چطوربدون هک تلگرام را کنترل و نظارت کنیم

برنامه هک تلگرام Telegram از راه دور و کنترل پیام ها

برنامه هک و کنترل تلگرام Telegram افراد در توضیح بالا به این موضوع بصورت کامل اشاره کردیم که هک تلگرام غیر ممکن است، اما شما پدران و مادران می توانید با نصب برنامه های حرفه ای که برای نظارت بر عملکرد فرزندان در فضای مجازی طراحی شده اند، به کنترل و نظارت تلگرام و دیگر شبکه های اجتماعی نصب شده بر روی گوشی فرزندان بپردازید. شما می توانید با نصب نرم افزار SPY24 بر روی گوشی فرزندان خود (نه دیگر افراد) به کنترل و نظارت تلگرام آن ها بپردازید تا از صدمات احتمالی به فرزندان و دیگر افراد خانواده خود در تلگرام جلوگیری کنید

هک تلگرام از راه دور

آیا هک تلگرام امکان پذیر است؟

شما با استفاده از ابزارهای جاسوسی و یا کنترل تلگرام می توانید ، تبلت های فرزندان ، تلفن های هوشمند و سایر وسایل خود را رصد کنید

هک تلگرام از راه دور افراد

هک تلگرام از راه دور افراد

اگر در گوگل به دنبال برنامه، نرم افزار و یا آموزشی هستید که بتوانید توسط آن تلگرام دیگران را هک و کنترل کنید، بی شک با سایت ها و جملات زیر برخورد خواهید کرد … اگر شما هم جزو افرادی هستید که به دنبال هک کردن تلگرام دیگران و یا کنترل تلگرام افراد خانواده خود هستید، ما پیشنهاد می کنیم که حتما تا انتهای این مطلب با SPY24 همراه باشید.

سوالات متداول در خصوص کنترل تلگرام

آیا هک تلگرام ممکن است؟

نرم افزار کنترل و ردیابی مسنجر تلگرام Telegram به والدین اجازه می دهد تا بتوانند کنترل دقیق و کاملی بر پیام های ارسالی و دریافتی مسنجر تلگرام فرزندان خود ...

آیا هک تلگرام جرم است؟

با توجه به قانون جرائم رایانه‌ای مصوب ۱۳۸۸، هک شبکه‌های اجتماعی و نفوذ به تلفن همراه و دسترسی به اطلاعات آن، چه به قصد اخاذی و چه به قصد کنجکاوی و تفریح، حتی اگر توسط همسر رخ دهد، جرم محسوب می‎شود.

آیا امکان کنترل تلگرام وجود دارد؟

اگر پاسخ مثبت برای هک کردن یا همان کنترل از راه دور فعالیت فرزندان در شبکه اجتماعی تلگرام می توانید از نرم افزار SPY24 با 24 ساعت اکانت تست رایگان استفاده نمایید.

دانلود قویترین برنامه کنترل مخفی گوشی اندروید و تلگرام؟

ر برنامه ردیابی و کنترل کامل گوشی،تماس ها و پیام ها با تلگرام (کاملا مخفیانه) رو آماده کریدم.دانلود برنامه ردیابی و کنترل کامل گوشی و تلفن همراه،تماس ها و پیام ها با تلگرام,نظارت بر خانواده - ردیابی کنترل گوشی تلفن همراه,جاسوسی مکالمات و پیامک ها.

برنامه جاسوسی تلگرام

پیام های چت متنی و تماس های صوتی تلگرام را ردیابی کنید پیام های صوتی تلگرام را در اختیار داشته باشید تا نوجوانان خود را از شر شبکه های اجتماعی در امان نگه دارید و فعالیت های کارمند خود را در دستگاه های تحت مالکیت شرکت بررسی کنید.

با SPY24 در گفتگوی تلگرام جاسوسی کنید نظارت بر پیام های صوتی تلگرام با برنامه ردیابی اسپای24
پیام های ارسال شده و دریافت شده همراه با زمان بندی دقیق
همه پیام های صوتی ارسال و دریافت شده

ویژگی های برنامه هک و کنترل تلگرام Telegram

دسترسی به تمامی مخاطبین تلگرام

مشاهده پیام های دریافت شده با نام و تاریخ در تلگرام

دسترسی به تمامی گفتگو های انجام شده تلگرام

دسترسی به گفتگو های محافظت شده تلگرام

دسترسی به آرشیو تمامی اطلاعات از طریق پنل کاربری

کنترل تلگرام بصورت کامل و بدون نیاز به روت دستگاه (دسترسی جزئی)

عزیزان و کارمندان خود را در 3 مرحله ساده کنترل کنید

برای دانلود نرم افزار کنترل والدین ویژه آیفون و اندروید می توانید از طریق لینک های زیر اقدام کنید.

ثبت نام و خرید پکیج

ثبت نام و خرید پکیج

ابتدا ثبت نام کرده سپس در پنل کاربری به بخش پکیج رایگان مراجعه نمایید.

دانلود و نصب SPY24

دانلود و نصب SPY24

سپس برنامه SPY24 دانلود کرده و ایمیل و پسورد خود هنگام ثبت نام را وارد کنید

ورود پنل کاربری

ورود پنل کاربری

حال شما با نرم افزار سامانه مراقبت از خانواده با کلیه فعالیت های فرزندان و یا عزیزان به واسطه گوشی تلفن همراهتان مطلع شوید.

هک و کنترل تلگرام فرزندان توسط سامانه مراقبت از خانواده

شاید شما هم که این مقاله را می خوانید درگیر این مسئله می باشید که به چه صورتی می توانید بر فعالیت فرزند دل بندتان در شبکه اجتماعی تلگرام مطلع باشید و کنترل تلگرام فرزندان خود را داشته باشید که خودش هم از آن با خبر نشود و متوجه این مورد نشود که شما تلگرام وی را کنترل می کنید.در اینترنت با جست و جوی کلمه هک تلگرام عناوین و روش های مختلفی به میان می آید که ما با صحت و غلط آنان کاری نداریم چرا که راهی که می خواهیم برای شما معرفی کنیم هک محسوب نمی شود و کاری کاملا قانونی و در خلال یک سامانه مراقبت از خانواده می باشد که به شما این اجازه را می دهد کنترل کاملی بر فعالیت فرزندتان در تلگرام داشته باشید بدون آن که تلگرامش را هک کنید.

نحوه هک و کنترل تلگرام فرزندان توسط سامانه مراقبت از خانواده SPY24

در ابتدا باید این مورد را بگویم که این سامانه به هیچ عنوان تلگرام هیچ فردی را هک نمی کند و به هیچ وجه هکینگ محسوب نمی شود بلکه شما تنها با نصب این نرم افزار بر روی گوشی فرزندتان و تلفن خودتان و دادن نام کاربری فرد به پنل خود شما نظارت کاملی بر هر اتفاقی که در تلگرام فرزندتان رقم می خورد خواهید بود، به اصطلاحی دیگر شما مستقیما به تلگرام و حساب کاربری فرد در تلگرام دسترسی نخواهید داشت بلکه توسط سامانه ایی که در اختیار شما قرار می گیرد این امکان برای شما فراهم می شود که متوجه شوید فرزند شما با چه کسانی گفت و گو می کند یا در چه کانال ها و گروه هایی عضو می باشد ولی نمی توانید توسط حساب وی به کسی پیامی بفرستید یا تنظیمات را تغییر دهید چرا که این سامانه، یک سامانه کنترل تلگرام فرزندان می باشد نه سامانه هک تلگرام.

به چه علتی باید از سامانه نظارت و کنترل تلگرام استفاده کنیم؟

همان طور که می دانید شبکه اجتماعی تلگرام یک شبکه پیام رسان محبوب مخصوصا در بین ما ایرانیان می باشد چرا که بر طبق مرکز آمار ایران بیش از هشتاد درصد مردم ایران از این شبکه اجتماعی استفاده می کنند و از طرفی دیگر میزان استفاده کودکان مخصوصا کودکان زیر هشت سال از گوشی و شبکه های اجتماعی زیاد شده است و همان گونه که در جریان هستید در این شبکه های اجتماعی افراد خطرناک بسیاری وجود دارند که فقط و فقط کلاه برداری و امثال این کار ها می باشد و این وظیفه والدین گرامی می باشد که مراقب فرزندان خود در این شبکه اجتماعی بزرگ و در برخی اوقات خطرناک باشند از این رو شما باید از سامانه کنترل تلگرام فرزندان استفاده کنید که با خیالی آسوده فرزندتان را در این شبکه اجتماعی نظارت و کنترل نمایید و اجازه ندهید که کسی بتواند در این شبکه اجتماعی بزرگ هیچ گونه آسیبی به فرزند دل بندتان بزند.

انواع خطر هایی که در تلگرام در کمین فرزند دل بندتان می باشد

شاید حال با خود فکر کنید این خطر ها و کلاه برداری هایی که می گویم دقیقا چه کلاه برداری ها و چه خطراتی می باشد که در ادامه به شرح برخی از این خطر ها می پردازیم.

ارتباط و دوستی با افرادی نا شایست و نا لایق 

یکی از  مواردی که شما را وادار می کند که از سامانه کنترل تلگرام فرزندان استفاده کنید ارتباط فرزند شما با افرادی ناشایست و نالایق و یافتن دوستانی ناباب می باشد که همین دوست ها می توانند فرزند دلبند شما را به راه هایی خلاف و نا پسند سوق و تشویق کنند و خدایی نا کرده باعث ایجاد ناراحتی و نگرانی برای شما در آینده بشوند.

استفاده از کانال ها و گروه های غیر اخلاقی و خلاف شئونات اسلامی 

می توانم به جرات این مورد را بگویم که یکی از پر خطر ترین و جبران ناپذیر ترین خطری که فرزند شما را به شدت تهدید می کند همین مورد می باشد، چرا که همان طور خودتان در جریان می باشید در شبکه اجتماعی تلگرام گروه ها و کانال های غیر اخلاقی بسیار زیادی موجود می باشد که هر لحظه امکان دارد فرزند شما با این کانال ها و گروه ها در تلگرام خدایی ناکرده روبرو شود و مواردی را مشاهده کند که به هیچ عنوان مناسب رده سنی اش نمی باشد و شما باز هم توسط سامانه کنترل تلگرام فرزندان به راحتی آب خوردن می توانید جلوی این کار را بگیرید چرا که شما نظارت کامل بر این دارید که فرزند شما چه متن های تبلیغاتی می خواند و عضو چه کانال و گروه هایی می باشد.

افتادن در دام اشخاص کلاه بردار و مشترک شدن حریم خصوصی و اطلاعات خود با آنها

یکی دیگر از خطراتی که در دنیای تلگرام در خطر فرزند شما می باشد خوردن فریب برخی افراد سودجو و در اختیار قراردادن اطلاعات کاربری خود و عکس های شخصی خانواده تان با این افراد می باشد که بعد ها خدایی ناکرده منجر به سوء استفاده از آن اطلاعات می شود. این موارد را بیان نکردیم که بگوییم این شبکه اجتماعی کاملا مضر می باشد خیر تلگرام به غیر معایب خود دارای هزاران مزیت می باشد که بسیار مفید برای فرزندتان می باشد ولی برای جلوگیری از خطر های این شبکه اجتماعی و استفاده هر چه بهتر و امن تر فرزندتان از این پیام رسان کمک گرفتن از سامانه کنترل تلگرام فرزندان می باشد.

سوالات متداول درباره سامانه کنترل تلگرام فرزندان 

هر روزه سوالات بسیار زیادی راجب این سامانه کنترل تلگرام فرزندان از ما پرسیده می شود که ما در این بخش به پر تکرار ترین و متداول ترین این سوالات پاسخ خواهیم داد که ابهامات شما را راجب این سامانه بطور کامل مرتفع کنیم.

به چه صورتی می توانم از نرم افزار کنترل تلگرام فرزند استفاده کنم؟

برای استفاده از این سامانه شما باید ابتدا برنامه مراقبت فرزند spy24 را بر روی گوشی فرزند و همچنین گوشی خود نصب کنید و پس از آن از طریق سامانه مورد نظر نظارت کاملی بر تلگرام فرزندتان داشته باشید.

آیا امکان هک تلگرام همسر یا شوهر خود توسط این سامانه امکان پذیر می باشد؟

باید بگویم که این کار درست است شدنی است ولی کاملا خلاف قوانین جمهوری اسلامی بوده و در صورت مشاهده حساب شما مسدود شده و اقدامات قانونی دیگر نیز برای شما انجام خواهد شد چرا که این سامانه،فقط سامانه کنترل فرزندان می باشد.

چرا برنامه هک و کنترل تلگرام Telegram برای والدین مفید است ؟

  • (●) آیا شما نگران ارتباطات تلگرام فرزندانتان هستید ؟
  • (●) آیا شما می خواهید بدانید دقیقا چه چیزی در مسنجر تلگرام فرزندانتان گفته می شود ؟
  • (●) با اسپای 24 اکنون امکان پذیر می شود.

این روزها تلگرام Telegram به بزرگترین بستر ارتباطی داخلی در بین شبکه های اجتماعی مبدل شده است ، به گونه ای که بیشترین میزان ارتباطات افراد به واسطه این شبکه اجتماعی صورت می پذیرد ، شبکه ای که در آن میلیون ها نفر می توانند با هویت پنهان و آشکار ظاهر شده و ارتباطات سالم و یا نا سالمی را در آن بر قرار نمایند ، فراگیر بودن این شبکه اجتماعی در کشور اولین ضرورت ایجاد دسترسی مدیریتی والدین در این بخش می باشد.

تلگرام شبکه ای متشکل از میلیونها گروه و کانال های اجتماعی گوناگون می باشد که افراد مختلف به عضویت آنها در آمده و محتواهای گوناگونی را در آن به اشتراک و دنبال می کنند که به احتمال بسیار زیاد برخی از این گونه گروه ها و کانال ها برای فرزندان مناسب نمی باشند.

آگاهی و جلوگیری از ورود فرزندان به گروه ها و کانال های با محتوای نامناسب تلگرام حق والدین است

دانلود نرم افزار هک تلگرام و کنترل افراد خانواده

جهت دانلود نرم افزار برنامه هک تلگرام و کنترل افراد خانواده می توانید به سامانه اسپای 24 مراجعه نمایید و یکی از پک های موجود را بنا به نیاز خود خریداری کرده و از آن بیشترین بهره را ببرید.

نرم افزار سامانه مراقبت از خانواده اسپای 24 (نظارت آزاد)

با استفاده از برنامه نظارت آزاد می توانید کنترل گوشی فرزند خود را به دست گرفته و نظارت کاملی بر فعالیت ها و ارتباطات او داشته باشید. این برنامه در سه نسخه ارائه شده است که در ادامه درباره آنها توضیح خواهیم داد.

نسخه اول را میتوان بر روی گوشی فرزند نصب کرد و به محض اتمام فرایند نصب، آیکون برنامه بصورت خودکار مخفی خواهد شد که باهوشترین فرزندان هم قادر به پیدا کردن آن نمی باشند.

نسخه دوم نرم افزار هک گوشی نظارت آزاد این است که والدین با استفاده از شماره موبایل و سریال گوشی اقدام به هک موبایل با شماره و سپس نظارت بر فعالیت های فرزندان خود کنند تا به راحتی در برابر خطرات اجتماعی جلوگیری نمایند.

برنامه سامانه مراقبت از خانواده نظارت آزاد در تمام نسخه های ارائه شده به شما امکان ردیابی نامحسوس، مشاهده لیست تماس ها، پیامک ها، تصاویر موجود در گالری و نظارت بر شبکه های اجتماعی مانند تلگرام، اینستاگرام، واتساپ و غیره … را می دهد.

همچنین در آخرین نسخه برنامه سامانه مراقبت از خانواده نظارت آزاد شما می توانید نرم افزار را با آیکون دلخواه خود مثلا تلگرام بدون فیلترشکن، آنتی ویروس و هر چیز دیگری که خودتان بخواهید… برای فرزندتان ارسال کنید و از او بخواهید تا برروی لینک ارسالی شما کلیک نماید. به محض کلیک فرزند بر روی لینک، نرم افزار بر روی گوشی ایشان نصب شده و فرزندتان با وارد کردن ایمیل و رمز ثبت شده شما در برنامه، عملیات نصب را به اتمام می رساند و برنامه بصورت کامل از لیست برنامه های نصب شده در موبایل پنهان می شود تا فرزندتان هرگز متوجه عملکرد برنامه نشوند. توجه داشته باشید که پس از خرید اشتراک باید به پشتیبانی مراجعه نمایید تا همکاران ما برنامه را برای شما سفارشی سازی کنند.

با استفاده از این نسخه شما در واقع هک با لینک را انجام داده اید. قابلیت های منحصر به فردی که در این نسخه به برنامه اضافه شده است، قابلیت ضبط تمام مکالمات و مشاهده تصاویر اطراف توسط دوربین گوشی فرزند می باشد.

جمع بندی 

بطور کلی سامانه کنترل تلگرام فرزندان یک سامانه نظارتی می باشد که می توانید توسط این سامانه نظارت کاملی بر فعالیت فرزند خود داشته باشید از جمله این نظارت ها می توان به نظارت بر اینکه در چه گروه هایی عضو می باشد، با چه افرادی معاشرت می کند و چه مواردی را با دیگران به اشتراک می گذارد اشاره نمود.

 

خصوص کنترل تلگرام

با فراگیر شدن شبکه های اجتماعی در دنیای ارتباطات، مسنجر تلگرام با امکانات کامل و حرفه ای خود، جای خود را در میان بسیاری از مردم جهان باز کرده است و بسیاری از افراد هم به دنبال هک کردن تلگرام هستند تا بتوانند با این روش به حساب کاربری و اطلاعات تلگرام دیگر افراد دسترسی داشته باشند.

آیا تلگرام از راه دور هک می شود و قابل کنترل است ؟

اگر شما فردی برنامه نویس حرفه ای هم که باشید، باید بدانید که پاول دووف (مدیر تلگرام) و برادرش نیکلای دورف (برنامه نویس تلگرام) در مسابقات بین المللی برنامه نویسی ارشد در جهان جوایز و مقام های قابل توجهی را کسب کرده اند و همین امر باعث شد که مسنجر تلگرام را از روی پروتکل اختصاصی خودشان بنا کرده اند. پس هک تلگرام غیر ممکن است!!

نرم افزار هک تلگرام Telegram یا همان برنامه کنترل و نظارت بر فعالیت فرزندان در شبکه های اجتماعی، به والدین این اجازه را می دهد تا بتوانند کنترل دقیق و کاملی بر پیام های ارسالی و دریافتی مسنجر تلگرام فرزندان خود داشته باشند تا از امنیت کامل فرزندان خود در دنیای مجازی مطلع شوند

پس از نصب نرم افزار کنترل تلگرام بر روی موبایل فرزندان، نرم افزار این اجازه را به (والدین) می دهد تا بتوانند کنترل و نظارت کاملی بر مسنجر تلگرام Telegram گوشی فرزندان خود را داشته باشند.

آنچه کاربران در مورد برنامه کنترل والدین SPY24 می گویند.

شما کاملاً می توانید به اسپای ۲۴ اعتماد کنید - ما کنار شما هستیم

جهت بررسی صحت عملکرد برنامه و جلب اعتماد شما کاربر گرامی، شناسه رایگان با مهلت 48 ساعت استفاده از نرم افزار ارائه می شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر ابتدا ثبت نام کرده سپس در پنل کاربری به بخش شناسه رایگان مراجعه نمایید.
پرسش و پاسخ آنلاین (واتساپ)

پرسش و پاسخ آنلاین (واتساپ)

کسب رضایت خاطر

100%کسب رضایت خاطر

حالت مخفی 100٪ نامرئی

حالت مخفی 100٪ نامرئی

telegram hack 0

چگونگی هک تلگرام و روش های کنترل عملکرد فرزندان در تلگرام

کنترل کردن تلگرام در فضای مجازی با عنوان هک تلگرام شناخته می شود، یکی از بزرگترین چالش های ذهنی والدین برای کنترل فعالیت فرزندان در این شبکه اجتماعی می باشد.
ما در اینجا قصد آموزش هک کردن تلگرام را نداریم، بلکه قصد معرفی ابزار کنترلی قابل استفاده برای والدین جهت کنترل تلگرام فرزندان را داریم. تلگرام یکی از پر طرفدارترین نرم افزار های پیام رسان در میان کاربران ایرانی است، که به دلیل امکانات گسترده محبوبیت زیادی در میان کاربران ایرانی پیدا کرده است.
این محبوبیت بیش از اندازه موجب شده است، تا کاربران زیادی با هدف نظارت بر فعالیت عزیزان و فرزندان خود در این شبکه اجتماعی محبوب به دنبال روش هایی برای هک برنامه تلگرام باشند. اما غافل از اینکه، این برنامه به سادگی قابل نفوذ توسط هکرها نمی باشد، ولی امکان نظارت و کنترل بر آن از راه دور امکان پذیر است.

0
مشتری های زنده در سایت
0
نصب برنامه
0
کاربران ما

آیا هک تلگرام با برنامه SPY24 امکان پذیر است؟

اما این روش هکینگ تلگرام محسوب نمی شود، بلکه یک ساز و کار نظارتی بر فعالیت فرزندان شما در شبکه تلگرام است، یعنی شما با نصب یک نرم افزار تحت عنوان سامانه مراقبت از خانواده امکان دسترسی از راه دور به ارتباطات فرزند خود را در شبکه تلگرام، که به اصطلاح عامیانه رت هک تلگرام از راه دور شناخته می شود را خواهید داشت.
نصب برنامه بسیار ساده است شما بدون نیاز به هک کردن تلگرام با آیدی و تنها با انجام چند مرحله ساده می توانید، آن را بر روی گوشی فرزند خود نصب کرده و پس از مخفی شدن برنامه می توانید، گزارش فعالیت ها و ارتباطات فرزند خود را در شبکه تلگرام با استفاده از کنترل پنل مدیریت والدین تحت نظر بگیرید.
پس با ما همراه باشید تا شما را با نحوه مدیریت عملکرد فرزندان در شبکه تلگرام، را بدون نیاز به هیچ راهکار هک و یا غیر قانونی به واسطه برنامه SPY24 آشنا سازیم.

telegram hack 1
telegram hack 3 min

چرا به برنامه هک تلگرام و کنترل شبکه های اجتماعی نیاز داریم؟

روزانه بسیاری از والدین به دنبال برنامه های کنترل تلگرام هستند. چراکه تهدیدات و خطرات بهره برداری نادرست از پیام رسان ها و شبکه های اجتماعی بر کسی پوشیده نیست. در این بین رده های سنی زیر 18 سال به دلیل داشتن ذهن کنجکاو و ریسک پذیر، در معرض بیشترین آسیب قرار دارند. از آنجایی که تلگرام نیز بیشترین میزان نفوذ را در میان ایرانیان را داشته است، لذا فرزندان و کودکان ما نیز از این قاعده مستثنی نبوده و به جمع کاربران این شبکه پیوسته اند. برخی از این آسیب ها به شرح زیر می باشند:

امکان ورود به کانال های و گروه های غیر اخلاقی و نامناسب
ایجاد مزاحمت برای دیگران و یا دردسر هایی از این قبیل
ارتباط با افراد شیاد، یا دوستان ناشایست و انحرافاتی از این قبیل
فریب خوردن و به اشتراک گذاشتن حریم خصوصی و مشکلاتی از این قبیل
موارد ذکر شده می تواند از پیش پا افتاده ترین تهدیدات این شبکه برای فرزندانمان باشد.
با توجه به موارد ذکر شده، روش های همچون هک تلگرام با شماره تلفن و یا کنترل کردن آن برای آن دسته از والدینی که به سلامت فرزندانشان در فضای مجازی اهمیت می دهند، می تواند جز نیازهای ضروری جامعه باشد.
به همین خاطر والدین به دنبال ابزارهای هک موبوگرام و تلگرام هستند، از این رو برای جلوگیری از این رویه غلط، ابزار نظارت والدین SPY24 را برای والدین عزیز فراهم ساخته ایم.

نحوه فعالسازی تنظیمات برنامه SPY24 برای ارائه گزارش اطلاعات برنامه تلگرام

محتوای این بخش با توجه به اطلاعات مورد نیاز شما جهت گزارش در پنل کاربری والدین، قابل تغییر می باشد. کاربرانی که برنامه را نصب نموده اند، می توانند مطابق تنظیمات زیر ارسال گزارشات شبکه اجتماعی مورد نظر را فعال نمایند.

پس از نصب برنامه، مطابق راهنما آموزشی می توانید وارد بخش تنظیمات برنامه شوید و پیام رسان تلگرام را در حال فعال قرار دهید.
در بخش تنظیمات برنامه تلگرام دسترسی اعلانات را برای برنامه تلگرام فعال کنید. برای انجام این کار مراحل زیر را مطابق تصویر دنبال کنید.

گزارش اطلاعات برنامه تلگرام

Settings > Notifications and Sounds > Private Chats > Notifications for private chats & Message Preview & Popup Notifications – Always show popup
در بخش بعدی دقت داشته باشید، در گوشی های روت نشده باید دو دسترسی اعلانات (Notifications و دسترسی ها Accessibility برای برنامه نظارتی فعال باشد.
برای فعالسازی دسترسی بخش اعلانات، مطابق تصویر وارد زیر وارد منو Settings شوید و در بخش جستجو عبارت،Notification Access را جستجو نمایید .
و یا مسیر زیر را دنبال کنید:
Settings > App and Notifications > Advanced > Special app access > Notification Access

 برنامه تلگرام

در لیست برنامه های باز شده مقدار این دسترسی را برای برنامه ……… فعال نمایید.
در مرحله بعدی برای فعال سازی دسترسی لازم برای هک کردن محتوای تلگرام، از منوی Settings وارد بخش Accessibility شوید،
Settings > Accessibility > Internet Service
و مطابق تصویر فوق مقدار آن را برای برنامه ….. فعال کنید.

 

مراحل نصب SPY24 برای کنترل کردن گوشی ها اندرویدی

ساخت حساب کاربری

ابتدا یک حساب مدیریتی در سامانه مراقبت از خانواده ایجاد کنید، چرا که پس از نصب برنامه نظارتی یا به اصلاح "هک اندروید"، تمامی اطلاعات اکانت شما به این حساب کاربری ارسال می شوند.

نصب برنامه نظارتی

برنامه را از بخش دانلود حساب نظارتی مطابق آموزش ارائه شده نصب کنید، پس از فعالسازی کلیه اطلاعات حساب کاربری شما به پنل مدیریتی شما در سامانه مراقبت از خانواده ارسال می کند.

شروع نظارت

پس از انجام دو مرحله قبل می توانید وارد حساب کاربری شوید، و گزارشات ارائه شده از دستگاه فرزند را به صورت تفکیک شده مشاهده نمایید. همچنین با استفاده از ابزار های کنترلی تغییرات لازم را اعمال کنید.

سوالات متداول در خصوص کنترل اندروید با استفاده از سامانه مراقبت از خانواده

در ادامه سعی کرده ایم پاسخ پرسش های پرتکرار کاربران در خصوص کنترل اندروید با استفاده از برنامه اس اف پی را به شما ارائه نماییم.

آیا امکان دسترسی به تلگرام فرزندان با استفاده آیدی یا ربات هک تلگرام وجود دارد؟

خیر، شما با استفاده از ربات و یا آیدی تلگرام قادر به هک آن نخواهید بود. تمامی روش های ارائه در اینترنت جنبه تبلیغاتی داشته و هیچ یک قابل اجرا نمی باشند.

آیا امکان مشاهده تلگرام دیگران بدون دسترسی به گوشی تلفن همراه امکان پذیر است؟

برای دسترسی به تلگرام هر فرد نیاز به گوشی تلفن همراه وی می باشد. پس جای نگرانی برای کاربرانی که گوشی تلفن همراه خود را در اختیار کسی قرار نمی دهند وجود ندارد. فقط والدین با در اختیار گرفتن گوشی فرزند می توانند پس از نصب برنامه سامانه مراقبت از خانواده می توانند قادر به کنترل تلگرام فرزند از راه دور خواهند بود.

من می خواهم بدانم که، برای نظارت بر تلگرام نیاز به روت دستگاه می باشد؟

در جدید ترین نسخه از نرم افزار سامانه مراقبت از خانواده امکان کنترل کلیه شبکه های اجتماعی ازجمله تلگرام بدون نیاز به روت نیز امکان پذیر شده است.

چگونه می توانم از طریق کامپیوتر اقدام به هک آیدی تلگرام نمایم؟

پنل کاربری SPY24 امکان استفاده از خدمات برنامه با استفاده از مرورگر های کامپیوتری را نیز فراهم کرده است. کافیست وارد حساب کاربری خود در وب سایت سامانه مراقبت از خانواده شوید و با وارد کردن شناسه کاربری اقدام به مدیریت عملکرد فرزند خود در تلگرام نمائید.

استفاده از این سرویس مستلزم پرداخت هزینه است؟

با توجه به نیاز به هندل کردن فرآیند انتقال، اطلاعات از گوشی فرزند به تلفن والدین می بایست از سیستم های انتقال داده سریع و قدرتمندی استفاده کرد. از این رو این سرورها مستلزم پرداخت هزینه ماهانه می باشند.

هزینه اشتراک ماهانه برای استفاده از خدمات برنامه SPY24 چقدر است؟

هزینه اشتراک یک ماهه استفاده از خدمات برنامه SPY24 بسته به نوع اشتراک متفاوت است که در بخش تعرفه های SPY24 قابل مشاهده است.

آیا با این برنامه می توانیم هک تلگرام همسر را انجام دهیم؟

خیر، سامانه مراقبت از خانواده برنامه هک تلگرام نیست! بلکه یک ابزار کنترلی است، که صرفا برای کنترل عملکرد فرزندان شما در شبکه های مجازی طراحی شده است و استفاده از آن برای کنترل تلگرام همسر و یا سایر مصارف خلاف قوانین کشور مجاز نمی باشد. در صورت آگاهی واحد نظارتی حساب کاربری شما مسدود خواهد شد.

چگونگی هک تلگرام و روش های کنترل عملکرد فرزندان در شبکه های اجتماعی

امکان مشاهده کلیه پیام های ارسالی و دریافتی در تلگرام فرزند و نمایش فایل هایی که در چت های مختلف رد و بدل شده است. با استفاده از این امکان کاربردی والدین قادر خواهند بود تا کنترل جامعی روی پیام های تلگرام فرزندانشان داشته باشند.

معرفی نرم افزار SPY24 و آموزش کنترل پیام ها در تلگرام

سامانه مراقبت از خانواده که به صورت اختصاری با عبارت SPY24 شناخته می شود، یک نرم افزار نظارتی بر گوشی تلفن همراه فرزند شما می باشد، که پس از نصب برنامه به صورت خودکار مخفی شده و به دون نیاز به هک پیام های تلگرام امکان کنترل و مشاهده فعالیت های فرزند شما را کلیه بخش های تلفن همراه فرزند شما از جمله شبکه های اجتماعی Telegram و موبوگرام را به شما می دهد.

بعد از نصب برنامه بدون نیاز به گوشی طرف مقابل شما به واسطه پنل کاربری که در اختیار شما قرار داده می شود، قادر به نظارت بر تلگرام گوشی تلفن همراه فرزند خواهید بود.

همانطور که در که در تصویر مشاهده می نمائید، با استفاده از خدمات این برنامه می توانید علاوه بر مدیریت عملکرد یا همان هک تلگرام، امکان کنترل تماس و پیامک ها و نظارت بر سایر شبکه های اجتماعی را نیز داشته باشید.

با توجه به موارد ذکر شده، ابزارهای نظارتی و هک شدن تلگرام برای آن دسته از والدینی که به سلامت فرزندنشان در فضای مجازی اهمیت می دهند، می تواند جز نیازهای حیاتی در حیطه باشد.

جهت نمایش پنل دمو و امکانات سامانه مراقبت از خانواده می توانید اینجا کلیک کنید.

فرایند استفاده از برنامه های نظارت والدین به این گونه است:

نصب نرم افزار و فعال سازی بر روی گوشی فرزند
ورود به پنل کاربری و مدیریت عملکرد فرزندان توسط والدین
این مکانیزمی است که دقیقا سامانه مراقبت از خانواده SPY24 از آن بهره گرفته و به واسطه آن قادر شده است تا نظارتی کامل و جامع را روی تلگرام ایجاد کند. به عبارت ساده تر، SPY24 می تواند بدون نیاز به هک تلگرام دیگران، با استفاده از دسترسی های خود به فایل های سیستمی تلگرام در دستگاه فرزند دست پیدا کرده و سپس پیام های ذخیره شده در آن ها را استخراج نموده و جهت مراقبت از فرزندان در فضای مجازی، به صورت آنلاین برای پنل کاربری والدین، ارسال نماید.

پس با این حساب می توان چنین نتیجه گرفت که SPY24 برخلاف سایر برنامه هایی که با ادعاهایی عوام فریب همچون: نظارت تلگرام از راه دور یا نظارت تلگرام فقط با شماره و یا نظارت تلگرام بدون نصب نرم افزار، بدون اغراق قادر است تا امکان نظارت و کنترل تلگرام را فراهم آورد.

آیا نیاز به دانستن عملکرد فرزندان خود تلگرام داریم؟

خطرات استفاده نادرست از فضای مجازی بر کسی پوشیده نیست و در این میان کودکان و نوجوانان به دلیل داشتن ذهن هایی کنجکاو و آماده پذیرش ریسک، بیشتر در معرض خطر قرار دارند. با توجه به اینکه تلگرام پرکاربردترین برنامه پیام رسانی در سطح کشور بوده و تقریبا تمامی افراد دارای گوشی هوشمند، از این برنامه برای ارتبطات روزمره خود استفاده می کنند، ممکن است خطراتی نیز در استفاده از تلگرام برای افراد نا آگاه و نا بالغ وجود داشته باشد.

خطراتی همچون امکان دسترسی به اطلاعات خصوصی، دوستی های نامشروع و خطرناک، عضویت در گروه های با اهداف غیر قانونی، عضویت در کانال های غیر اخلاقی، ارسال و دریافت فایل های چند رسانه ای متنوع و گاها غیر اخلاقی، ایجاد مزاحمت برای دیگران، امکان هک شدن و مواردی از این دست، همه و همه از جمله خطرات باالقوه ای هستند که کودکان و نوجوانان ما را در استفاده نادرست از تلگرام، تهدید می کنند.

برای جلوگیری و کاهش صدمات ناشی از این خطرات، ما به عنوان والدین وظیفه داریم که همواره فرزند خود را در فضای مجازی و خصوصا تلگرام دنبال کرده و او را از خطرات موجود در این فضا، آگاه سازیم. کنترل و نظارت بر تلگرام سبب می شود تا ما بدانیم که فرزندانمان با چه کسانی ارتباط داشته، در چه گروه هایی فعالیت دارند، عضو کدام کانال ها هستند، چه محتوایی برای دیگران ارسال می کنند و به طور کلی در تلگرام چه فعالیت هایی انجام می دهند.

کنترل تلگرام (نظارت تلگرام) برای آن دسته از والدینی که به سلامت فرزند خود در فضای مجازی اهمیت می دهند، امری بسیار حیاتی بوده که با استفاده از آن می توانند به سادگی مدیریت کاملی را روی فعالیت های مجازی فرزندانشان داشته باشند.

هدف اصلی سامانه مراقبت از خانواده SPY24 ایجاد محیطی ایمن و صمیمی برای خانواده ها بوده که حجم عظیم استفاده کنندگان از این برنامه و پیام های بیشمار ابراز رضایتمندی از عملکرد آن، نشانگر اعتماد خانواده به این سامانه و نیل به این هدف بوده است. این سامانه نه تنها امکان نظارت و کنترل تلگرام را برای والدین فراهم می آورد، بلکه قادر است کلیه فعالیت های مجازی در سایر برنامه های پیام رسانی و شبکه های اجتماعی نظیر فیس بوک، اینستاگرام، واتس اپ و… را نیز ارائه نماید.

دسترسی به مخاطبین

دسترسی به لیست کاملی از مخاطبین موجود در تلگرام فرزند و نمایش اطلاعات کامل آن ها، از قبیل نام، نام خانوادگی، آیدی، تصویر پروفایل، شماره تماس و سایر مواردی که شما را در شناسایی هر چه بهتر افرادی که با فرزندتان در ارتباط هستند، یاری می کند.

گزارش پیام ها

امکان مشاهده کلیه پیام های ارسالی و دریافتی در تلگرام فرزند و نمایش فایل هایی که در چت های مختلف رد و بدل شده است. با استفاده از این امکان کاربردی والدین قادر خواهند بود تا کنترل جامعی روی پیام های تلگرام فرزندانشان داشته باشند.

گزارش گفتگوهای محرمانه

حتی در صورتی که فرزند شما برای گفتگو با مخاطبین خود از حالت گفتگوی محرمانه یا سکرت چت استفاده می کند، می توانید پیام ها و فایل های ارسالی و دریافتی او را مشاهده نمایید. با استفاده از این امکان دیگر کنترل پیام های محرمانه تلگرام فرزندتان نخواهید بود.

3 1

شناسه رایگان 24 ساعته !

جهت بررسی صحت عملکرد برنامه و جلب اعتماد شما کاربر گرامی، شناسه رایگان با مهلت 24 ساعت استفاده از نرم افزار ارائه می شود

دکمه بازگشت به بالا