اخبار هک و امنیت - آخرین و جدیدترینفناوری

معرفی 5 توزیع لینوکس شبیه به سیستم عامل مک (MacOS)

معرفی 5 توزیع لینوکس شبیه به سیستم عامل مک (MacOS) سلام خدمت تمامی کاربران عزیز spy24 فک کنم کمتر کسی پیدا بشه که با محصولات شرکت اپل (Apple) کار نکرده باشه, شرکت اپل (Apple) جز بزرگترین و معتبرترین شرکت های تولید لوازم الکترونیکی است لوازمی که ما به صورت روزمره از اونا استفاده میکنیم مثل اسمارت فون ها , تبلت ها , لب تاپ ها و… , اگر شما یکبار با محصولات شرکت اپل کار کنید مطمئنا بسیار از محیط کاربری محصولات شرکت اپل لذت میبرید, سیستم عامل مکینتاش سیستم عامل اختصاصی شرکت اپل هست که به صورت کامل انحصاری برروی لب تاپ ها و کامپیوترهای خانگی این شرکت وجود دارد و  راه استفاده از سیستم عامل مکینتاش خرید یکی از محصولات است , اما به دلیل گرون بودن تجهیزات این شرکت خیلی از افراد توانایی خرید این تجهیزات رو ندارن و نمیتونن لذت کار با تجهیزات اپل رو تجربه کنند ????)

لینوکس شبیه به سیستم عامل مک

اما خب راه حل چیه ؟ ما میخواهیم تو این پست ۵ توزیع لینوکسی رو که شبیه به سیستم عامل  مک (MacOs) هستند رو معرفی کنیم , درسته به اندازه کارکردن با تجهیزات خود شرکت اپل لذت بخش نیست اما حس بسیار خوبی رو برای کاربر به وجود میاره و محیط بسیار زیبا و جذابی داره , اگر میخواهید با این توزیع ها آشنا بشید پس با SPY24 همراه باشید.

۱- Elementary OS

۲- Deepin 

۳- BackSlash 

لینوکس

۴- Gmac Linux

۵- Trenta OS


برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور


شبیه به سیستم عامل مک
اگر کنجکاو هستید تا نحوه کار کردن با مک‌های اواخر دهه ۹۰ میلادی را بدانید و یا می‌خواهید خاطرات را زنده کنید، حالا فرصت چنین کاری پیش آمده است. یکی از توسعه دهندگان Slack اپ شبیه ساز Mac OS 8 را ساخته است که با دانلود آن می‌توانید این سیستم عامل قدیمی را روی macOS، ویندوز یا لینوکس اجرا کنید.
«Felix Rieseberg» از توسعه دهندگان Slack اپلیکیشن شبیه ساز Mac OS 8 را توسعه داده است. او در صفحه گیت هاب این اپلیکیشن نوشته که آن را به کمک Electron و با استفاده از جاوا اسکریپت توسعه داده است. این اپ سیستم عامل Mac OS 8.1 را روی یک مکینتاش Quadra 900 سال ۱۹۹۱ با پردازنده موتورولا یعنی سال‌ها قبل از مهاجرت اپل به معماری PowerPC اجرا می‌کند.
این اپ به خوبی سیستم عامل Mac OS 8 را شبیه سازی کرده و شامل بازی‌های مختلف از جمله Oregon Trail, Duke Nukem 3D, Civilization II, Alley 19 Bowling, Damage Incorporated و Dungeons & Dragons و دموهای دیسک Macworld مربوط به سال ۱۹۹۷ می‌شود. علاوه بر این دموها و برنامه‌های دیگری مثل فتوشاپ ۳، پریمیر ۴ و ایلاستریتور ۵.۵ را نیز در آن می‌توانید پیدا کنید.
شبیه ساز مورد بحث اینترنت اکسپلورر و Netscape را هم دارد، ولی نمی‌توان با آن به اینترنت وصل شد. امکان انتقال فایل‌ها به این سیستم عامل قدیمی وجود داشته و کاربر می‌تواند بازی‌ها و اپ‌ها را از Macintosh Repository انتقال دهد. توسعه دهنده می‌گوید Encarta را با موفقیت روی آن نصب کرده است.
البته شبیه ساز مورد بحث کاملاً بی نقص اجرا نشده و برخی از کاربران گیت هاب مشکل کرش کردن دموی بازی Civ II را بلافاصله پس از اجرا گزارش کرده‌اند. واضح است که از این شبیه ساز نمی‌توان برای انجام کارهای جدی استفاده کرد و کاربرد اصلی آن بردن کاربر به سال‌ها قبل و یادآوری خاطرات است.

keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا