اخبار هک و امنیت - آخرین و جدیدترینآموزش شناخت انواع هک و روش های مقابلهآیا اینستاگرام من هک شده است؟!امنیت سایبری (Cyber Security)برنامه های هک گوشی برای اندروید و ایفونبهترین برنامه های هک گوشی اندرویدی آیفونروش عالی برای ردیابی گوشیکنترل گوشی از راه دور برنامه برای کنترل اعضای خانوادههک آیفونهک تلگرام و نظارت بر عملکرد

آموزش تست نفوذ یا برنامه هک واتساپ رایگان جاسوس ۱۳۹۹

هک واتساپ برنامه رایگان این هیچ راز که واتساپ به بخشی جدایی ناپذیر از زندگی ما از زمان آغاز آن در سال ۲۰۲۲٫ صرف نظر از اینکه شما با استفاده از این برنامه را برای کسب و کار و یا شخصی دلایل بوده است، واتساپ بدون شک باید، باید برنامه برای همه ما است. هک whatsapp

در آن زمان، تعداد قابل توجهی از ما ممکن است بخواهید به جاسوس شرکای خود و یا کینه جویی کسب و کار که استفاده از واتساپ فقط به آنچه آنها ممکن است تا به. چگونه می توان این ممکن است در یک جهان که در آن افراد مختلف می خواهید برای حفظ حریم خصوصی خود را تحت پوشش در تمام هزینه.

پاسخ ساده است؛ فقط هک حساب واتساپ در سوال، و شما آماده برای رفتن.

این مقاله را به جزئیات روش های مختلف در مورد چگونگی هک Whatsapp کسی بدون تلفن خود و یا بدون دانش خود.

  • توصیه می شود ابزار اندیشه نظارت: Spyzie – قابل اعتماد ترین راه حل نظارت آندروید .
  • قسمت ۱: چگونه برای هک واتساپ کسی بدون تلفن آنها
  • قسمت ۲: هک whatsapp بدون دسترسی به تلفن
  • قسمت ۳: چگونه برای هک کسی واتساپ بدون آنها دانستن
هک واتساپ برنامه رایگان Whatsapp
هک واتساپ برنامه رایگان

قسمت ۱: چگونه برای هک واتساپ کسی بدون تلفن آنها

روش دیگر در مورد نحوه هک Whatsapp کسی بدون تلفن خود را با استفاده از آدرس MAC گوشی است.

در این روش، ما را به آدرس MAC گوشی مورد نظر، نیاز برنامه BusyBox به ، و همچنین به عنوان شبیه ساز ترمینال .

شما می توانید هر دو BusyBox و شبیه ساز ترمینال از فروشگاه Google Play دانلود کنید.

با این سه الزام در دست، ما هم اکنون می توانید ادامه دهید.

۱: با استفاده از گوشی های هوشمند خود، دانلود، نصب، و اجرای برنامه BusyBox به است.

از شما می خواهند مورد نیاز برای ایجاد یک حساب کاربری.

۲: گوشی های هوشمند هدف و به دست آوردن آدرس MAC آن است. این مراحل را برای به دست آوردن آدرس MAC “تنظیمات> درباره تلفن> وضعیت> MAC آدرس را دنبال کنید.

ارسال این آدرس را به عنوان شما در حال رفتن به آن نیاز دارید.

نکته: توجه داشته باشید که ما اول باید آدرس MAC از تلفن هدف جعل.

برای این کار، ما می رویم به استفاده از برنامه ترمینال.

۳: راه اندازی نرم افزار ترمینال و نوع است $ su . مطبوعات “را وارد کنید”.

۴: در مرحله بعد، وارد $ busybox را iplink نشان eth0 را” و شیر “را وارد کنید”.

نکته: اگر یک “دستگاه پیدا نشد” پیام شما، وارد کنید wlan0 به جای eth0 را در فضای ارائه.

۵: در مرحله بعد، از نوع ” $ دستور ifconfig eth0 را هربرت واکر busybox

را اتر” به دنبال آن آدرس MAC خود را.

به جای XX: XX: XX: XX: XX: XX با آدرس MAC خود را.

نکته: شما در حال حاضر موفقیت جعلی آدرس MAC خود را. شما می توانید

این را با وارد کردن دستور زیر را در “اعلام $ busybox را iplink نشان eth0 را”.

۶: راه اندازی WhatsApp خود را و شماره تلفن از حساب واتساپ هدف را وارد کنید.

۷: قبل از اینکه شما می توانید به طور کامل هک Whatsapp قربانی شما مورد نیاز خواهد برای تایید هک. در این مورد، تأیید پاسخ را انتخاب نمایید.

۸: نوشتن کد که شما دریافت خواهد کرد و به جعبه ارائه شده در گوشی های هوشمند خود را وارد کنید. این سادگی است.

از این نقطه به بعد، شما دریافت می شود و هر پیام است که برگ و وارد حساب هدف واتساپ تلفن.

قسمت ۲: هک whatsapp بدون دسترسی به تلفن

اگر دو روش اول در مورد چگونگی هک Whatsapp کسی بدون تلفن خود را جذاب نیست، من روش دیگری داشته باشد.

هک واتساپ بدون دسترسی به تلفن می تواند یک کار دلهره آور، به خصوص به تازه. با این حال، من به شما فقط سادگی آن است برای هک در دیگری واتساپ کسی بدون آنها دانستن نشان می دهد.

برای کسانی از ما که ممکن است بخواهید برای هک بر روی شخص دیگری واتساپ بدون اینکه لزوما از تماس با تلفن هدف، برنامه FlexiSpy و APK آیکون ویرایشگر ناجی نهایی خود است.

با استفاده از این برنامه، شما می توانید به هدف جعل برای دانلود فایل APK از برنامه بدون آنها دانستن که فایل استفاده خواهد شد به آنها را پیگیری کند.

در زیر به فرایند دقیق در هک واتساپ بدون دسترسی به تلفن است.

۱: خرید برنامه FlexiSpy و دانلود و نصب و راه اندازی دستورالعمل مشخص شده در ایمیل خرید را دنبال کنید.

۲: هنگامی که شما برنامه را نصب کرده اند، شما یک کد فعال سازی / نصب و راه اندازی دریافت خواهید کرد.

لطفا مطمئن شوید که شما توجه داشته باشید حفظ این کد به عنوان شما می خواهید به استفاده از آن در مراحل بعد از این روند هک کردن.

۳: هنگامی که شما برنامه را فعال کرده اید، شما باید برای برخی از چند دقیقه برای داده های ذخیره شده به حساب FlexiSpy خود آپلود کرد صبر کنید.

۴: پس داده های خود را در حساب خود را نجات داد، گام بعدی خواهد بود برای تغییر آیکون و به طور پیش فرض نام این برنامه را از “سیستم به روز رسانی” را به نام دیگری را انتخاب کنید. در این مورد، ما می توانیم با استفاده از “کسب درآمد”. برای ما برای انجام این کار، ما باید برای دانلود APK آیکون ویرایشگر بر روی کامپیوتر ما است.

نکته: دلیل به همین دلیل ما در حال تغییر آیکون و نام برنامه است به طوری که به جعل کاربر مورد نظر برای دانلود برنامه بر روی تلفن خود را. هنوز هم تعجب که چگونه این است برای رفتن به ممکن است؟ خوب؛ بیا ادامه بدیم.

۵: کشیدن آیکون از انتخاب خود را به فضای ارائه شده به شرح زیر نشان داده شده است.

۶: در سمت راست رابط شما، بر روی “ApkTool” کلیک کنید و “Properties” را انتخاب کنید. فایل انتخابی خود را از لیست کشویی انتخاب کنید.

۷: تغییر نام FlexiSpy به “کسب درآمد” و شیر بر روی “پک اندروید” گزینه ای برای اعلام این تغییر را بالا نشان داده شده.

۸: استفاده از آدرس ایمیل خود را، ارسال این برنامه را همراه با کد فعال سازی FlexiSpy شما در هنگام ثبت نام به تلفن مورد نظر دریافت و درخواست آنها را برای دانلود نرم افزار. شما باید مطمئن شوید که شما در حال متقاعد به اندازه کافی به آنها را به برنامه دانلود کنید. هنگامی که آنها به دام خود را می گیرند و دانلود نرم افزار، شما شروع به نظارت بر آنها را از داشبورد FlexiSpy خود را. این سادگی است.

قسمت ۳: چگونه برای هک کسی واتساپ بدون آنها دانستن هک whatsapp

یکی دیگر از راه های بزرگ چگونه برای هک واتساپ کسی بدون آنها دانستن است توسط یک نرم افزار بسیار پیشرفته. یک نرم افزار مانند / برنامه افزار mSpy . با این برنامه، شما تضمین دسترسی کامل به مکالمه واتساپ گوشی های دیگر را به عنوان آنها می آیند و می بدون کوچکترین آگاهی از طرف دیگر. اگر می خواهید بدانید که چگونه برای هک کسی واتساپ بدون آنها دانستن با استفاده از افزار mSpy، فقط این مراحل اساسی را دنبال.۱: از آنجا که ما می رویم به استفاده از یک برنامه خارجی برای هک در حساب واتساپ در سوال، اولین چیزی که برای ما انجام می شود برای خرید، دانلود و نصب افزار mSpy بر روی گوشی هدف.نکته: لطفا توجه داشته باشید که شما از لحاظ جسمی باید نصب این برنامه بر روی گوشی های هوشمند هدف برای آن به کار به عنوان مورد نیاز است.۲: هنگامی که شما نصب و راه اندازی این برنامه، سر راست به داشبورد و WhatsApp را انتخاب کنید.

۳: از این نقطه به بعد، شما را در یک موقعیت است برای پیگیری از هر پیام واتساپ که با ورود به حساب کاربری شما افزار mSpy فرستاده شده و دریافت شده توسط تلفن مورد نظر. لطفا توجه داشته باشید که شما تنها قادر به دسترسی به سیاهههای مربوط اول و یا پیام های پس از ۲۴ ساعت خواهد بود.چیز خوب در مورد افزار mSpy این واقعیت است که فرد جاسوسی نمی توانید بیابید است و نه می تواند آنها می دانند که آنها در حال تعقیب. همچنین، این واقعیت است که این برنامه سازگار با iOS است، MAC، دستگاه های ویندوز و اندروید آن را گزینه ایده آل برای هک در حساب واتساپ هر کسی می سازد.

می توانید واتساپ هک شود؟ در اینجا پاسخ و راه حل است.

  از سه روش تحت پوشش بالا، این هیچ راز که شما به راحتی می توانید بر روی هر کسی حساب واتساپ هک بدون دانش خود و پیگیری پیام های خود را به عنوان آنها می آیند و رفتن است. روش شما انتخاب می کنید بدون شک به تنظیمات شما بستگی دارد، نوع گوشی و همچنین دلیلی برای هک استفاده می شود. هر چند روش ما را تشویق هک در یک راه یا دیگری، شما باید در نظر داشت که هر فرد به حریم خصوصی خود را با عنوان. شما همیشه باید به یاد داشته باشید که هر بار که شما به حساب واتساپ دیگری کسی بدون رضایت آنها هک، فقط می دانم که شما در حال نقض حریم خصوصی خود را، و این باعث می شود شما برای پیگرد قانونی مسئول اگر در عمل گرفتار. بنابراین، بازی امن و دانا است. همه در همه، اگر شما افکار، نظرات و پیشنهادات، لطفا احساس رایگان به من رسید تا و من خوشحالم که برای پیوستن به گفتگو خواهد بود.

واتساپ یکی از بزرگترین رسانه های اجتماعی خارج وجود دارد. جای تعجب نیست که زوکربرگ نمی تواند صبر کنید تا دست خود را بر آن. واتساپ اتفاق می افتد به نرم افزار پیام زمان ما، آن را ارتقا و راه ما متن را تغییر داد. می توانید واتساپ هک شود؟ بله می شود. در حال حاضر، شما لازم نیست که یک برنامه نویس به انجام this.The واقعیت زمین است که شما هیچ مدرک تحصیلی خاص یا ابزارهای دولت فانتزی نیاز ندارد برای انجام این شاهکار. پاسخ ساده به “آیا ممکن است برای هک واتساپ” است “بله”، و آن را ساده تر از شما فکر می کنم.

  • قسمت ۱: می توانید واتساپ هک شود؟
  • قسمت ۲: چگونه برای هک واتساپ کسی با mSpy
  • قسمت ۳: چگونه من می دانم اگر واتساپ من هک شده است؟
  • هک whatsapp

قسمت ۱: می توانید هک واتساپ برنامه رایگان شود؟

پاسخ این است که بله، واتساپ می توان هک. اما سوال واقعی این است می توانید واتساپ در راه است که ساده و در دسترس برای کسی است که متخصصین و اهل فن نیست هک؟ آیا ممکن است برای یک برنامه نویس غیر برای هک یک حساب واتساپ؟ پاسخ به این دوباره اتفاق می افتد به همان. شما لازم نیست که به اخم بیش از مدارک خود را برای این کار، این واقعیت است که شما با استفاده از یک گوشی هوشمند و بدانید که چگونه به انجام وظایف اساسی بر روی آن به اندازه کافی برای شما برای آن واجد شرایط است. بنابراین می تواند واتساپ هک شود، معمای خود را برطرف کند. حالا از حرکت به قسمت بعدی، سه راه ممکن شما می توانید این کار وجود دارد:

  • حقه بازی مک : این شامل تغییر فای آدرس MAC بر روی گوشی شما و به دست آوردن آنها، همچنین پاک واتساپ بر روی گوشی تلفن خود را در حالی انجام همان
  • اسکن کد QR: این شامل گرفتن تلفن به هدف، رفتن به وب واتساپ بر روی تنظیمات و اسکن کد QR بر روی کامپیوتر خود.
  • افزار mSpy : این یک برنامه جاسوسی که اجازه می دهد تا شما را به دسترسی به قابلیت های گوشی هدف را به طور کلی است.
حال حاضر هر سه از این روش ها اتفاق می افتد به روش بسیار موثر است، اما احتمالا موثر ترین روش از سه نفر باشند افزار mSpy . برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آن، لطفا در خواندن.

قسمت ۲: چگونه برای هک واتساپ برنامه رایگان کسی با mSpy

با استفاده از یک نرم افزار جاسوسی ساده ترین راه برای دسترسی به واتساپ کسی است. حتی در میان برنامه های جاسوسی افزار mSpy است کاملا شهرت و اتفاق می افتد به ارزان تر از اغلب جاسوسی برنامه خارج وجود دارد. شما می توانید برخی از فهرست برنامه های بالا جاسوسی آندروید در اینجا، با این حال من مطمئن هستم که شما نیز به این نتیجه رسیدند که افزار mSpy در واقع یکی از بهترین خارج وجود دارد آمده است.

چرا باید استفاده کنم افزار mSpy برای هک واتساپ برنامه رایگان کسی: هک whatsapp

  1. افزار mSpy نه تنها به شما اجازه دسترسی واتساپ شخص دیگری بلکه کمک می کند شما را از نزدیک آن را از تلفن خود را مانیتور کنید.
  2. شما لازم نیست که به حذف واتساپ خود را به کار آنها، نه شما نیاز به آن عمل از دسکتاپ شما. شما می توانید اگر شما می خواهید کرد.
  3. شما می توانید تمام حساب های رسانه های اجتماعی خود از mSpy دسترسی داشته باشید. بنابراین اساسا بدان معناست که شما قادر نخواهد بود به فقط دسترسی واتساپ خود را، شما می توانید همه چیز دسترسی داشته باشید.
  4. افزار mSpy نیز ارائه می دهد یک گزینه بدون فرار از زندان، چرا که شما می توانید حساب آیفون واتساپ کسی بدون آنها تا کنون پیدا کردن هک. حتی علاوه بر این که جیلبریک آی فون است که اغلب یک ایده بد برای تعدادی از دلایل.
  5. شما حتی می توانید دسترسی کامل به تمام پیام هایی که بین هدف WhatsApp و هر واتساپ دیگر رد و بدل به دست آورید.
  6. اگر شما پدر و مادر هستید و می خواهید برای جلوگیری از کودک خود را از چت با کسی، شما می توانید حتی آنها را با استفاده از کنترل پنل خود را مسدود کند.

چگونه برای هک واتساپ کسی با mSpy: هک واتساپ برنامه رایگان هک whatsapp

  1. برای بررسی سازگاری تلفن خود را.
  2. اگر تلفن شما سازگار است، که آن را به احتمال است، سپس شما می توانید پیش بروید و از طریق بسته های اشتراک فهرست و خرید یکی که به بهترین وجه مناسب اهداف خود را.
  3. پس از پرداخت پردازش شده است، شما یک تایید و الکترونیکی خوش آمدید از mSpy دریافت خواهید کرد.
  4. در پست الکترونیکی خوش آمدید شما یک لینک به کنترل پنل شخصی خود و مشخصات کاربری خود را پیدا کنید.
  5. هنگامی که شما وارد کنترل پنل خود را، شما دستورالعمل در مورد چگونگی نصب افزار mSpy به تلفن مورد نظر را پیدا
  6. هنگامی که شما پیدا کردن یک چند دقیقه با گوشی مورد نظر، به دنبال دستورالعمل نصب افزار mSpy به آن است.
  7. پس از آن نصب شما می توانید واتساپ تلفن مورد نظر با استفاده از خود کنترل شخصی پنل خود دسترسی داشته باشید. شما حتی می توانید یک نسخه ی نمایشی از کنترل پنل.
  8. و voila! شما انجام می شود! می توانید واتساپ هک، شما بخواهید. خب این جواب شما است!

در صورتی که شما هنوز کمی گیج در مورد مراحل نصب شما می توانید یک راهنمای در خواندن چگونه به نصب افزار mSpy در اندروید و آیفون .

اگر شما هر گونه سوال دیگر در مورد افزار mSpy، و چگونه می توان آن را مورد استفاده برای هک واتساپ یا دیگر رسانه های اجتماعی شما می توانید در را به سر بخش پرسش و پاسخ . شما همچنین می توانید در مورد چگونه برای هک کسی به عنوان خوانده شده وایبر ، فیس بوک ، و یا اسنپ چت حساب.

قسمت ۳: چگونه من می دانم اگر واتساپ من هک شده است؟

بنابراین شما هم اکنون می دانید پاسخ به “آیا می توانید واتساپ هک شود؟”

در حال حاضر شما باید بدانم چگونه می دانم که اگر Whatsapp خود در حال نظارت؟ خوشبختانه آن است که سخت به بگویید.

چگونه برای گفتن اگر شما در حال نظارت؟

  1. اگر باتری گوشی خود را به سرعت تخلیه و شما یک گیمر نیست، یک فرصت بزرگ نرم افزار جاسوسی در حال اجرا در پس زمینه وجود دارد. تلفن شما نیز ممکن است طولانی تر را به اتهام.
  2. اگر گوشی خود را به طور مداوم به احساس گرم، یک نرم افزار جاسوسی می تواند اجرا شود. با این حال، این به حساب نمی هنگامی که گوشی در حال شارژ است. اما، اگر در غیر این صورت، تعداد برنامه های در حال اجرا در پس زمینه کمتر است و هنوز هم احساس گرم، یک شانس بزرگ است شما در حال نظارت وجود دارد.
  3. اگر شما از شنیدن صداهای عجیب و غریب و پژواک، کسی ممکن است گوش دادن در.

چه در مورد آن انجام دهید؟

اول از همه، شما باید انتخاب کردن نیست به فرار از زندان آی فون خود را، مگر اینکه آن را یک ضرورت است، چرا که جیلبریک اغلب باعث می شود سیستم خود را بیشتر به نرم افزارهای مخرب قرار گرفته است. دوم، شما باید چند نرم افزار ضد جاسوس افزار نصب به نگه داشتن گوشی خود را امن است. در زیر شما پیدا کردن برخی از نرم افزارهای ضد جاسوس افزار ذکر شده شما می توانید کشف:

  1. متن امن : این عمل به عنوان نرم افزار پیام کوتاه به طور منظم، با این حال آن رمز گذاری تمام پیام های متنی خود را به طوری حتی اگر یک هکر آن دسترسی، آنها قادر نخواهد بود به خواندن پیام های خود را.
  2. تلفن قرمز : این رمز در آوردن تماس های خود را به طوری که آنها نمی توانند شنود گذاشته شود کمک می کند.
  3. پیاز مرورگر : این یک مرورگر وب که برای رمز گذاری تمام فعالیت های مبتنی بر وب خود را به طوری که آنها می توانید به آدرس IP خود را تشخیص داده نمی شود و حتی اگر یک هکر می شود از طریق سیستم شما، آنها را نمی خواهد قادر به دیدن آنچه شما دسترسی آنلاین است .
  4. این بسته به : این بیشتر از یک برنامه پروکسی که صرفا می گذارد پتو محافظ روی کل گوشی شما می باشد، اطمینان حاصل کرد که تمام برنامه های دیگر خود را امن استفاده می شود.

هک whatsapp

بنابراین ما به دست آوردید که پاسخ به “آیا ممکن است برای هک واتساپ؟” همیشه یک بله توجهی!

عمل چگونه این است که غیر قابل دسترس نیست به عنوان یکی که فکر می کنم و این واقعیت است که شما نیاز به حرفه ای به انجام آن تنها یک اسطوره شهری است. با این حال، آن را باید در ذهن نگه داشته شود بهتر است زمانی که با رضایت فرد دیگر انجام می شود. به طور کلی برای پدر و مادر نظارت بر فعالیت کودکان زیر سن قانونی توصیه می شود، در موارد دیگر یک فرصت آن را نقض حریم خصوصی را تشکیل می دهند وجود دارد. شما باید با قوانین ایالتی آشنا باشد برای جلوگیری از پیامدهای قانونی است. که گفت، افزار mSpy کاملا قانونی است و باید با احتیاط و لازم استفاده می شود.

امیدوارم که این اطلاعات مفید بود! هنوز ترک بازخورد خود را در نظرات، آن است که قدردانی!

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا