اخبار هک و امنیت - آخرین و جدیدترینآموزش شناخت انواع هک و روش های مقابلهآیا اینستاگرام من هک شده است؟!برنامه های هک گوشی برای اندروید و ایفونبهترین برنامه های هک گوشی اندرویدی آیفونروش عالی برای ردیابی گوشیکنترل گوشی از راه دور برنامه برای کنترل اعضای خانوادههک آیفونهک تلگرام و نظارت بر عملکرد

ردیابی افراد با شماره لوکیشن موبایل دروغ یا واقعیت؟ بدون نصب برنامه

برنامه ردیابی افراد با شماره موبایل – دروغ یا واقعیت؟ ممکن است برای شما هم پیش آمده باشد که در جستجوی فردی باشید و به جز یک شماره موبایل نشانی دیگری از آن فرد مورد نظر نداشته باشید؛ در این هنگام راه حلی که ممکن است به ذهن شما برسد جستجوی در اینترنت درباره نرم افزار گوشی ردیابی افراد با شماره موبایل نظارت بر فرزند است.

از آنجایی که چنین موقعیت هایی به وفور برای افراد پیش می‌آید به همین دلیل جستجو های پیرامون این موضوع نیز در سطح اینترنت بسیار بالا می‌باشد و برخی از وبسایت ها و افراد از این موضوع سوء استفاده می‌کنند.

  • برنامه ردیابی افراد

برنامه ردیابی افراد از طریق سیم کارت و جی پی اس

spy24 نام برنامه ای اندرویدی و سرویسی برای گوشی و تبلت های iOS است که با نصب و استفاده از این برنامه می توانید موقعیت مکانی لحظه به لحظه فرزند یا کارمندان خود را بر روی تلفن همراه خود دریافت نمایید. دریافت موقعیت از طریق سیم کارت قرار گرفته در دستگاه فرزند یا کارمند یا از طریق قابلیت جی پی اس صورت می گیرد که در صورت دریافت موقعیت از طریق GPS درصد خطا تا حد بسیار زیادی کاهش می یابد و شما می توانید موقعیت دقیق با خطای حدودی ۵ تا ۱۰ متر دریافت کنید.

ردیابی افراد با شماره موبایل تبلیغی نادرست در رابطه بحث ردیابی افراد با شماره موبایل باید در یک جواب کوتاه باید گفت که چنین کاری امکان پذیر نیست و اگر کمی در این باره منطقی فکر کنید به دروغ بودن این موضوع پی خواهید برد.

همچنین بخوانید |  ردیابی آیفون – نرم افزار ردیابی گوشی اپل آیفون و آیپد

وبسایت ها و برنامه های جعلی بسیاری در این باره تبلیغات می‌کنند که متاسفانه افرادی که در این باره اطلاعاتی ندارند فریب اینگونه تبلیغات نادرست را می‌‌خورند.

باید در جواب به اینگونه تبلیغات گفت در صورتی که فرض را بر این بگیریم که چنین ابزاری وجود داشته باشد، می‌توان به جراءت گفت که دیگر حریم خصوصی برای افراد باقی نخواهد ماند و هر شخصی به سادگی می‌تواند با در اختیار داشتن شماره موبایل شخص دیگری موقعیت مکانی او را مشخص کند و به ردیابی افراد بپردازد. بنابراین به سادگی می‌توان به دروغ بودن این ادعا پی برد و با اطمینان گفت که چنین ابزاری وجود ندارد.

ردیابی به روش های رایج تنها از طریق ردیابی به وسیله GPS یا سیمکارت موجود در دستگاه موبایل افراد یا دیگر سخت افزار ارتباط رادیویی امکان پذیر است که در هر صورت برای ردیابی به این روش ها نیاز به دسترسی مستقیم وجود دارد، بنابراین این موضوع هم دلیل بر نادرستی ادعای ردیابی افراد بدون دسترسی مستقیم یا با شماره موبایل است.

موقعیت یابی رادیو‌یی یک گوشی موبایل

در این تکنولوژی ما شاهد نوع متفاوتی از ردیابی هستیم که کاملاً وابسته به سیم کارت و اپراتور ارائه دهنده است و به دیگر تکنولوژی‌ها نظیر GPS و … وابسته نیست. در موقعیت یابی رادیویی، سیگنال‌های ارسال شده از یک منبع توسط حداقل دو دریافت کننده (دکل‌های مخابراتی یا اپراتورها) آنالیز گشته و نتایجی ارائه می شود.

یکی از این روش‌ها موقعیت یابی هزلولی است که با توجه به تاخیر (TDOA) بین دریافت سیگنال توسط دو دکل از یک منبع (گوشی) و محاسبه فاصله هر کدام از آن‌ها با منبع سیگنال‌ها، یک هزلول بدست می‌آید. با وجود سه دکل، مختصات X (طول) و Y (عرض) جغرافیایی گوشی و با وجود دکل چهارم مختصات Z (ارتفاع) اش هم بدست می‌آید. با توجه به وجود تعداد زیادی دکل، مختصات پیدا شده دقیق تر هم به دست خواهد آمد.

اما نکته ی جالب اینجاست که همه این محاسبات و اطلاعات خام پیش از ردیابی توسط اپراتورها و ارائه دهندگان شبکه موبایل انجام می‌شود یعنی این نتایج تنها با درخواست مراجع قضایی و یا نیروهای امنیتی از جمله پلیس و … تحویلشان داده می‌شود؛ پس چطور در این تبلیغات ادعای آن می شود که به به این اطلاعات دسترسی دارند؟!

پس خیالتان از این بابت راحت باشد چون بدون تایید مراجع قضایی و پلیس، اپراتورها اطلاعات مکانی شماره موبایل را در اختیار هیچ شخص یا شرکت ثالثی قرار نخواهند گرفت.



به این ترتیب هرگونه ادعایی مانند ردیابی شماره موبایل روی نقشه ، یافتن مکان با شماره موبایل ، ردیابی از طریق تلگرام و موارد مشابه نادرست بوده و واقعیت ندارند.

ردیابی افراد با شماره موبایل  نرم افزار ردیابی گوشی
برنامه ردیابی افراد از طریق سیم کارت و جی پی اس



نرم افزار نظارت بر فرزند spy24

نرم افزار نظارت بر فرزند spy24 امکان ردیابی لحظه به لحظه فرزندان، نظارت بر تمامی فعالیت فرزندان به ویژه شبکه های اجتماعی مانند تلگرام، وایبر و واتس اپ با نصب این برنامه بر روی دستگاه فرزند فراهم می‌کند.

ردیابی در نرم افزار spy24 با استفاده از GPS دستگاه تلفن فرزند و در صورت عدم کارایی مناسب در برخی موقعیت های مکانی با استفاده از دکل مخابراتی امکان پذیر است.

نرم افزار نظارت بر فرزند
نرم افزار نظارت بر فرزند

انجمن‌های اینترنتی نوجوانان در مورد همه روش‌های ممکن دور زدن کنترل والدین صحبت می‌کنند. برخی از آن‌ها با تاکتیک‌های بسیار پیشرفته یا فریبنده اینکار را انجام می‌دهند. اگر نوجوانان را می‌شناسید، نباید تعجب کنید. با اینحال راه‌هایی برای پیشگیری از انحراف آن‌ها وجود دارد؛ مانند استفاده از اپلیکیشن‌های نظارت و کنترل. به همین منظور در این مقاله ۱۰ مورد از بهترین برنامه‌ های کنترل والدین را معرفی کردیم. آیا شما تابحال تجربه کار با این برنامه‌‌ها را داشته‌اید؟ می‌توانید در پایین همین صفحه، نظرات خودتان را با ما به اشتراک بگذارید.

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

ردیاب محل سکونت شماره تلفن

شماره تماس گیرنده تلفن همراه به شما کمک می کند تا شماره تلفن جستجو و پیگیری، کد STD و ISD را بدون اینترنت داشته باشید. جستجوی هر شماره تلفن همراه بسیار آسان است، ردیاب شماره موبایل Live به شما پیشنهاد می دهد که مکان را انتخاب کنید و شماره تلفن را جستجو کنید.

آیا از شماره ناشناس تماس می گیرید؟ از شماره موبایل شماره شناسایی برنامه استفاده کنید تا از کدام شهر، دولت / اپراتور و شماره تلفن متعلق به آن باشد.
Live Mobile Number Tracker به شما کمک می کند تا هر شماره تلفن از جهان را ردیابی کنید. ردیاب موبایل، ردیاب محل سکونت تماس گیرنده، شماره تلفن همراه، ردیابی تماس تلفنی با تلفن در نقشه جستجوی شماره های تلفن همراه در حالت آفلاین و پیگیری تماس های موبایل، تماس های تلفنی، تماس گیرنده های ناشناخته با ابزار ردیابی تلفن همراه.

برنامه شماره 1 برای شماره تلفن همراه، شناسه تماس گیرنده و تلفن همراه موقعیت مکانی ردیاب شناسه تماس گیرنده و تلفن ردیاب اجازه می دهد تا شما را به جستجو و ردیابی هر شماره تلفن همراه و یا شماره تلفن ثابت در جهان است. شناسه تلفن همراه محل دقیق جغرافیایی را دنبال می کند.
مراجعه به شماره تلفن همراه شناسه تماس گیرنده زنده و ردیابی موقعیت مکانی است: ببینید که چه کسی تماس و شناسایی تماس های ناخواسته را از طریق شناسه تماس گیرنده با نام و موقعیت مکانی مشخص می کند.
 شناسه واقعی تماس گیرنده و ردیاب موقعیت مکانی: در تماس با صفحه نمایش تماس با افرادی که تماس گرفته اند و تماس های ناشناس دریافتی را از طریق شناسه تماس گیرنده با نام و مکان (کشور، ایالت، شهر و اپراتور) مشاهده کنید.

پیگیری هر شماره تلفن همراه از کل هند، آمریکا، کانادا، پاکستان. مسدود کننده تماس: مسدود کننده تماس گیرنده به شما این امکان را می دهد که از تماس های ناخواسته نظیر telemarketers، تماس گیرندگان هرزنامه، تقلب و غیره جلوگیری کنید.
جستجو آنلاین: شما می توانید شماره تلفن همراه را نشان می دهد، شناسه تماس گیرنده، ردیاب تلفن همراه، کد STD، کد ISD بدون اینترنت را نشان می دهد. شماره تلفن همراه تنها برنامه ای است که موقعیت مکالمه تلفنی هر تماس گیرنده در صفحه تماس را نمایش می دهد. بهترین برنامه ردیاب موبایل.

ردیاب شماره تلفن به شما کمک می کند شماره تلفن های موبایل و شماره خطوط زمین را از سراسر جهان ردیابی کنید. برنامه شماره 1 برای شماره تلفن همراه، شناسه تماس گیرنده و تلفن همراه موقعیت مکانی ردیاب.
– ویژگی های کلیدی –

✔ آهنگ هر شماره تلفن همراه از سراسر جهان و محل بر روی نقشه.

✔ تماس های بلوک از ناشناس، شماره تلفن همراه ناخواسته و تماس گیرندگان.

✔ یافتن STD کد، کد ISD.

✔ نشانگر موقعیت مکالمه تماس گیرنده در صفحه تماس را نشان می دهد.

✔ تعیین شماره تلفن همراه، اپراتور، شهر و دولت.

✔ نشان می دهد اطلاعات تماس گیرنده در هنگام تماس های ورودی و خروجی.

✔ برنامه تماس گیرنده موقعیت مکانی ردیاب برای آندروید خود را.

✔ برنامه ردیابی محل تماس گیرنده کاملا آفلاین است.

✔ شناسه تماس گیرنده – به شما کمک می کند قبل از پاسخ دادن به تماس گیرنده تماس بگیرید.

✔ بهترین نرم افزار تماس محل سکونت برای تلفن همراه خود را.

✔ پیگیری موقعیت تماس گیرنده با این برنامه.

✔ تلفن همراه تلفن همراه شماره موبایل رایگان شماره موبایل خود را برای تلفن همراه خود.

✔ نمایش محل در نقشه گوگل.

✔ شماره موبایل برنامه یاب کاملا آفلاین است.

نکته: این برنامه مکان مکانی واقعی / موقعیت جغرافیایی تماس گیرنده را نشان نمی دهد. تمام اطلاعات مکان تنها در سطح ایالت / شهر است.
 

keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا