آموزش شناخت انواع هک و روش های مقابله

کد گیفت کارت رایگان (کد پس خرید گوگل پلی رایگان)

آیا شما به دنبال کد گیفت کارت رایگان هستید؟! به طور کلی گیفت کارت‌ها نوعی کارت‌ اعتباری هستند که جایگزین پول نقد شدند. به وسیله این گیفت کارت ها شما می‌توانید به انواع خدمات پولی و  پرمیوم بازی‌هایی مثل پابجی دست یابید، اکانت نتفلیکس، اکانت گوگل پلی و… بسازید. اولین نکته‌ای که به ذهن خیلی افراد پس از شناختن گیفت کارت‌ها می‌آید؛ هک گیفت کارت گوگل پلی است، چراکه می‌توانند با کد پس خرید گوگل پلی رایگان به دنیایی از خدمات پرمیوم و پولی دسترسی داشته باشند.

اما بسیاری از افراد به دنبال هک گوگل پلی، هک پلی پوینت، گیفت کارت هکی، هک اعتبار گوگل پلی، هک گیفت کارت، گیفت کارت هکی گوگل پلی، نرم افزار هک گیفت کارت گوگل، برنامه گیفت کارت هک شده و یا آموزش هک گیفت کارت گوگل پلی هستند. در ادامه از از این مطلب سایت اسپای 24 شما را با این که چگونه این کد را به صورت رایگان به دست آورید آشنا می کنیم.

کد گیفت کارت رایگان چیست؟

بخاطر اینکه بعضی از کاربران به راحتی نمی توانند به حساب های بین المللی خود دسترسی داشته باشند. برای دسترسی به حساب‌های ویژه و برخورداری از به روزرسانی‌ها در گوگل پلی، مایکروسافت و… و بازی‌های مختلف[در کنسول‌های ایکس باکس] لازم است مبلغی را به حساب سرویس پشتیبان واریز نمایند و خرید گیفت کارت را انجام دهند. واریز مبالغ از طریق خرید گیفت کارت‌های مرتبط با شرکت مورد نظر به راحتی انجام می‌شود. اما یان دسته از افراد می توانند با هک آن این کدها را به صورت رایگان داشته باشند.

تبلیغات زیادی در فضای مجازی برای هک انواع گیفت کارت ها می شود. همچنین  کاربران زیادی به دنبال هستند که بدانند دریافت کد گیفت کارت رایگان و دیگر گیفت کارت‌ها امکانپذیر است یا خیر؟

در زمینه ای نشدنی است که برای هک گیفت کارت گوگل پلی و انواع مختلف گیفت کارت، بخواهند سرویس‌های ابرشرکت‌هایی همچون گوگل، اپل، ماکروسافت، سونی و… را هک کنند که اینکار نشدنی است و درصورت هک کردن همچین سرویس‌هایی کاربر به سرعت مسدود خواهد شد. تمامی برنامه‌های معرفی شده برای هک گیفت کارت گوگل پلی از طریق هک سرویس دروغی بیش نیستند.

در صورتی پاسخ سوال بله است که شخص با استفاده از برنامه‌هایی تغییر IP دهد وبه حساب یک کاربر دیگر [که اصلا خودش هم خبر ندارد] متصل شود و رایگان از خدمات استفاده کند. فارغ از آن که، این عمل دزدی حساب می‌شود؛ سریعا این اکانت‌ها توسط سرورهای اصلی یا صاحب حساب شناخته می‌شوند و از دسترس خارج می‌شوند

نحوه استفاده از گیفت کارت

اگر بصورت  قانونی گیفت کارت گوگل پلی خریداری کرده اید، نیازی به استفاده کد گیفت کارت رایگان نیست و کاربران می‌توانند از طریق اپلیکیشن پلی استور یا سایت گوگل پلی کد گیفت کارت خود را وارد کنند. روش فعالسازی به ترتیب شامل مراحل زیر است:

  1. تغییر ای پی و قرار دادن لوکیشن آمریکا
  2. تغییر آدرس و هر چیزی که مکان زندگی شما را در جایی غیر از آمریکا نشان می‌دهد.
  3. وارد سایت اپلیکیشن یا سایت گوگل پلی شوید.
  4. وارد حساب کاربری خود شوید.
  5. از پنل موجود در سمت چپ صفحه گزینه‌ی Reedem را انتخاب کنید
  6. کد گیفت کارت را وارد کرده و دوباره روی Reedem کلیک کنید.
  7. موجودی حساب افزایش یافته است.

معایب هک گیفت کارت گوگل پلی

اما خیلی  جالب  است که نکته مهمی که در هک گیفت کارت‌های پلی استیشن وجود دارد؛ این است که بسیاری از کاربران به خاطر هزینه‌ی بازی دست به هک آن می‌زنند . اما هک کردن آن معایبی دارد که از جمله معایب آن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • قطع دسترسی به آپدیت‌ها و بازی‌های جدید
  • عدم اتصال به شبکه جهانی PSN
  • باگ، قطع و وصلی در بازی‌های آنلاین
  • با هر بار خاموش و روشن کردن سیستم باید تنظیمات هک انجام شود.
  • امکان مسدود شدن دستگاه
  • عدم اتصال به گوشی

کد های مخفی و کد گیفت کارت رایگان

  1. mPbKbfqwh9MVZtY – mercenaries
  2. JEjbtMRtumYnrvV – level up
  3. Dw4RYzrlwLONJGR – resources
  4. 05CtyqcDFDhKQBS – promo code
  5. AfmBRl9fHUyyUxK – funds
  6. jgQdTDm94XJ9HcU – increase stats
  7. Yc9ite3HLtB86Q2 – gem crystal (diamonds)
  8. bf6f6Yn8QYguhn6 – premium pack
  9. TWlkVacleNqr1Hv – chest
  10. dSpCbzgnSR0CjlB – vip ticket

مولد کارت هدیه

کد گیفت کارت رایگان

یکی از پرطرفدارترین برنامه ها در سراسر جهان است زیرا بیش از 75 درصد از کاربران تلفن همراه دارای سیستم عامل اندروید بر روی تلفن خود هستند.‌ این برنامه امکان دسترسی فوری به مجموعه ای از بازی ها، فیلم ها، کتاب ها، سرگرمی و سایر برنامه های سرگرمی را در دستگاه های سازگار شما فراهم می کند. اکنون می توانید برنامه مورد علاقه خود را در گوگل پلی از هر مکان و هر زمان با کمک گیفت کارت های گوگل پلی  یا کد گیفت کارت رایگان خریداری کنید. ظرف چند دقیقه شارژ کارت هدیه Google Play را به صورت آنلاین انجام دهید و در کمترین زمان موجودی را به حساب Google خود اضافه کنید.

نحوه استفاده از کد گیفت کارت رایگان چگونه است؟

کدهای رایگان کارت گوگل پلی را می توان به حساب فروشگاه بازی خود اضافه کرد یا در صورت نیاز مستقیماً آن را باز خرید کرد، مانند زمان پرداخت. اما اگر به حساب اضافه کنید، می توانید پرداخت های انعطاف پذیر را با یک کلیک انجام دهید.

این کارت هدیه برای خریدهای درون بازی، خریدهای درون برنامه ای در برنامه های موجود در فروشگاه بازی استفاده می شود. این یک نوع روش پرداخت است که در آن می توانیم اعتبار از کارت های اعتباری نیز اضافه کنیم. برخی از برنامه های موجود در فروشگاه بازی که اعتبار فروشگاه بازی را به پول نقد حساب بانکی واقعی تبدیل می کنند اما هزینه های بالایی را می گیرند.

کاربرد کد گیفت کارت رایگان

به طور کلی کد پس خرید گوگل پلی رایگان مانند یک کارت هدیه است که هدف اصلی آن ارسال هدایا به هر کسی است، اما می‌توانیم از آن برای اهداف زیادی استفاده کنیم. به طور مشابه وقتی اعتبار کسب می‌کنیم در وب‌سایت‌ها و برنامه‌های کسب درآمد، آن ها کدهای رایگان Google Play را هدیه می‌دهند.

همچنین می‌توانید گیفت‌کارت‌های Google play و کد گیفت کارت رایگان را با نرخ‌های تخفیفی فقط از وب‌سایت‌های خرید خریداری کنید تا بتواند مقداری دلار در خرید فروشگاه play صرفه‌جویی کند. در اینترنت، بسیاری از ابزارهای تولید کارت هدیه گوگل پلی موجود است. که تعداد زیادی  از آن ها کار نمی کنند.  آنها ارقام تصادفی را تولید می کنند که شبیه کدهای اصلی بازخرید گوگل پلی است، اما همه آنها کدهای نامعتبر هستند.

ابزار تولید کارت هدیه گوگل پلی بر روی الگوریتم بسیار ساده کار می کند. شما کدی با ترکیبات مشابه دریافت خواهید کرد که توسط گوگل صادر نشده است. هنگامی که شما تولید می کنید، سیستم کد جدید را در پس زمینه پردازش می کند که 20 رقم عددی آلفا است.

جان کلام

اگر شما هم برای بازی کردن به دنبال خرید گیفت کارت باشید، یم دایند که چقدر هزینه دارد. اما همیشه ترفندهای وجود دارد که شما اقدام به دریافت کد گیفت کارت رایگان کنید. هک از جمله این موارد است که در این مطلب از سایت اسپای 24 به طور کامل در مورد آن توضیح دادیم.

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا