آیا اینستاگرام من هک شده است؟!

راه آسان برای هک گوشی موبایل با برنامه رایگان

 بنابراین شما می خواهید بدانید که چگونه گوشی را هک کنید بدون اینکه کسی بداند؟ در این راهنما چندین روش برای هک کردن گوشی تلفن همراه ، هک کردن گوشی با شماره شخصی در سال ۲۰۲۰ – با استفاده از روش هایی که در واقع کار می کنند – هک کردن گوشی های اندروید بررسی می شود. من با روش آسان شروع می کنم و سپس به بعضی از روش های جایگزین هک کردن که ممکن است از آنها آگاهی نداشته باشید نگاهی بیندازم.  

ابتدا بگذارید روشن کنیم که هک کردن گوشی در واقع به چه معنی است. طبق اکثر تعاریف فرهنگ لغت – هک کردن به معنای “دستیابی غیرمجاز به داده ها در یک سیستم یا رایانه” است .

در مورد هک کردن گوشی های اندروید – گوشی سیستم یا رایانه است.

اکنون با اصطلاح هکینگ کاملاً راحت نیستم زیرا دارای مفاهیم غیرقانونی خاصی است. اگر این وب سایت را دنبال کنید ، می دانید که من به عمق برنامه های نرم افزاری جاسوسی گوشی همراه نگاه می کنم – بررسی محبوب ترین برنامه ها ، توضیح نحوه استفاده از آنها … و آزمایش مداوم آنها. این همه می تواند به روش های قانونی انجام شود. من هیچ گونه استفاده غیرقانونی از برنامه های جاسوسی را تبلیغ نمی کنم.

اگر می توانید گوشی شخصی را هک کنید ، اساساً به همه موارد موجود در آن دسترسی دارید – این دروازه هک کردن حساب رسانه های اجتماعی ، کلمه عبور ها ، برنامه های پیام رسان و موارد دیگر است.

آن را هک یا جاسوسی یا نظارت بر گوشی همراه شخصی بنامید – همه آنها به همان نتیجه رسیده اند – دسترسی به داده ها. پس چگونه این کار را انجام می دهید؟

چگونه گوشی تلفن همراه را با کامپیوتر کنترل کنیم
چگونه گوشی تلفن همراه را با کامپیوتر کنترل کنیم

راه آسان برای هک کردن گوشی – مخفیانه

در اکثر موارد ، کل مسئله هک کردن گوشی شخصی است بدون اینکه آنها را بدانند و هنوز هم تا آنجا که ممکن است به داده دسترسی پیدا کنند – موافقت کرده اید؟ برنامه های نرم افزاری جاسوسی گوشی همراه قطعاً ساده ترین و مقرون به صرفه ترین روش ها برای انجام این کار است … و نیازی به جادوگر فناوری نیست.

من بررسی هایی درباره بهترین برنامه های جاسوسی در این وب سایت دارم – با جزئیات بیشتری درباره کارهایی که این برنامه ها می توانند انجام دهند ، بررسی می کنم. راهنمای اصلی برنامه جاسوسی گوشی من همه چیزهایی را که برای شروع کار نیاز دارید را پوشش می دهد – نگاهی بیندازید.

دو برنامه پرفروش امروز SPY24 و SPY24 هستند – هر دو محصول قابل اعتماد که من آنها را آزمایش کرده ام و در واقع از آنها استفاده می کنم. برای بررسی دقیق آنچه که این برنامه ها می توانند انجام دهند – باید بررسی های SPY24 من و صفحه بررسی های SPY24 من را در اینجا بررسی کنید – فکر می کنم حیرت خواهید کرد!

هر دو می توانند در حالت خفا کامل استفاده شوند و تشخیص تقریبا غیرممکن خواهد بود. هیچ کس نمی داند که گوشی همراه آنها هک شده است.

برای دیدن جزئیات و قیمت هر برنامه هک کردن ، بررسی را بررسی کنید.

چگونه هک شدن با برنامه های جاسوسی کار می کند

اساساً دو روش وجود دارد که برنامه های جاسوسی کار کنند:

نرم افزار نسخه کامل

این نرم افزاری است که مستقیماً بر روی گوشی موردنظر برای هک کردن آن بارگیری و نصب می کنید. حداقل برای چند دقیقه به دسترسی فیزیکی به گوشی نیاز دارید.

پس از نصب برنامه جاسوسی داده ها را از دستگاه هدف جمع آوری کرده و آن را در داشبورد آنلاین بارگذاری می کند. می توانید بصورت آنلاین (از هرجای دیگر) وارد شوید و تمام اطلاعات و فعالیت های جمع آوری شده را از طریق گوشی مشاهده کنید.

این نسخه کامل در دستگاه های Android و Apple iPhone و تبلت کار می کند. پس از نصب نرم افزار – دسترسی دیگری لازم نیست و می توانید تمام داده ها را از راه دور مشاهده کنید . آنها واقعاً بهترین راه برای هک کردن هر گوشی بدون اینکه متخصص باشند ، هستند.

نسخه فرار از زندان

این یک روش هک نسبتاً جدید است و فقط برای دستگاه های اپل مانند آیفون در دسترس است. هیچ نرم افزاری بر روی تلفنی که می خواهید هک کنید ، نصب نشده است – بنابراین نیازی به گوشی های Jailbreak اپل نیست.

این نسخه با نظارت بر پشتیبان گیری از گوشی ساخته شده با iCloud – برنامه پشتیبان گیری رایگان اپل برای آیفون و غیره کار می کند. از آنجا که به به روزرسانی های پشتیبان اعتماد دارد داده های زمان واقعی نمی دهد. همچنین در مقایسه با برنامه های نسخه کامل ، کمتر ویژگی مانیتورینگ وجود دارد – اما هنوز هم یک ابزار قدرتمند هک کردن است.   به طور بالقوه ، شما حتی نیازی به دسترسی به تلفنی ندارید که بخواهید از آن هک شوید – تا زمانی که از پشتیبان گیری قبلاً پیکربندی شده باشد. برای حساب iCloud خود نیاز به کاربران Apple ID و رمز عبور دارید.

نسخه No Jailbreak برای اولین بار توسط SPY24 منتشر شد – به هر کسی اجازه می دهد تا آیفون را به راحتی هک کند !

شما می توانید نظارت کنید

مردم همیشه از این که این اپلیکیشن های جاسوسی چقدر قدرتمند هستند ، شگفت زده شده اند. برنامه های هک کردن شخصی لیست های ویژگی های پیشرفته مختلفی را ارائه می دهند – برای جزئیات بیشتر به بررسی اصلی من مراجعه کنید.

به طور استاندارد ، تقریباً همه برنامه های جاسوسی به شما اجازه می دهند:

گزارش های دقیق تماس ، خواندن پیام های متنی ، مشاهده داده های ردیابی GPS (جایی که گوشی در آن قرار گرفته است یا اخیراً) ، سابقه مرورگر ، ایمیل ، عکس و فیلم بر روی گوشی ، لیست برنامه های نصب شده را ببینید … لیست ادامه دارد

ویژگی های پیشرفته جاسوسی متفاوت است

به عنوان مثال با استفاده از spy24 – آنها دارای ویژگی های ضبط تماس هستند که می توانید به تماس های صوتی واقعی که در دستگاه هک شده یا دریافت شده است ، گوش دهید. ضبط تماس آنها برای تماس های انجام شده با استفاده از برنامه های پیام رسان محبوب مانند WhatsAPP و Skype کار می کند.

هک کردن یک میکروفون گوشی همراه؟

در واقع می توانید از spy24 برای کنترل میکروفون گوشی همراه استفاده کنید – و محیط را ضبط کنید. آنها این ضبط محیط را صدا می کنند و می تواند مانند دستگاه رفع اشکال گوشی عمل کند. فوق العاده قدرتمند!

آیا می توانید دوربین گوشی را هک کنید؟

به نظر می رسد باور نکردنی است … اما شما می توانید. spy24 دارای این ویژگی پیشرفته است که به شما امکان می دهد از راه دور دوربین گوشی های همراه را کنترل کرده و بدون اطلاع کاربر از آن عکس بگیرید. فقط فکر کنید که چقدر ممکن است این تهاجمی باشد. می دانم اگر کسی بتواند دوربین گوشی من را هک کند خوشحال نخواهم شد!

هک کردن برنامه های مسنجر شما؟

استفاده از محبوب ترین برنامه های جاسوسی – هک کردن حساب های رسانه های اجتماعی و برنامه های پیام رسان اکنون آسان است و کار می کند.

می توانید پیام های ارسال شده و دریافت شده در سایت های رسانه های اجتماعی محبوب و برنامه های پیام رسان را مشاهده کنید – هک اینستاگرام ، هک کردن فیس بوک یا هک واتس اپ و SnapChat همه با SPY24 در دسترس است. راهنماهای هکری عمیق را مشاهده کنید.

شما می توانید گوشی بچه‌های خود را در زمان واقعی ردیابی کرده و در صورت ترک مرخص یا هشدار دریافت کنید یا “وارد مناطق محدود” شوید.

همچنین می توانید بسیاری از کارکردها را بر روی گوشی کنترل کنید – مانند مسدود کردن برنامه ها یا وب سایت های خاص . شماره های گوشی خاصی را مسدود کرده یا داده های موجود را پاک کنید – همه از راه دور (پس از نصب).

نکته اصلی این است که تقریباً به هر فعالیتی که با گوشی یا رایانه لوحی هک شده صورت می گیرد می توانید دسترسی پیدا کنید. از هک کردن پیام های متنی گرفته تا هک کردن فیس بوک – همه با این برنامه ها به راحتی انجام می شود.

چگونه بدون داشتن گوشی همراه و موبایل خود را هک کنیم؟

اگر از برنامه های نرم افزاری جاسوسی استفاده می کنید ، پاسخ احتمالاً خیر است. برای نصب نرم افزار نسخه کامل به نصب فیزیکی برنامه بر روی گوشی همراه یا دستگاه هدف نیاز دارید. پس از آن نظارت و کنترل را می توان از راه دور با استفاده از داشبورد آنلاین انجام داد.

با استفاده از نسخه No Jailbreak – می توان همه داده های گوشی همراه را هک کرد بدون اینکه از نظر جسمی … با شرایط خاصی هک شود.

ابتدا باید Apple ID و رمزعبور کاربر را در اختیار داشته باشید – و ثانیا گوشی را از قبل تنظیم کنید تا از iCloud نسخه پشتیبان تهیه کند. در این صورت ، باید پیکربندی پشتیبان گیری برای اجرای اولیه ، به گوشی دسترسی پیدا کنید.

این ما را به بخش بعدی سوق می دهد که من به چند روش دیگر می پردازم که می توانید بدون داشتن آن گوشی شخصی را هک کنید. هر چند خیلی هیجان زده نشوید – این روش ها به راحتی در دسترس اکثر مردم نیستند و احتمالاً بسیار گران و غیرقانونی هستند. اما ما نگاهی به تفریح ​​خواهیم داشت!

استخدام گوشی هک کردن نرم افزار

من شاهد افزایش تعداد افرادی هستم که بدون دسترسی به هزینه ، هک کردن هر گوشی همراه را هک می کنند …. فقط پرداخت خود را به این شخص (اغلب چند صد دلار) ارسال کنید. چه اشتباهی می تواند انجام شود؟   مراقب باشید ، بسیاری از کلاهبرداران در آنجا وجود دارند که می دانند بعضی افراد چقدر ناامید هستند که گوشی همسر یا شریک زندگی خود را هک کنند. من هر هفته این خدمات را ارائه می دهم که سعی می کنند آنها را به خوانندگانم توصیه کنند.

بیشتر آنها کلاهبرداری ساده و ساده هستند و من هرگز از آنها استفاده نمی کنم و آنها را به کسی توصیه نمی کنم. آنها همچنین بدون توجه به شرایط شما یا اینکه چقدر ناامید هستند غیرقانونی خواهند بود.

آیا برخی از هکرهای تلفنی واقعاً قادر به انجام چنین کارهایی هستند؟ بدون شک جواب مثبت است. اگر اصیل هستند و مهارت لازم را دارند ، بسیار گران خواهند بود – هزاران دلار فکر کنید – و تبلیغی هم نخواهند داشت!

کارهایی که انجام می دهند بسیار غیرقانونی است که در صورت گرفتار شدن با پیامدهای شدید صورت می گیرد و بسیار ناخوشایند خواهند بود تا ناشناس بمانند. نحوه عملکرد آنها هک کردن گوشی با استفاده از برخی از تکنیک هایی که در زیر به آنها اشاره می کنم متفاوت خواهد بود.

راه آسان برای هک گوشی موبایل با برنامه رایگان هک کردن گوشی هک کردن گوشی های اندروید هک کردن گوشی با شماره هک کردن گوشی تلفن همراه

چگونه یک هکر تلفنی پیدا کنیم؟

محتمل ترین روش برای یافتن کسی که این خدمات را ارائه می دهد ، از طریق برخی از محققان خصوصی با احتیاط (خواندن سایه!) خواهد بود. من آن را توصیه نمی!

راه آسان برای هک گوشی موبایل با برنامه رایگان هک کردن گوشی هک کردن گوشی های اندروید هک کردن گوشی با شماره هک کردن گوشی تلفن همراه

Cloak and Dagger Android Hack

شاید در مورد هک اندروید Cloak and Dagger Android به صورت آنلاین خوانده باشید. به نظر می رسد جذاب!

در اصل این هک کردن گوشی ها از طریق برنامه های مخرب است. ایده این است که هکرها می توانند برنامه ای را با هدف مخرب ایجاد کنند و آن را در فروشگاه Google Play قرار دهند.

قربانی برنامه را بارگیری می کند و در پس زمینه برنامه به طور خودکار مجوز کسب می کند – این امکان را می دهد تا به گوشی شما دسترسی پیدا کنند. این برنامه به طور خودکار مجوزهای برنامه را اعطا می کند – اصلی ترین آن اجازه ” طراحی در بالا ” است.

سپس آنها می توانند دستگاه شما را هک کرده و کنترل خود را بدست آورند. حالا حدس می زنم خیلی از افراد قصد ندارند به این طول ها بروند تا ببینند شریک زندگی آنها از طریق تلفنشان چه ارتباطی دارد!

کاملاً مشخص است که فروشگاه Google Play آسیب پذیر بوده و برخی از برنامه های مشکوک کشف شده اند. اما من همچنین می گویم که این مشکل سخت تر می شود.

مشکل دیگر این روش عملی برای هک کردن گوشی برخی از افراد این است که هدف قرار دادن آن آسان نیست. این یک روش هک نوع فیشینگ تصادفی است. باز هم یک هک گوشی عملی برای اکثر مردم نیست.

راه آسان برای هک گوشی موبایل با برنامه رایگان هک کردن گوشی هک کردن گوشی های اندروید هک کردن گوشی با شماره هک کردن گوشی تلفن همراه

راه آسان برای هک گوشی موبایل با برنامه رایگان هک کردن گوشی هک کردن گوشی های اندروید هک کردن گوشی با شماره هک کردن گوشی تلفن همراه

این روش دارای چندین نام است که به آن متصل می شوند. IMSI گیرنده (شناسه مشترک بین المللی گوشی همراه) گاهی اوقات به عنوان برج های دروغین یا نام Stingray (در اصل نام تجاری تجهیزات هک شدن) توصیف می شود.

“IMSI Catcher” نامی کلی است که به دستگاههای مورد استفاده برای استراق سمع و ردیابی مشترکین شبکه گوشی همراه – یعنی گوشی همراه شما داده می شود! در اصل فقط در واقع توسط نیروی انتظامی مورد استفاده قرار گرفت ، اکنون در بین مجرمان و یا بازرسان خصوصی بسیار گسترده تر شده است.

آنها با استفاده از کلاهبرداری به عنوان یک برج اصلی گوشی همراه و رهگیری سیگنال های موجود در محیط اطراف (بسیار اساساً) کار می کنند. آنها می توانند تلفنهای جداگانه را شناسایی کرده و داده های خود را هک کنند – گاهی اوقات از جمله گوش دادن و ضبط تماس یا ردیابی حرکات.

نسخه های اصلی تجهیزات بیش از ۵۰،۰۰۰ دلار فروخته می شود اما اکنون از ۱۵۰۰ دلار در دسترس است – بدیهی است که برای سوء استفاده بیشتر توسط مجرمان در دسترس است.

اجرای قانون در موارد اخیر به دلیل استفاده غیرقانونی بدون ضمانت و ادعا سوء استفاده از قوانین حفظ حریم خصوصی تحت فشار قرار گرفته است.

راه آسان برای هک گوشی موبایل با برنامه رایگان هک کردن گوشی هک کردن گوشی های اندروید هک کردن گوشی با شماره هک کردن گوشی تلفن همراه

هک گوشی بی سیم Sniffer

یکی دیگر از محبوب ترین مقالات آنلاین در مورد هک کردن گوشی همراه – اما گزینه ای مناسب است؟ اسکنر بی سیم یا بی سیم بسته بی سیم به روشی مشابه Stingray که در بالا گفته شد ، کار می کند.

این برنامه برای رهگیری ارتباطات موبایل بین دستگاه ها یا بین شبکه ها طراحی شده است. در اصل برای هدف قرار دادن شبکه های تجاری و سرقت داده های حساس استفاده می شود. همچنین می توان از آنها برای هدف قرار دادن شبکه های عمومی Wi-Fi نا امن استفاده کرد.

باز هم – این برای شخص متوسط ​​چقدر عملی است؟ من نمی بینم که بسیاری از افراد مهارت و منابع کافی برای رفتن به این طول ها را دارند فقط برای دیدن آنچه در گوشی خود قرار دارند! فکر کنید شریک حسودی قصد دارد این مسیر را طی کند؟ من بسیار به آن شک دارم.

این نوع هک ها قطعاً در قلمرو هکر حرفه ای – یا جنایی هستند! سرانجام مشاغل در حال بیدار شدن از این نوع تهدیدها هستند و سرمایه گذاری زیادی را برای حمایت از آنها انجام می دهند.

راه آسان برای هک گوشی موبایل با برنامه رایگان هک کردن گوشی هک کردن گوشی های اندروید هک کردن گوشی با شماره هک کردن گوشی تلفن همراه

آسیب پذیری SS7؟

یکی دیگر که دور اینترنت را انجام می دهد – فقط به این دلیل که باهوش به نظر می رسد. تنها چیزی که باید بدانید این است که این منسوخ شده است و توسط هیچ شخص معمولی استفاده نخواهد شد. آیا یک هکر حرفه ای می تواند از این روش استفاده کند – به احتمال زیاد ، این روزها روش های بهتری دارند.

راه آسان برای هک گوشی موبایل با برنامه رایگان هک کردن گوشی هک کردن گوشی های اندروید هک کردن گوشی با شماره هک کردن گوشی تلفن همراه

هک اجرای قانون

من همیشه از افرادی سوال می کنم که گمان می کنند توسط پلیس نظارت می شوند یا توسط FBI مورد هک قرار می گیرند – به طور جدی! من نمی دانم که آنها از من چه انتظاری دارند – من از تأمین امنیت این نوع اظهار نظر یا سؤال خودداری می کنم!

همانطور که در بالا ذکر شد ، آنها به خوبی ادعا می کنند که در گذشته از دستگاه های Stingray استفاده می کردند . مگر اینکه در سالهای اخیر در زیر صخره زندگی کرده باشید ، من مطمئن هستم که به این نتیجه رسیده اید که خدمات اجرای قانون (هر کجا که شما زندگی می کنید) بدون اطلاع شما توانایی هک کردن گوشی همراه خود را دارند.

رسوایی ها و نشت های زیادی از سوی سوت زنی ها رخ داده است. اگر آنها بخواهند از ارتباطات الکترونیکی شما جاسوسی کنند می توانند و می توانند – امیدوارم از نظر قانونی با استفاده از یک حکم ، اما چه کسی می داند؟

آنها دارای حقوقی قانونی برای درخواست کلیه داده های نگهدارنده گوشی یا ارائه دهنده خدمات شما هستند – دسترسی به تمام داده های ارتباطی شما از جمله ردیابی GPS. به همین دلیل است که مجرمان از تلفنهای Burner استفاده می کنند.

یک چیز مطمئناً است … آنها از SPY24 یا SPY24s استفاده نخواهند کرد – و با مراجعه به گوشی خود به نشانه هایی که ممکن است هک شده باشید ، نمی فهمید !

در مورد رسوایی هک کردن گوشی انگلستان چه؟

بارها در مورد این سؤال از من سؤال شده است و من اینجا را ذکر می کنم زیرا به نظرم بسیار جالب و تکان دهنده است. مردم فکر می کنند که استفاده از برخی نرم افزارهای پیشرفته ، هک کردن گوشی باید یک متخصص فناوری هوشمند geeky باشد. بعضی اوقات واقعاً کاملاً اساسی است.

این رسوایی چند سال پیش هنگامی رخ داد که خبرنگاران اخبار بین الملل (گروه روزنامه انگلستان) مبنی بر هک کردن گوشی های همراه متعلق به افراد مشهور و دیگران هک شدند. شاهزاده هری یکی از مشهورترین قربانیان بود!

این امر منجر به رسوایی عظیم با استعلام های رسمی و چندین پرونده دادگاه – با برخی از افراد در حال مجازات زندان است.

آنها چطور این کار را کردند؟ آنها حسابهای پست صوتی کاربران را هک کردند . شما سیستم را می شناسید که می توانید با شماره خود تماس بگیرید و سپس پین خود را وارد کنید تا به پیام های صوتی خود گوش دهید؟ خوب در روز که اکثر مردم هرگز فکر نمی کردند شماره پین ​​پیش فرض را تغییر دهند!

بازرسان به سادگی تلفنهای celebs را صدا کردند و در پین صحیح وارد شدند و توانستند به پیام صوتی آنها گوش دهند. نه بسیار پیچیده اما بسیار سرزده همان.

آیا می توانم تلفنی با شماره فقط آنها هک کنم؟

آه من این را دوست دارم – مردم در واقع این سؤال را بطور منظم از من می پرسند. این ایده که می توانید شماره گوشی های شخصی را به صورت جادویی در ابزار قرار دهید و سلام Presto – شما گوشی آنها را هک کرده اید.

به نظر می رسد خیلی خوب است که درست باشد … زیرا اینطور است. این بخشی از کلاهبرداری طولانی در اینترنت است. اگر وب سایتی را می بینید که این کار را انجام می دهد فقط حرکت کنید. این جعلی است

بنابراین – چگونه می توان از گوشی همراه خود در برابر هک محافظت کرد؟

من یک بخش امنیتی کامل از این وب سایت دارم که می دانم نظارت بر شما چگونه است و چگونه جلوی آن را می گیرم. من حتی یک کتاب الکترونیکی عمیق در زمینه امنیت گوشی همراه ایجاد کردم . لطفاً بررسی کنید

در مورد انواع هک مورد بحث در این مقاله ، اقدامات اساسی وجود دارد که هر کس می تواند برای محافظت از دستگاه های خود برداشته باشد.

  • هرگز اجازه ندهید که کسی به گوشی شما دسترسی رایگان داشته باشد
  • از یک برنامه قفل گوشی مناسب استفاده کنید
  • از ریشه کن یا جیلبریک دستگاه خودداری کنید
  • از یک برنامه آنتی ویروس خوب استفاده کنید
  • بلوتوث را خاموش کنید
  • Wi-Fi خانگی خود را با یک رمز عبور قوی ایمن کنید
  • از یک VPN – شبکه خصوصی مجازی در هر Wi-Fi عمومی استفاده کنید
  • راه آسان برای هک گوشی موبایل با برنامه رایگان هک کردن گوشی هک کردن گوشی های اندروید هک کردن گوشی با شماره هک کردن گوشی تلفن همراه

برخی از اقدامات امنیتی با عقل سلیم می توانند راه زیادی را برای متوقف کردن هک شدن دستگاه از دستگاه خود طی کنند. به چیزهای ساده توجه کنید و امیدوار باشید که از هکرهای فناوری پیشرفته جلوگیری کنید! راه آسان برای هک گوشی موبایل با برنامه رایگان هک کردن گوشی هک کردن گوشی های اندروید هک کردن گوشی با شماره هک کردن گوشی تلفن همراه

بنابراین در آنجا آن را دارید – هک کردن گوشی برخی از افراد با استفاده از نرم افزار جاسوسی گسترده و مقرون به صرفه می تواند بسیار آسان انجام شود. همچنین می توان با بسیار پیچیدگی و با هزینه زیادی انجام داد.

هر چند خیلی دور نشوید – بسیاری از روشهای هک کردن تلفنی که در مورد اینترنت می خوانید در واقع برای افراد عادی عملی نیست. بله ، یک هکر پیشرفته می تواند گوشی همراه شما را هدف قرار دهد – اما آیا این احتمال وجود دارد؟

مثل همیشه – من فقط توصیه می کنم این کار را به روش های قانونی و اخلاقی انجام دهید. قوانین حفظ حریم خصوصی برای محافظت از همه ما وجود دارد – بنابراین ایمن و قانونی بمانید .

چگونه یک گوشی همراه کسی را هک کنیم

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا