آموزش رایگان هک اینستاگرام مارکتینگ

دانلود و نصب instahack برای هک اینستاگرام

آیا تا به حال از دانلود instahack استفاده کرده اید؟ دانلود instahack به شما این امکان را می دهد تا با روش های متفاوت در این برنامه اینستاگرام شخصی افراد دیگر را هک کنید و اطلاعات آنها مانند پست ها، استوری ها، پیام ها و کارکرد و فعالیت آنها دسترسی داشته باشید، در این متن SPY24 به صورت کلی دانلود instahack و چگونگی کارکرد آن را برای شما توضیح خواهیم داد.

دانلود instahack :

برنامه اینستا هک دارای 3 پروکسی می باشد که در طول هک شما باید از آنها استفاده کنید، دقت داشته باشید روش استفاده از پروکسی ها در هر روش متفاوت با روش دیگر می باشد، شما قبل از اینکه دست به هک کردن اینستاگرام شخصی با استفاده از دانلود instahack بزنید باید صفر تا صد این روش ها را بلد باشید، در غیر این صورت شخص مورد نظر از فعالیت شما اطلاع پیدا می کند.

91611 تصویر1

روند استفاده از دانلود instahack :

در ابتدا برنامه اینستا هک را باید از سرچ یاب گوگل خود دریافت کنید، زیرا این برنامه در سرور های مخصوص ایران مانند بازار مسدود می باشد، البته شما می توانید دانلود instahack را از طریق گوگل پلی نیز انجام دهید. (دانلود برنامه SPY24 برای نظارت بر اینستاگرام دیگران)

پس از وارد شدن به برنامه با توجه به ترتیب زیر روی گزینه های پیشنهادی کلیک کنید :

1 ــ  اولین گزینه شما باید روی کلمه termux-setup-storage کلیک کنید.

2 ــ پس از کلیک روی گزینه اول، کلمه apt update  را پیدا کنید و روی آن کلیک کنید تا اپلیکیشن به صورت کامل با آخرین به روزرسانی آپدیت شود.

3 ــ سپس باید گزینه pkg install python را پیدا کنید و روی آن کلیک کنید.

4 ــ سپس روی گزینه pip install requests بزنید تا گزینه های بعدی برای شما نمایش داده شود.

5 ــ در بین گزینه های جدید تنها روی گزینه cd/sdcard کلیک کنید تا یک لینک در اختیار شما قرار گیرد.

6 ــ پس دریافت لینک روی آن کلیک کنید و روی دستور cd instahack  کلیک کنید.

7 ــ در این مرحله دانلود instahack به صورت کامل بر روی گوشی همراه شما از لحاظ قنی آماده شده است تا شما از آن استفاده کنید، تنها کافی است در مرحله نهائی رمز دانلود را ارائه کنید.

8 ــ رمز دانلود اینستاهک : python hackinsta.py

دانلود اینستا هک

روش استفاده از برنامه insta hack :

پس از اینکه دانلود برنامه اینستا هک را به صورت کامل انجام دادید،  برنامه به صورت خودکار فرآیند عملکرد خود را را شروع می کند و شما برای هک اینستاگرام هر شخص تنها نیاز به یوزر یعنی نام اینستاگرام یا آیدی اینستاگرام او دارید.

1 ــ یوزر اینستاگرام شخص مورد نظر را در کادر پیشنهادی وارد کنید.

2 ــ روی کلمه اینتر کلیک کنید تا یوزر مورد بررسی برنامه قرار گیرد.

3 ــ پس از بررسی باید کلمه n را بزنید تا بررسی تکمیل شود و کد نویسی شود.

4 ــ در مرحله بعد روی عدد 0 یا 1 کلیک کنید تا فرآیند هک اینستاگرام تکمیل شود

5 ــ روی کلمه اینتر کلیک کنید تا برنامه در یک بازه زمانی مشخص شروع به هک اینستاگرام کند.

برنامه اینستا هک

امکانات دانلود instahack :

این برنامه یکی از قوی ترین برنامه هک اینستاگرام در تمامی جهان شناخته شده است، فعالیت برنامه غیر قانونی بوده اما برای والدین و همسران فعالیت بسیار ویژه ای دارد و تا شما بتوانید به راحتی بر روی شبکه اینستاگرام فرزند یا همسر خود تسلط داشته باشید. با استفاده از این برنامه میتوانید بر تمامی پیام ها، تماس ها به همراه تاریخ و زمان برقراری مانند خود برنامه اینستاگرام دسترسی داشته باشید.

از ویژگی های دیگر برنامه اینستا هک میتوان به دریافت موقعیت مکانی فرد هک شده ، بازدید از تمامی پیج های موجود در تعداد فالوور و فالووینگ، بازدید از پست های اینستاگرام ، بازدید از استوری های اینستاگرام بدون باز شدن استوری و اطلاع کاربر از حضور شخص دیگر در اینستاگرام و… اشاره کرد.

دانلودinstahack

چرا باید از دانلود instahack استفاده کنیم ؟

دانلود instahack به عنوان یک برنامه کاربردی ، جذاب و جالب برای افرادی مورد استفاده قرار می گیرد که نسبت به آن علاقه دارند و به هک اینستاگرام یک فرد مانند همسر یا فرزند خود نیاز دارند، شما برای اینکه بتوانید به اینستاگرام یک فرد دسترسی داشته باشید، به پسورد اینستاگرام فرد نیاز و این برنامه توانایی دسترسی به پسورد تمامی پیج های اینستاگرام را دارد.

درست است که شما می توانید از روش های دیگر نیز برای هک اینستاگرام استفاده کنید ، اما برنامه اینستا هک یک فرآیند خودکار دارد و شما بدون اینکه نیاز به یادگیری علم هک اینستاگرام داشته باشید، می توانید به راحتی اینستاگرام هر شخصی را هک کنید و پسورد آن را به دست آورید، تنها کافی است که دانلود instahack را با روش ذکر شده به صورت دقیق و بدون خطا انجام دهید.

 دانلود برنامه اینستا هک

کارکرد با برنامه اینستا هک :

کارکرد برنامه بسیار ساده و راحت بوده و شما تنها باید روش های ذکر شده با دقت انجام دهید، دقت داشته باشید اگر به درستی روی گزینه های مورد نظر و حروف اعلام شده کلیک نکنید، هک اینستاگرام به درستی انجام نخواهد شد، این برنامه در واقع کارکرد خودکار دارد و هکر ها را برای هک اینستاگرام روی غلتک می اندازد، شما در برنامه برای شروع هک تنها کافی است روی کلمه هک کنید، کلیک کنید تا ابزار برنامه شروع به فعالیت کند و نام کاربری را از شما درخواست کند.

برنامه پس از اینکه نام کاربری مورد نظر را از شما دریافت می کند با نفوذ به سرور های اصلی اینستاگرام می تواند این نام کاربری را سرچ کند تا پسورد مورد نظر را پیدا کرده و در اختیار شما قرار دهد، دقت داشته باشید کلیک روی گزینه n  یا کلیک روی عدد های 0 و 1 به برنامه نویسی برنامه هک اینستاگرام و پیدا کردن آیدی اصلی در سرور اینستاگرام کمک خواهد کرد.

91611 تصویر6

مزایای استفاده از دانلود instahack :

خوب زمانی که از مزیت های برنامه اینستا هک صحبت می کنیم، نمی توانیم تعداد محدودی مزیت را اعلام کنیم، زیرا دانلود instahack به شما اجازه دسترسی به هر پیج اینستاگرام را می دهد، فرقی ندارد که شما فصد هک کردن یک فرد را داشته باشید یا قصد هک کردن هزار نفر را داشته باشید، به راحتی می توانید از اینستا هک برای هک هر فرد، ذر هر موقعیت مکانی و هر کجا از جهان استفاده کنید.

91611 تصویر1

استفاده از دانلود اینستا هک برای پیدا کردن رمز خود :

آیا می دانید که میتوان اینستا هک برای پیدا کردن رمز اینستاگرام خود نیز استفاده کرد، در بسیاری از مواقع شما به رمز اینستاگرام خود دسترسی ندارید و آن را فراموش کرده اید، همچنین نمی توانید به منبع مناسب برای دریافت رمز عبور دسترسی داشته باشید، در نتیجه می توانید با استفاده از دانلود instahack به راحتی آیدی اینستاگرام خود را ارائه دهید تا برنامه رمز اینستاگرام شما را به عنوان هک اینستاگرام پیدا کند و در اختیار شما قرار دهد .

ارائه ایدی اینستاگرام به صورت دقیق :

تنها نکته برای کارایی این برنامه ارائه ایدی اینستاگرام به صورت دقیق می باشد، اگر فرد مورد نظر برای نوشتن آیدی اینستاگرام خود از حروف کوچک استفاده کرده است، شما نیز باید از حروف کوچک استفاده کنید، اگر برای نوشتن آیدی اینستاگرام از نقطه ، آندرلاین و… استفاده کرده است شما نیز باید به صورت دقیق و بدون نقص مانند آیدی واقعی ، آیدی را تایپ کنید.

به همین دلیل پیشنهاد می شود که با کامپیوتر وارد برنامه اینستاگرام خود شوید، پس از اینکه با کامپیوتر یا لپتاپ خود وارد صفحه اینستاگرام شوید می توانید با استفاده از موس کامپیوتر ایدی را با رنگ آبی بگیرید و کپی کنید تا در برنامه به صورت دقیق کپی پیست کنید.

برای کپی پیست کردن ایدی در برنامه اینستا هک می توانید آیدی را به یکی از دوستان خود در یک پیام ارسال کنید تا به گوشی همراه شما انتقال پیدا کند و سپس با کپی کردن ایدی به صورت مجدد آن را در کادر موجود در برنامه اینستا هک کپی پیست کنید .

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

‫6 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا