اخبار هک و امنیت - آخرین و جدیدترینآموزش شناخت انواع هک و روش های مقابلهآیا اینستاگرام من هک شده است؟!امنیت سایبری (Cyber Security)برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دوربرنامه های هک گوشی برای اندروید و ایفونبهترین برنامه های هک گوشی اندرویدی آیفونکنترل گوشی از راه دور برنامه برای کنترل اعضای خانوادههک آیفونهک تلگرام و نظارت بر عملکرد

ارسال پیام گروهی در تلگرام

تلگرام یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین اپلیکیشن های پیام رسان در سراسر دنیا به شمار می آید که از قابلیت های فراوانی برخوردار است و تمامی آن ها را به صورت رایگان در اختیاران کاربران خود قرار می دهد، آنچه که موجب متمایز شدن تلگرام در مقایسه با دیگر اپلیکشن های پمام رسان شده است ویژگی های خاص آن است، به عنوان مثال سیستم رمزنگاری سراسری یکی از ویژگی های خاص ان است که از ورود افراد به حریم خصوصی کاربران ممانعت می کند.

نرم افزار ارسال پیام انبوه در تلگرام

در این مقاله قصد داریم به صورت مفصل به بررسی برنامه پیام رسان تلگرام و چگونگی ارسال پیام گروهی در تلگرام بپردازیم با ما همراه باشید

تلگرام چیست و ویژگی های اصلی آن کدام است؟

قطعا همگی ما پاسخ به این سوال که تلگرام چیست را می دانیم، تلگرام مسنجری است که قادر است انواع پیام های متنی- صوتی ویدیویی را به صورت رایگان از طریق اینترنت برایمان رد و بدل کند، همچنین این اپلیکشن این امکان را در اختیار کاربران خود قرار می دهد که به صورت گروهی گفتگو کنند و از ساخت کانال نیز پشتیبانی می کند.

یکی دیگر از مهم ترین قابلیت های تلگرام امکان برقراری تماسی صوتی و یا تصویری است که در محبوبیت بیشتر آن نقش فراوانی داشته است.

ویژگی های اصلی تلگرام

تلگرام دارای قابلیت های ویژه فراوانی است که نمی توان در یک پاراگراف کوتاه تمامی آن ها را ذکر کرد از این رو در این بخش تنها چند مورد از مهم ترین آن ها را ذکر می کنیم

یکی از ویژگی های اصلی تلگرام امنیت آن است، این مسنجر محبوب از سیستم رمزگذاری شده سرتاسری به نام End to End Encryption برخوردار است که از این طریق هیچ کس نمی تواند وارد حریم خصوصی کاربران شود.

تلگرام از نظر عملکرد نیز سرعت بالایی دارد و تیم توسعه دهنده آن سعی دارند با افزایش آن قابلیت های دیگری را نیز به آن اضافه کنند، ساخت ربات و تعامل با سایر اپلیکیشن های دیگر مانند اینستاگرام از دیگر ویژگی های اصلی این مسنجر به شمار می آید.

ویژگی بارز دیگر تلگرام قابلیت اجرا شدن آن تحت وب است به این معنا که می توانید تلگرام را بدون این که نیاز به هیچ برنامه جانبی دیگری داشته باشید بر روی رایانه و یا لپ تاپ خود نصب کنید.

یکی دیگر از مهم ترین ویژگی ها تلگرام ارسال یک پیام به صورت همزمان برای چند نفر است که به آن Broadcast List می گویند.

با استفاده از این قابلیت می توانید پیامی را به صورت همزمان برای چند مخاطب ارسال کنید بدون آنکه هر کدام ار آن مخاطبین متوجه شود که آن پیام برای دیگری نیز ارسال شده است، تفاوت ارسال پیام گروهی در تلگرام از این طریق با ایجاد گروه این است که پیام ارسال شده به صورت معمولی برای مخاطبین ارسال می شود نه در قالب گروهی، در گروه لیست تمام اعضا و گیرندگان مشخص است در صورتی که در قالب Broadcast List  هیچکدام از مخاطبین گیرنده نمی توانند اعضای دیگر را ببینند.

ارسال پیام گروهی در تلگرام چه ویژگی هایی دارد؟

  • تعداد کلمات در متن پیامی که به صورت Broadcast List ارسال می شود نامحدود می باشد.
  • در این روش می توانید فیلم و عکس و … را ارسال کنید.
  • امکان ارسال پیام به تلگرام تمامی صاحبین کسب و کارهایی مختلف.
  • ارسال پیام های تبلیغاتی فراوان به صورت مستقیم به افراد
  • مقرون به صرفه بودن هزینه ارسال پیام در تلگرام به صورت Broadcast List

ارسال پیام گروهی در تلگرام Broadcast List به چه صورت است؟

برای این کار مراحل ذیل را انجام دهید: ارسال پیام یکجا

  1. وارد برنامه تلگرام گوشی و یا لپ تاپ خود شوید و منویی که در قسمت بالای صفحه در سمت چپ قرار دارد را انتخاب کنید
  2. در منوی باز شده Broadcast List New را مشاهده می کنید آن را انتخاب کنید.
ارسال پیام گروهی در تلگرام
ارسال پیام گروهی در تلگرام
  1. بعد از انتخاب Broadcast List در مرحله قبل، اکنون لیست مخاطبین خود را مشاهده می کنید، هریک از آن ها را که دوست دارید در این لیست قرار بگیرند را انتخاب کنید و تیک بالای صفحه در سمت راست را بزنید تا لیست شما تایید و ساخته شود.
ارسال پیام گروهی در تلگرام
ارسال پیام گروهی در تلگرام
  1. در این مرحله برای Broadcast List خود یک نام انتخاب کنید و آن را در قسمت Enter list name تایپ کنید و تیک بالای صفحه را بزنید.
ارسال پیام گروهی در تلگرام
  1. اکنون Broadcast List شما ساخته شده و در لیست مخاطبین تلگرامتان قرار گرفته است، هر پیامی متنی و یا هر فایل صوتی و تصویری  که در این صفحه ارسال کنید برای تک تک اعضای این لیست مانند یک پیام معمولی از طرف شما ارسال می گردد.
ارسال پیام گروهی در تلگرام
ارسال پیام گروهی در تلگرام

روش دیگری نیز برای ارسال پیام گروهی در تلگرام با عنوان فروارد یک پیام به چندین نفر وجود دارد که در ادامه مقاله به بررسی آن می پردازیم.

فروارد یک پیام برای چندین نفر در تلگرام به قرار ذیل است:

در ابتدای پیدایش تلگرام این امکان که بتوان یک پیام را برای چندین نفر به صورت همزمان فروارد کرد وجود نداشت و برای فروارد یک پیام برای چندین نفر می بایست پیام را به صورت یکی یکی برای مخاطبین ارسال می کردند

ولیکن خوشبختانه در نسخه های اخیر این اپلیکیشن این امکان به وجود امد که بتوان یک پیام خاص را برای چندین مخاطب به صورت همزمان ارسال کرد.

برای فوروارد یک پیام به چند مخاطب به صورت همزمان می بایست مراحل ذیل را انجام دهید:

  1. اگراز نسخه قدیمی تلگرام را استفاده می کنید پیشنهاد می کنم که آن را آپدیت کنید
  2. وارد صفحه ای که پیام مورد نظرتان در آن قرار دارد شوید و انگشت خود را بر روی آن پیام برای چند ثانیه نگه دارید.
  3. با انجام آنچه که در مرحله قبل گفتیم نوار جدیدی در بالای صفحه ظاهر می شود بر روی فلشی که سمت راست را نشان می می دهد ضربه بزنید
ارسال پیام گروهی در تلگرام
ارسال پیام گروهی در تلگرام
  1. صفحه مخاطبین برای شما باز می شود در این صفحه افرادی را که می خواهید پیام برایشان ارسال شود را با ضربه زدن بر روی نامشان به حالت انتخاب درآورید
ارسال پیام گروهی در تلگرام
ارسال پیام گروهی در تلگرام
  1. در نهایت برای ارسال پیام به مخاطبینی که انتخاب کرده اید بر روی دکمه ارسال که در پایین صفحه سمت راست قرار دارد ضربه بزنید.

به این نکته نیز توجه داشته باشید در زمان فروارد پیام به مخاطبین مختلف در کنار دکمه ارسال مکانی برای نوشتن متن وجود دارد که این متن به همراه پیام فروارد شده برای اشخاصی که انتخاب کرده اید ارسال می شود.

ارسال پیام گروهی در تلگرام

ارسال پیام زمانبندی شده در تلگرام به چه صورت است؟

یکی از ویژگی های پرکاربردی که در تلگرام وجود دارد ارسال پیام زمانبندی شده است، این روش بیشتر برای مدیران کانال و گروه های تلگرامی کاربرد دارد،

در ادامه نحوه ارسال پیام زمانبندی شده برای مدیران کانال را به صورت کامل شرح می دهیم، قبل از هر چیز توصیه می کنیم که نسخه تلگرام خود را به جدیدترین تلگرام موجود آپدیت کنید

ارسال پیام گروهی در تلگرام

ابتدا پیامی را که می خواهید در زمان مشخص ارسال نمایید را آماده کنید سپس برای ارسال پیام به صورت زمانبندی، گزینه ارسال را چند ثانیه نگه داشت تا متنی ظاهر شود که در آن از شما زمان ارسال را می پرسد و در نهایت بر روی گزینه ارسال ضربه بزنید.

ارسال پیام گروهی در تلگرام

اکنون می بایست زمان دقیق ارسال پیام را نیز وارد کنید البته توجه داشته باشید که تلگرام تاریخ را به صورت میلادی از شما می خواهد.

زمان ارسال را وارد سپس آن را تایید و بر روی گزینه ارسال ضربه بزنید.

ارسال پیام گروهی در تلگرام

لغو ارسال پیام زمان بندی شده

حال که با نحوه ارسال پیام زمانبندی شده آشنا شدید ممکن است گاهی به هر دلیل بخواهید ارسال پیام زمانبندی شده را متوقف کنید برای لغو این نوع ارسال کافی است به صفحه یا کانالی که پیام زمانبندی شده را برای آن ارسال می کنید مراجعه کرده و در پایین صفحه مطابق با انچه که در تصویر ذیل نشان داده شده عمل می کنیم، با این کار وارد صفحه پیام های زمان دار خواهید شد کافی است بر روی پیامی که قصد لغو در ارسال آن را دارید کلیک کنید  و یا بر روی گزینه لغو ارسال ضربه بزنید و ارسال را کاملا لغو کنید.

همه چیز درباره ارسال پیام های جمعی در تلگرام


آیا امکان ارسال پیام های انبوه به تلگرام وجود دارد؟ باید بگویم ، بله و نه! نمی توانید از طریق خود برنامه تلگرام این کار را انجام دهید. سازندگان برنامه تلگرام معتقدند که این با اهداف آن مغایرت دارد (تلگرام در درجه اول یک برنامه گفتگوی خصوصی است). به همین دلیل تلگرام حساب شما را می بندد حتی اگر پیام مشابهی به بیست مخاطب خود ارسال کنید.

برای ارسال پیام های انبوه از طریق تلگرام استفاده از نرم افزار ویژه ای که برای این منظور نوشته شده است ضروری است. اما نکاتی در مورد این برنامه ها وجود دارد که توصیه می کنم به آنها توجه کنید. اول ، این برنامه ها توسط افراد (نه شرکت ها) تهیه می شوند و هیچ تضمینی برای کیفیت یا پشتیبانی ندارند. دوم ، این ابزارهای نرم افزاری پول نقد هستند. توسعه دهندگان آنها اغلب قیمت هایی بسیار بالاتر از هزینه واقعی چنین نرم افزاری تعیین می کنند.

تلگرام روش های رایج تبلیغات در تلگرام:

  • ربات ارسال پیام گروهی در تلگرام
  • ربات ارسال پیام خودکار در تلگرام
  • چگونه در تلگرام یک پیام را برای چند نفر بفرستیم
  • ارسال پیام انبوه در تلگرام
  • ربات ارسال پیام انبوه در تلگرام
  • نرم افزار ارسال پیام انبوه در تلگرام رایگان
  • انتخاب همه پیام ها در تلگرام
1) تبلیغات در تلگرام: این دسته از تبلیغات برای افرادی که به دنبال مشتری واقعی هستند مناسب است. دلیل این امر این است که با استفاده از این نوع تبلیغات شما برای نشان دادن تبلیغ خود هزینه ای پرداخت نمی کنید. درعوض ، برای هر کلیک روی پیوند تبلیغات هزینه پرداخت خواهید کرد. 2) تبلیغات تصویری و موضوعی: این دسته از تبلیغات نیز هدف خوبی دارند. زیرا تبلیغ شما در کانال هایی ظاهر می شود که با هدف آن مطابقت دارند. تبلیغات بصری و موضوعی به افزایش تعداد دوستان مرتبط با زمینه فعالیت شما کمک می کند. 3) تبلیغات در کانال های معروف: این نوع تبلیغات به شما در جذب مشتری بالقوه کمک می کند. این بدان معنی است که این احتمال وجود دارد که درصد زیادی از محبوب ترین اعضای کانال به صفحه شما بیایند. 4) تبلیغات افراد مشهور: این روش تبلیغات زیر گروهی از نوعی بازاریابی به نام بازاریابی تأثیرگذار یا بازاریابی افراد تأثیرگذار است. این روش کمی شبیه روش قبلی است. اما مزیت بزرگ این است که نتیجه تبلیغات خود را در مدت زمان کوتاهی مشاهده خواهید کرد.

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

کانال تلگرامی سایت  SPY24.ir

keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا