آموزش رایگان هک اینستاگرام مارکتینگآیا اینستاگرام من هک شده است؟!اخبار هک و امنیت - آخرین و جدیدتریناینستاگرام ترفند جالب

هک اینستاگرام چگونه است و چه اطلاعاتی به سرقت خواهد رفت؟

با گسترش جوامع مجازی و شبکه های اجتماعی سیل عظیمی از سوالات مبنی بر هک اینستاگرام و اطلاعاتی که در هنگام هک به دست هکران خواهد رسید، پرسیده می شود. از همین رو در این مطلب قصد داریم درباره هک برنامه اینستاگرام و اطلاعاتی که در هنگام هک پیج اینستاگرام در اختیار فرد نفوذگر قرار خواهد گرفت با شما صحبت کنیم. با SPY24 همراه باشید.

هک اینستاگرام چگونه است و چه اطلاعاتی به سرقت خواهد رفت؟

بررسی علت حمله هکران به پیج ها و اکانت های اینستاگرام به طور کلی معلوم نیست و نمی توان حدس زد فرد نفوذگر به دنبال چه اهدافی اقدام به هک اکانت شما نموده است. اما نمی توان این واقعیت را کتمان کرد که روزانه حملات زیادی به کاربران اینستاگرام و دیگر شبکه های اجتماعی در سراسر دنیا می شود. این حملات همگی دسترسی کاملی به اطلاعات حساب شما را برای فرد هکر به همراه دارد و فرد به نوعی صاحب حساب کاربری شما خواهد شد. اجازه تغییر اطلاعات و یا ارسال پست با نام کاربری شما را نیز دارد. اما همیشه این اتفاق نمی افتد معمولا هکران به دنبال اهداف مشخصی اقدام به هک اینستاگرام و ایجاد دسترسی غیر مجاز برای خود می کنند. در ادامه بیشتر درباره این موضوع صحبت می کنیم.

هک اینستاگرام

هک اینستاگرام به چه صورت قابل انجام است؟

اما اجازه دهید کمی درباره نحوه هک اینستاگرام با شما صحبت کنیم. به طور کلی دو روش برای دسترسی به اطلاعات و هک اینستاگرام وجود دارد. اولین شیوه دسترسی هک از طریق حساب کاربری فرد است، در این روش فرد هکر سعی بر نفوذ و سرقت اطلاعات شخصی فردی خاص را دارد. در روش دوم هک باید از طریق سرورهای اصلی اینستاگرام اتفاق بیفتد. در این حالت که احتمال وقوع آن بسیار بسیار کم است حجم عظیمی از اطلاعات کاربران به دست فرد نفوذگر خواهد افتاد. حالت دوم احتمال وقوع بسیار کمی دارد زیرا اولین دغدغه سازندگان شبکه های اجتماعی و حتی پیام رسان ها ایجاد بستری امن برای کاربران است. در نتیجه امنیت در سطوح بالایی بر روی سرورها اجرا می شود و اگر این حالت اجرایی شود اختلال بزرگی در اجرای برنامه ممکن است برای تمامی کاربران ایجاد شود. در اینجا موضوع صحبت ما هک کاربران اینستاگرام است و درباره حالت دوم صحبتی نخواهیم داشت. در هک اینستاگرام افراد اطلاعات شخصی بسیاری وجود دارد که فرد می تواند با دسترسی به آنها این اطلاعات را به سرقت برده و منجر به آسیب به اطلاعات شخصی فرد شود.

با هک كردن اینستاگرام چه اطلاعاتی دست میابند

اطلاعات پیام ها (دایرکت افراد)

یکی از مهمترین اطلاعاتی که بعد از نفوذ به دست هکران خواهد افتاد، اطلاعات دایرکت افراد است. پیام ها در اینستاگرام یکی از مهم ترین بخش های خصوصی است که حتی سیستم شبکه اجتماعی اینستاگرام نیز آن را فقط برای صاحب حساب قابل نمایش گذاشته است و کسی حتی فالورها نیز قابلیت مشاهده پیام های خصوصی افراد را ندارند. اما بعد از انجام فرآیند هک اینستاگرام فرد هکر دسترسی کاملی به اطلاعات پیام های خصوصی یا همان دایرکت حساب شما خواهد داشت. هکر نیز توانایی ارسال پیام به اشخاص دیگر و حذف و خواندن پیام های شخصی شما را نیز دارد. پیام ها دارای حریم خصوصی هستند و حتی پیج های دیگر شما نیز توانایی مشاهده پیام ها را ندارند اما دسترسی کامل به اطلاعات فردی دیگر یا همان هک اکانت کاربری می تواند اجازه دسترسی و ویرایش یا ارسال پیام را به فرد نفوذگر بدهد. به طور کلی زمانی که پیجی هک می شود فرد هکر به نوعی صاحب حساب خواهد شد و دسترسی کاملی به اطلاعات پیام های خصوصی شما خواهد داشت. بسیاری از افراد به دنبال پاسخ این سوال هستند که چه اطلاعاتی به دست هکران خواهد رسید، یکی از مهم ترین اطلاعات پیام های خصوصی شما در دایرکت است.

هک اینستاگرام چگونه است و چه اطلاعاتی به سرقت خواهد رفت؟

مشاهده و ویرایش پست ها

از مهم ترین اطلاعاتی که فرد هکر بعد از نفوذ دسترسی کاملی به آن دارد. اطلاعات پست ها، کامنت ها، پست های آرشیو شده است. زمانی که شما پستی را بر روی پیج خود در اینستاگرام ارسال می کنید فالوورهای شما و یا در صورتی که پیج باز باشد دیگر افراد تنها قادر به مشاهده آن هستند. شما می توانید پست های ارسال خود را حذف یا اضافه کنید و اطلاعات آن از جمله : لوکیشین، کپشن، تگ ها و هشتگ ها را ویرایش کنید. این قابلیت حتی برای دنبال کنندگان شما نیز وجود ندارد. اما این صحبت از زمانی است که هک اینستاگرام انجام شده و  فرد هکر به اطلاعات شخصی شما نفوذ کرده است. در این حالت فرد نفوذگر می تواند پست های شما را ویرایش و حذف یا اضافه کند. این یکی از مهم ترین علل هک اینستاگرام است و فرد هکر معمولا اقدام به ویرایش پست های شما می کند. ممکن است تمامی مطالب شما از دست رفته و هکر آن را حذف کند و یا ممکن است اقدام به ارسال مطالب جعلی در این باره کند. در نتیجه پست های شما در اینستاگرام به دست فرد نفوذگر خواهد افتاد.

برگرداندن پیج هک شده

اطلاعات فالور و فالوینگ ها در هک اینستاگرام

از دیگر اطلاعاتی که بعد از هک اینستاگرام برای فرد نفوذگر قابل دسترسی است می توان به مشاهده فالور و فالوینگ ها اشاره کرد. شاید تصور کنید این موضوع برای فالورها و دیگر افراد قابل دسترسی است و اطلاعات مهمی به دست هکر نخواهد افتاد در حالی که ابدا این طور نیست. در هک اینستاگرام و فالورها باید به این نکته اشاره کنیم کسی جز شما قادر به ویرایش فالور و فالوینگ های شما نیست در حالی که فرد هکر توانایی فالو یا آنفالو دنبال کنندگان و دنبال شوندگان شما را دارد. این نکته بسیار مهمی است شاید یکی از علل اصلی هک پیج ها در اینستاگرام دسترسی به تعداد فالورها و فالوینگ های شما باشد. معمولا پیج های ساخته شده که دارای فالور بالایی هستند بیشتر مورد حملات افراد هکر قرار می گیرند در حالی که پیج های با تعداد کم فالور شاهد چنین حملاتی نخواهد بود مگر علت حمله تعداد فالورهای شما نباشد.

هک اپلیکیشن اینستاگرام

اگر هک شدیم چه کار کنیم؟

سوالات بسیاری مبنی بر اقدامات بعد از هک پرسیده می شود. کاربران شبکه های اجتماعی مخصوصا اینستاگرام نگران سرقت اطلاعات خود هستند و به دنبال روشی برای برگرداندن پیج هک شده خود هستند.(دانلود SPY24برای هک اینستاگرام) در اولین گام بهتر است موضوع هک اینستاگرام را با تیم پشتیبانی اینستاگرام در میان بگذارید تا اقدامات اولیه و بررسی ها برای برگرداندن پیج شما انجام شود. در دومین گام بهتر است این موضوع را پلیس فتا در میان گذاشته و سریعا درخواست خود را برای شکایت از فرد هکر و برگرداندن پیجتان گزارش کنید. اقدام به موقع سبب جلوگیری از سو استفاده های بیشتر از پیج شخصیتان می شود. در سومین گام می توانید از افراد متخصص در این حوزه، کسانی که امنیت پیج های اینستاگرام را بررسی می کنند کمک گرفته و مشکل خود را سریعا با آنان در میان بگذارید. تمامی اقدامات برای برگرداندن پیج شما انجام خواهد شد و بهتر است برای پیشگیری از هک اکانت خود حتما گزینه های امنیتی اینستاگرام را از جمله ورود دو مرحله ای فعال کرده و سریعا موارد امنیتی را بر روی حساب کاربریتان فعال کنید.

هک پیج اینستاگرام

جمع بندی مطلب هک اپلیکیشن اینستاگرام

در این مطلب سعی داشتیم تا شما را با مفهوم هک اینستاگرام و روش های ممکن آن و همچنین اطلاعاتی که بعد از هک به دست فرد نفوذگر خواهد رسید آشنا کنیم. روزانه افراد بسیاری به دلایل مختلف اقدام به هک اینستاگرام می کنند اما باید به این نکته نیز اشاره داشته باشیم که برنامه اینستاگرام نیز در این مورد بسیار هوشمندانه و هوشیار عمل می کند و با هر آپدیت اینستاگرام معمولا امنیت بیشتری بر روی اکانت های موجود پیاده سازی خواهد شد. در نتیجه یکی از مواردی که می تواند منجر به کاهش تعداد حملات بر روی پیج های اینستاگرام شود استفاده از بروزترین نسخه اپلیکیشن اینستاگرام است و بهره مندی از گزینه های امنیتی نیز می تواند منجر به کاهش تعداد حملات به حساب های کاربری اینستاگرام شود. امیدواریم از این مطلب نهایت استفاده را برده باشید.

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا