اخبار هک و امنیت - آخرین و جدیدترینآموزش شناخت انواع هک و روش های مقابلهآیا اینستاگرام من هک شده است؟!برنامه های هک گوشی برای اندروید و ایفونبهترین برنامه های هک گوشی اندرویدی آیفونچگونه از هک شدن گوشی موبایلدانلود برنامه شنود صداروش عالی برای ردیابی گوشیکنترل گوشی از راه دور برنامه برای کنترل اعضای خانوادههک آیفونهک تلگرام و نظارت بر عملکرد

ردیابی اندروید بدون اجازه کاربر توسط اپلیکیشن ها انجام می شود

ردیابی اندروید بدون اجازه کاربر توسط اپلیکیشن ها انجام می شود تقریبا همه ی ما گمان می کنیم که با ندادن اجازه ردیابی به اپلیکیشن های اندروید، امکان ردیابی شدنمان را از بین می بریم. برنامه های ردیابی اندروید

این در حالی است که اطلاعات نشان می دهند ردیابی اندروید و در واقع گوشی های اندرویدی بدون مجوز کاربر انجام پذیر است.

امروز در این مقاله قصد داریم به همین موضوع بپردازیم و علاوه بر بررسی چگونگی انجام ردیابی اندروید توسط اپلیکیشن ها، برنامه هایی که با هدف ردیابی اندروید یا ایفون ساخته شده اند را معرفی کنیم.

ردیابی اندروید بدون اجازه کاربر چطور اتفاق می افتد؟

جالب است بدانید علی رغم ندادن مجوز برای ردیابی هنگام نصب اپلیکیشن، بازهم اپلیکیشن ها می توانند به موقعیت مکانی شما دسترسی پیدا کنند.

حال این اتفاق چگونه می افتد؟

ماجرا این است که شما اجازه دسترسی به موقعیت مکانیتان را در یک اپلیکیشن غیرفعال می کنید، اما اپلیکیشن دیگری که این مجوز را قبلا از شما گرفته است، دسترسی به موقعیت شما را به اپلیکیشن مسدود نیز می دهد.

در حقیقت  این یک چرخه ردیابی داخل فضای اندروید و اپلیکیشن های آن است که تمامی اپلیکیشن ها از طریق یکدیگر دسترسی پیدا می کنند.

این موضوع به دلیل این که نرم افزارها و اپلیکیشن ها روی یک کیت نرم افزاری SDK قرار گرفته و تولید شده اند اتفاق می افتد. به این ترتیب دسترسی به اطلاعات و داده های دریافتی از سوی کاربران برای این اپلیکیشن ها مشترک بوده و مدیران آن ها نیز می توانند به این روش کاربران را ردیابی کنند.

حال این که این موضوع از کجا آمده و چگونه اثبات شده سوالیست که در ذهن بسیاری از افراد ایجاد می شود.

در پاسخ به این سوال باید بگوییم که شرکت و تیم تحقیقاتی Privacy Con موفق شد که این امکان ردیابی اندروید بدون مجوز کاربر از طریق اپ های آن را درمورد گوشی های سامسونگ به اثبات برساند.

کارشناسان این تیم تحقیقاتی معتقدند که اگر فقط یکی از اپ های نصب شده در گوشی سامسونگ شما، مجوز ردیابی را داشته باشد، تمامی اپلیکیشن ها از طریق آن قادر به ردیابی و مشاهده موقعیت مکانی شما می شوند.

به گفته این کارشناسان بستر SDK شرکت Baidu اتصال زنجیره واری بین نرم افزار ها برقرار کرده و داده های دریافتی از موقعیت مکانی، بین آن ها رد و بدل شده و به صاحبان و شرکت های مادر اپلیکیشن ها می رسد.

حتی موضوع از این نیز فراتر رفته و این اپلیکیشن های موجود بر بستر SDK می توانند اطلاعاتی چون مک آدرس چیپ شبکه، اس اس آی دی و نقطه اتصال بی سیم را نیز مشخص نموده و به سرورهای اپ ها برسانند.

مسلما این یک مشکل بزرگ در امنیت سیستم عامل اندروید است که انتظار می رود در آپدیت های جدید برطرف شود.

برنامه های ردیابی اندروید

حال که تا اینجا درباره ردیابی اندروید و چگونگی انجام آن صحبت کردیم، بد نیست تعدادی از برنامه هایی که در این زمینه فعالیت می کنند را معرفی کنیم، چرا که این روزها ردیابی افراد خانواده به خصوص فرزندان به یکی از دغدغه های اصلی والدین تبدیل شده است.

انگیزه ردیابی گوشی

همانطور که گفتیم ممکن است شرایطی در زندگی شما وجود داشته باشد که شما نیازمند کنترل اطرافیانتان باشید.

به طور مثال شاید احساس کنید که یکی ازفرزندانتان چیزی را از شما مخفی می کند و شما برای جلوگیری از آسیب های احتمالی می خواهید او را ردیابی کرده و از رفت و آمد او به مکان های ناشناس آگاه شوید.

شاید هم نگران کودکان و یا دیگر اعضای خانوادتان هنگامی که بیرون از منزل هستید می شوید، که با ردیابی آن ها و مطمئن شدن از این که در مکان امنی قرار دارند می توانید به این نگرانی پایان دهید.

شاید هم از یک فرد سالمند که مبتلا به آلزایمر است نگهداری می کنید و در این شرایط نیز ردیابی آنها هنگامی که در بیرون از منزل هستند بسیار می تواند به شما و خود سالمندان کمک کند.

به هر حال هر یک از شرایطی که گفتیم می تواند یک انگیزه در شما ایجاد کند تا به فکر پیدا کردن راهی برای ردیابی اندروید و در واقع گوشی اندرویدی دیگران باشید.

برای ردیابی اندروید روش های زیادی وجود دارد که یکی از ساده ترین و راحت ترین این روش ها استفاده از نرم افزارهای ردیابی اندروید است.

ما در اینجا دو نمونه از آنها را به شما معرفی خواهیم کرد.

برنامه های ردیابی اندروید

برنامه های ردیابی اندروید

نرم افزار ردیاب هوشمند

برنامه ردیاب هوشمند یکی از برنامه های ردیابی گوشی موبایل می باشد که بدون نیاز به جی پی اس و با استفاده از دکل های مخابراتی و شماره تلفن، می تواند هر کجا که تلفن شما قادر به دریافت سیگنال باشد، موقعیت مکانی شخص موردنظرتان را برروی نقشه به صورت کاملا دقیق نمایش دهد.

  • دریافت موقعیت مکانی به صورت لحظه به لحظه
  • دقت بالا در نمایش موقعیت مکانی با فاصله چند متر
  • امکان تعیین محدوده جغرافیایی مجاز و غیر مجاز برای محافظت و کنترل فرزندان و نظارت بر پرسنل
  • ردیابی بدون GPS و از طریق شماره سیمکارت (موقعیت یابی با دکل مخابراتی)
  • قابلیت ردیابی و نمایش دقیق مسیرهای پیموده شده توسط فرد موردنظرتان

علاوه بر این ها حتی زمانی که گوشی شما دزدیده یا گم شود هم می توانید با ورود به پنل کاربری خود، به سادگی از موقعیت مکانی گوشی حتی در حالت خاموش مطلع شوید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و یا دانلود برنامه ردیاب هوشمند می توانید بر روی لینک قرمز رنگ زیر کلیک نمایید.موقعیت یابی با شماره تلفن با نرم افزار هوشمند

نرم افزار ردیابی SPY24

SPY24 نرم افزاری است که به خوبی می تواند ردیابی شماره تلفن شخص موردنظر شما را انجام دهد، این نرم افزار یک نرم افزار نظاراتی می باشد که توسط سامانه کنترل فرزند با هدف کنترل و نظارت والدین برروی فرزندان طراحی و ساخته شده است.

SPY24 تنها یک نرم افزار ردیابی نیست، چرا که امکانات و قابلیت های زیاد دیگری را در اختیار والدین عزیز قرار می دهد که در ادامه برخی از آنها را توضیح خواهیم داد.

گزارش تماس ها و شنود مکالمات

ارتباطات ساده اولیه فرزندان شما از طریق تماس های تلفنی می باشد ، سامانه کنترل فرزند با ارائه گزارش از تماس های ورودی و خروجی همراه با نام مخاطب، شماره تماس، و زمان مکالمه و همچنین گزارش تماس هایی که بصورت دستی حذف شده اند، نظارت کاملی را در این بخش برای والدین فراهم می سازد.

کنترل پیامک های ارسالی و دریافتی

از جمله راهکارهای ارتباطی فرزندان در جمع خانواده که هیچ گونه حساسیتی ایجاد نمی کند ارسال پیامک است اما spy24 با ارسال گزارش لیست پیامک های ارسالی و دریافتی به همراه جزئیات مربوط به نام مخاطب و محتوای در حال تبادل به والدین ، دغدغه ها و نگرانی ها احتمالی را در این زمینه به صورت کامل از بین خواهد برد.

گزارش شبکه های اجتماعی تلگرام ، اینستاگرام و…

یکی از خطرناک ترین بسترهایی که فرزند شما با هزاران فرد با با رده های سنی مختلف ، فرهنگ و تربیت متفاوت و … می تواند رو به رو باشد و سلامت فرزندان را به خطر بیندازد، بستر ارتباطی نامحدود شبکه های اجتماعی رایج در کشور می باشد که با سیستم نظارتی سامانه مراقبت از خانواده می توانید این بستر را کنترل و محدود نمائید.

مدیریت تصاویر و دوربین

تمام تصاویر و مشاهده فضای اطراف فرزندان شما با استفاده از دوربین گوشی وی ممکن می شود. ردیابی اندروید بدون اجازه …

  • ردیابی اندروید بدون اجازه

برنامه های نصب شده

لیستی کامل از برنامه های نصب شده بر روی گوشی فرزند خود داشته باشید و از وجود برنامه هایی نامناسب آگاه شوید و در صورت لزوم آنها را بلاک کنید.

spy24web 2jpg
ردیابی اندروید بدون اجازه کاربر توسط اپلیکیشن ها انجام می شود 4

spy24 در دو نسخه ساخته شده است :

۱-نسخه اول را میتوان بروی گوشی فرزند نصب کرد و به محض اتمام فرایند نصب آیکون مخفی خواهد شد که باهوشترین فرزندان هم قادر به پیدا کردن آن نمیباشند .

۲- نسخه دوم نرم افزار هک و ردیابی spy24 این است که والدین با استفاده از شماره موبایل و سریال گوشی اقدام به نظارت برگوشی فرزندان خود کنند تا به راحتی در برابر خطرات اجتماعی جلوگیری کنند.

همچنین در آخرین نسخه این برنامه که با نام spy24 منتشر شده است، شما می توانید نرم افزار را با آیکون دلخواه خود مثلا تلگرام بدون فیلترشکن برای فرزندتان ارسال کنید و از او بخواهید تا برروی لینک ارسالی شما کلیک نماید.

به محض کلیک فرزند، نرم افزار به طور خودکار نصب شده و سپس از لیست برنامه های موبایل او پنهان می شود تا فرزندتان متوجه عملکرد برنامه نشود.

با استفاده از این نسخه شما در واقع هک گوشی با لینک را انجام داده اید.

قابلیت های منحصر به فردی که در این نسخه به برنامه اضافه شده است، قابلیت شنود مکالمات و مشاهده تصاویر اطراف توسط دوربین گوشی فرزند می باشد.

برای دانلود برنامه هک و دریافت فیلم آموزش نصب آن می توانید بر روی لینک قرمز رنگ زیر کلیک نمایید.هک شماره موبایل با نرم افزار spy24   ردیابی اندروید بدون اجازه

برنامه SPY24 :

در ابتدا امیدوارم که قوانین سایت spy24 را مطالعه کرده باشید.که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت spy24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

هک گوشی اپل از راه دور و بدون دسترسی

آموزشی spy24 برنامه های ردیابی اندروید

برنامه های ردیابی اندروید

برنامه های ردیابی گوشیبرنامه های هکبرنامه کنترلی SPY24بهترین راه برای نظارتبهترین نرم افزار کنترل و نظارت

keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا