برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

اینترنت ماهواره ای رایگان w3

اینترنت ماهواره ای رایگان w3 , خرید اینترنت ماهواره ای , خرید دستگاه اینترنت ماهواره ای , اینترنت آمریکا برای ایران , اینترنت ماهواره ای با گوشی

اینترنت ماهواره ایی رایگان

امروزه اینترنت به یک عضو جدا نشدنی زندگی روزمره اکثر افراد تبدیل شده است که حتی کسب و کارها را هم تحت تاثیر قرار داده است. برای اتصال به اینترنت دو راه وجود دارد ، یکی از این گزینه ها dialup می و راه دوم معمولاً ماهواره ای می باشد.

اینترنت ماهواره ای یک اتصال بی سیم است که شامل 3 بشقاب ماهواره ای است. یکی در مرکز ارائه دهندگان خدمات اینترنت ، یکی در فضا و دیگری درخانه شما. علاوه بر بشقاب ماهواره ای شما به یک مودم و کابل هایی که از بشقاب ماهواره ایی تا مودم شما در حال انتقال داده هستند نیز احتیاج دارید.

هنگامی که همه اتصالات را به هم وصل کردید ، مرکز ارائه دهندگان خدمات اینترنت ، سیگنال اینترنت را به داخل بشقاب فضایی ارسال می کند که سپس آن سیگنال به شما منتقل می شود. هر بار که درخواست (صفحه جدید ، بارگیری ، ارسال ایمیل و غیره) می کنید ، درخواست شما به بشقاب مستقر در فضا فرستاده می شود و سپس به مرکز ارائه دهندگان خدمات اینترنت (ISP) ارسال می شود. درخواست تکمیل شده از طریق فضا ، به بشقاب مستقر در خانه شما و سپس به رایانه شما ارسال می شود.

چرا از اینترنت ماهواره ای رایگان استفاده کنیم؟

یکی از دلایلی که باعث می شود افراد از اینترنت ماهواره ای استفاده کنند این است که سایر گزینه های اینترنت مانند کابل یا DSL در دسترس آنها نیست. اگر به مکالمه آنلاین علاقه مند باشید ، اینترنت ماهواره ای رایگان به معنای سریعتر شدن سرعت اینترنت و حتی ارتقاء آن خواهد بود.

به غیر از این موارد ، دلایل زیادی برای استفاده کردن یا نکردن از اینترنت ماهواره ای وجود دارد. به این جوانب مثبت و منفی نگاه کنید و نسبت به آن تصمیم بگیرید.

مزایای اینترنت ماهواره ای رایگان

اینترنت ماهواره ای سریعتر از اینترنت های dialup می باشد. البته این موضوع بستگی به بسته ای که خریداری می کنید هم دارد ، اما می توانید انتظار داشته باشید که سرعت اینترنت ماهواره ایی 10 تا 35 برابر بیشتر از اینترنت dialup باشد.

اتصالات اینترنت ماهواره ای رایگان می تواند از پهنای باند بالایی برخوردار باشد ، بنابراین سرعت و کیفیت اینترنت شما نباید تحت تأثیر تعداد زیاد کاربر یا “اوج زمان استفاده ” قرار بگیرد و همچنین برای اینترنت ماهواره ای به خط تلفن نیاز ندارید.

معایب اینترنت ماهواره ای

هوا در مسیر سیگنال می تواند تأثیر بگذارد. در هنگام طوفان شدید باد یا باران ، باید انتظار اینترنت بی کیفیتی را داشته باشید یا اینکه اصلاً اینترنتی نخواهید داشت.

میزان تأخیر و پینگ در اصل به یک معنا می باشند. هر دو موضوع به این مسئله اشاره می کنند که چقدر طول می کشد تا ارتباط بین رایانه ، دستگاه ، سرویس یا سرور دیگر در یک شبکه برقرار شود.

در مورد اینترنت ماهواره ای ، سرعت ارسال و دریافت فایل ها اهمیت زیادی دارند. از آنجا که مجبورید داده ها را به فضا و به مرکز ارائه دهندگان خدمات اینترنت (ISP) خود بازگردانید و مجدداً این چرخه تکرار شود ، اینترنت ماهواره ای دارای تأخیر یا نرخ پینگ بالایی است. بنابراین اگر یک بازیگر هستید یا قصد استفاده از خدمات VoIP را دارید ، اینترنت ماهواره ای برای شما مناسب نیست.

انسدادهای جزئی می تواند بر روی سیگنال اینترنت شما تأثیر بگذارد. بشقاب ماهواره ایی شما باید به سمت جنوب قرار داشته باشد. (جایی که همه بشقاب های ماهواره ایی در آن مدار قرار دارند) هر چیزی که در برابر بشقاب ماهواره ایی شما قرار داشته باشد مانند شاخه ها یا ساختمان می تواند بر کیفیت اینترنت شما تأثیر بگذارد.

با استفاده از اینترنت ماهواره ایی رایگان هرماه پهنای باند زیادی خواهید داشت که می توانید از آن استفاده کنید و احتمالا اینترنت شما در اثر استفاده زیاد کند نخواهد شد. برخی از مراکز ارائه دهندگان خدمات اینترنت به جای پهنای باند ماهانه ، پهنای باند روزانه ارائه می کنند ، که کمی می تواند بهتر باشد ، زیرا در صورت استفاده سریع از پهنای باند خود مجبور نیستید تا یک ماه صبر کنید.

VPN با اینترنت ماهواره ای سازگار نیست. VPN به یک پهنای باند بالا نیاز دارد که این نقطه مقابل آن چیزی است که شما با اینترنت ماهواره ای خواهید گرفت.اینترنت ماهواره ای نسبتاً گران می باشد و تقریبا هزینه های بیشتری را برای شما خواهد داشت مگر اینکه از اینترنت ماهواره ایی رایگان استفاده کنید.

اینترنت ماهواره ایی رایگان چیست ؟

اینترنت ماهواره ایی رایگان معمولا در مدتی مشخص توسط ارائه دهندگان این نوع اینترنت به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می گیرد تا بتوانند کیفیت و سرعت اینترنت ماهواره ایی را مورد بررسی قرار دهند. با استفاده از تکنولوژی های به روز مشکل تاثیر آب و هوا بر اینترنت ماهواره ایی تقریبا به صفر رسیده است و به راحتی می توانید تحت شرایط آب و هوایی مختلف از اینترنت با کیفیت خود لذت ببرید. علاوه بر این ها با استفاده از اینترنت ماهواره ایی رایگان می توانید از تماشای برنامه های آنلاین و استریم لذت ببرید.

با استفاده از اینترنت ماهواره ایی مشکلاتی نظیر تمام شدن حجم بسته نخواهید داشت و می توانید به صورت رایگان از اینترنت با کیفیت لذت ببرید.

در مورد بحث اینترنت دو عامل مهم در مورد انتقال داده ها وجود دارد: تأخیر از ورود به سیستم به نتیجه مطلوب (Latency) و سرعت انتقال داده. اتصال اینترنت بدون هیچ تأخیر و پهنای باند نامتناهی خواهد بود. اما در واقعیت ، تمام اتصالات اینترنتی محدودیت و پنهان بودن پهنای باند را دارند.

با این وجود ، اتصالات می تواند بر روی عامل تاخیر تاثیر داشته باشد . اینترنت ماهواره ایی حتی با سرعت کمتر از 0.25 مگابایت می تواند اتصال سریع تری نسبت به اتصال DSL کند ارائه دهد. 

علاوه بر کسب و کارهای مختلف که اتصال اینترنت برایشان از اهمیت بالایی برخوردار است با استفاده از اینترنت با کیفیت و سریع ماهواره ایی می توانید از بازی های آنلاین هم نهایت لذت را داشته باشید. همگی این مزایا باعث می شود که در آینده ایی نه چندان دور افراد به استفاده از اینترنت ماهواره ایی رایگان رو بیاورند.

روش کار اینترنت ماهواره‌ای بر خلاف ظاهر پبچیده، ساده می‌باشد. اگر به شکل نمونه دقت کنید متوجه می شوید نحوه کار بدین صورت است که برای ارتباط پرسرعت اینترنت از طریق ماهواره کافیست توسط یکی از انواع مودم با خط تلفن، ADSL ، ISDN و یا حتی بدون سیم به اینترنت متصل شویم تا برای ارسال اطلاعات از آن استفاده نماییم و سپس طبق راهنما کامپیوتر را بگونه‌ای تنظیم کنیم که برای دریافت اطلاعات از ماهواره استفاده کند.

همانطور که می دانید در یک ارتباط اینترنت معمولی میزان اطلاعات ارسالی بسیار ناچیزتر از اطلاعات دریافتی می‌باشد. بنابراین برای خط ارسال از هرنوع، حتی ارتباط ضعیف و یا کارت های اینترنت کم سرعت نیز می‌توان بهره برد.

تجهیزات مورد نیاز برای برقراری یک ارتباط ماهواره‌ای عبارت‌اند از آنتن پارابولیک یا همان دیش معمولی، LNB معمولی و یک کارت DVB.اما می‌توان بجای استفاده از انواع مودم برای Send از یک کارت DVB دارای SendوReceive استفاده کرد.

دسترسی به اینترنت از طریق ماهواره،چنان سرعتی به نقل و انتقالات شما می‌دهد که باور کردنی نیست. دسترسی به اینترنت از طریق ماهواره، یک دسترسی مافوق سریع است که با استفاده از یک آنتن بشقابی می‌تواند سرعت نقل و انتقالاتِ شما را به ۴۰۰ کیلو بایت در ثانیه برساند این عدد را با ۴ یا ۵ کیلو بایت در ثانیه‌ای که از طریق دسترسی تلفنی با آن می سوزید و می سازید، مقایسه کنید تا متوجه شوید که اینترنت ماهواره ای، چه موهبتی است دسترسی ماهواره برای انتقال دادن و پیاده کردن فایل های حجیم چند صد
مگابایتی و یا دیدن فیلم های ویدیوی یا سیر و دسیاحت در اینترنت استفاده کنید

سه نوع اینترنت ماهواره‌ای وجود دارد ۱- اینترنت آفلاین :

۲- اینترنت یکطرفه : با سرعت ۴۰۰ کیلو بایت در ثانیه به پیاده کردن و یا به اصطلاحدانلود فایل ها بپردازید. تنها برای ارسال یا انتقال دادن نیاز به یک مودم آنالوگ خواهید داشت که سرعت خیلی پایینی دارد

. ۳- اینترنت دو طرفه :
که هم برای ارسال به کار می‌روند و هم برای دریافت. در نتیجه نیاز به مودم آنالوگ از بین می‌رود و امکان انتقال دادن اطلاعات شما را تا سرعت ۲۰۰ کیلو بایت در ثانیه فراهم می‌آورد.

نوع اول و دوم سخت افزار دقیقا مشابهی دارند تنها تفاوت آنها در نرم افزار است کامپیوتر_ دیش_lnb _ DVB_مودم computer Dish شما می‌توانید از دیش های معمولی برای اینکار استفاده کنید حداقل سایز دیش شما بایستی ۹۰ باشد سایزهای کوچک‌تر شما را با مشکل مواجه می‌کند . پیشنهاد ما استفاده از دیش ۱۲۰ است که اگر بطور دقیق نیز جهت یابی شود سیگنال قوی به شما خواهد داد و در سرعت دانلود شما تأثیر بسزایی دارد. البته منظور ما از دیش ، دیش معمولی است . دیش اگر استاندارد طراحی
شود حتی با سایز ۴۰ می‌توانید سیگنال سایز ۱۲۰ را دریافت کنی

LNB

ال ان بی شما همان ال ان بی معمولی رسیور های خانگی می‌باشد فقط پیشنهاد می‌شود از ال ان بی خوبی استفاده کنید تا بهترین کیفیت و سرعت را داشته باشید همچنین کابلی که استفاده می کنید کابل خوبی باشد فیش ها را در دو سر آن متصل کنید قبل از اتصال محل را با سوهان بسائید تا بهترین اتصال را پیدا کند روی آن چسب بزنید و لاستیک مخصوص ضد باران را روی آن قرار دهید همه اینکار ها نتیجه اش داشتن کیفیت بالاس DVB نرم افزار های لازم برای اینترنت ماهواره ای

نرم افزار های دانلود آفلای

اینترنت ماهواره ای رایگان w3 , خرید اینترنت ماهواره ای , خرید دستگاه اینترنت ماهواره ای , اینترنت آمریکا برای ایران , اینترنت ماهواره ای با گوشی

پس از نصب درایور های کارت نوبت به نصب نرم افزار های دانلود آفلاین می‌رسد یکی از بهترین نرم افزار ها SkyGrabber می‌باشد اینترنت آفلاین : . فقط بصورت یک‌طرفه ، “دانلود آفلاین ” می‌کنید برای دانلود
هیچ هزینه‌ای پرداخت نمی کنی

در سراسر دنیا افراد مختلف از اینترنت ماهواره‌ای آنلاین در حال استفادههستند و در حال دانلود فایلهای مختلف هستند و ماهواره برای آنها فایلها را ارسال می‌کند تا دریافت کنند در این روش شما هم می‌توانید از فرصت استفاده کنید و فایلهایی که آنها در حال دریافت هستند را دریافت کنید .


یعنی فایلهایی را که افراد دارای اشتراک از طریق اینترنت ماهواره‌ای دریافت می‌کنند شما هم می‌توانید هم‌زمان بصورت آفلاین یعنی بدون اتصال به اینترنت دریافت نمایید.(از طریق نرم‌افزار مستقل و یا نرم‌افزار ماژول که بر روی برنامه مشاهده کانالها مثل progdvb نصب می‌شود)

برنامه، موزیک، فیلم و هر فایلی که برای دانلود انتخاب شده باشد را می‌توانید با سرعتی بین ۲ تا ۴ مگابیت در ثانیه(۲۵۰ تا ۵۰۰ کیلوبایت در ثانیه) دریافت کنید که بسته به ماهواره و فرکانس مورد‌استفاده می‌تواند
متغیر باشد. البته این سرعت به این معنی نیست که تمام فایلهای در حال دانلود سرعت زیادی دارند بلکه سرعت دانلود فایلها بستگی به نوع اشتراک و سرعت دانلود یوزرهای دارای اشتراک دارد. اگر مشخصات فایل در حال دانلود با تنظیماتی که شما برای برنامه تعیین کرده‌اید مطابقت داشته باشد، برنامه آن فایل را دریافت خواهد کرد. به طور مثال اگر کاربر دارای اشتراک اینترنت ماهواره‌ای، در حال دانلود یک فایل MP3 باشد، وقتی آن فایل از طرف سرویس دهنده ارسال میشود اگر شما در تنظیمات برنامه‌ای که برای دانلود آفلاین استفاده می‌کنید، فایلهای MP3 رو هم انتخاب کرده باشید و سایز فایل هم با شرایط انتخابی شما مطابقت داشته باشد، شما هم میتوانید آن فایل را دریافت کنید. در اینترنت آفلاین، فایل را شما درخواست
نمی‌دهید بلکه فایلهایی را که دیگران درخواست داده‌اند و در حال دانلود هستند، شما هم دریافت می کنید.

مشهورترین این برنامه‌ها عبارت‌اند از :

OpenSkyClient SkyNet Manna File Grabber …

نکته : manna و filegrabber و skygrabber و skynet و betasky و betadll و DataSky جز برنامه‌های اینترنت آفلاین هستند که از میان آنها skynet بهترین برنامه برای دانلود آفلاین است .

در OpenSky Client با آنکه انتخاب شما محدود به کمتر از ۱۰۰ فایل در روز است اما این اختیار را دارید که دقیقا فایل مورد نظر را از لیست انتخاب کرده و آن را معرفی کنید تا در زمان مشخصی دانلود شود.(نصب و کار با اینبرنامه کمی دشوار است و برای تازه‌کارها پیشنهاد نمی‌شود) در سه تای بعدی تقریبا اختیار در دست شما نیست و فقط می‌توانید پسوند فایل و حجم فایلهای مورد‌نظر را تعیین کنید تا در صورت دانلود توسط کاربران دارای اشتراک اینترنت ماهواره‌ای، برای شما هم دانلود شود. در این حالت لازم است که فرکانس نرم‌افزار مربوط به دانلود آفلاین را روی یک فرکانس که حاوی PIDهای دیتا باشد و همچنین قابلیت دانلود رایگان (همه فرکانسها ندارند) داشته باشد ، تنظیم کرد و با اجرای برنامه شروع به دانلود کرد.(در برنامه Skynet تمامی این تنظیمات در داخل برنامه وجود دارد) چند نکته: اینترنت آمریکا برای ایران

– به هیچ وجه برنامه رو برای دریافت همه فایلها تنظیم نکنید(فقط فایلهای با فرمت دلخواه را انتخاب نمایید) – هر قدر سطح گیرندگی کارت شما بالاتر باشد و کامپیوتر دارای حافظه و رم بیشتر باشد و همچنین استفاده دیگری در حین دانلود آفلاین از کامپیوتر نداشته باشید فایلهای دریافتی ناقص، کمتر خواهد بود. – در حین دانلود نباید مانعی در برابر دیش قرار گیرد حتی برای چند ثانیه.(باعث قطع ارتباط و هنگ کردن برنامه می‌شود که بایستی برنامه را دوباره اجرا کنیم) – برای اینکه فایلهای با حجم بالا دانلود شوند بهتر
است حجم مینیمم فایلهای دانلودی را پایین نگیرید.(از خیر فایلهای کم‌حجم بگذرید) – گاهی اوقات دانلود فایلها تا ۹۹% پیش می‌روند و کامل نمی‌شوند که علت آن بیشتر اوقات مربوط به استفاده از سیستم در هنگام دانلود، بخصوص در فایلهای حجیم هست.(اگر طول نوار دانلود را نگاه کنید در قسمتی از آن
خطوط قرمز نازک بصورت عمودی بر روی نوار دانلود قرار می‌گیرند که مربوط به چند کیلوبایت گم‌شده فایل هست) – برای دانلود فایلهای حجیم از جمله فرمتهای ویدیویی بایستی زمان زیادی را صرف دانلود بکنید (مثلاً زمانی حدود ۱۰ ساعت یا بیشتر) – معمولاً بعضی فایلهای ویدیویی بصورت فشرده و چند تیکه برای دانلود گذاشته می‌شوند، پس بایستی تمامی فایلهای مربوطه را دانلود کرده و آنها را با هم ترکیب کنیم. – اگر گیرنده اصلی فایل، دریافت را متوقف کند، فایل دریافتی شما بلااستفاده خواهد شد. – اگر ارتباط سرویس دهنده اینترنت با درخواست کننده اصلی قطع شود فایل شما هم از دست خواهد
رفت.

کارتهای DVB مختلفی برای دانلود آفلاین وجود دارد از جمله کارت اسکای‌استار و کارت ویژن‌پلاس و کارتهای دیگر، که این دو کارت استفاده کننده بیشتری دارد و از بین این دو، کارت skystar 2.6d از نظر ساپورت نرم‌افزاری و همچنین قیمت آن محبوبیت بیشتری دارد.(قیمت تقریبی ۷۵-۶۰ هزار تومان)

رای دانلود آفلاین می‌توان از ماهواره‌های: Express AM 22 53.0°E Turksat ۱C/2A 42.0°E Arabsat 2B 30.5°E Astra 19.2°E Eutelsat W6 21.6°E Eutelsat W1 10.0°E Eutelsat W3 07.0°E و چند ماهواره دیگراستفاده نمود ولی معمولاً از ماهواره Eutelsat W3 7.0°E و Turksat 1C/2A 42.0°E که سرعت زیادی هم دارند استفاده می‌شود.

 -در ماهواره Eutelsat W3 7.0°E روی فرکانس ۱۰۹۲۸ v 27500 ترافیک ایرانی وجود دارد -در ماهواره Eutelsat W6 21.6°E روی فرکانس ۱۱۳۸۵ h 30000  ترافیک ایرانی وجود دارد

– بر روی ماهواره هاتبرد فقط یک فرکانس رایگان برای دانلود آفلاین وجود دارد که ارزش دانلود ندارد.(تعداد فایلها برای دانلود بسیار کم هست) – کانالهایی که در هنگام جستجوی کانالها با علامت دیسکت نشان داده می‌شوند، کانالهای دیتا هستند که بعضی از آنها قابلیت دانلود آفلاین دارند و می‌توان از آنها دانلود کرد.

نرم افزار های اینترنت یکطرفه ی توانید با سرعت ۴۰۰ کیلو بایت در ثانیه به پیاده کردن و یا به اصطلاح تنها برای ارسال یا انتقال دادن دانلود فایل ها بپردازید. تنها برای ارسال یا انتقال دادن نیاز به یک مودم آنالوگ خواهید داشت که سرعت خیلی پایینی دارد برای داشتن اینترنت یک طرفه نرم افزار خاصی نیاز نیست بلکه بایستی یکسری تنظیمات نرم افزاری انجام دهید اشتراک از یکی از سرور های ارائه دهنده و یک عدد کارت اینترنت معمولی می باشید . ی عنی شما می‌توانید بدون خرید کارتهای سرعت بالا و همچنین بدون نیاز به سرویس هایی چون ADSL و یا Wireless و تنها با خرید یک کارت اینترنت معمولی ، اینترنت خانگی خود را که با خطوط تلفن بصورت Dial Up می‌باشد آنرا تبدیل به یک اشتراک با سرعت بسیار بالا و باور
نکردنی تبدیل نمائید . اینترنت ماهواره ای با گوشی

اما برای خرید این نوع اشتراکها بایستی چه کارکنیم ؟ خرید دستگاه اینترنت ماهواره ای اینترنت آمریکا برای ایران

در این زمینه سرویس هایی متنوعی وجود دارد که قبلا در مورد آن توضیح دادیم سیستم هایی چون سرویس های ماهواره EutelSat W3 و همچنین سرویس های ماهواره EutelSat W6 که خود دارای روشهایی مختلفی چون VPN و Proxy Base و سیستم های دیگر که موجود می‌باشند هستند . برای خرید این نوع اشتراکها شما می‌توانید از یکی از شرکتهای ارائه دهنده این سرویسها تماس برقرار نمائید و از آنها طی سلسله مراتبی اشتراک خود را دریافت نمائید . البته خود آن شرکتها دارای مقالاتی آموزشی با توجه به سرویس که در اختیارتان قرار می‌دهند برایتان میفرستند قیمت و انواع مختلف اشتراکها و همچنین سرویس های مختلف را دریافت نمائید . اما ما با دریافت این اشتراکها قادر به انجام تمامی کاربردهای اینترنت از قبیل دانلود ، چت و بازدید سایتهای مختلف و غیره خواهیم بود و محدودیتی برای انجام امور اینترنتی نخواهیم داشت .تنها سرعت آپلودمان همان سرعت اینترنت خانگی خواهد بود که در این مورد در ادامه مطالب به آن اشاره خواهم نمود . نکته دیگر اینکه ما می‌توانیم از هر شهری که دلخواه ماست اکانت اینترنت ماهواره‌ای دریافت نمائیم و محدودیتی در این زمینه نداریم که بایستی حتما از شهری که در آن زندگی می کنیم اشتراک را دریافت نمائیم .

برای بازدید از یک سایت، روی یک لینک کلیک می کنید تا یک سایت دیگر را ببینید. نرم افزاری که در کامپیوترتان دارید، یک کپهٔ داده‌ای را به تقاضای تان ضمیمه می‌کند. در عوض درخواست کردن مستقیم فایل از میزبانِ وِب، درخواست تان به مرکز عملیاتِ شبکهٔ سرویس ماهواره‌ای می‌رود که در روی زمین قرار دارد. سپس این مرکز، آن صفحهٔ وب را درخواست می‌کند. میزبانِ وب نیز صفحهٔ درخواستی را به مرکز عملیات شبکهٔ ماهواره‌ای ارسال می‌کند، و سپس آن صفحه را به ماهواره مخابره می نماید تا آن را به سمت آنتن بشقابی شما بفرستد. آنتن بشقابی، صفحهٔ وب را از طریق مودم ماهواره‌ای به کامیوترتان می رساند، و همهٔ این ماجرا در عرض کم تر از یک ثانیه. ● اشکالات بالقوه تمام این مراحل به تعلل ختم می‌شوند، یعنی یک تاخیر قابل توجه، بین زمانی که کلیک می کنید تا زمانی که داده را دریافت می نمایید. این تاخیر ناشی از آن است که تقاضای تان از جانب کامپیوترتان و از طریق مودم ابتدا به مرکز شبکهٔ ماهواره‌ای فرستاده می‌شود، و از آن جا به میزبان وب می‌رسد. آن وقت ۳۳۰۰۰ کیلومتر مسافت را تا ماهواره طی می‌کند و مجدداً به جانبِ آنتن بشقابی فرود می‌آید.

۳- اینترنت دو طرفه : اینترنت آمریکا برای ایران

تجهیزات مورد نیازبرای استفاده از این سرویسها به شرح زیر است: سرویس متقارن ساختار و تجهیزاتش به کلی با سرویس های تنها دریافت متفاوت است

Vsat Antenna ,Satellite Modem(iDirect ,LinkStar,Datum,Spl…) ,
LNB ,BUC,OMT

طرز کار این سرویسها بدین صورت است که ارسال ودریافت اطلاعات تماما از طریق ماهواره صورت می‌گیرد و احتیاج به هیچ گونه خطوط اینترنتی و یا مخابراتی محلی ندارند. . در این نوع از اینترنت ماهواره‌ای دریافت و ارسال اطلاعات از طریق دیش انجام می‌شود به اینصورت که اطلاعات شما از طریق LNB مخصوص دریافت می‌شود و اطلاعات شما از طریق دستگاهی به نام Transmiter به ماهواره ارسال می‌شود در این روش قیمت تجهیزات سخت افزاریو نیز هزینه‌های ماهیانه نسبت به روش اول بسیار گران تر است . مهم‌ترین نکته مقدار وات یک ترانسیور است مثلاً یک ترانسیور ۲ وات بین ۵۱۲ کیلو بیت تا ۷۰۰ دیتا ارسال نماید .که با توجه به استفاده دیش ۱٫۸ یا ۲٫۴ متر این قابلیت افزایش می نماید . ۲ way equipment for SCPC & Dedicated
Bandwidth

     Reflector 1.8 meter + feed + feed stand
Reject Filter Norsat
BUC 2w Zinwell
LNB KU-Band (flat)
Satellite Modulator SPL-Advantech 2048 (3.8Mbps)
RG-213 cable and N-type connector
DVB receive card B2C2 (Skystar 2 TV)
+ Dish

تجهیزات بالا قابلیت حداقل سند ۵۱۲کیلو بیت در ثانیه و نا محدود قابلیت دریافت را داراست و دارای گارانتی تعویض به مدت یکسال می‌باشد خرید دستگاه اینترنت ماهواره ای

Total Price for new equipments in Iran : 5800 $

اینترنت ماهواره ای رایگان w3 , خرید اینترنت ماهواره ای , خرید دستگاه اینترنت ماهواره ای , اینترنت آمریکا برای ایران , اینترنت ماهواره ای با گوشی

Total price for used equipments in Iran :4300$ توجه چنانچه از دیش با قطر کمتر استفاده شود مبلغ فوق ۴۰۰ هزار تومان کمتر خواهد شد و چنانچه از تزانسیور باک ۱ وات استفاده شود ۱۵۰ دلار دیگر کاهش هزینه خواهد داشت .

پهنای باند بر روی این تجهیزات تضمینی واگذار می‌گردد

اینترنت ماهواره ای رایگان w3 , خرید اینترنت ماهواره ای , خرید دستگاه اینترنت ماهواره ای , اینترنت آمریکا برای ایران , اینترنت ماهواره ای با گوشی

اینترنت ماهواره ای رایگان w3 , خرید اینترنت ماهواره ای , خرید دستگاه اینترنت ماهواره ای , اینترنت آمریکا برای ایران , اینترنت ماهواره ای با گوشی

سیستم های ماهواره‌ای دوسره، که نیاز به مودم آنالوگ برای مخابرهٔ زمین به هوا ندارند، پهنای باند بسیار عریض تری دارند- پهنایی به وسعت ۵/۱مگابیت در ثانیه از هوا به زمین، و ۲۰۰ کیلوبیت در ثانیه از زمین به

واژه DVB مخفف عبارت Digital Video Broadcasting و یا پخش ویدئوی دیجیتال می‌باشد . روشی برای ارسال هم‌زمان چندین کانال صوتی و تصویری ، اطلاعات مشترک آنها ، اطلاعات مربوط به نام کانال ها و اطلاعات Teletext ، EPG و … می‌باشد .

در حقیقت استاندارد DVB شامل زیر مجموعه هایی است که هر کدام برای منظوری خاص بکار می روند ، این زیر مجموعه‌ها شامل موارد زیر می‌شوند :

DVB-S : مخفف DVB-Satellite می‌باشد و برای ارسال دیجیتال اطلاعات رسانه‌ای از طریق ماهواره استفاده می‌شود .

DVB-C : مخفف DVB-Cable می‌باشد و استانداردی برای ارسال دیجیتال اطلاعات رسانه‌ای از طریق کابل برای تلویزیونهای دیجیتال کاربرد دارد.

DVB-T : مخفف DVB-Terrestrial می باشد و برای ارسال اطلاعات رسانه‌ای دیجیتال از طریق آنتن های زمینی برای تلویزیون های دیجیتال کابرد دارد .

DVB-SI : مخفف DVB-Service Information می‌باشد و کاربرد آن در ارسال دیجیتال اطلاعات رسانه‌ای وابسته به نوع سرویس می‌باشد

اینترنت ماهواره ای رایگان w3 , خرید اینترنت ماهواره ای , خرید دستگاه اینترنت ماهواره ای , اینترنت آمریکا برای ایران , اینترنت ماهواره ای با گوشی

اینترنت آمریکا برای ایران , اینترنت ماهواره ای با گوشی

DVB-CI : مخفف DVB-Common Interface conditional access می‌باشد . از این استاندارد برای ارسال اطلاعات مربوط به سرویس های کد شده و کارتی ویژه استفاده می‌شود . کارت dvb یا اصطلاح عامیانه آن کارت رسیور ، کارتی است که روی اسلات PCI مانند کارت مودم یا کارت گرافیک و … در کامپیوتر شما نصب می‌شود .

این کارت دارای ورودی فیش ال ان بی است که از طریق کابل معمولی رسیور به LNB که روی DISH نصب شده است می‌رود

اینترنت آمریکا برای ایران , اینترنت ماهواره ای با گوشی خرید دستگاه اینترنت ماهواره ای


برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور


keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

‫2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا