اخبار هک و امنیت - آخرین و جدیدترینآموزش شناخت انواع هک و روش های مقابلهآیا اینستاگرام من هک شده است؟!برنامه های هک گوشی برای اندروید و ایفونبهترین برنامه های هک گوشی اندرویدی آیفونهک آیفونهک تلگرام و نظارت بر عملکرد

دانلود نرم افزار هک گوشی و روش های مختلف هک کردن تلگرام و ایستاگرام

هنگامی که صحبت از نرم افزار هک گوشی ، تلگرام ، ایستاگرام، فیس‌بوک و از این قبیل سرویس‌های پیام رسان و شبکه اجتماعی میشود هکرها راه کارهای بسیار زیاد و متفاوتی را ارائه می دهند که اکثر این راهکارها نیازمند دانش بالا در برنامه نویسی می باشند. اما عده ای نیز هستند که دانش چندانی در زمینه برنامه نویسی ندارند و به دنبال راهکارهایی هستند که بتوانند بدون برنامه نویسی عمل هک را انجام دهند.

در وهله اول باید بگوییم که اگر شما می خواهید به یک هکر تبدیل شوید و از این راه کسب درآمد داشته باشید، می بایست زبان های برنامه نویسی و برخی از دانش های دیگر را فرابگیرید تا بتوانید هک را به صورت اصولی انجام دهید.

اما چنانچه قصد شما از یادگیری روش های هک، تنها هک و نفوذ به اطلاعات یک سیستم یا گوشی خاص است، ما به شما استفاده از نرم افزار هک گوشی را پیشنهاد می کنیم. هکرهای حرفه ای در سراسر دنیا نرم افزارهای مختلفی را با اهداف متفاوت برای هک گوشی دیگران ساخته و در اختیار عموم قرار می دهند.

نرم افزارهایی همچون SPY24 وجود دارد که با هدف کنترل و نظارت بر گوشی فرزندان ساخته شده و در اختیار والدین عزیز قرار گرفته است.

این نرم افزارها گاهی به طور خاص برای هک یک قسمت از گوشی مثلا پیامک ها یا شبکه های اجتماعی مانند تلگرام ساخته می شوند و گاهی نیز تمام اطلاعات موجود در یک گوشی را در اختیار شما قرار می دهند.

از آنجایی که این روزها تلگرام به یکی از پرمخاطب ترین پیام رسان ها در کشور ما تبدیل شده است، تعداد افرادی که به دنبال روشی برای هک این شبکه اجتماعی هستند نیز زیاد می باشد.

از همین رو در ادامه این مطلب علاوه بر معرفی نرم افزار هک گوشی که به شما امکان نفوذ به تمام قسمت های یک گوشی را می دهد، روش های هک کردن برنامه تلگرام را نیز بررسی خواهیم کرد.

نرم افزار هک گوشی

 یکی از نرم افزارهایی که در زمینه هک و نفوذ به گوشی، بسیار موفق عمل کرده است نرم افزار SPY24 می باشد. نرم افزار هک گوشی SPY24 توسط سامانه کنترل فرزند با هدف مراقبت از فرزندان در فضای مجازی طراحی شده و در اختیار والدین قرار گرفته است تا بتوانند با توجه به محیط نا مطمئن شبکه های مجازی و محیط بیرون از خانه بر فعالیت های فرزندان خود نظارت داشته باشند .

این نرم افزار امکان نظارت بر پیامکها، لیست تماس ها، تصاویر موجود در گالری و مشاهده فعالیت های فرزند در شبکه های مجازی مانند تلگرام و اینستاگرام را به شما می دهد.

این برنامه در دو نسخه ساخته شده است :

۱-نسخه اول را میتوان بروی گوشی فرزند نصب کرد و به محض اتمام فرایند نصب آیکون مخفی خواهد شد که باهوشترین فرزندان هم قادر به پیدا کردن آن نمیباشند .

۲- نسخه دوم نرم افزار هک گوشی SPY24 این است که والیدن با استفاده از شماره موبایل و سریال گوشی اقدام به نظارت برگوشی فرزندان خود کنند تا به راحتی در برابر خطرات اجتماعی جلوگیری کنند .

دانلود نرم افزار هک گوشی تلگرام

دانلود نرم افزار هک گوشی

همچنین در آخرین نسخه این برنامه که با نام SPY24 منتشر شده است، شما می توانید نرم افزار را با آیکون دلخواه خود مثلا تلگرام بدون فیلترشکن برای فرزندتان ارسال کنید و از او بخواهید تا برروی لینک ارسالی شما کلیک نماید. به محض کلیک فرزند، نرم افزار به طور خودکار نصب شده و سپس از لیست برنامه های موبایل او پنهان می شود تا فرزندتان متوجه عملکرد برنامه نشود. قابلیت های منحصر به فردی که در این نسخه به برنامه اضافه شده است، قابلیت شنود مکالمات و مشاهده تصاویر اطراف توسط دوربین گوشی فرزند می باشد.

دریافت برنامه هک گوشی SPY24

دانلود نرم افزار هک گوشی و روش‌های مختلف هک کردن تلگرام

روش‌های مختلف هک کردن تلگرام

روش اول – هک کردن سرور تلگرام

سخت‌ترین روش ممکن برای هک تلگرام این است که شما سرورتلگرام را هک کنید که به گفته تلگرام خیلی محال است این اقدام ،یعنی شما ابتدا باید باگ امنیتی در سرور سرویس‌دهنده می‌باشد  را پیدا کنید که تمام مشخصات اکانت‌ها و همچنین تمام پیام‌ها (به جز Secret Chatها) ذخیره است. طبق گفته تلگرام Secret Chat ها از گوشی فرستنده کدگذاری شده و در نهایت در گوشی گیرنده کدگذاری آنها باز می‌شود و هیچ جای دیگری به جز گوشی فرستنده و گیرنده ذخیره نمی‌شود که یکی از ویژگی‌های خوب تلگرام می‌باشد. دسترسی به اطلاعات سرور تلگرام بسیار سخت است و تلگرام حتی بارها مسابقه‌هایی گذاشته که اگر کسی بتواند سرور تلگرام را به هر روشی هک کند جایزه‌های خیلی بزرگی به آن شخص یا تیم تعلق می‌گیرد و این مورد نشان می‌دهد اگر هم نقطه ضعفی در سرور تلگرام باشد تا به حال احتمال اینکه توسط فرد دیگری گزارش شده باشد زیاد است.

روش دوم – فیشینگ (Phishing)

فیشینگ یا ماهیگیری بدین معنی است که هکر اقدام به ساخت  یک وبسایت یا یک اپ جعلی که خیلی شبیه صفحه لاگین است میکند و با بهانه‌ای از شما می‌خواهد به عنوان مثال شماره تلفن و کد وریفیکشن خود را وارد کنید.

به عنوان مثال لاگین شدن در این صفحه خواهید توانست تمام افرادی که در اطراف شما آنلاین هستند را ببینید و یا می‌توانید افرادی که پروفایل شما را باز کرده‌اند را ببینید. با این ترفند تا شماره تلفن و کد دسترسیتان را وارد کنید کدی که ارسال کرده اید را  هکر شماره را به سرویس اصلی تلگرام می‌فرستد و شما پیامک یا پیامی با کد دسترسی دریافت می‌کنید و هکر یا برنامه‌ای که نوشته قبل از شما از آن کد استفاده می‌کند تا لاگین کند و به حساب شما دسترسی پیدا کند.

جهت جلوگیری از هک شدن با این روش حتما همیشه قبل از وارد کردن شماره تلفنتون مطمئن باشید که آدرس بالای صفحه مرورگرتون telegram.org و یا web.telegram.org هست و علامت قفل مرتبط با https هم به رنگ سبز است.

روش سوم – اپ جعلی (Fake App)

برنامه هک گوشی

یک نرم افزار جعلی که کاملا شبیه برنامه تلگرام است و درست کار میکند ، معرفی میکند ( پس حواستان باشد که هر نسخه از تلگرام که می آید را نصب نکنید و همینطور نرم افزار هایی که میگویند امنیت ندارند ) .با توجه به Open Source تلگرام از جمله نسخه اندروید، iOS و دستکتاپ بسیار راحت میتوانند از آن کپی بزنند . دلیل اینکه تلگرام را اینگونه برنامه نویسی کرده اند این بوده است که تمام مشکلات و باگ های تلگرام را حل کنند اما هکرها از این موضوع استفاده کرده اند و برای دیگران دامی پهن میکنند .

حتی بعضی اوقات هکرها نسخه‌ای از اپ ایجاد می‌کنند که امکانات بیشتری از نسخه اصلی دارد تا کاربران را به نصب نسخه غیر اصلی تشویق کنند، مثلا عکس پشت‌زمینه را می‌توان عوض کرد و یا استیکرهای پیش‌فرض بیشتری دارد.

برای جلوگیری از این روش حتما نسخه اصلی اپ را از منابع مطمئن مانند گوگل پلی (Google Play)، اپ استور (App Store) و کافه بازار دریافت کنید و هرگز فایل APK و یا IPA را از منابعی که نمی‌شناسید و یا کانال‌های تلگرامی دریافت نکنید.

دانلود نرم افزار هک گوشی و روش‌های مختلف هک کردن تلگرام

برنامه هک گوشی


برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور


keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا