بازی ها

هک بازی فری فایر با لینوکس!

هک بازی فری فایر با لینوکس

بازی کامپیوتر فری فایر Free Fire به سبک بتل رویال و بسیار شبیه به بازی های Fortnite و PUBG است و توسط شرکت Garena توسعه و منتشر شده است.اینکه می توان این بازی را هک کرد یا خیر مطلبی است که در این مقاله به آن می پزدازیم و قصد داریم بدانیم.

 Free fire چیست

سلام، یک پسر در این پست ابتدا به ما اطلاع دهید که Free fire چیست و خیلی چیزهای دیگر در مورد آن. Free fire یک بازی بتل رویال است که در آن 60 بازیکن به میدان نبرد رها می شوند و هر کس سلاح و تجهیزات متفاوتی دریافت می کند و تنها یکی می تواند برنده این بازی شود که تمام 59 عضو را به این شکل بکشد. بازی کار می کند.

 آیا می توانیم Free fire را هک کنیم

بله، اما برای هک کردن هر بازی مانند pubg free fire و خیلی چیزهای دیگر به دانشی در مورد برنامه نویسی و مدیریت سرور نیاز دارید. اما باز هم می توانید با کمک صفحات فیشینگ که در ویدیوی کاربردی از آنها استفاده کردم، این بازی ها را هک کنید.

یکی از تفاوت های مهم بازی Free Fire امکان اجرای بازی با سخت افزار ضعیف تر نسبت به PUBG وجود دارد و به ندرت دچار لگ داخل بازی می شوید و یکی از نقاط قوت این بازی این است که  امکان انتخاب بین بیش از 40 کاراکتر مختلف در این بازیوجود دارد که هرکدام نقاط ضعف و قدرت متفاوتی دارند.

بازی فری فایر در سبک اکشن محصولی از GARENA INTERNATIONAL PRIVATE LIMITED می باشد . این بازی آنلاین بوده و در آن  دارای گیم پلی اکشن ، تیراندازی و بتل رویال هست که شامل مسابقات چند نفره آنلاین در برابر بازیکنان دیگری که ممکن است از سراسر جهان با شما بازی کنند با این حال ، این بازی حالت های مختلف به غیر از بتل رویال را ارائه می دهد ، از جمله Clash Squad  و سایر مواردی که ممکن است گهگاه ظاهر شوند. انواع شخصیت مختلف  را جمع آوری کنید که هر یک مهارت های منحصر به فردی را دارند و به عنوان کمک به شما ظاهر می شوند راارائه می دهند که می تواند به شما در هنگام جنگیدن با دشمن در زمین کمک شایانی کند .

به طور مشابه ، شما قادر خواهید بود  تنوع گزینه های مختلفی را برای سفارشی سازی سلاح و تجهیزات خود را  پیدا کنید ، از جمله اسکین هایی که در صورت نیاز برای استفاده می توانند  رفتار هر مورد را تغییر دهند . راه برنده شدن در این بازیی این است  که آخرین فردی باشید که زنده در زمین باقی مانده است.در Free Fire ، تنها یک بازیکن می تواند از این بازی جنگی  برنده بیرون آید. آیا آنچه را که لازم است برای شکست دادن دشمنان خود و به دست آوردن مقام Booyah در هر مسابقه را دارید ؟ شما در یک جزیره فرود آمده و با 49 بازیکن دیگر روبرومی شوید.. شما باید اسلحه و منابع لازم را جمع آوری کرده و از وسایل نقلیه برای کاوش نقشه و جستجو استفاده کنید. همیشه در منطقه امن که به تدریج کوچک می شود ، بمانید بهترین راهبرد را برنامه ریزی کنید، در سنگرها پنهان شوید یا در یک میدان باز حمله کنید .

 ویژگی های بازی Free Fire :

آنلاین و رایگان

گیم پلی اکشن و تیراندازی

جمع آوری منابع و تجهیزات

به کار بردن استراتژی های جدید در موقعیت های مختلف

درباره ابزار:

FREEFIRE-PHISING یک ابزار فیزینگ است که برای فیش کردن یک حساب آتش رایگان استفاده می شود

از قربانی شما. این ابزار هم روی دستگاه اندروید روت شده و هم بر روی غیر روت کار می کند

دستگاه اندروید.

موجود در:

برنامه Termux،کالی لینوکس، سیستم عامل Parrot، اوبونتو، آرچ لینوکس، مک

تست شده در:

برنامه Termux، کالی لینوکس، سیستم عامل Parrot، اوبونتو

الزامات :

اینترنت، php، توکن ngrok ، آپاچی 2

هک بازی فری فایر با لینوکس

امکانات :

هک واقعی حساب، نگهداری به روز شده، پیوند سفارشی، آسان برای مبتدیان

روش کار با کالی لینوکس :

در ابتدای کار و دربخش نخست از راهنمای تست نفوذ با کالی لینوکس به بررسی روش استفاده از ابزارهای کرک وای‌-فای می‌پردازیم که در توزیع کالی لینوکس عرضه شده‌اند.

Fern Wifi Cracker

ابزار Fern Wifi Cracker یکی از ابزارهای کرک کردن  کالی لینوکس برای اتصال‌های وایرلس ارائه کرده است.قبل از همه چیز و قبل از آن که Fern را باز کنید، باید کارت وایرلس رادر حالت مانیتورینگ قرار دهید. به این منظور دستور airmon-ng start wlan0 را در ترمینال  مربوطه وارد کنید.

تست نفوذ با کالی لینوکس

ابتدا ابزار Fern Wifi Cracker را باز کنید.

گام اول:  به گزینه  Applications رفته و روی Wireless Attacks و سپس روی گزینه Wireless Attacks کلیک کنید.

گام دوم: کارت وایرلس را  انتخاب کنید.

گام سوم: سپس روی Scan for Access Points جهت اسکن  کلیک کنید.

گام چهارم: پس از اتمام  اسکن  همه کارت‌های شبکه بی‌سیم را جستجو و شبکه هایی که  پیدا شده باشند، نمایش می‌یابندمثلا کارت به نام WPA networks پیدا شده است.

گام پنجم: روی WPA networks که در مثال گفته شده ، کلیک کنید تا همه کارت‌های شبکه بی‌سیم را مشاهده کنید  به طور کلی در شبکه‌های WPA از حمله‌هایی  از نوع دیکشنری استفاده می‌شود.

گام ششم: روی گزینه  Browse کلیک کنید تا «فهرست کلمات» (wordlist) مورد نیاز برای حمله را ببینید.

گام هفتم: روی گزینه  Wifi Attack کلیک کنید.

گام هشتم: پس از آن که حمله به روش  دیکشنری پایان یافت، رمز عبور را پیدا خواهید کرد.

Kismet

Kismet نام یک ابزار آنالیز شبکه وای‌فای است. این ابزار یک دتکتور شبکه وایرلس لایه دو 802.11 است که وظایف شنود و تشخیص نفوذ را نیز با هم  انجام می‌دهد. این ابزار روی هر کارت شبکه بی‌سیم  قابلیت کارکردن را داشته و هر حالت مانیتورینگ خام را  (rfmon) پشتیبانی کرده و توانایی دارد که  ترافیک 802.11a/b/g/n را شنود نماید.  ابزار Kismet  می تواند با گردآوری بسته‌ها و همچنین شبکه‌های پنهان، شبکه‌های مختلف را شناسایی و کشف ‌کند.

برای استفاده از این ابزار باید کارت وایرلس رادر حالت مانیتورینگ بگذارید. به این منظور می‌بایست دستور airmon-ng start wlan-0 را در ترمینال کلیک کنید:

هک بازی فری فایر با لینوکس در ادامه با روش استفاده از این ابزار Kismet آشنا می‌شویم.

گام اول: برای اجرای ابزار Kismet ترمینال را کلیک کرده و عبارت Kismet را در آن تایپ نمایید:

گام دوم: روی گزینه OK را کلیک کنید.

گام سوم: وقتی سوال پرسیده می شود تا سرور Kismet را آغاز کنید، روی گزینه Yes کلیک کنید. در غیر این صورت این ابزار کاری را انجام نخواهد داد.

گام چهارم: تمام گزینه‌های آغازین را در حالت پیش‌فرض باقی بگذارید و روی گزینه  Start کلیک کنید.

گام پنجم:حالا جدولی را خواهید دید  که از شما می‌خواهد کارت وایرلس رامعلوم کنید و در این مورد باید روی Yes کلیک کنیم.

گام ششم: در این مثال، منبع وایرلس، wlan0 نام دارد. این کارت باید درگزینه  بخش Inft نوشته شده باشد. روی گزینه  Add کلیک کنید.

گام هفتم: ابزار Kismet شروع به شنود شبکه‌های وای‌فای می نماید.

گام هشتم: روی هر شبکه که  می خواهید و دوست دارید کلیک کنید تا جزییات وایرلس به نمایش در بیاید..

از نظر ما هک یک عمل جرمانه است که ما از آن  دوری می کنیم و تنها برنامه جاسوسی از فرزندان؟!؟!؟!؟! را که به نام SPY24 مشهور است برای کنترل رفتار فرزندانتان در فضای مجازی و با ابزار گوشی آنها توصیه می کنیم.

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا