشید این گزارشات شامل شماره موبایل مربوطه،تاریخ و زمان تماس و نوع تماس است.
کاملا مخفی 👁‍و بدون هیچ ردپایی است
جهت کنترل مخفی گوشی شما نیاز به برنامه ای دارید که در گوشی فرزندتون کاملا مخفی بشه و کسی از وجود اون باخبر نشه،برنامه پارس اسپی دقیقا این خواسته شما را برآورده میکنه
ارسال مخفی تمامی تماس ها و پیام های گوشی به ایمیل 📩 شما
یکی دیگر از ویژگی های برنامه پارس اسپی ارسال مخفی تمامی تماس ها و پیام های گوشی به ایمیل شماست،این برنامه هیچ یک از اطلاعات گوشی فرزند شما را در سرور و جایی ذخیره نکرده و فقط از طریق جیمیل و سرور های ایمیلی گوگل براتون ایمیل میکنه به هیمن خاطر با خیال راحت و با امنیت کامل از برنامه استفاده کنید.
کارکرد برنامه حتی بدون نیاز به اینترنت و بصورت آفلاین
برنامه پارس اسپی پلاس در زمانیکه گوشی فرزندتون در حالت آفلاین و بدون اینترنت است،تمامی تماس ها و پیام ها را ذخیره کرده و هر وقت که گوشی به اینترنت متصل شد گزارشات رو برای شما میفرسته
ارسال زمانبندی شده تمامی sms ,call پیام ها و تماس ها به ایمیل شما
این برنامه بصورت زمانبندی شده هر ۹۰ دقیقه تمامی گزارشات ذخیره شده را،بصورت مخفی برای شما ایمیل میکنه

 

نظرات کاربران سامانه مراقبت از خانواده

شما کاملاً می توانید به اسپای ۲۴ اعتماد کنید - ما کنار شما هستیم

جهت بررسی صحت عملکرد برنامه و جلب اعتماد شما کاربر گرامی، شناسه رایگان با مهلت 48 ساعت استفاده از نرم افزار ارائه می شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر ابتدا ثبت نام کرده سپس در پنل کاربری به بخش شناسه رایگان مراجعه نمایید.
پرسش و پاسخ آنلاین (واتساپ)

پرسش و پاسخ آنلاین (واتساپ)

کسب رضایت خاطر

100%کسب رضایت خاطر

حالت مخفی 100٪ نامرئی

حالت مخفی 100٪ نامرئی

sms 0

آیا هک اس ام اس و کنترل پیامک های گوشی تلفن همراه امکان پذیر است؟

با توجه به اینکه ارتباط در بستر پیامک و یا همان اس ام اس به صورت سایلنت و خاموش می باشد، علاقه خانواده ها به دسترسی برنامه ای برای هک اس ام اس ها و پیامک بیشتر از خواهد بود. از آنجای بسیاری از والدین متوجه ارتباطات پنهان و یا اشتباه فرزندان خود نمی شوند به دنبال راهکاری عملیاتی برای نظارت در این نوع ارتباط خواهند بود.
برای رفع این چالش ذهنی در برنامه نظارتی سامانه مراقبت از خانواده امکان کنترل و نظارت بر پیامک های گوشی تلفن همراه نیز فراهم شده است. به گونه ای که شما بدون نیاز به هک پیامک های گوشی تلفن همراه می توانید گزارش کاملی از ارتباطات متنی فرزندان خود را در شبکه های اجتماعی داشته باشید و حتی پیامک های حذف شده آنها را نیز در پنل مدیریتی خود ملاحظه نمایید.

0
مشتری های زنده در سایت
0
نصب برنامه
0
کاربران ما

چرا به برنامه های هک پیامک و کنترل از راه دور اس ام اس ها نیاز داریم؟

ارسال اس ام اس و پیامک یکی از قدیمی ترین روش های برقراری ارتباط در گوشی های تلفن همراه می باشد. که به دلیل بی صدا دنبال شدن آن توجه و حساسیت خاصی در خانواده ایجاد نمی کند. اما این راهکار ارتباطی مسکوت در شرایطی که با فرزند ما را با افراد ناسالم جامعه درگیر سازد، می تواند خطر آفرین باشد.
بدیهی است که برای نفوذ و هک اس ام اس دیگران نیز برنامه های فراوانی نوشته شده باشد و ترفند های بسیاری ایجاد شده باشد. امروزه با پیشرفت تکنولوژی و پدید آمدن تلفن های همراه هوشمند، استفاده از اس ام اس تقریبا جای خود را به اپلیکیشن های پیام رسان اینترنتی مانند تلگرام و واتس اپ داده است. به همین سبب بیشتر هکرها کار خود را روی موضوعاتی نظیر هک تلگرام و دیگر شبکه های اجتماعی متمرکز نموده اند.
اما همچنان اس ام اس یکی از قابلیت های کاربردی موبایل ها محسوب می شود که در نقاطی که دسترسی به اینترنت محدود می باشد، بسیار بسیار کارآمد می باشد. در این مطلب قصد داریم روش و برنامه ای را که می توان با استفاده از آن می توان اقدام به کنترل و هک اس ام اس دیگران از راه دور نمود و ارتباطات آنها را بررسی نمود را معرفی و بررسی کرده و همچنین روش مقابله با این عمل را نیز فرا بگیریم.

sms 1
sms 2

نظارت و هک اس ام اس با برنامه SPY24 چه طریقی انجام می شود؟

تاکنون روش ها و برنامه های بسیار زیادی برای هک پیامک و اس ام اس طراحی و عرضه شده است. اما به جرات می توان گفت اصلی ترین و بهترین برنامه ای که در ایران می توانید برای کنترل پیامک ها و نظارت بر آن ها معرفی نمود، برنامه SPY24 می باشد. چرا که این برنامه یک نرم افزار بومی بوده که با تعرفه بسیار پایین تری نسبت به نمونه های خارجی ارائه می شود.
کنترل پنل مدیریتی این برنامه به زبان کاملا فارسی بوده و با استفاده از راهنما و پشتیبان های فارسی زبان می توانید در کمتر از چند دقیقه برنامه را بر روی گوشی تلفن همراه مورد نظر نصب کنید و فرایند نظارتی خود را آغاز کنید.
با استفاده از برنامه SPY24 یا همان سامانه مراقبت از خانواده علاوه بر کنترل پیامک ها قادر خواهید بود، حتی به پیام های حذف شده اند، دسترسی داشته باشید و هیچ ارتباط ناشایستی از دید شما پنهان نماند. همچنین با استفاده از این برنامه قادر خواهید بود، به سادگی روی اپلیکیشن های پیام رسان و سایر مسنجرها نیز، کنترل و نظارت داشته باشید.
کافیست این برنامه را بر روی گوشی تلفن همراه فرزند خود نصب کنید، پس از نصب و فعالسازی می توانید آیکن برنامه را مخفی سازید و در نهایت کنترل اس ام اس ها و سایر قسمت های گوشی تلفن همراه فرزند خود را از راه دور تحت نظر بگیرید.

معرفی سایر برنامه های نظارت و کنترل پیامک

برای نظارت و کنترل گوشی تلفن افراد برنامه های متعدد خارجی گوناگونی وجود دارند، که عموما ماهیت جاسوسی دارند و برای عملیات نظارتی مناسب نمی باشند، که در ادامه به معرفی آنها می نماییم و مزایا و معایب استفاده از این برنامه ها را به شما اعلام خواهیم کرد.

این برنامه یکی از سرآمدترین برنامه های هک و کنترل گوشی و اس ام اس های دیگران می باشد که در این زمینه از قدرت بالایی برخوردار می باشد. این برنامه قادر است تمامی اس ام اس های دیگران، حتی آنهایی که حذف شده اند را نیز برای شما به نمایش بگذارد. این برنامه قادر است هر اطلاعاتی که شما از فردی که قصد هک نمودن وی را دارید، در اختیارتان بگذارد. البته این برنامه بطور کامل به زبان انگلیسی بوده و همچنین برای ارائه خدمات هزینه ماهانه بیش از 80 دلار را از شما دریافت خواهد نمود.
نه ماهانه زیاد و دسترسی های غیرعادی و فعالیت در حالت روت از مشکلات این برنامه است.

یکی از محبوب ترین برنامه های هک پیام می باشد که علاوه بر هک اس ام اس می تواند کلیه اطلاعات مربوط به فردی که این برنامه روی گوشی وی نصب شده است را در اختیارتان قرار دهد. شما می توانید این برنامه را روی گوشی هر شخصی که می خواهید نصب کرده و سپس تمامی اطلاعات مربوط به وی را در گوشی خود نیز دریافت کنید. این برنامه نیز در ازای ارائه خدمات خود از شما هزینه ای ماهانه در حدود 40 دلار را دریافت خواهد نمود که در صورت پرداخت هزینه مربوطه قادر خواهید بود اطلاعات تماس، پیامک، مخاطبین، شبکه های اجتماعی و موقعیت فرد را تحت نظر بگیرید، اما متاسفانه بیش از 2 سال است که تا کنون برای این برنامه آپدیت ارائه نشده است و گوشی های جدید را پشتیبانی نمی کند. عدم پشتیبانی از پیام رسان های پرطرفدار از قدیمی شدن عملکرد این برنامه از ضعف های این سرویس می باشد.

نرم افزار هک اس ام اس Underspy یکی دیگر از برنامه های کنترل گوشی می باشد که یکی از قابلیت های آن توانایی هک اس ام اس می باشد. این برنامه پس از نصب روی گوشی فرد مقابل قادر است اطلاعاتی را در رابطه با فعالیت های روزمره وی برای شما ارسال کند. علاوه بر هک پیام، موقعیت، مسیر پیموده شده و توانای مانیتورینگ تماس ها و مخاطبین نیز از دیگر قابلیت های این برنامه می باشد. آخرین گزارش بروز رسانی این برنامه در سال 2019 گزارش شده است و هزینه ماهانه استفاده از آن در حدود 30 دلار است، عدم پشتیبانی از متن های تایپ شده در برنامه های جانبی از جمله معایب این برنامه است.

این برنامه نیز یک از قدرتمندترین برنامه های هک و جاسوسی روی گوشی افراد می باشد. این برنامه نیز در قبال خدماتی که به دیگران ارائه می دهد مبلغی در حدود 70 را از کاربر دریافت خواهد نمود که در ازای پرداخت آن ، شما قادر خواهید بود علاوه بر آگاهی از پیام های فرد مورد نظر، از موقعیت، مسیرهای پیموده شده، مخاطبین و همچنین سابقه تماس های وی نیز اطلاعات کسب کنید.

پس از بررسی های انجام شده در خصوص سایر نرم افزار ها نوبت معرفی یک محصول ایرانی با امکانات ویژه است که قبلا در خصوص آن به شما توضیحات ارائه شده است. این محصول پس از بررسی عملکرد نمونه های خارجی و ارزیابی نیاز خانواده های ایرانی اولین نسخه خود را 6 سال پیش در اختیار کاربران خود قرار داده است و اکنون آخرین بر روزرسانی خود را در سال 2020 به کاربران داخلی جهت نظارت بر عملکرد فرزندان زیر 18 سال و کارمندان و بازاریابان ارائه نموده است.
این برنامه علاوه بر هک و کنترل اس ام اس ها قابلیت گزارش تماس ها، پیام های در حال تبادل تمامی شبکه های اجتماعی از جمله وایبر، واتساپ، تلگرام و ده ها شبکه اجتماعی دیگر را نیز دارد. همچنین امکان اعلام موقعیت لحظه ای مسیرهای پیموده شده و تعیین محدود تردد کاربر را نیز برای شما فراهم می سازد.
اعلام هوشمند در خصوص تایپ کلمات خاص و اجرای برنامه های غیر اخلاقی و وبسایت های اینترنتی نامناسب نیز از سایر قابلیت های این برنامه است. علاوه بر این به والدین اجازه می دهد تا برنامه ها و وبگاه های اینترنتی نامناسب برای نیز برای فرزندان خود مسدود نمایند.
پشتیبانی از زبان پارسی، راهنمای کاملا ساده و هزینه ماهانه بسیار پایین تر نسبت به نمونه های خارجی از جمله مزایایی این برنامه است، که آن را نسبت به سایر رقبا متمایز ساخته است. دلیل بر اثبات این مدعا ارائه 24 ساعت اکانت تست رایگان پیش از خرید برنامه می باشد، که در فرم درخواست شناسه رایگان می توانید نسبت به دریافت آن اقدام نمایید.

مراحل نصب SPY24 برای کنترل کردن گوشی ها اندرویدی

ساخت حساب کاربری

ابتدا یک حساب مدیریتی در سامانه مراقبت از خانواده ایجاد کنید، چرا که پس از نصب برنامه نظارتی یا به اصلاح "هک اندروید"، تمامی اطلاعات اکانت شما به این حساب کاربری ارسال می شوند.

نصب برنامه نظارتی

برنامه را از بخش دانلود حساب نظارتی مطابق آموزش ارائه شده نصب کنید، پس از فعالسازی کلیه اطلاعات حساب کاربری شما به پنل مدیریتی شما در سامانه مراقبت از خانواده ارسال می کند.

شروع نظارت

پس از انجام دو مرحله قبل می توانید وارد حساب کاربری شوید، و گزارشات ارائه شده از دستگاه فرزند را به صورت تفکیک شده مشاهده نمایید. همچنین با استفاده از ابزار های کنترلی تغییرات لازم را اعمال کنید.

سوالات متداول در خصوص کنترل اندروید با استفاده از سامانه مراقبت از خانواده

در ادامه سعی کرده ایم پاسخ پرسش های پرتکرار کاربران در خصوص کنترل اندروید با استفاده از برنامه اس اف پی را به شما ارائه نماییم.

آیا برای کنترل پیامک های نیاز به روت بودن دستگاه می باشد؟

خیر، برای اعلام گزارش پیامک های هرگز نیاز به روت کردن دستگاه نسیت و تنها با نصب برنامه می توانید به اس ام اس های تبادل شده نظارت کنید.


چگونه می توانیم نرم افزار سامانه مراقبت از خانواده را تهیه کنیم؟

با ثبت نام در وب سایت، پس از تهیه شناسه می توانید اقدام به دانلود نرم افزار نظارتی نمایید و آن را مطابق راهنما نصب و فعال نمایید.

آیا امکان هک اس ام اس و یا همان کنترل پیامک ها بدون نصب نرم افزار امکان پذیر می باشد؟

خیر، متاسفانه هیچ روش شخصی برای نظارت بر پیامک ها بدون دسترسی و یا نصب نرم افزار بر روی گوشی تلفن همراه مورد نظر وجود ندارد و تمامی تبلیغات ارائه شده در این زمینه دروغ و یا روشی برای کلاهبرداری از افراد است.

3 1

شناسه رایگان 24 ساعته !

جهت بررسی صحت عملکرد برنامه و جلب اعتماد شما کاربر گرامی، شناسه رایگان با مهلت 24 ساعت استفاده از نرم افزار ارائه می شود

دکمه بازگشت به بالا