در دنیای امروز برای افزایش رونق کسب و کار، هر کمپانی و شرکت نیاز به یک وب سایت حرفه ای دارد. حتی اشخاصی که هیچ شغلی ندارند می توانند با داشتن یک سایت برای خود کسب و کار پر رونق راه اندازی نمایند. به این دلیل که وجود یک وبسایت به شما کمک می‌کند تا محصولات و داشته های خود را بیشتر از هر زمان به عموم اجتماع معرفی فرمائید.

شما در فراگیری رایگان طراحی وب سایت به زبان فارسی به طور کاملا رایگان شیوه راه اندازی یک وب سایت حرفه ای را از 0 تا 100 یاد خواهید گرفت. ولی این آموزش فقط شامل طراحی یک تارنما نیست. بلکه شامل بخشهای زیر نیز میگردد.

شامل بخشهای زیر نیز

SPY24.ir

طراحی و راه اندازی سایت

طراحی و راه اندازی سایت

خرید فالوور ایرانی

راههای افزایش بازدید از سایت ( سئو یا SEO)

راه اندازی انجمن در سایت

  • راه اندازی انجمن در سایت

راه اندازی سایت تک صفحه ای

راه اندازی سایت تک صفحه ای

راه اندازی سایت Multipurpose

راه اندازی سایت Multipurpose

ساخت App اندرویدی برای سایت

ساخت App اندرویدی برای سایت

راه اندازی فروشگاه برای فروش فایل (EDD) ​

راه اندازی فروشگاه برای فروش فایل (EDD)

راه اندازی فروشگاه برای فروش محصولات فیزیکی

راه اندازی فروشگاه برای فروش محصولات فیزیکی

ویژگیهای این دوره

  • آموزش رایگان طراحی سایت به زبان فارسی برای همه افراد کاملا رایگان میباشد.
  • این دوره کاملا کاربردی بوده و فقط پس از گذارندن چهار فصل اول میتوانید یک سایت را راه اندازی کنید.
  • این دوره نیاز به یادگیری هیچ زبان برنامه نویسی ندارد.
  • آموزش کاملا تصویر و با کیفیت HD میباشد.
  • آموزش کاملا فارسی و به زبان ساده بیان شده.
  • و …
آموزش رایگان طراحی سایت به زبان فارسی

آموزش رایگان طراحی سایت

ubuntu
آموزش رایگان
هک گوشی
طراحی سایت
راه اندازی فروشگاه
بدون کدنویسی

در فصل اول شما با راههای مختلف طراحی سایت و سیستم مدیریت محتوای وردپرس آشنا خواهید شد.
در دنیای امروز برای افزایش و بهبود کسب و کار هر فردی نیاز دارد یک وبسایت حرفه ای برای خود داشته باشد. تا بتواند از طریق آن محصولات خود را به کلیه مردم دنیا معرفی کند. حال همانطور که میدانید برای داشتن یک وبسایت باید هزینه های زیادی را صرف کنید. مثلا هزینه بابت طراحی سایت – نگهداری سایت – بهبود سایت – هاست و دامین و … که این هزینه ها نسب به نوع کار شما بالا و پایین میشود. و حداقل این هزینه ها بالای پانصد هزار تومان است. راه دیگری هم وجود دارد آنهم این است که خود برای کسب و کار خود یک وبسایت حرفه ای طراحی کنید. در ادامه SPY24 را در پست چگونه یک وبسایت حرفه ای طراحی کنیم همراهی کنید. تا روشهای مختلف در طراحی سایت را بیاموزید.
برای خواندن نسخه کامل مقاله چگونه یک سایت طراحی کنیم کلیک کنید.

 

فصل دوم آموزش رایگان طراحی سایت به زبان فارسی (نصب وردپرس روی هاست محلی (Localhost))

در فصل دوم شما با چگونه نصب نمودن وردپرس در Localhost آشنا خواهید شد. در این آموزش از نرم افزار WAMP Server استفاده میشود. بخشی از فصل دوم:

اگر خود را برای Webmaster شدن آماده میبینید. پس بهتر است این آموزش را به دقت مطالعه کنید. همانطور که میدانید برای انجام هر کاری نیاز به تمرین و آزمایش میباشد. در دنیای Webmaster ها هم این امر صادق است. یعنی ابتدا باید کارهای خود را به صورت آزمایشی روی کامپیوتر خود انجام دهید سپس آنها را روی هاست و دامنه واقعی پیاده سازی کنید. تا از بعضی مشکلات ابتدایی جلوگیری کنید.

همانطور که میدانید برای راه اندازی یک سایت نیاز به خرید هاست و دامنه دارید. ولی شاید بخواهید ابتدا یک سایت را به صورت آزمایشی در کامپیوتر خود داشته باشید. برای راه اندازی یک سایت در کامپیوتر شخصی ابتدا باید چندین سرویس را روی کامپیوتر خود راه اندازی کنید. این سرویس ها شامل موارد زیر میباشد.

فصل سوم آموزش رایگان طراحی سایت به زبان فارسی (هاست و دامین چیست؟)

در فصل سوم با مفهوم های هاست و دامین آشنا خواهید شد. بخشی از فصل سوم:

برای طراحی و راه اندازی یک سایت جدا از ساخت محتوا اصلی سایت، نیاز به هاست و دامنه نیز میباشد. یعنی در واقع یک سایت متشکل از سه بخش مختلف است که این سه بخش شامل هاست، دامین و محتوا هستند. حال این هاست و دامین چیست؟ در ادامه با SPY24 همراه باشید تا با دو مفهوم Host و Domain آشنا شوید.

هاست چیست؟ به زبان ساده Host به فضای گفته میشود که برای نگهداری داده های شما در اینترنت فراهم شده. در واقع یک سرور که حجم فضا و سخت افزار آن مشخص است. به صورت ماهانه و یا سالانه به شما اجاره داده میشود. که به آن هاست یا Host گفته میشود.

دامین چیست؟ همانطور که میدانید هر سایت به اسم مشخصی معروف شده، مثلا سایت گوگل را با نام Google.com میشناسند. و یا سایت یاهو را با نام Yahoo.com در واقع این کلمه Google.com و Yahoo.com دامنه های سایت گوگل و یاهو هستند.

فصل چهارم آموزش رایگان طراحی سایت به زبان فارسی (آموزش نصب وردپرس در CPanel)

در فصل چهارم با نحوه نصب نمودن وردپرس در CPanel آشنا خواهید شد. بخشی از فصل چهرم:

همانطور که در فصل دوم نحوه نصب نمودن وردپرس را در Wamp Server آموزش دادم در این فصل هم میخواهم نحوه نصب نمودن وردپرس را در CPanel برای شما عزیزان بیان کنم. به طور کلی فرق چندانی بین نصب وردپرس در Localhost و هاست حقیقی وجود ندارد.

برای نصب وردپرس در CPanel ابتدا وارد هاست CPanel خود شوید. برای ورود به هاست CPanel کافیست ابتدا نام دامنه خود را در Address Bar مرورگر خود تایپ کنید سپس در جلوی آن با یک علامت / کلمه CPanel را تایپ کنید. برای مثال:

Domain.ir/CPanel

پس از نمایش صفحه Login نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کنید تا وارد پنل مدیریت هاست شوید. از پنل مدیریت روی گزینه File Manager کلیک کنید. سپس از سمت چپ دایرکتوری public_html را انتخاب کنید تا محتوای آن در سمت راست نمایش داده شود.

فصل پنجم آموزش رایگان طراحی سایت به زبان فارسی (آشنایی با منو ها و تنظیمات پایه وردپرس)

در فصل پنجم با منو ها و تنظیمات اولیه وردپرس آشنا خواهید شد. بخشی از فصل پنجم:

در این فصل شما با منو ها و تنظیمات اولیه وردپرس آشنا میشود. به طور کلی کار با وردپرس به سادگی آب خوردن میباشد. ابتدا بگذارید با نحوه Login نمودن به پنل وردپرس شروع کنیم.

ورود به پنل مدیریت وردپرس

به صورت پیشفرض برای ورود به وردپرس ابتدا آدرس دامنه خود را وارد کنید سپس یک علامت / بگذارید و پس از آن wp-login.php را تایپ کنید. برای مثال:

Domain.ir/wp-login.php

پس از نمایان شدن صفحه Login وردپرس نام کاربری و رمز عبور خود را تایپ کنید. این نام کاربری و رمز عبور همان میباشد که در مرحله آخر به همراه عنوان سایت و … مشخص نمودید.

فصل ششم آموزش رایگان طراحی سایت به زبان فارسی (استفاده از برچسب ها و دسته ها و ساخت Navigation Menu)

در فصل ششم با نحوه ساخت و استفاده از برچسب ها یا همان Tag ها و دسته ها یا همان Category ها آشنا میشوید. بخشی از فصل ششم:

یکی از ویژگیهای کاربردی در سیستم مدیریت محتوای وردپرس، گروه بندی یا دسته بندی مطالب منتشر شده در دسته هایمتفاوت و اضافه نمودن برچسب های مرتبط میباشد. این دو ویژگی (دسته ها – برچسب ها) به بازدیدکنندگان سایت کمک میکند تا به سادگی مطلب مورد نظر خود را پیدا کنند همچنین به شما کمک میکند تا مطالب خود را آسوده تر مدیریت کنید. پس در ادامه همراه با SPY24 باشید تا نحوه مدیریت مطالب با دسته بندی و اضافه نمودن برچسب را برایتان توضیح دهم.

دسته بندی مطالب در وردپرس

همانطور که گفتم برای مدیریت مطالب میتوانید برای مطالب خود دسته های متفاوت درست کنید. مثلا برای اخبار مربوط به هواشناسی یک دسته با نام هواشناسی درست کنید و برای اخبار مربوط به فناوری و تکنولوژی دسته مرتبط با آنها را بسازید.

فصل هفتم آموزش رایگان طراحی سایت به زبان فارسی (نصب و پیکربندی قالب در وردپرس)

در فصل هفتم با نحوه نصب و پیکربندی قالب های وردپرس از طریق مخازن وردپرس و جستجو در اینترنت آشنا خواهید شد. بخشی از فصل هفتم: اگر میخواهید یک سایت حرفه ای موفق داشته باشید. باید بدانید ظاهر و سرعت سایت، مهمترین فاکتور ها در موفقیت سایت شما خواهند بود. چرا که عموم کاربران ابتدا چند ثانیه صبر میکنند تا سایت بار گذاری شود سپس به ظاهر سایت نگاه می اندازند و تصمیم میگیرند که در سایت باقی بمانند یا خیر. در این آموزش قصد دارم نحوه انتخاب یک تم مناسب را به همراه نصب و پیکربندی آن توضیح دهم. پس در ادامه SPY24 را در آموزش نصب و پیکربندی تم در وردپرس یاری کنید. برای انتخاب یک قالب یا تم مناسب ابتدا باید به هدف اصلی سایت خود توجه کنید. چرا که قالب های زیادی وجود دارد و هر کدام از آنها برای اهداف خاصی طراحی شده اند.  

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

دکمه بازگشت به بالا