اخبار هک و امنیت - آخرین و جدیدترینآموزش شناخت انواع هک و روش های مقابلهآیا اینستاگرام من هک شده است؟!برنامه های هک گوشی برای اندروید و ایفونبهترین برنامه های هک گوشی اندرویدی آیفونچگونه از هک شدن گوشی موبایلدانلود برنامه شنود صداروش عالی برای ردیابی گوشیکنترل گوشی از راه دور برنامه برای کنترل اعضای خانوادههک آیفونهک تلگرام و نظارت بر عملکرد

شنود صدا از راه دور دستگاه های اندروید امکان پذیر است؟

شنود دستگاه های اندرویدی امکان پذیر است؟ همانطور که پیش از این نیز گفته ایم، سیستم عامل اندروید یک سیستم عامل متن باز است و هک کردن آن برای هکرهای حرفه ای بسیار سادست. در همین راستا نیز مرکز ماهر گزارشی را ارائه داده است که در طی آن ادعا کرده شنود دستگاه های اندرویدی امکان پذیر است و برنامه های زیادی نیز وجود دارند که قادر به سرقت اطلاعات و شنود مکالمات کاربران هستند. نرم افزار شنود صدا از راه دور

شنود دستگاه های اندرویدی

شنود دستگاه های مختلف که مهم ترین آن ها تلفن همراه می باشد، به دلایل مختلفی توسط اشخاص مختلف انجام می شود. شنود تلفن همراه یکی از رخدادهایی است که در جامعه کنونی بیشتر با آن روبه‌رو هستیم.

این امر معمولا برای شناسایی خیانت یک نفر یا گرفتن یک خلافکار صورت می‌گیرد. در گزارش مرکز ماهر نیز آمده است که نزدیک به ۱۳۰۰ نرم افزار اندروید وجود دارد، که قادرند شنود دستگاه های اندرویدی را انجام داده و همچنین اطلاعات دیگر را نیز بدون اجازه کاربر منتقل کنند.

علاوه بر این طبق این گزارش سیستم هک گوشی و هکرهای اندروید به راحتی می توانند توسط برخی نرم افزارها اطلاعات جغرافیایی، شنود تماس و اطلاعات خصوصی موجود در گوشی کاربران را به دست بیاورند.

با توجه به توضیحات بالا اکنون ممکن است این سوال در ذهنتان ایجاد شود که چگونه می توان شنود دستگاه های اندرویدی را انجام داد؟ یا این که نرم افزارهای شنود را چگونه می توان به دست آورد؟

در ادامه با معرفی چندتا از بهترین برنامه های شنود و جاسوسی به این سوالات پاسخ خواهیم داد.

انواع نرم افزار شنود دستگاه های اندروید

همانطور که می دانید و حتما تا به حال با سرچ در گوگل متوجه شده اید، برنامه های شنود صدا بسیار متنوع هستند و تعداد زیادی از اینگونه برنامه ها با قابلیت های مختلف طراحی و عرضه شده است.

برخی از این نرم افزارها به طور رایگان خدمات خود را ارائه می دهند که معمولا این خدمات بسیار محدود می باشند.

اما تعدادی از برنامه ها نیز وجود دارند که با پرداخت هزینه های مربوطه، خدمات بسیار گسترده تری را به کاربران خود ارائه می دهند.

معمولا نرم افزارهای شنود صدایی که رایگان می باشند باید روی گوشی شخص موردنظر نصب شوند و سپس هرموقع که بخواهید با آنها شنود را انجام دهید باید به گوشی شخص دسترسی مستقیم داشته باشید.

این عمل معمولا کاربرد چندانی ندارد چرا که انتظار می رود پس از نصب برنامه برروی گوشی شخص مورد نظر به طور خودکار و همیشگی عمل شنود انجام شود.

علاوه بر این شنود صدا در نرم افزارهای رایگان به صورت آفلاین انجام می شود و نمی توانیم در هر زمانی که بخواهیم شنود را انجام دهیم و باید پس از دسترسی مستقیم به گوشی شخص موردنظر فایلهای ضبط شده در موبایل او را گوش دهیم.

اما نرم افزار شنود صدایی که رایگان نباشد و توسط کارشناسانی با دانش بالا طراحی شده باشد، از قابلیت های بسیار بیشتری برخوردار هستند که مهمترین آنها این است که تنها با یکبار نصب برروی گوشی فرد مورد نظر همواره عمل ضبط صدا را انجام می دهد و به صورت آنلاین برای شما ارسال می شود و شما نیازی به دسترسی دوباره ندارید. همچنین این نرم افزارها پس از نصب برروی گوشی شخص مقابل به طور خودکار پنهان و غیرقابل مشاهده برای صاحب گوشی می شود.

نرم افزار شنود صدا spy

نرم افزار شنود spy از جمله نرم افزارهایی است که باهدف کنترل و نظارت بر فرزندان طراحی و عرضه شده است . این برنامه قابلیت های بسیار کاربردی را در اختیار کاربران خود قرار داده است. قابلیت هایی مانند مشاهده تصاویر گالری موبایل، مشاهده لیست پیام ها و تماس ها، مشاهده فعالیت فرزندان در شبکه های اجتماعی و …

با استفاده از قابلیت شنود برنامه میتوان صدای محیط را به صورت آنلاین دریافت کرد و حتی از محیطی که فرزندان در آن حضور دارند تصویربرداری نیز نمود . همچنین با استفاده از این برنامه علاوه بر کنترل فرزندان می توانید کارمندان و به خصوص بازاریابان و رانندگانی که خارج از محیط اداره کار می کنند را کنترل و بر عملکرد آنها نظارت کرد.

این برنامه دارای پشتیبانی فارسی زبان ۲۴ ساعته بوده ومحیط خود برنامه و پنل مدیریتی آن نیز به زبان فارسی ترجمه شده تا کوچکترین پیچیدگی برای کاربران نداشته باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت برنامه spy می توانید برروی لینک زیر کلیک نمایید.

نرم افزار شنود صدا
نرم افزار شنود صدا

برنامه Spy Video Recorder

این نرم افزار ابزاری برای شنود دستگاه و تصویربرداری مخفیانه توسط گوشی موبایل فرد قربانی می باشد. نحوه کار با این برنامه بسیار ساده می باشد. این برنامه را می توانید روی گوشی خود و یا هر فردی که می خواهید نصب کنید و در زمان هایی که نباید کسی متوجه تصویربرداری شود، این برنامه می تواند به صورت مخفیانه و حتی در صورت قفل بودن گوشی شروع به فیلمبرداری نماید.

شنود دستگاه های اندرویدی امکان پذیر است؟ شنود از راه دور
شنود دستگاه های اندرویدی امکان پذیر است؟

نرم افزار شنود InoSpy

InoSpy نیز یک برنامه جاسوسی قدرتمند می باشد که با هدف دسترسی به اطلاعات دیگران طراحی شده است. با استفاده از این نرم افزار می توانید به تمام پیام ها ، تصاویر موجود در گالری گوشی و شنود مکالمات دسترسی پیدا کنید. این نرم افزار توسط شرکت InoSpy Specification در سال ۲۰۱۴ طراحی شده که ۴۸ ساعت نیز می تواند به صورت رایگان عمل جاسوسی را انجام دهد.

پس از آن برای استفاده از این برنامه باید هزینه هایی را پرداخت نمایید. یکی از معایب استفاده از این نرم افزار این است که این برنامه یک نمونه خارجی می باشد و به همین جهت از پشتیبانی فارسی برخوردار نمی باشد. علاوه بر این برای خرید این برنامه مجبور به استفاده از کریدیت کارت می باشید که این خود نیز دردسر های خاص خود و همچنین هزینه های اضافی را دربر دارد.

علاقه مندان به این برنامه نیز می توانند از طریق لینک زیر اقدام به دریافت نسخه آزمایشی این برنامه نمایند.

  • دانلود نرم افزار جاسوسی InoSpy 
  • نرم افزار جاسوسی و شنود HelloSpy

این برنامه تقریبا شبیه به برنامه قبلی عمل می کند و با همان هدف طراحی و ارائه شده است.

با استفاده از این نرم افزار نیز می توانید به هک گوشی با برنامه بپردازید و تمامیه اطلاعات موجود در موبایل فرد موردنظرتان را به دست آورید. مزیتی که این برنامه نسبت به برنامه InoSpy دارد، قابلیت مخفی شدن آن به صورت خودکار پس از نصب در گوشی هدف می باشد.

از جمله معایب این برنامه نیز عدم پشتیبانی فارسی می باشد و همچنین برای خرید این برنامه نیز باید کریدیت کارت داشته باشید که به دلیل تحریم های کشور ما خرید برنامه های خارجی کار ساده ای نیست.

برای دانلود این برنامه نیز می توانید برروی لینک زیر کلیک نمایید.

  • دانلود برنامه HelloSpy
  • شنود از راه دور
  • نرم افزار SPY24

SPY24 برنامه ای است که با هدف ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی و تبلت فرزندان طراحی شده است .

این برنامه نیازی به نصب برروی موبایل فرزندان نداشته و از طریق شماره تلفن وسریال گوشی می تواند شنود صدا از راه دور را انجام دهد.

برنامه SPY24 چگونه شنود از راه دور را انجام میدهد؟

این برنامه موبایل فرزند شما را هک می کند و از این طریق می توانید صدای مکالمات و اطراف گوشی فرزندتان را بشنوید، و در واقع شنود دستگاه فرزندتان را انجام دهید..

مکانیزم نرم افزار SPY24 نقص امنیتی پیچیده ای نیست ، این برنامه که مانند یک هکر بوده تمامی تماس های تلفنی که به تلفن شخص مورد نظر شما می شود را به یک سیستم آنلاین هدایت یا Route می کند و بعد از آن تماس مورد نظر را به سمت کاربر تلفن همراه مسیریابی مجدد یا Re-Route می کند و اینگونه یک حمله از نوع Man In The Middle یا MITM انجام می دهد.

البته نگران نشوید که شاید الان شخصی بتواند مکالمات شما را شنود کند، چرا که برای هک کردن دستگاه موبایل و شنود صدا از راه دور با نرم افزار های هک موبایل از راه دور باید سریال گوشی را داشته باشند و به برنامه بدهند.

هکر های حرفه ای با هک گوشی افراد می توانند تمام حرکات کاربر را شناسایی و با استفاده از ابزارهایی مثل برنامه SPY24 تمامی فعالیت های او را زیر نظر بگیرند.

جالب اینجاست بدانید که نوهل کارشناس زبده فناوری گوشی های هوشمند آلمان اعلام کرده است که این آسیب پذیری امنیتی در سیستم های اطلاعاتی وجود دارد و سرویس های جاسوسی و امنیتی دنیا از چنین آسیب پذیری اطلاع داشته اند و بعضا از آن استفاده نیز کرده اند.

 نرم افزار SPY24 علاوه بر شنود صدا از راه دور، قابلیت های بسیار دیگری نیز دارد که به برخی از آنها در زیر اشاره می کنیم:

  • کنترل شبکه های اجتماعی مانند تلگرام و اینستاگرام
  • ردیابی نامحسوس موبایل
  • دریافت لیست تماس ها و پیامک ها و مخاطبین
  • تعیین زمان استفاده از اینترنت یا هر برنامه ای
  • و….
  • شنود از راه دور
  • شنود دستگاه های اندرویدی امکان پذیر است؟

دریافت اطلاعات و دانلود نرم افزار SPY24

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا