آیا اینستاگرام من هک شده است؟!

آموزش کرک و هک اینستاگرام با سه نرم افزار برای کرک رایگان VIP

با سلام و عرض ادب و خسته نباشید به دوستان عزیز از سایت SPY24 هستی،  آموزش کرک اینستاگرام با توسط ۳ نرم افزار به شما آموزش خواهیم داد که تا بتوانیم یک اینستاگرام رو هک کنیم،  تلاش وب سایت ما برای اطلاع رسانی در زمینه امنیت شبکه می باشد و هیچ گونه مسئولیتی در قبال این نرم افزار و این آموزش به عهده وبسایت ما نمی باشد فقط برای آگاهی می باشد.

  • گزارش عملکرد اینستاگرام
  • کرک اینستاگرام هک

 شما برای کرک کردن اینستاگرام نیاز است چیز دارید!

 اول  پسورد لیست

 دوم به پروکسی

  سوم نیاز به نرم‌افزار کرک

پسورد لیست چیست ؟ کمبولیست چیست؟ تفاوت بین ان ها در چیست؟؟

کمبولیست چیست؟

یکی از عوامل مورد نیاز برای فرایند کرک سایت ، داشتن لیستی شامل یوزنیم و پسورد (یا ایمیل | پسورد) است که کمبو نامیده میشود . واضح است که هرچه این تعداد (یوزر و پسورد ها یا …) بیشتر باشد ، احتمال موفقیت در عمل کرک بیشتر است 

 جهت مشاهده ادامه به ادامه مطلب مراجعه فرمایید. 

پسورد لیست چیست ؟ 

اول بیایم در مورد پسورد صحبت کوتاهی داشته باشیم

پسورد یعنی رمز عبور مثل : ۱۲۳۴۵

اگه چند تا پسورد یا رمز عبور رو در کنار هم قرار بدیم میشه پسورد لیست:

۱۲۳۴۵۶

۱۲۳۴۵۷

۱۲۳۴۵۸

۱۲۳۴۵۹

۱۲۳۴۵۰

به این ها میگن پسورد لیست.

پس میشه پسورد لیست رو اینجوری تعریف کرد:

به ممجموعه پسورد های پی در پی پسورد لیست گفته می شود

چه کاربردی داره؟

یه سایتی هست که نام کاربریشو میدونید و میخواهید که یه کانتی رو کرک (هک نیست) کنید

با داشتن پسورد لیست میتونید اینکارو به اسونی انجام بدید

آیا می دانید پروکسی چیست؟

اگر شما از کاربران اینترنت باشید به طور حتم واژه پروکسی را بارها شنیده اید. واژه ای که اکثر کاربران از آن به عنوان فیلتر شکن یاد می کنند تا بتوانند از طریق پروکسی به سایت ها دسترسی پیدا کنند. اما پروکسی چیست و چه کاربردهایی دارد؟ یک سرور پروکسی، تماس با اینترنت را با تمام رایانه هایی که به شبکه محلی متصل می باشند، تقسیم می کند و به طور کلی پروکسی سروری است که به عنوان یک واسطه بین کاربر و سرور عمل می کند.هنگامی که رایانه ای از طریق پروکسی به اینترنت وصل است و می خواهد به یک فایل دسترسی پیدا کند، ابتدا درخواستش را به یک سرور پروکسی می فرستد. آن گاه پروکسی به رایانه مقصد متصل شده، فایل درخواستی را دریافت می کند و بعد آن را برای رایانه درخواست کننده می فرستد.

● اما کاربردهای پروکسی چیست و چرا از آن استفاده می شود؟

از کاربردهای پروکسی می توان به بالا بردن امنیت در رایانه اشاره کرد. در این مورد کاربران به جای این که مستقیم به اینترنت متصل شوند، همگی از طریق یک پروکسی به اینترنت وصل می شوند. از دیگر کاربرد های استفاده از پروکسی می توان به کش کردن (Caching) اشاره کرد که از اهمیت ویژه ای برخوردار است. کش به یک نسخه بایگانی شده از محتویات اینترنت روی پروکسی اطلاق می شود. به عنوان مثال در شبکه ای که از کش کردن پروکسی استفاده می کند کاربران زیادی وجود دارد که برای استفاده سایت ها درخواستی را به پروکسی می فرستند و پروکسی نیز صفحه مورد نظر را از سایت می گیرد و آن را ارسال می کند. از دیگر استفاده های پروکسی مخفی بودن در اینترنت و از بین بردن آدرسIP است که در این حالت نیز می توان از نفوذ هکرها به سیستم جلوگیری کرد.

● تقسیم بندی پروکسی ها:

پروکسی ها به ۲ دسته ناشناس (Anonymous) و غیر ناشناس (Non-Anonymous) تقسیم می شوند. پروکسی های ناشناس، از هویت فردی استفاده می کنند در حالی که پروکسی های غیر ناشناس آدرس IP کاربرشان را به رایانه هدف اطلاع می دهند.

● پروکسی عمومی:

پروکسی عمومی (Public Proxy) که هزینه زیادی برای ایجاد و نگهداری دارند به پروکسی گفته می شود که برای استفاده رایگان عموم کاربران اینترنت طراحی شده است. البته همان طور که گفته شد این گونه پروکسی ها به علت نداشتن صرفه اقتصادی بسیار کم ایجاد می شوند، البته به جز وب پروکسی ها.

● انواع پروکسی ها

▪ پروکسی HTTP

بیشتر پروکسی هایی که در اینترنت وجود دارد از پروکسی Http استفاده می کنند. این پروکسی ها برای دیدن صفحات وب طراحی شده اند و فقط از پروتکل HTTP پشتیبانی می کنند.

▪ پروکسی HTTPS

این پروکسی که به پروتکل امنیتی اینترنت معروف است از هر ۲ پروتکل HTTP و HTTPS پشتیبانی می کند و می توان از آن برای مرور صفحات وب رمزنگاری شده نیز بهره برد.

▪ پروکسی ساکس (Socks)

این پروکسی ها که خود به ۲ دسته Socks ۴ و Socks ۵ تقسیم می شوند، طوری طراحی شده اند تا از کل پروتکل های اینترنت پشتیبانی کنند. این پروکسی ها غالبا روی پورت ۱۰۸۰ قرار دارند.

▪ وب پروکسی (CGI-Proxy)

این همان پروکسی است که این روزها بر سر زبان کاربران رایانه افتاده است که با استفاده از این پروکسی که در اصطلاح عوام به آن ها فیلترشکن می گویند از سایت های فیلتر شده عبور می کنند. این پروکسی ها در واقع وب سایت هایی هستند که به کاربران اجاز می دهند از طریق آن ها به سایر وب سایت ها دسترسی یابند و برای این منظور از برنامه هایی (اسکریپت) استفاده می کنند که به زبان های برنامه نویسی تحت وب (مثل PHP و Perl ) نوشته شده اند.

کرک نرم افزارCrack چیست؟

Crack  نرم افزاری چیست

کرک فایلی هست که به شما اجازه میده از برنامه ای که در اختیار دارین به طور کامل استفاده کنین.

هر شرکتی یا شخصی که برنامه ای رو میسازه و می خواد از راه فروش اون برنامه پول در بیاره معمولاً محدودیت هایی رو در نسخه رایگان برنامه قرار میده(مثل محدودیت زمانی و …) که اگه شما بخواین از اون برنامه به طور کامل استفاده کنین باید برای اون برنامه پول بدین تا (مثلاً با استفاده از شماره سریالی که به شما داده میشه) محدودیت ها رو از روی اون برنامه بردارین.

حالا یه عده برنامه نویس دیگه (به اسم هکر یا کرکر cracker ) میان یه فایل به اسم کرک می سازن که (بدون اجازه سازنده برنامه) میاد محدودیت ها رو از روی اون برنامه برمی داره و شما با استفاده از اون می تونین از برنامه به طور کامل استفاده کنین.

نحوه کرک کردن:

بعضی از کرک ها به شکل آیکون خود نرم افزار میباشد روش کار این نوع کرک اینگونه است که ما بعد از اینکه نرم افزار مورد نظرمان را نصب کردیم باید کرکی را که آیکون آن هم اسم و هم شکل آیکون اجرائی نرم افزار میباشد را copy و در شاخه ای که نرم افزار نصب شده است paste نماییم در اینگونه مواقع شما پیغامی را دریافت مینمایید که باید گزینه yes را کلیک نمایید تا آیکون کرک شما جایگزین (Overwrite) آیکون اصلی شود . < اغلب بازیها از این روش کرک استفاده مینمایند>

این نکته را هم یاد آور شوم که اگر به همراه فایل کرک (exe.) فایلهای با پسوند dll. یا ini. یا dat. وجود داشت شما آنها را نیز باید کپی کرده و در شاخه نصب نرم افزار paste نمایید .

در مورد این نوع کرک باید ذکر کنم که حتما” در هنگام کرک کردن باید نرم افزار مورد نظر بسته باشد یعنی در حال اجرا نباشد و الا پیغام خطا دریافت مینمایید .

انواع  دیگر کرک کردن

کرک  KeyGen یا KeyMaker 

یک نوع دیگر کرک وجود دارد که به KeyGen یا KeyMaker معروف هستند که روش آن با روش قبلی متفاوت است . این نوع کرک برای ساختن سریال به کار میرود , روش کار آن هم به این صورت است که شما با وارد کردن یک اسم یا شماره و در برخی موارد ایمیل در فیلد مشخص کرک و فشار دادن دکمه مربوط به آن یک کد جدید دریافت میکنید که معمولا” با وارد کردن آن در قسمت منو و در بخشی با عنوان Register یا Enter Code یا Registeration یا چیزی توی همین مایه ها برنامه فعال و کامل میشود .

در بعضی از موارد در همین بخش Registeration که در بالا گفتم یک کد وجود دارد که شما باید آن را در کرک (KeyMaker) وارد نمایید تا KeyMaker کد یا سریال راه انداز را برای شما بسازد .

کرک Patch یا Patcher

نوع دیگر کرک ها به Patch یا Patcher معروف هستند , در این نوع کرک ها معمولا” دکمه ای با نام Choose یا Browse یا Patch و یا چیزی دیگری با همین معنی وجود دارد که با فشار دادن آن باید آدرس آیکون یا فایلی از نرم افزار که خود کرک مشخص کرده را در پوشه ای که نرم افزار مورد نظرتان نصب شده است را بهش بدهید تا نرم افزار را بصورت کامل تبدیل کند

بعضی مواقع وقتی ما یک کرک را دانلود مینماییم بعد از باز کردن آن متوجه یک فایل Notepade به همراه چند فایل دیگر میشویم .در این صورت شما باید فایل Notepad درون کرک را باز کرده و سریال مورد نظر را در بخش Register نرم افزار وارد نماییم

سلام. درگیر وبگردی بودم توی نت که این برنامه رو توی یه انجمن دیدم دانلود کردم که اینجا هم بذارم.

اسم برنامه : Instagram Account Checker v1.0 کرک اینستاگرام هک

تصویر : کرک اینستاگرام هک

اسم برنامه : Instagram Account Checker v1.0 کرک اینستاگرام هک

برنامه  یوزر چکر

قابلیت ها: کرک اینستاگرام هک

۱- داری فول کپچا

۲-تایین تعداد فالور به بالا

۳-دیزاین زیبا

۴-قابلیت استپ

۵- قابلیت نشان دادن تست , گود , بد , تعداد استپ

۶-دارای فیلتر

اسم برنامه : AccountReaper کرک اینستاگرام هک

کرک اینستاگرام هک AccountReaper
آموزش کرک و هک اینستاگرام با سه نرم افزار برای کرک رایگان VIP 7

این اولین ارسال من به این سایت است و فکر می کردم ممکن است این برنامه ای را که دارم ارسال کنم. (توسط من شکسته نشده است).

این برنامه توسط یک کاربر به نام LCD در تالار گفتگو با عنوان ‘hackforums’ ساخته شده است.

این برنامه یک حساب کاربری است (من برای این کار از آن استفاده نمی کنم) / پروکسی ژنراتور / چکر و عالی کار می کند.

در اینجا اطلاعات مربوط به پرونده README در بسته ارائه شده است.

برای استفاده از AccountReaper به ۳ مورد نیاز دارید.

ماژول ها (ما شما را تحت پوشش قرار داده ایم)

Proxies (HTTPS / HTTP) (می توانید آنها را با AccountReaper بپیچید)

کامبولیست (ما شما را تحت پوشش قرار دادیم)

بسیار توصیه می شود که از پراکسی های خصوصی از ارائه دهندگان مانند fineProxy ، stormProxy یا هر فروشنده پروکسی HTTPS استفاده کنید. همچنین می توانید پروکسی را ضبط کنید

با AccountReaper ، اگر تازه مبتنی بر ترک خوردن باشید ، آنها عالی هستند. اگر شما ۱۳۳۷ هستید پس پیشنهاد می کنیم از پروکسی خصوصی استفاده کنید.

ابتدا ماژول هایی را که می خواهید استفاده کنید با چک کردن آنها در تب Modules انتخاب کنید.

سپس پروکسی را وارد کنید.

** مهم ** اگر شما آنها را آزمایش نکنید از AccountReaper استفاده نمی کند و از آنها به عنوان کار استفاده می کند!

همچنین اطمینان حاصل کنید که از تنظیمات Proxies استفاده کنید. اگر از پروکسی عمومی استفاده می کنید ، مدت زمان HTTP را افزایش دهید (۳۰ پوند) و دوباره امتحان پروکسی را به چیزی مانند ۵-۱۰ افزایش دهید

اکنون کامولستر (ها) را وارد کنید

شروع کلیک کنید!

این کار ساده است که بتوانید حساب های خود را با استفاده از AccountReaper حساب کنید.

در اینجا چند نکته دیگر آورده شده است.

اگر از موضوعات زیادی استفاده می کنید ، زمان پایان HTTP را افزایش دهید.

اطمینان حاصل کنید که فایروال / آنتی ویروس شما AccountReaper را مسدود نمی کند.

uTorrent یا هر چیز دیگری که به استفاده از اینترنت بالا نیاز دارد هنگام استفاده از AccountReaper را اجرا نکنید.

اگر خدای خراطی هستید بهتر است AccountReaper را بر روی RDP / VPS یا حتی Dedi اجرا کنید.

کمک! REAPER حساب کار می کند کار نمی کند!

۱٫ مطمئن شوید که با کلیک راست بر روی آنها ، همه پرونده های AccountReaper را “از حالت مسدود” جدا کرده و از حالت امنیتی خارج شده و از حالت امنیتی خارج شده و از حالت انسداد خارج می شوید.

۲٫ اطمینان حاصل کنید که آنتی ویروس / فایروال شما AccountReaper را از حفاظت از آن خارج می کند.

۳٫ اطمینان حاصل کنید که اینترنت شما به درستی کار می کند.

۴٫ اطمینان حاصل کنید که پروکسی های شما در حال کار هستند و برای ماژول های انتخاب شده برای کرک کار می کنند.

۵- اطمینان حاصل کنید که ترکیب گرمی برای آن ماژول معتبر است.

۶٫ سعی کنید به عنوان مدیر اداره شوید.

۷٫ برای هکفورم برای من PM ارسال کنید

این برنامه ممکن است قبلاً ارسال شده باشد ، در صورت ارسال مجدد ، متأسفیم.

این کار با چند پراکسی برای شروع کار شما همراه است.

با تشکر!

نرم افزار OpenBullet کرک اینستاگرام هک

نرم افزار Open Bullet یکی از بهترین و تخصصی ترین نرم افزار های کرکر هست .

با استفاده از این نرم افزار قادر خواهید بود تمامی وبسایت های اینترنتی را کرک کنید .

نرم افزار Open Bullet ، اوپن سورس بوده و توسط یک تیم متخصص امنیت ، کدنویسی شده است .

نرم افزار منتشر شده در دیجی ام جی آخرین نسخه این نرم افزار محبوب میباشد.

کاربرد نرم افزار OpenBullet چیست ؟

سازندگان این نرم افزار میگویند : این یک نرم افزار تخصصی جهت تست امنیت وبسایت های اینترنتی است .

یکی از پرکاربرد ترین موارد استفاده از نرم افزار بلک بولت ، کرک اکانت سایتهای اینترنتی میباشد .

با استفاده از این نرم افزار هیچ محدودیتی نخواهید داشت !

تصویری از محیط نرم افزار OpenBullet

به همراه آموزش کار با نرم افزار OpenBullet

علاوه بر آخرین نسخه نرم افزار Open Bullet یک آموزش ساده کار با نرم افزار هم دریافت خواهید کرد .

داخل بسته دانلودی ، آموزش Open Bullet از نحوه کار با نرم افزار قرار گرفته است و خواهید آموخت چگونه میتوانید به کرک اکانت از یک سایت اینترنتی بپردازید .

تسلط کامل به نرم افزار Open Bullet نیازمند یک دوره آموزشی جامع چندین ساعته است که در این دوره در مورد روش های ساخت کانفیگ ، کپچا ، انواع کپچا ، کپچر و .. پرداخته شود .

در صورت درخواست و نیاز به همچین دوره آموزشی ، بزودی داخل سایت قرار خواهد گرفت .

کرک اینستاگرام هک نرم افزار OpenBullet
آموزش کرک و هک اینستاگرام با سه نرم افزار برای کرک رایگان VIP 8

یک نرم افزار همه چی تمام !

اگر قصد تست نفوذ یا کرک اکانت یک سایت را داشته باشید ، چندین گزینه خواهید داشت :

  • نرم افزار BlackBullet

برنامه BlackBullet یکی از محبوب ترین نرم افزار های کرکر به حساب میاد .

از معایب اون میتونیم به رایگان نبودن اون اشاره کنیم.

نسخه کرک شده این نرم افزار در دیجی ام جی موجود است. ( دانلود BlackBullet )

  • نرم افزار نرم افزار OpenBullet

برنامه Open Bullet یکی از ساده ترین و در عین حال بهترین کرکر های حال حاظر دنیاست .

این نرم افزار بصورت کاملا رایگان ارائه شده و نیازی به کرک و یا خرید لایسنس نرم افزار نخواهید داشت .

از دیگر نقاط قوت این نرم افزار میتونیم به Open Source بودن اون اشاره کنیم .

همچنین این نرم افزار دارای یک پروکسی چکر قدرتمند میباشد .

با دانلود برنامه Open Bullet میتوانید براحتی اکانت سایت مورد نظرتون رو کرک کنید . ( دانلود نرم افزار Open Bullet از بالای همین صفحه )

  • نرم افزار Sentry MBA 

برنامه Sentry MBA یکی از قدیمی ترین و تخصصی ترین نرم افزار های کرکر هست .

این نرم افزار مورد استفاده کرکر های تخصصی قرار میگیره پس اگر بصورت تخصصی به مباحث تست نفوذ تسلط ندارید ، سنتری مناسب شما نیست . ( دانلود Sentry )

Open Bullet یک نرم افزار بسیار قدرتمند در زمینه چک کردن ایمیل:پسورد(کمبولیست) های شما است که شما با این برنامه قادر هستید با تنظیم مقدار بات (ترد) سرعت عملیت چک خود را افزایش دهید.

ویژگی های نرم افزار Open Bullet : کرک اینستاگرام هک

قدرت بسیار بالا

سرعت بسیار بالا

ظاهر بسیار شیک برنامه

دارای امکانات همچون ساخت کانفیگ

قابلیت استفاده از کپ مانستر

قابیت حل کردن ریکپچا گوگل

قابلیت تنظیم ترد (بات)

دارای تایمر

قابلیت شخصی سازی کانفیگ ها

قابلیت قفل کردن کانفیگ های ساخته شده توسط شما

نرم افزار Gather Proxy کرک شده هک

پیشرفته ‌ترین نرم‌افزار برای ساخت و جمع آوری پراکسی با فیلتر‌های مختلف

یکی از مهمترین موارد مورد نیاز برای ربات‌ها (ربات‌های اینستاگرامی مانند نینجاگرام، نرم‌افزار‌های بازدیدگیر و…) جهت انجام اتوماتیک فرایند‌های خاص، لیست پراکسی (proxy list) می‌باشد. لیست‌های پراکسیمولفه‌های مختلفی نظیر کشور موردنظر، نوع پراکسی و… دارند که برای جمع آوری هر نوع از آن، باید زمان نسبتا زیادی را صرف کنید.

کرک اینستاگرام هک نرم افزار Gather Proxy کرک شده کرک اینستاگرام
آموزش کرک و هک اینستاگرام با سه نرم افزار برای کرک رایگان VIP 9

حتی ممکن است با داشتن لیست پراکسی، امکان استفاده از آن به دلیل منقضی و از کار افتادن برخی از پراکسی ها موجود نباشد. برای حل این مشکل می‌توان از نرم‌افزار‌های پیشرفته‌ی پراکسی جهت اعمال فعالیت های مختلف روی لیست پراکسی استفاده نمود.

یکی از بهترین و قدتمند‌ترین نرم‌افزار‌های برای ساخت و مدریت کامل پراکسی (چک پراکسی توسط مولفه‌های متعدد و…) نرم افزار Gather Proxy می‌باشد. این نرم‌افزار که برای استفاده از تمام قابلیت‌هایش باید نسخه Premium آن را تهیه نمایید، دارای قابلیت‌های بسیار زیاد و حرفه‌ای جهت ساخت و مدیریت پروکسی (پراکسی) می‌باشد.

نرم افزار Gather Proxy Premium دارای حجم اندک و قابلیت‌های فراوانی میباشد.

قابلیت‌های نرم افزار Gather Proxy Premium

  • جمع آوری پراکسی (Gather Proxy)
  • فیلتر پراکسی (filter Proxy)
  • چک کننده پراکسی (proxy checker)
  • چک لیست سیاه (blacklist check)
  • کرک اینستاگرام هک
  • هک
  • و…

تصویر نرم افزار: کرک اینستاگرام هک

نرم افزار Proxy Private By FB کرک اینستاگرام هک

یکی از روشهای عبور از فیلترینگ اینترنت استفاده از ساکس پراکسی می باشد. وقتی یک لیست ساکس پراکسی در اختیار داریم, تست تک تک این ساکس ها برای اینکه ساکسهای سالم را از میان لیست پیدا کنیم بسیار وقت گیر می باشد. نرم افزار Socks Proxy Checker قابلیت چک کردن یک لیست ساکس و جداسازی آنها بر اساس سرعت و باز یا بسته بودن پورت را دارا می باشد. همچنین این نرم افزار این قابلیت را دارد که پس از عملیات تست ساکسها, به ساکس فعال وصل شده و فیلترینگ را دور بزند. ( توجه کنید چون در این برنامه آی پی های ناشناس به کار می برید و به آنها متصل می شوید پس فقط از آن برای کارهای معمولی و بدون خطر استفاده کنید) از طریق این نرم افزار می توان بدون نیاز به ست کردن آی پی و پورت در مرورگر با استفاده از خود نرم افزار از فیلترینگ عبور کرد

نرم افزار Total Proxy Leecher

Total Proxy Leecher

لیچر پروکسی Total Proxy Leecher این ابزار که خود منم ازش استفاده میکنم میتونه ۱۰ کا و بیشتر پروکسی جمع کنه توی پوشه خوده برنامه یه فایل به اسم Som Websites.txt هست که لیست سایت های قرارد داده شده که این برنامه ازشون پروکسی لیچ کنه شما میتونید سایت های که دوست دارید رو توش قرار بدید.

نرم افزار Total Proxy Leecher کرک اینستاگرام هک
آموزش کرک و هک اینستاگرام با سه نرم افزار برای کرک رایگان VIP 10

این برنامه نیاز به آموزش نداره فقط کافیه روی Load Links کلیک کنید و برید تو پوشه برنامه و فایل Som Websites.txt رو انتخاب کنید بعد روی START کلیک کنید و برنامه شروع به لچ بکنه. در آخر هم میتونید روی Save Resultat کلیک کنید و پروکسی های لیچ شده رو سیو کنید.

بعد جمع کردن پروکسی نیاز هست که پروکسی های سالم رو جدا کنید که در پست های دیگه ابزار های مورد نیاز جهت جدا کردن پروکسی سالم رو رو براتون قرار میدم.

دوستان عزیز درباره نرم‌افزارها توضیحات کافی دادم شروع حتماً باید لینک زیر را به ۲۰ نفر به اشتراک گذاری کنید تا بتوانید نرم افزارها به صورت رایگان و کرک شده رو تحویل بگیرید دقت داشته باشید این برنامه و فیلم آموزشی به صورت رایگان در اختیار شما قرار گرفته است برای حمایت ما ما نیاز داریم که اولین کسی رو تبلیغات بکنید: کرک اینستاگرام هک

https://pl7.ir/rTn8v

 ارسال لینک به ۲۰ نفر و در شبکه‌های اجتماعی می توانید اینکه دانلود ازقسمت واحد پشتیبانی درخواست بکنید آنها بعد از بررسی به شما لینک دانلود برنامه ها را در اختیار شما می دهد.

 حتماً فیلم آموزشی کرک هک اینستاگرام ما را طبق توضیحات که داخل این داده شده است رو با دقت نگاه کنید.

keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا