برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

اعلام سرقت گوشی به پلیس فتا

آیا شما نیز تلفن همراه خود را گم کرده اید اما نمی دانید باید چکار کنید؟ آیا قصد اعلام سرقت گوشی به پلیس فتا دارید اما نمی دانید چگونه اقدام کنید؟ در سال 1400 تلفن همراه را نمی توان تنها یک وسیله ارتباطی معرفی کرد بلکه تلفن همراه تبدیل به یکی از مهم ترین بخش های زندگی هر فرد شده است، اما به هر میزان که استفاده از این وسیله مهم تر شده خطر و حوادث ناشی از تلفن همراه بزرگتر و بزرگتر شده اند. در واقع حوادث ناشی از تلفن همراه با میزان اهمیت آن برای افراد یک رابطه مستقیم و موازی برقرار کرده است، به همین دلیل ما مجبور به ایجاد تعادل و امنیت در بین مردم هستیم.

اعلام سرقت گوشی به پلیس فتا

چرا باید اعلام سرقت گوشی به پلیس فتا انجام دهیم؟

برای ایجاد امنیت باید اطلاع پیدا کنید که در صورت دزدیده شدن گوشی همراه خود چه واکنشی نشان دهید، در هر روز گوشی همراه صدها نفر مورد سرقت قرار می گیرد و بسیاری از افراد اقدامات لازم پس از دزدیده شدن را انجام نمی دهند و پس از گذشت زمان دچار مشکلات اعلام نکردن سرقت گوشی می شوند، زیرا تنها آسیب گم شدن یک گوشی از دست دادن مال شما نیست بلکه سارق با استفاده از گوشی همراه شما و اطلاعات موجود در گوشی همراه شما می تواند جرم های بزرگتر از دزدیدن یک گوشی انجام دهد و اگر شما اعلام سرقت نمایید تمامی مسئولیت اتفاقات انجام شده بر عهده شما می باشد.

با توجه به قوانین و مقررات اگر شما اقدامات پس از سرقت گوشی را انجام ندهید و اعلام سرقت گوشی به پلیس فتا نکنید تمامی عواقب ناشی از هرگونه سوء استفاده پس از سرقت بر عهده شما است، حتی اگر گوشی شما سرقت نشده باشد و شما پس از فروش گوشی همراه تمامی مراحل انتقال رجیستری گوشی را انجام نداده باشید مسئولیت تمامی سوء استفاده ناشی از گوشی همراه بر عهده شما خواهد بود.

اعلام سرقت گوشی

بعد از سرقت گوشی چیکار کنیم؟

زمانی که گوشی همراه شما دزدیده می شود، شما نباید حتی یک دقیقه از زمان خود را نیز هدر دهید و طبق روش های زیر به محض دزدیده شدن گوشی همراه شروع به فعالیت کنید:

سوزاندن سیم کارت خود:

به محض اینکه گوشی همراه شما دزدیده می شود، شما باید سیم کارت خود را غیر فعال و مسدود کنید زیرا در صورت قفل بودن گوشی همراه سارق تا یک تایم نسبتا کوتاه نمی تواند از گوشی همراه شما استفاده کند اما به راحتی می تواند با خارج کردن سیم کارت شما از گوشی همراه از آن در یک گوشی همراه دیگر برای انجام فعالیت های مختلف مانند سرقت، مزاحمت، انجام ارتباط برای ایجاد جرم، پخش فیلم و عکس های غیر قانونی در اینترنت و… استفاده کند.

در ادامه مطلب اعلام سرقت گوشی به پلیس فتا توضیح می دهیم که برای سوزاندن سیم کارت راه های بسیار زیادی وجود دارد، اولین راه و مطمئن ترین راه مراجعه شما به یک اپراتور و مرکز انجام خدمات تلفنی می باشد تا به صورت حضوری و در کوتاه ترین تایم سیم کارت شما غیرفعال شود، اما اگر گوشی همراه شما در ساعتی دزدیده شد که مراکز خدمات ایرانسل و همراه اول باز فعالیت نداشتند، می توانید از روش های غیر حضوری مانند استفاده از پشتیبان های آنلاین ایرانسل، سایت های ایرانسل و اپلیکیشن های ایرانسل برای ایجاد محدودیت استفاده کنید.

اعلام سرقت گوشی به پلیس

اعلام دزدیده شدن گوشی:

پس از اینکه در کوتاه ترین تایم ممکن سیم کارت خود را مسدود کردید باید اعلام سرقت گوشی به پلیس فتا خود را انجام دهید، برای این کار شما هم می توانید به صورت حضوری اعلام سرقت گوشی کنید و هم می توانید به صورت غیرحضوری این کار را انجام دهید.

اعلام سرقت گوشی به پلیس فتا به صورت حضوری

برای اعلام سرقت  حضوری شما باید به اولین مرکز پلیس نزدیک خود مراجعه کنید و اعلام سرقت گوشی کنید، برای این کار مراکز از شما کد IMEI گوشی همراه را درخواست می کنند تا بتوانند گوشی همراه شما را مورد ردیابی قرار دهند، این کد یک کد مخصوص به گوشی همراه شما می باشد که معمولا در پشت کارتون گوشی همراه شما به صورت یک کد 15 رقمی برای ردیابی اپراتور های مخابرات نوشته شده است.

پس از اینکه شما شکایت خود را ثبت کنید طرح شکایت شما به علاوه IMEI گوشی همراه شما در ثبت ثنا ذخیره شده و نماینده حقوقی اپراتور ها اعلام می شود تا گوشی همراه شما مورد ردیابی قرار گیرد، سپس سارق گوشی همراه شناسایی شده و سیم کارت سارق از طریق سازمان حقوقی یک پیام ارسال می شود تا گوشی همراه شما را به مراکز قضایی تحویل دهد، در غیر این صورت مراکز قضایی حکم جلب سارق را ارسال می کنند.

اعلام سرقت غیر حضوری

اگر شما در موقعیتی قرار داشتید که نمی توانستید اعلام سرقت حضوری انجام دهید یا اعلام سرقت  حضوری برای شما زمانبر بود ما به شما اعلام سرقت غیر حضوری گوشی همراه را پیشنهاد می کنیم، با پیشرفت تکنولوژی گروه های فنی سایت هایی را طراحی کرده اند که شما از طریق سایت می توانید به مراجع قضایی به صورت آنلاین و در همه جا دسترسی داشته باشید.

شما می توانید با ورود به سایت ما به راحتی کد IMEI گوشی همراه خود را در اختیار سایت قرار دهید تا سایت کد IMEI گوشی شما را به گوشی های سرقت شده اضافه کند و مورد ردیابی قرار دهد، از مزیت های این کار می توان به سریع بودن اعلام سرقت گوشی به پلیس فتا برای جلوگیری از مسئولیت جرم های احتمالی آینده و انجام شده توسط گوشی همراه شما و پیدا شدن سریع تر گوشی همراه شما اشاره کرد.

نکته استفاده از اعلام سرقت گوشی به پلیس فتا، مراجعه به مراجع قضایی پس از دسترسی به مراکز پلیس می باشد، شما پس از اینکه به یک مرکز پلیس نزدیک شدید باید از اعلام سرقت گوشی آنلاین خود در سایت ما یک پرینت بگیرید و سپس آن را به همراه کارت ملی خود در اختیار سازمان قرار دهید تا شکایت شما به صورت حضوری و کتبی در سازمان ثبت شود. در صورت وجود شما علاوه بر IMEI گوشی همراه خود باید جعبه گوشی همراه خود را نیز به صورت حضوری به سازمان های قضایی تحویل دهید تا به صورت جدی به شکایت شما رسیدگی شده و گوشی همراه شما مورد ردیابی قرار گیرد.

کد اعلام سرقت گوشی

عواقب خرید گوشی سرقتی چیست؟

گوشی های سرقت شده در 90% مواقع به فروش می رسند و برای اهداف مالی مورد سرقت قرار می گیرند اما تمامی این گوشی ها دارای مشکلاتی مانند نداشتن کارتون، خرید بدون فاکتور، نداشتن شماره سریال و… هستند که شما به راحتی می توانید از سالم نبودن گوشی اطلاع پیدا کنید، به همین دلیل اگر از قصد و به دلیل پایین بودن قیمت گوشی آن را خریداری کنید، یک جرم محسوب می شود و در نهایت شما مجرم شناخته می شوید. شما می توانید برای جلوگیری از خرید گوشی های سرقتی سریال را استعلام کنید تا از خدمات گوشی و کارکرد آن در گذشته اطمینان پیدا کنید.

چگونه می توان از گوشی سرقتی استفاده کرد؟

در صورتی که شما اعلام سرقت گوشی به پلیس فتا خود را با استفاده از کد IMEI گوشی انجام دهید امکان استفاده از گوشی همراه شما وجود ندارد مگر اینکه سارق بتواند کد IMEI با استفاده از روش های جدید و پیشرفت تکنولوژی تغییر دهد تا از آن استفاده کند. قابل ذکر است که گوشی های همراه جدید که وارد بازار می شوند از کد های IMEI استفاده کرده اند که به هیچ عنوان قابل تغییر نخواهند بود و گوشی به صورت حتم پس از دزدیده شدن و اعلام سرقت گوشی ردیابی و پیدا خواهد شد.

پیگیری گوشی سرقت شده از طریق پلیس فتا

آیا تبلت نیز به اعلم سرقت نیاز دارد؟

بسیاری از افراد تصور دارند که تبلت ها جز انواع و مدل های گوشی همراه شناخته نمی شوند، در صورتی که تبلت نیز زمانی که سیم کارت وارد آن شود نمونه ای از گوشی های همراه بوده و می توان با آن جرم های سنگینی را انجام داد، به همین دلیل شما در صورت سرقت تبلت باید سریعا شماره IMEI تبلت را به سازمان قضایی اطلاع دهید. در این مطلب از سایت اسپای 24 شما را با اعلام سرقت گوشی به پلیس فتا آشنا کردیم.

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا