آموزش شناخت انواع هک و روش های مقابلهاخبار هک و امنیت - آخرین و جدیدترینبرنامه های هک گوشی برای اندروید و ایفونچگونه از هک شدن گوشی موبایلهک اینستاگرام

ابزار جلوگیری از هک اینستاگرام چیست و چگونه کار می کند؟

ابزار جلوگیری از مرگ اینستاگرام چیست و چگونه کار می کند؟ شبکه اجتماعی اینستاگرام  شبکه اجتماعی اینستاگرام را می توانیم یکی از غول های بزرگ در میان سایر شبکه های اجتماعی بنامیم که امکانات مختلفی را در اختیار کاربرانش قرار می دهد. اما در این شبکه اجتماعی ابزاری تهیه شده است که کاربران را از آسیب و خودکشی محافظت می کند.

جلوگیری از هک اینستاگرام چیست

اما چگونه؟

با ما در ادامه مطلب همراه باشید تا با ابزار جلوگیری از خودکشی اینستاگرام آشنا شوید.

ابزار جلوگیری از خودکشی اینستاگرام توسعه دهندگان، این ابزار جدید را به منظور جلوگیری از خودکشی و آسیب به خود طراحی و توسعه داده اند.

این اقدام بر اساس ابتکار کمپانی صورت گرفت و با هشتگ #PerfectlyMe بر آن است تا اعتماد به نفس را در جامعه بشری تزریق کند.

از این رو اینستاگرام برای اجرا کردن این هدف، منابعی را به اپلیکیشن خود اضافه کرد که این برنامه شامل، تماس با مرکز کمک، صحبت با یک دوست و راهنمایی های دیگر می شود.

لازم به ذکر است که این کمپانی کار این ابزار جدید با با کمک متخصصانی از انجمن های National Eating Disorders, The National Suicide Prevention Lifeline و Save.org آغاز کرده و توسعه داده است.

بنا بر نظر متخصصان این حوزه، کسانی که از حالت پریشان احوالی رنج می برند، با تماس با دوستان، آشنایان و نزدیکان می توانند احساس بهتری داشته و حالات روحی بهتری داشته باشند.

بنا بر گفته ی سخنگوی اینستاگرام، این ابزار به این منظور طراحی شده است تا کاربران با روحیه های حساس، احساس تنهایی نکرده و خود را جزئی از انجمن حمایتی بدانند. ابزار جلوگیری از مرگ اینستاگرام چیست و چگونه کار می کند؟

ابزار جلوگیری از مرگ اینستاگرام چیست و چگونه کار می کند؟
ابزار جلوگیری از مرگ اینستاگرام چیست و چگونه کار می کند؟

این ابزار جلوگیری از خودکشی چگونه کار می کند؟

ممکن است شما در استوری اینستاگرام برخی از افراد پیام هایی مبنی بر خودکشی دیده باشید.

اگر شما تصویری از فردی را ببینید که از آن خودکشی کردن استباط می شود، می توانید به راحتی روی گزینه سه نقطه ای که در گوشه بالا سمت راست تصویر وجود دارد، کلیک نمایید و گزینه report را انتخاب کنید.

سپس می بایست گزینه inappropriate لمس نمایید و دلیل گزارش خود را نیز انتخاب نمایید.

در میان گزینه ها، گزینه ای به نام صدمه به خود (Self injury) وجود دارد.

با انتخاب این گزینه شما به صفحات بعد هدایت می شوید.

در اینستاگرام تیمی وجود دارد که به صورت ۲۴ ساعته در هفت روز هفته فعالیت می کنند تا گزارشات را مورد بررسی قرار دهند.

در این حالت، اگر پست گزارش شده، حیاتی تلقی شود، هشتگ PerfectlyMe به محض ورود کاربر برای او ارسال می شود.

در این حالت احتمال دارد تا کاربر ترغیب به تماس گرفتن با مرکز کمک می شود تا بتواند بر حالات روحی خود غلبه کند. به این صورت ابزار جلوگیری از خودکشی اینستاگرام سعی دارد تا میزان آسیب به خود را کاهش دهد و علاوه بر ایجاد بستری برای جمع کردن کاربران کنار هم، به سلامت روان آن ها نیز کمک کند.

با این روش از هک شدن اینستاگرام جلوگیری کنید



همزمان با فراگیر شدن استفاده از شبکه اجتماعی اینستاگرام در سال‌های اخیر، اخبار مرتبط با هک شدن این صفحه اجتماعی هم بیشتر به گوش می‌رسد. این در حالی است که با تکنیکی ساده در بخش تنظیمات این شبکه می‌توان ضریب امنیتی صفحه اینستاگرام را دو برابر کنید.

به گزارش ایسنا، یکی از روش‌های مهم برای افزایش امنیت در اینستاگرام فعال کردن تایید هویت دو مرحله‌ای اینستاگرام است که برای این کار  باید چند مرحله ساده را طی کرد؛ در ابتدا اپلیکیشن اینستاگرام را در گوشی اندرویدی یا آی او اس خود اجرا کرده و از منوی زیرین صفحه به بخش پروفایل (آیکون آدمک) بروید؛ در نسخه اندرویدی اینستاگرام باید آیکون سه نقطه موجود در گوشه سمت راست و بالای صفحه را لمس کنید اما در نسخه آی او اسی آن باید آیکون چرخ دنده موجود در همین بخش را لمس کنید.

پس از لمس گزینه نام برده شده به منویی هدایت می‌شوید که گزینه Two factor Authentication در آن ارائه شده است. این گزینه را لمس کنید. 

حالا باید گزینه Require Security Code را فعال کنید.

در پنجره پاپ آپ نمایش داده شده هم گزینه Turn on را لمس کنید.

در این شرایط اینستاگرام برای شما یک پیامک حاوی کد امنیتی خاصی را ارسال می‌کند. کدی که از طریق پیامک دریافت کردید را در اپلیکیشن اینستاگرام وارد کنید. دقت داشته باشید که اگر هنوز شماره تماس خود را در اکانت اینستاگرامتان فعال نکرده باشید، لازم می‌شود تا ابتدا نسبت به فعال‌سازی و تایید شماره تماس خود اقدام و سپس کد امنیتی قابلیت تایید هویت دو مرحله‌ای را از این طریق دریافت کنید.

بر اساس اطلاعات سایت مرکز اطلاع‌رسانی مدیریت امداد و هماهنگی عملیات رخدادهای رایانه‌ای(ماهر)؛ پس از ارائه کد تایید، اینستاگرام چند کد امنیتی یا اصطلاحا بک‌اپ کد (Backup Code) را در اختیارتان قرار می‌دهد تا در شرایط خاص بتوانید از آن‌ها استفاده کنید. می‌توانید با لمس گزینه Copy Codes آن‌ها را کپی و در هر جای دیگری ذخیره کنید یا با لمس گزینه Take Screenshot از این کدهای اسکرین‌شات ضبط کنید تا در شرایط لزوم قابل دسترس باشند. در نهایت تایید هویت دو مرحله‌ای اینستاگرام فعال می‌شود. از هم اکنون هر زمان که به منظور ورود به اکانت اینستاگرامتان اقدام کنید، باید از دو مرحله تایید هویت عبور کنید، پس فقط به خاطر داشتن رمز عبور اکانت برایتان کافی نیست.

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا