چگونه به یک وب‌ سایت اعتماد کنیم؟

شاید تا به حال بارها از خود پرسیده باشید که چگونه می‌توان به یک سایت اعتماد کرد؟ کدام سایت معتبرتر است؟

امروزه رشد اینترنت سبب شده که بسیاری از نیازهای خود را در بستر آن برطرف کنیم.

برای نمایش کلید کنید​

کد شامد : 1-0-65-757190-1-1

logo-samandehi

نماد الکترونیکی

یکی از موارد مهم در بحث اعتمادسازی ای‌نماد است که معمولاً در قسمت پایینی وب‌سایت قرار می‌گیرد، ای‌نماد به دو شکل حقیقی و حقوقی قابل اخذ است و تعداد ستاره‌های آن بیانگر سطح اعتماد است.

صفحه پرداخت رسمی

یکی از دلایلی که رمز پویا مطرح شد بحث فیشینگ و صفحات جعلی پرداخت بود. حتماً به آدرس صفحه دقت کنید و علامت قفل سبز رنگ را در کنار نوار جستجو بررسی کنید. می‌توانید از برخی از افزونه‌های خاص را روی مرورگر خود نصب کنید تا صفحات جعلی پرداخت را به شما هشدار دهد.

آدرس و شماره تلفن

وب‌سایت‌های معتبر معمولاً آدرس و شماره تلفن خود را درج کرده‌اند تا در صورت بروز هرگونه اختلال فنی یا غیره با مشتریان خود در ارتباط باشند. شرکت‌های معتبر آدرس مشخصی در روزنامه رسمی منتشر کرده‌اند و این موضوع قابل رهگیری است.

اعتبار دامنه سایت

اعتبار دامنه سایت یا دامین اتوریتی بیانگر سابقه یک دامین است. سایت‌های معتبر و قابل‌ اعتماد اغلب دامین اتوریتی بالایی دارند.

رضایت مشتریان قبلی

سعی کنید مشتریان قبلی یک وب‌سایت را پیدا کنید و نظرات آن‌ها را جویا شوید، برای این کار می‌توانید از شبکه‌های اجتماعی کمک بگیرید. رضایت مشتریان قبلی گواه صحت عملکرد یک وب‌سایت است.

میزان بازدید سایت

با توجه به اصل خرد جمعی می‌توان گفت که اغلب وب‌سایت‌های پربازدید اعتبار بالایی دارند، البته این قاعده بسیار کلی است و موارد استثنا بسیار است.

محتوای تخصصی و به‌روز

هر وب‌سایت در حوزه‌های خاصی کار می‌کند پس منطقی است که محتوای آن در حوزه‌های مرتبط و مخصوص به خود باشد. از طرفی درج مطالب جدید و به‌روزرسانی مداوم سایت بیانگر یک فعالیت منطقی و حرفه‌ای است.

سایت رسمی spy24 به پروتکل امن HTTPS متصل است :

پروتکل  https برای انتقال داده های رمزگذاری شده بر روی سایت ها استفاده میشود و در سایت هایی که از جابجایی مالی بالایی برخوردار هستند و یا اطلاعات موجود در آنها اهمیت بالایی دارند مورد استفاده قرار میگیرد .

در https اطلاعات را با استفاده از گواهی SSL کد گذاری میشوند.

با استفاده‌ از این پروتکل، کامپیوترهای فرستنده و گیرنده بر سر استفاده از یک کد به توافق می‌رسند و سپس پیغام‌ها رابا این کد تلفیق کرده تا قابل خواندن برای هکرها نباشد.

استفاده از معتبر ترین درگاه های پرداخت در کشور :

سایت رسمی SPY24 به امن ترین و معتبر ترین درگاه های پرداخت کشور متصل شده است،

تا علاوه بر تامیین امنیت پرداخت کاربران،سرعت انجام تراکنش ها افزایش یابد.

عزیزان و کارمندان خود را در 3 مرحله ساده کنترل کنید

برای دانلود نرم افزار کنترل والدین ویژه آیفون و اندروید می توانید از طریق لینک های زیر اقدام کنید.

ثبت نام و خرید پکیج

ثبت نام و خرید پکیج

ابتدا ثبت نام کرده سپس در پنل کاربری به بخش پکیج رایگان مراجعه نمایید.

دانلود و نصب SPY24

دانلود و نصب SPY24

سپس برنامه SPY24 دانلود کرده و ایمیل و پسورد خود هنگام ثبت نام را وارد کنید

ورود پنل کاربری

ورود پنل کاربری

حال شما با نرم افزار سامانه مراقبت از خانواده با کلیه فعالیت های فرزندان و یا عزیزان به واسطه گوشی تلفن همراهتان مطلع شوید.

دکمه بازگشت به بالا