دارک وب Dark Web مرورگر Tor

دارک وب ایران | سایت های ایرانی دارک وب

در این مقاله از وب‌سایت اسپای 24 چند وب‌سایت دارک وب ایران را معرفی می‌کنیم؛ که بهتر است از آنها بازدید کنید. به طور کلی دارک وب مجموعه ای پنهان از سایت های اینترنتی است که فقط توسط یک مرورگر وب تخصصی قابل دسترسی است. این برای ناشناس و خصوصی نگه داشتن فعالیت های اینترنتی استفاده می شود که می تواند در برنامه های کاربردی قانونی و غیرقانونی مفید باشد. در حالی که برخی از آن برای فرار از سانسور دولتی استفاده می کنند، همچنین شناخته شده است که برای فعالیت های بسیار غیرقانونی مورد استفاده قرار می گیرد.

دیپ وب و دارک وب چیست و تفاوت آن ها چیست؟

دیپ وب قسمتی از اینترنت است که توسط موتورهای جستجو فهرست یا ایندکس نشده است. برای دسترسی به محتوای دیپ وب باید آدرس آن صفحه وب را داشته باشیم. وب تاریک یا دارک وب ایران زیر مجموعه دیپ وب است.

بدین معنی که علاوه بر فهرست نشدن توسط موتورهای جستجو، با اتصال معمول به اینترنت و مرورگرهای رایج هم قابل دسترسی نیست. برای دسترسی به محتوای دارک وب باید از شبکه تور و یا I2P استفاده کنیم.

به چه ابزارهایی برای دسترسی به دارک وب ایران نیاز داریم؟

VPN و TOR دو ابزار مهم برای مرور دارک وب هستند. در نظر داشته باشید که VPN برای امنیت بیشتر است و از جمله ابزارهای ضروری جهت دسترسی به دارک وب نیست. همانطور که بهتر است از ماشین مجازی برای مرور دارک وب ایران استفاده کنید، این ابزار هم برای حفظ امنیت آنلاین و حریم شخصی شماست. شروع کنید: 

اگر مطمئن نیستید کدام VPN را انتخاب کنید، پیشنهاد ما ExpressVPN است. مرورگر تور را دانلود کنید. حتما روی دستگاهتان نرم‌افزار آنتی‌ویروس به روز و مطمئن داشته باشید و فراموش نکنید که وب‌کم دستگاهتان را بپوشانید. قبل از شروع به مرور دارک وب، فراموش نکنید نکته‌های امنیتی تور را بخوانید.

دارک وب ایران
سایت های ایرانی دارک وب

لیست چندین سایت دارک وب ایران

 ویکی مخفی – The Hidden Wiki

آدرس : http://zqktlwi4fecvo6ri.onion/wiki/index.php/Main_Page

تصور نکنید که همین که مرورگر تور را اجرا کردید، وارد دارک وب شده‌اید. برای مرور صفحات وب دارک وب ایران، باید آدرس آن صفحات را داشته باشید. دارک وب یادآور اوایل اینترنت است، آدرس تعداد وب‌سایتهای مشخص محدود است و با کمک آنها باید بتوانید مسیر خود را پیدا کنید. یکی از آدرسهای مشخص در دارک وب ویکی مخفی است. فراموش نکنید  که این ویکی توسط افراد آن جامعه ویرایش شده است و نباید هر چیزی می‌‌خوانید را باور کنید.

وب‌سایت ProPublica در دارک وب ایران

آدرس : https://www.propub3r6espa33w.onion/

وب‌سایت خبری propublica در سال ۲۰۱۶ نسخه وب تاریک خود را راه‌ اندازی کردند. ProPublica یک سازمان خبری غیر انتفاعی است که تمرکزش روی مواردی از جمله سواستفاده از قدرت و خیانت به اعتماد عموم و مردم است. این سازمان دلیل راه‌اندازی نسخه دارک وب وب‌سایتشان را فراهم کردن راهی برای ناشناس ماندن خوانندگانشان بیان کردند. 

 وب‌سایت SoylentNews در دارک وب ایران

آدرس : http://7rmath4ro2of2a42.onion/

SoylentNews یک وب‌سایت خبری است که در آن نه تنها می‌توانید خبرهای در حوزه علم، سیاست، تکنولوژی و غیره را بخوانید بلکه در مورد آنها بحث نیز بکنید. این وب‌سایت توسط داوطلبان اداره می‌شود و مبتنی بر جامعه آن است. SoylentNews قصد دارد که پلتفرمی آزاد و بدون سانسور برای پیدا کردن و بحث در مورد اخبار ایجاد کند. 

وب‌سایت Keybase در دارک وب

آدرس : http://fncuwbiisyh6ak3i.onion/

هدف Keybase در واقع تعیین هویت آنلاین است. کاربران در این سرویس کلید عمومی PGP، حساب کاربری توییتر، گیت‌‌هاب و غیره را اضافه می‌کنند. مجددا یادآور می‌شویم که روی لینکهای تبلیغاتی در صفحات دارک وب ایران کلیک نکنید. محتاط باشید و این تجربه خود را روی ماشین مجازی انجام دهید.

نتیجه گیری

وب تاریک به سایت هایی اطلاق می شود که ایندکس نشده اند و فقط از طریق مرورگرهای وب تخصصی قابل دسترسی هستند. دارک وب که به طور قابل توجهی کوچکتر از وب سطح کوچک است، بخشی از وب عمیق در نظر گرفته می شود. با استفاده از بصری اقیانوس و کوه یخ، تاریک وب نوک پایین کوه یخ زیر آب خواهد بود.

وب تاریک، با این حال، بخش بسیار پنهانی از وب عمیق است که کمتر کسی با آن ارتباط برقرار می کند یا حتی می بیند. به عبارت دیگر، وب عمیق همه چیز زیر سطح را که هنوز با نرم افزار مناسب قابل دسترسی است، از جمله وب تاریک را پوشش می دهد. در این مطلب از وبسایت اسپای 24 شما را با دارک وب ایران و سایت های دارک وب ایرانی آشنا کردیم.

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا