برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دانلود نرم افزار جاسوسی اندروید ispyoo و بررسی آن

iSpyoo Mobile Spy App – iSpyoo برنامه های جاسوسی تکان دهنده قدرتمندی است که فقط در مورد هر چیزی که کسی انجام بر روی تلفن خود را است. بسیار کمی از این برنامه باریک نمی توانند بفهمند که وجود دارد، و آن را به طور کامل می توانید خود را از هدف در نظر گرفته شده خود را پنهان به طوری که آنها هیچ وقت نمی دانید آن وجود دارد. اگر برای شما مهم نیست پرداخت قیمت برای این نوع از قدرت، این برنامه یکی از بهترین برنامه های جاسوسی شما می توانید پیدا کنید. دانلود ispyoo

برای دریافت این برنامه بر روی گوشی شما، شما نیاز به ثبت نام برای یک حساب کاربری و سپس دور زدن فروشگاه Google Play. مراقب باشید که آن را نصب بر روی تلفن شما از نظر قانونی خود نیست، از آن خواهد بود شکستن قانون است. این نرم افزار نه تنها به طور فعال نظارت بر گوشی های هوشمند و یا قرص را هدف قرار، بلکه آن را می کشد هر ساله تماس، متون، چت، و اطلاعات GPS. برنامه حتی هدف قرار رسانه های اجتماعی، حمایت از برخی از گزینه های محبوب ترین مانند WhatsApp، فیس بوک، و Vibr. شما همه چیز را تلفن انجام شده است در لطف زمان واقعی به دستی، زرق و برق دار کنترل پنل آنلاین iSpyoo را ببینید. هنگامی که شما در حال راه اندازی این برنامه، شما باید آن را پنهان از داخل منوی برنامه – که خود را پنهان نمی کند، به صورت خودکار. برنامه شما شروع می شود با یک محاکمه سه روزه رایگان، پس از آن شما باید به ثبت نام برای سرویس اشتراک به استفاده از آن است.

در iSpyoo به شما می دهد یک ابزار فوق العاده موثر نظارت بر تلفن. اگر شما نیاز به دانستن آنچه بر روی تلفن شما دسترسی به ندارد ۲۴/۷ اتفاق می افتد، این نرم افزار یک راه احتیاط برای پیدا کردن است. این می رود عمیق تر از برنامه های مشابه و آن را با مقدار زیادی از سبک و سهولت.

دانلود رایگان برنامه جاسوسی کنترل کننده گوشی

این یک برنامه کامل با وظیفه کنترل کننده گوشی نظارت و کنترل گوشی اندرویدی هست

همچنین شما میتوانید نرم افزار کنترل کامپیوتر دیگران در اندروید از اینجا دانلود کنید

کار برنامه به این صورت است برنامه را روی گوشی مورد نظر نصب می کنیم و سپس برنامه تمام پیام های کوتاه و تماس ها و…را جمع آوری کرده و برای شما ارسال می نمایید حتی اگر شما کیلومترها از گوشی موردنظر دور باشید.

۱٫کنترل پیامک های گوشی
۲٫کنترل تاریخچه تماس ها
۳٫کنترل نصب و حذف برنامه های روی گوشی
۴٫کنترل Notificatoin های برنامه ها نظیر وایبر و تلگرام هر برنامه دلخواه دیگر برای این کار حتما باید Notificatoin این برنامه ها روشن باشد یعنی پیامهای ورودی این برنامه ها در نوار بالای گوشی (پاپ آپ) قابل مشاهده باشد.
۵٫وقتی اتصال اینترنت برقرار نباشد همه گزارشات را جمع آوری ودر اولین اتصال به ایمیل یا تلگرام شما میفرستد.

دانلود نرم افزار جاسوسی اندروید ispyoo و بررسی آن
دانلود نرم افزار جاسوسی اندروید ispyoo و بررسی آن 3


۶٫و امکانات دیگر نظیر فیلتر کردن گزارشات


برای دریافت گزارشات دو نوع روش در برنامه وجود دارد:

۱٫دریافت گزارشات در ایمیل
۲٫دریافت گزارشات در تلگرام که استفاده از آن راحت تر است
آموزش استفاده از کنترل کننده گوشی برای ارسال گزارشات به تلگرام:
۱٫توجه نمایید برنامه روی گوشی که می خواهیم آن را کنترل کنیم باید اول نصب کنیم بدون نصب امکان ردیابی و کنترل وجود ندارد.
۲٫بعد باید برنامه را تنظیم کنیم تا گزارشات به لینک کانال تلگرامی که به برنامه داده ایم ارسال شود.
۳٫در هر مرحله که مشکل داشتید روی چگونه؟ کلیک کنید.

۴٫دقت کنید هنگام تست برنامه کانال بی صدا  Mute باشد تا گزارشات تکرار نشوند!

مشکل نصب کنترل کننده گوشی:
اگر آپدیت برنامه نصب نشد ابتدا نسخه قدیمی رو حذف و سپس نسخه جدید رو نصب کنید و یا تیک امکان حذف برنامه رو بزنید تا آپدیت جدید نصب شود.

سوالات متداول راجب استفاده از جیمیل برای ارسال گزارشات:
۱٫ایمیلی دریافت نکردم؟
برای دیدن گزارشات می توانید به فولدر ارسالی جمیل نگاه کنیدو یا به اینباکس ایمیل و یا هرزه نامه
۲٫نکته بسیار مهم دقت کنید که جمیل شما باید دارای کمترین ایمنی باشد و دارای تایید دومرحله نباشد.
بنابراین هیچوقت از جمیل اصلی خود استفاده نکید.
۳٫هنگام دریافت ایمیلی از طرف گوگل مبنی بر دزدیدن پسورد به آن پاسخ ندهید یا گزینه من بودم را بزنید.

بهترین بررسی Ispyoo 2020: تمام آنچه شما باید درباره برنامه جاسوسی بدانید

Ispyoo یک برنامه جاسوسی قدرتمند است که به شما کمک می کند تا بر کارمندان خود نظارت کنید و فرزندان خود را به منظور محافظت از آنها در برابر محتوای مضر و نامناسب کنترل کنید. با توجه به لیست گسترده ای از امکانات ارائه شده توسط برنامه ، شما قادر هستید زندگی شخصی فرزندان خود را به طور کامل کنترل کنید. علاوه بر این ، می توانید از این برنامه به منظور گرفتن همسر تقلب استفاده کنید. حالت نامرئی امکان مخفی کردن برنامه در دستگاه مورد نظر را فراهم می کند.

برنامه Ispyoo چیست؟

برنامه Ispyoo یک برنامه جاسوسی واقعاً محبوب است که مزایای بسیار زیادی را در اختیار کاربران خود قرار می دهد. این برنامه مخصوص والدینی است که به فرزندان خود اهمیت می دهند و می خواهند زندگی خود را بهتر کنند. برنامه Ispyoo قابلیت اطمینان جاسوسی از جمله ردیاب پیام کوتاه ، keylogger ، ردیاب GPS ، نظارت بر برنامه های اجتماعی و غیره را در اختیار صاحبان خود قرار می دهد. همچنین ، این یک واقعیت واقعی برای کسانی است که می خواهند در زمان کار بر کارمندان خود نظارت داشته باشند و از همه شایعات به اشتراک گذاشته شده توسط همکاران آگاه باشند.

Ispyoo چگونه کار می کند؟

Ispyoo اطلاعات را از دستگاه موردنظر مصرف می کند و سیاهههای مربوط را به صاحب برنامه ارسال می کند. تمام اطلاعات مربوط به شخص مورد نظر را می توانید از طریق کنترل پنل خود ببینید. در صورتی که به نظر می رسد برنامه مورد استفاده فرزند شما نامناسب باشد ، می توانید این برنامه را به منظور محافظت از فرزندتان از محتوا یا ارتباطات مضر ، از جمله مخلوط کردن یا سوء استفاده ، مسدود کنید.

الگوریتم هوشمند ساخته شده در برنامه امکان تجزیه و تحلیل محتوای دریافتی و ارسال شده از طریق پیام رسانهای فوری ، پیام کوتاه و ایمیل را می دهد. پس از تجزیه و تحلیل اطلاعات ، سیاهههای مربوط را تشکیل داده و به صفحه کنترل ارسال می کند.

Ispyoo چه ویژگی هایی دارد؟

بیایید در نظر بگیریم که برنامه Ispyoo چه ویژگی هایی را در اختیار کاربران خود قرار داده است.

Ispyoo طیف گسترده ای از ویژگی ها را در اختیار کاربران قرار می دهد:

  • گزارش تماس این ویژگی امکان تجزیه و تحلیل کلیه جزئیات تماس ورودی یا خروجی از جمله نشانگر زمانی ، مدت زمان و نام مخاطب را دارد. شناسایی ۵ تماس گیرنده برتر را امکان پذیر می کند.
  • جاسوسی در مخاطبین . این امکان را می دهد تا با تمام مخاطبین ذخیره شده در دستگاه و اطلاعات اضافی در مورد آنها از جمله آدرس ایمیل ، عکس ، شماره دوم و غیره مطلع شوید.
  • نظارت بر پیام های متنی ، از جمله iMessages ، پیام کوتاه و MMS. تمام انواع پیام های متنی در صفحه زنده ذخیره می شوند. یک کاربر اعلان فوری را درباره پیام آینده یا خروجی دریافت می کند.
  • پیگیری پیام رسان های فوری ، از جمله Viber ، Facebook ، Skype ، WhatsApp. تمام پیام های ارسال شده و دریافت شده از طریق پیام رسان های فوری را ذخیره می کند. علاوه بر این ، باعث ایجاد تصاویر می شود و زمان ارسال و دریافت پیام از طریق برنامه را تعیین می کند.
  • پیگیری محل شخص مورد نظر . این ویژگی امکان دسترسی به سابقه موقعیت مکانی و موقعیت فعلی کودک ، همسر یا کارمند شما را فراهم می کند.
  • به مرور تاریخچه مرور می پردازید . با استفاده از این ویژگی ، شما می توانید تمام جزئیات تاریخ مرورگر ، از جمله URL ، وب سایت ها ، زمان ، فرکانس و غیره را مرور کنید.
  • دانلود ispyoo

چگونه می توان Ispyoo را نصب کرد؟

به منظور نصب Ispyoo در دستگاه Android ، من یک راهنمای مرحله به مرحله ارائه شده توسط وب سایت برنامه را دنبال می کنم:

  • مرحله ۱ در ابتدا باید تنظیمات برنامه را در دستگاه Android وارد کرده و روی منابع ناشناس ضربه بزنید.
  • مرحله ۲ به منظور بارگیری iSpyoo در دستگاه Android ، به وب سایت iSpyoo مراجعه کنید. بعد از بارگیری می توانید پنجره اعلان را باز کنید و از طریق نصب بروید.
  • مرحله ۳ برای تکمیل مراحل نصب موفقیت آمیز ، باید تمام مجوزهای لازم برای نصب را تأیید کنید.
  • مرحله ۴ پس از نصب ، نمادی از برنامه در دستگاه شما ظاهر می شود.
  • مرحله ۵ هنگامی که یک نماد برنامه در دستگاه ظاهر شد ، باید یک حساب کاربری ایجاد کنید. برای این کار از آدرس ایمیل و رمز عبور خود استفاده کنید.
  • مرحله ۶ اگر دستگاه هدف روت شده است ، برای نظارت بر برنامه ها از جمله Viber ، Whatsapp ، Facebook و غیره باید مجوز کسب کنید.
  • مرحله ۷ پس از ثبت حساب ، برای مخفی کردن یک نماد در دستگاه هدف ، باید روی “تنظیمات” ضربه بزنید.
  • دانلود ispyoo

Ispyoo برای جاسوسی از کودکان ، کارمندان یا دستگاههای دیگر که می خواهید نظارت کنید ، ایجاد شده است. برای نظارت بر دستگاه شخصی ، باید مجوز شخص مورد نظر خود را بگیرید.

علاوه بر این ، برنامه Ispyoo برای نظارت اخلاقی فرزندان شما به منظور محافظت از آنها در برابر محتوای مضر یا نامناسب که می تواند سلامت روان آنها را تهدید کند ، تهیه شده است. می توانید برنامه را بر روی دستگاه فرزند خردسال خود نصب کنید.

صاحب برنامه Ispyoo نیاز به داشتن تلفن هوشمند یا رضایت کتبی از شخص مورد نظر دارد. قبل از نصب برنامه در دستگاه هدف و فعال سازی آن ، باید مجوز دریافت کنید.

توصیه های تیم Truth.Best

تیم SPY24 برای محافظت از فرزندان خود از مخلوط کردن و سوءاستفاده از محتوا یا جاسوسی برای کارکنان ، استفاده از یک برنامه به عنوان نرم افزار کنترل والدین را توصیه می کند. علاوه بر این ، این یک واقعیت واقعی برای افراد متاهل است که می خواهند همسر تقلب خود را در معرض دید خود قرار دهند. با توجه به طیف گسترده ای از مزایای ارائه شده توسط برنامه ، مورد توجه مخاطبان گسترده قرار می گیرد. بیایید مزایای اصلی آن را در نظر بگیریم.

برنامه Ispyoo تعداد فواید زیادی را ارائه می دهد:

  1. سازگاری با Android / iOS؛
  2. طیف گسترده ای از ویژگی های جاسوسی ، از جمله گزارش های تماس ، نظارت بر پیام رسان های فوری ، جاسوسی بر روی پیام ها ، مکان یاب GPS ، نظارت بر تاریخچه مرورگر ، مشاهده عکس ها و فیلم ها و موارد دیگر.
  3. استفاده و نصب آسان.
  4. این قیمت رقابتی است؛
  5. یک شخص هدف هرگز برنامه را در دستگاه خود پیدا نمی کند زیرا در حالت نامرئی کاملی کار می کند.
  6. دانلود ispyoo

در پایان ، Ispyoo می تواند فواید زیادی را به خود اختصاص دهد. این قدرتمندترین نرم افزار تلفن جاسوسی است. این برنامه می تواند توسط صاحب شرکت مورد استفاده قرار گیرد تا بتواند تعداد زیادی از کارمندان را همزمان کنترل کند. بیش از ۱۰۰۰۰۰ مشتری راضی که از برنامه Ispyoo در اهداف خاص خود استفاده می کنند وجود دارد. در همه تلفن ها و در همه شبکه ها کار می کند.

آخرین به روز رسانی ۱۰ ژانویه ۲۰۲۰

  • تعداد زیادی از گزینه های جاسوسی؛
  • این قیمت رقابتی است؛
  • نصب آسان تبلیغات؛
  • سازگاری با Android / iOS؛
  • در حالت نامرئی اجرا می شود.
  • این یک آزمایش رایگان ارائه می دهد.
  • دانلود ispyoo

منفی

  • بدون پشتیبانی تلفنی ، فقط چت زنده یا ایمیل.
  • دانلود ispyoo

حکم تیم ما این است که Ispyoo یک برنامه واقعا قدرتمند است که با دستگاه های Android / iOS سازگار است. این طیف گسترده ای از ویژگی های جاسوسی را ارائه می دهد و می تواند برای محافظت از فرزندانتان از محتوای مضر ، جاسوسی از کارمندان یا گرفتن همسر تقلب استفاده شود.
دانلود ispyoo


برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور


keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا