آموزش رایگان هک اینستاگرام مارکتینگآیا اینستاگرام من هک شده است؟!

افزایش امنیت صفحه اینستاگرام

با تهیه اشتراک ویژه تضمین امنیت اکانت اینستاگرام، گامی مثبت را در پیشبرد مسیر پیشرفت برداشته اید. امنیت اکانت اینستاگرام و جلوگیری از هک شدن اینستاگرام ، چگونه امنیت پیج اینستاگرام

کارشناسان فنی و همچنین هک و امنیت spy24، با قدرتمند ترین متود ها. از حریم خصوصی و اطلاعات کاربری شما در اینستاگرام محافظت خواهند کرد. به صورت کلی حفظ حریم خصوصی در اینستاگرام به شاخه های مختلفی دسته بندی خواهد شد. که یکی از مهم ترین دسته بندی ها در راستای تضمین امنیت اینستاگرام “حفظ حریم خصوصی فردی” می باشد.

به گفته بسیاری از افراد، امنیت در اینستاگرام صرفا استفاده از قابلیت های اولیه موجود در این نرم افزار می باشد و افراد با فعال نمودن تایید اعتبار دو مرحله ای یا به عبارت دیگر “Two Step Athuentication” و در کنار (استفاده از رمز عبور های سخت و دشوار، لینک کردن اکانت به شبکه های اجتماعی، تکمیل پروفایل کاربری اکانت، امنیت ایمیل) و دیگر از امکانات موجود در نرم افزار می باشد. البته لازم به ذکر است که ۹۰% افرادی که به عنوان هکر در اینستاگرام فعالیت کرده و دارای یک صفحه  می باشند. با دریافت مبلغ بسیار زیادی اقدام به انجام این مراحل و یا نیمی از این امکانات خواهند کرد. spy24 به عنوان یک مجموعه قانونی و دارای مجوز به نشانی www.spy24.ir، موظف است تا تمامی مراحل مذکور را در جهت افزایش سطح امنیت اکانت یا صفحه، برای کاربران شفاف سازی نماید.

با استفاده از قابلیت های موجود در نرم افزار اینستاگرام چقدر ایمن میشویم؟

از دیدگاه تخصصی spy24 ، انجام تمامی مراحل و استفاده از امکانات موجود در جهت تضمین امنیت در اینستاگرام. تنها ۴۰ درصد خیالتان را از بابت عدم هک شدن راحت میکند. و همچنان احتمال هک شدن و یا نفوذ به اکانت شما تا ۶۰درصد وجود دارد. شاید برایتان سوال باشد که این ۶ درصد دقیقا چیست؟ و آیا اصلا به جزء استفاده از امکانات مذکور از روش های دیگر امکان هک کردن و یا نفوذ وجود دارد؟ جواب به این سوال “بله” است. با رشد روزمره فناوری، همانطور که سطح امنیتی در تمامی پلت فرم ها با ارائه نسخه های جدید برطرف شده و امنیت هروزه افزایش پیدا خواهد کرد. هکر ها یا به عبارت دیگر رخنه گر ها دست به کار میشوند. و همانطور که شاهد افزایش علمی سطح امنیت می باشیم. نفوذ و هک پیشرفت بسیاری خواهد داشت. همانطور که مطلع هستید تمامی نرم افزار ها از جمله اینستاگرام. بروزرسانی بی پایانی دارند. و به هیچ وجه نمیتوانند یک نسخه انتشاری را آخرین نسخه و بدون هیچ تغییری اعلام نمایند. همانطور که ممکن است در بروزرسانی های نرم افزار اینستاگرام، اضافه نمودن امکانات، ویرایش امکانات و باگ های ظاهری بررسی شود. بسیاری از باگ های امنیتی در نرم افزار بررسی و در نهایت رفع خواهند شد.

در نتیجه این چرخه بی پایان نخواهد بود. و ما به شما کمک خواهیم کرد. امنیت اینستاگرامتان را نسبت به افزایش علم نفوذ بروزرسانی نمایید.

میتوانم لیستی از کارهایی که انجام میدهید داشته باشم؟

تمامی کاربران محترم وب سایت spy24، با تهیه اشتراک امنیتی اینستاگرام. از امکانات و مزایای زیر برخوردار خواهند شد.

  • بررسی و تضمین امنیت نرم افزار اینستاگرام
  • بررسی و تضمین امنیت ایمیل آدرس صفحه
  • بررسی و امنیت شماره تلفن ارائه شده صفحه
  • بررسی و تضمین امنیت دستگاه/موبایل کاربر
  • بررسی امنیت اینترنت مانند مودم/روتر/اپراتور
  • ارائه پشتیبانی تمام روز از طریق راه های ارتباطی (ویژه)
  • مانیتور و رصد کامل فعالیت کاربر به صورت روزانه
  • پنل کاربری اختصاصی کاربران در وب سایت
  • اطلاع رسانی پیامکی/ایمیلی بروزرسانی های اینستاگرام
  • اطلاع رسانی پیامکی/ایمیلی از باگ های آنالیز شده
  • آموزش حرفه ای در جهت تضمین امنیت فردی
  • دریافت بک آپ هفتگی از اطلاعات صفحه کاربران
  • رصد کردن هفتگی صفحه کاربران و بررسی حفره های امنیتی

spy24، به دلیل اثبات عملکرد صحیح. پکیج امنیتی را به صورت ماهانه با هزینه بسیار اندک ارائه خواهد داد. تا تمامی کاربران محترم به صورت ماهانه با رضایت کامل خود، اقدام به شارژ/تجدید پلن اشتراکی نموده و با افتخار ما، از این خدمت استفاده نمایند.

امنیت پیج شما به چه دلیل حائز اهمیت می باشد؟

همانطور که مطلع هستید، امنیت و حفظ حریم خصوصی در شبکه های اجتماعی بسیار اهمیت دارد. یکی از این شبکه های اجتماعی محبوب، اینستاگرام می باشد و امن بودن صفحه یا پیج شما از اهمیت بالایی برخوردار است.  به هر میزانی که اطلاعات شخصی صفحه شما اهمیت داشته باشد، مستلزم مراقب بیشتری خواهد بود. پس در نتیجه می توانید با تضمین امنیت صفحه  اینستاگرامی خود، به افراد سودجو و هکر ها اجازه ورود به حریم خصوصی خودتان را ندهید.

  • جلوگیری از هک شدن اینستاگرام
  • چگونه امنیت پیج اینستاگرام

امنیت اکانت اینستاگرام را چگونه تضمین خواهیم کرد؟

پس از سپردن صفحه خود به ما جهت تضمین امنیت و یا جلوگیری از هک اینستاگرام، کارشناسان حرفه ای ما در راستای امنیتی، روش هایی را برای بستن نقاط ضعف امنیتی پیج اینستاگرامی شما به کار می برند، که باعث افزایش سطح امنیتی تضمینی پیج شما خواهد شد.

  • جلوگیری از هک شدن اینستاگرام
  • چگونه امنیت پیج اینستاگرام

افزایش امنیت صفحه اینستاگرام ، جلوگیری از هک شدن اینستاگرام
افزایش امنیت صفحه اینستاگرام 3

تضمین امنیت برای کدام صفحات کاربرد خواهد داشت؟

همانطور که در نکات پیشین ذکر شده است، این حریم خصوصی همگانی می باشد و به سطح کاربری ربط پیدا نخواهد کرد. مابین پیج های شخصی و تجاری در اینستاگرام تفاوتی دیده نمی شود. قطعا تمام صفحات مجازی، دارای حریم خصوصی و اطلاعات شخصی می باشند، اما می توان به این نکته اشاره کرد که به علت اهمیت بیشتر صفحات تجاری مانند یک “برند” مدیران مستلزم می باشند تا بیشتر به امنیت صفحه مذکور اهمیت دهند.

افرادی این کار را به صورت رایگان و یا با هزینه های بسیار محدود انجام می دهند. تفاوت این پکیج با آن ها چیست؟

این مسئله بسیار حائز اهمیت خواهد بود. افراد زیادی در اینستاگرام در این زمینه کار خواهند کرد و بدون داشتن دانش تخصصی در این علم در شبکه های اجتماعی فعالیت کرده و دارای مجوز و یا اعتبار رسمی نمی باشند و صرفا با یک صفحه و بیوگرافی معمول در اینستاگرام فعالیت کرده و حتی بعضی از آن به صورت کاملا رایگان فرایند افزایش امنیت اکانت شما را می پذیرند. جهت تضمین امنیت و یا جلوگیری از هرگونه نفوذ در اینستاگرام الزامی است تا رمز ورود پیج اینستاگرام خود را در اختیار شخص مقابل بگذارید، و طبق گزارش های دریافت شده توسط کاربران، اعلام شده است که این افراد پس از مدتی اقدام به تغییر تمامی اطلاعات صفحه کاربر خواهند کرد و پس از مراجعه مجدد فرد صاحب صفحه، شخص به اصطلاح “هکر” مشکل پیش آمده را قبول نمیکند. spy24، با داشتن حداقل ۸ سال تجربه فعالیت، و دارای مجوز نماد الکترونیکی از وزارت صنعت و معدن و همچنین نشان ملی ثبت (رسانه های دیجیتال) از مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال کشور، به صورت تضمینی و با اطمینان کامل در خدمت شما کاربران عزیز و محترم خواهد بود.

آیا پس از ثبت سفارش و سپردن صفحه به spy24، دیگر هک نمی شوید؟

تمامی روش های ما در جهت جلوگیری از هک اینستاگرام کاملا تخصصی بوده و این تعهد از طرف سایت ما به تمامی کاربران و مشتریان عزیز داده می شود که هیچگونه مشکلات امنیتی پس از تضمین امنیت پیج شما توسط ما، برایتان پیش نخواهد آمد. اما، بایستی قوانین ذکر شده از طرف ما برای تضمین امنیت صفحه اینستاگرامی را حتما رعایت کنید.

زمان انجام سفارش و تضمین امنیت پیج اینستاگرام شما؟

پس از ثبت سفارش، ظرف مدت حداقل ۶ ساعت تا حداکثر ۲۴ ساعت صفحه شما به صورت کامل امن خواهد شد و همچنین آموزش های تضمین امنیت فردی ارسال خواهد شد.

با تهیه اشتراک ماهیانه پکیج امنیتی، ۵۰ هزار بازدید (View) هدیه بگیرید!

ضمانت بازگشت وجه در صورت عدم رضایت از پکیج و پشتیبانی، تا ۱۰ روز

  • جلوگیری از هک شدن اینستاگرام
  • چگونه امنیت پیج اینستاگرام


برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور


keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا