آموزش شناخت انواع هک و روش های مقابلهآیا اینستاگرام من هک شده است؟!برنامه های هک گوشی برای اندروید و ایفونبهترین برنامه های هک گوشی اندرویدی آیفونچگونه از هک شدن گوشی موبایلدارک وب Dark Web مرورگر Torدانلود برنامه شنود صداروش عالی برای ردیابی گوشیکنترل گوشی از راه دور برنامه برای کنترل اعضای خانوادههک آیفونهک تلگرام و نظارت بر عملکرد

ردیابی همسر با موبایل

ردیابی گوشی همسر , ردیابی همسر رایگان , ردیابی موبایل همسر از طریق گوشی این نرم افزار به ما امکان کنترل و ردیابی دیگران نصب نرم افزار بر روی گوشی طرف مقابل را می دهد و کنترل تماس، پیامک، چت ها و تماس های شبکه های اجتماعی و ردیابی موقعیت مکانی  افراد را امکان پذیر کرده است


معرفی نرم افزار:

نرم افزار کنترل و ردیابی به صورت مخفیانه برخی از ویژگی های نرم افزار کنترل و ردیابی دیگران بدون نیاز به نصب، درزیر در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است که شما را با این نرم افزار فوق العاده آشنا میکند

۱- ردیابی مخفیانه موقعیت مکانی گوشی ردیابی لحظه به لحظه گوشی افرادی که مورد نظر شما هستند با نرم افزار کنترل و ردیابی لنزفایل بسیار لذت بخش است و به راحتی میتوانید موقعیت مکانی گوشی دیگران یا حتی گوشی به سرقت رفته ی خود را پیدا کنید

۲- کنترل مخفیانه تماس های گوشی دیگران

نرم افزار کنترل و ردیابی دیگران به شما امکان کنترل تماس های گوشی فرد مورد نظر با جزئیات کامل را میدهد. این جزئیات عبارتند از نام سیو شده ی فرد تماس گیرنده در گوشی، تارخ تماس، طول مدت تماس و از همه مهمتر شماره تلفن فرد تماس گیرنده!!

۳- کنترل مخفیانه پیامک های گوشی دیگران

با کمک نرم افزار کنترل و ردیابی گوشی دیگران به صورت نامحسوس به تمامی  پیامک هایی که شخص مورد نظرتان برای دیگران میفرستد و همچنین تمامی پیامک های دریافتی وی دسترسی پیدا کنید

توجه: با کمک این نرم افزار به شما آموزش هایی جهت دستیابی به موارد بالا داده میشود

کنترل و نظارت بر افراد آلزایمری  با نرم افزار کنترل و ردیابی نامحسوس گوشی، دیگر نگران گم شدن پدر و مادر آلزایمری خود نباشید و با خیالی آسوده به کارهایتان رسیدگی کنید و هر لحظه از زندگی خود را در کنار عزیزانتان باشید و از آنها مراقبت کنید

کنترل فرزندان از راه دور 

نرم افزار ردیابی و کنترل گوشی فرزندان به شما امکان مراقبت از فرزندان به صورت مخفیانه و جلوگیری از ورود آنها به سایت های غیر اخلاقی را میدهد.

این نرم افزار کنترل و ردیابی به شما کمک می کند تا فرزند خود را از آسیب های اجتماعی درامان نگه دارید.

حتی باهوش ترین فرزندان شما قادر به تشخیص ردیابی و کنترل شدن گوشی و تبلت خود توسط شما نخواهند بود!

کنترل مخفیانه موبایل همسر

 اگر نگرن خیانت همسر عزیزتان هستید و یا فقط به او شک کرده اید و نمی دانید چگونه زندگی خود را مدیریت کنید و از این بحران به سلامت عبور کنید کافیست یکبار برای همیشه این نرم افزار ردیابی و کنترل همسر بدون نصب نرم افزار را به کار بگیرید!

در این نرم افزار به شما آموزش داده می شود تا بدون نصب نرم افزار بر روی گوشی همسر، وی را کنترل و ردیابی کنید. برای جلوگیری و یا پیشگیری از خیانت احتمالی همسرتان و بهبود رابطه فعلی تان می توانید از نرم افزار کنترل و ردیابی همسر به صورت مخفیانه استفاده نمایید و وزندگی زناشویی خود را بهبود ببخشید ( با این حال پیشنهاد ما به شما کنترل و ردیابی همسر بدون اطلاع وی از این امر نمی باشد).

ردیابی همسر با موبایل
ردیابی همسر با موبایل

محیط کاربری نرم افزار کنترل و ردیابی گوشی

محیط کاربری نرم افزار ردیابی و کنترل گوشی بسیار کاربر پسند است و نرم افزار به راحتی قابل نصب و راه اندازی بر روی گوشی های اندرویدی میباشد.این نرام افزار  حاوی آموزش هایی جهت کنترل و ردیابی گوشی عزیزانتان میباشد. همچنین یک نسخه از لینک دانلود نرم افزار به ایمیل شما عزیزان ارسال میگردد.

بهترین برنامه‌های ردیابی گوشی همسر و فرزندان بر روی موبایل اندروید و iOS سال ۲۰۲۰

نظارت بر خانواده و فرزندان همیشه از دغدغه‌های والدین است. این که فرزندتان هنگامی که از خانه بیرون برود به عنوان مثال کلاس زبان و یا تفریح، نگران شوید طبیعی است اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی این مشکلات به مقدار زیادی حل شده است. یکی از این راه حل‌ها اپلیکیشن‌هایی هستند که امکان دیدن موقعیت فرزندتان را روی نقشه فراهم می‌کنند. با معرفی بهترین برنامه‌های ردیابی گوشی فرزندان در این مقاله با ما همراه باشید.

گاها پیش‌آماده است که نگران موقعیت همسر و فرزدان خود هستیم ولی گوشی‌های آن‌ها نیز به اینترنت دسترسی ندارد و تماس تلفنی هم پاسخگو نیستند. در این شرایط به اپلیکیشنی نیاز داریم که بتوانیم به واسطه آن بتوانیم بدون دسترسی به اینترنت به راحتی ردیابی کنیم. اینجاست که SPY24 می‌تواند به کمک شما بیاید و برای شما آسایش و آرامش را به ارمغان آورید.

با SPY24 کافیست اپیکیشن را در گوشی خود و همسر و فرزند نصب کنید و بعد با وارد کردن شماره گوشی شخص مورد نظر را ، بلافاصله بدون اینترنت آن‌ها را ردیابی کنید.

برخی از ویژگی‌های سامانه ردیابی SPY24 :

  • ردیابی افراد از روی شماره موبایل به واسطه گوگل مپ
  • موقعیت یابی ماهواره ای
  • ردیابی بدون روشن بودن مکان (GPS), در اندروید ۹ به قبل
  • ردیابی همسر و فرزند بدون اینترنت
  • ردیابی به واسطه sms
  • رابط کاربری زیبا و راحت
  • طراحی شده با توجه به فرهنگ ایرانی
  • پشتیبانی رایگان نرم‌افزار
  • ردیابی نامحسوس با مخفی کردن آیکون نرم‌افزار

دانلود رایگان نرم‌افزار ردیابی همسر و فرزند

با رشد و پیشرفت فناوری، حل مشکلات بشر روز به روز آسان تر و راحت تر می‌شود به عنوان مثال برای ارتباط برقرار کردن با خانواده، دوستان و یا سایر اطرافیان خود می‌توانید به راحتی از فاصله های بسیار دور و یا نزدیک از طریق تلفن همراه ارتباط برقرار کنید و از احوال خانواده یا دوستان خود باخبر شوید.
یکی از مسائلی که بسیاری از والدین و سرپرست خانواده‌ها به دنبال راه حل آن هستند. مسئله ردیابی و کنترل خانواده (ردیابی همسر و فرزند رایگان) از طریق گوشی برای اطمینان از امنیت و سلامتی آنها است.
اگر شما هم به دنبال راهی برای ردیابی و کنترل همسر و فرزند خود هستید این مقاله را تا انتها مطالعه نمایید.
برنامه‌های ردیابی بهترین راه حل برای ردیابی و کنترل خانواده هستند. که تعداد بسیار زیادی از این برنامه‌ها با کارایی‌هایی متفاوت در بازار وجود دارند.

در این مقاله قصد داریم یکی از بهترین برنامه ‌های ردیابی و کنترل فرزند و همسر رایگان را به شما معرفی کنیم، تا در هر لحظه از شبانه روز از موقعیت مکانی فرزند و همسر خود مطلع باشید و دیگر نگران امنیت و سلامتی آنها نباشید.

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا