برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دوربرنامه های هک گوشی برای اندروید و ایفونبهترین برنامه های هک گوشی اندرویدی آیفون

ردیابی با پیامک از طریق نرم افزار

آیا ردیابی گوشی با پیامک ممکن است؟ هر فردی حتی یکبار در عمر خود ممکن است گوشی خود را گم کرده باشد و یا جایی گوشی خود را فراموش کند. در آن زمان خیلی سخت است زیرا دیگر هیچ دسترسی به گوشی خود ندارید و شاید تماس ها و پیامک هایی که برایتان می آید بسیار مهم باشد و نیاز داشته باشید به آنها دسترسی پیدا کنید و یا به دلایلی موفق نشود گوشی را پیدا کند. نرم افزار هایی که امروزه در جهت ردیابی گوشی همراه آمده اند بسیار به این افراد کمک می کند که با سریع ترین حالت ممکن و بدون نیاز به کاری تنها با یک نرم افزار مشکل را حل کنند.

راه های کنترل واتساپ همسر

ردیابی و کنترل گوشی با پیامک 

از زمانی که گوشی همراه یا موبایل در بین مردم رایج شد مشکل گم کردن و یا فراموش کردن گوشی همراه در بین مردم معضل بسیار بزرگی بود زیرا ممکن است برخی نیاز به اطلاعات گوشی خود داشته باشند در آن لحظه و یا بخواهند گوشی را قفل کنند تا در صورت سرقت کسی نتواند از اطلاعات گوشی آنها استفاده کند. پس از سال ها تلاش نرم افزاری به بازار آمد تا تمام این مشکلات را از طریق پیامک در گوشی دیگری بتواند حل کند. البته استفاده از این نرم افزار تنها به این مسائل ختم نمی شود و دیگر وارد حریم خانواده ها هم شده است که از آن استفاده می کنند.

شاید این سوال پیش آید که اگر بخواهیم مدام از این نرم افزار استفاده کنیم هزینه پیامک هایی که برایمان می آید چقدر است؟ باید گفت که یکی از مزیت های این نرم افزار این است که هیچ هزینه ای برای ارسال این پیامک ها از شما گرفته نمی شود پس در نتیجه اگر در موقعیت بعد یا شرایط خاصی بودید که به طور مثال سیمکارتتان شارژ نداشت بدون هیچ هزینه ای برای شما بعد از درخواست پیامک ارسال می شود و یا حتی می توان گفت که هیچ نیازی به سیمکارت خودتان هم نیست و بدون سیمکارت هم مشکل شما رفع خواهد شد.


برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور


برنامه ردیابی گوشی

برنامه ردیابی گوشی

برنامه ردیابی و کنترل گوشی

برنامه ردیابی گوشی که با کمک پیامک انجام می گیرد تنها در یک گوشی که می خواهید نصب شده و به عنوان مدیر شناخته می شوید که می توانید تمام اطلاعات گوشی مورد نظر را از جمله پیامک ها و تماس ها زیر نظر داشته باشید. این اطلاعات در قالب یک پیامک برای شما می آید.

این برنامه که هم می توان برای گوشی های اندروید و هم می توان در گوشی های ios از آن استفاده کرد این قابلیت را دارد که به کاربر در جهت پیامک مشکوک و شماره پرمصرف هشدار دهد در میان کاربران بسیار محبوب شده است. افراد می توانند نرم افزار ردیاب گوشی را تنظیم کرده تا هرچند ساعت یکبار با توجه به ساعت خاصی که تنظیم کرده اند برایشان پیام های مربوطه بیاید.

قابلیت ها و ویژگی های برنامه ردیابی و کنترل گوشی  

نرم افزار برنامه ردیابی گوشی دارای قابلیت های بی شماری است که در ذیل به چندی از آنها اشاره شده است:

  • تنظیمات پیشرفته با قابلیت های فراوان
  • بدون نیاز به نصب بر روی هر دو گوشی
  • ارسال تماس های ورودی و خروجی به مدیر
  • امکان مخفی سازی در گوشی و نمایش دوباره آن با زدن یک کد
  • گزارش سه تماس آخر با تمام جزئیات
  • امکان دایورت کردن تماس ها و پیامک ها و لغو دوباره آن
  • ردیابی گوشی در صورت نیاز تنها از طریق نقشه
  • ردیابی گوشی با کمک یک پیامک
  • امکان گزارش پیامک های خوانده نشده برای مدیر
  • مشاهده سیمکارت قرار داده شده سارق داخل گوشی تنها با ارسال یک کد
  • ایجاد کردن لیست سیاه برای شماره های مورد نظر

ردیابی و کنترل گوشی با پیامک 

ردیابی و کنترل گوشی با پیامک

برنامه نرم افزار ردیابی برای والدین

متاسفانه این برنامه در بین والدین بسیار محبوب شده است و برای زیر نظر داشتن فرزندان خود و در جریان قرار گرفتن در مورد ارتباطات فرزندانشان این برنامه را در گوشی فرزندان خود نصب می کنند و از تمام تماس های ورودی و خروجی و پیامک هایی که برای فرزندانشان می آید با خبر می شوند. نباید فراموش کرد که نرم افزار ردیابی گوشی در بین زوج ها برای کنترل همدیگر نیز بسیار محبوب شده است.

اکثر فرزندان با توجه به اینکه این نرم افزار قابلیت مخفی شدن در منوی گوشی را دارد و بدون هیچ علامت، آلارم و یا پیامی است از آن باخبر نمی شوند. به نوعی به این نرم افزار، نرم افزار مراقب از  خانواده نیز شناخته می شود.

برنامه ردیابی گوشی برای والدین

برنامه ردیابی گوشی برای والدین

چرا استفاده از نرم افزار ردیابی و کنترل گوشی ؟

خارج از تمام قابلیت های برتری که برای افراد جهت کنترل گوشی خود زمانی که به دور از دسترس است و یا زیر نظر داشتن فرزندان، همسران خود دارد که در بالا ذکر شد این نرم افزار بسیار راحت دانلود در گوشی نصب می شود و نیاز به آموزش خاصی ندارد.

بعضا کارمندان ادارات و یا شرکت ها در کار خود کمکاری می کنند یا در ساعات کاری از محل کار خود بدون اجازه بیرون می روند که باعث کاهش راندمان کار شرکت و یا اداره می شوند که مدیران در آن صورت ترجیح داده اند تا در گوشی تمام کارکنان نرم افزار ردیابی گوشی نصب شود تا کارمندان در ساعات اداری بیرون از محل کار نروند و ورود و خروجشان مشخص باشد. این قابلیت به اینگونه عمل می کند که اگر فردی بیرون از محلی که باید باشد برور برای مدیر و یا رئیس خود پیامکی می رود و او را با خبر می کند.

چرا استفاده از نرم افزار ردیابی و کنترل گوشی ؟

چرا استفاده از نرم افزار ردیابی و کنترل گوشی ؟

ردیابی گوشی افراد سالمند

می توان گفت نرم افزار ردیابی گوشی بسیار به افرادی که دارای سالمند در منزل خود هستند و نگران سلامتی آنها در بیرون از خانه می باشند کمک کرده است. برخی افراد، سالمندان کم توانی در منزل دارند که دوست دارند به نوعی مانع استقلال آنها نشوند اما از دور مراقب سلامتی آنها باشند که نرم افزار ردیابی گوشی به کمک پیامک هشدار دهنده گزینه خوبی برای آنها می تواند باشد.

برخی دیگر دارای سالمندانی در منزل خود هستند که بیماری هایی مانند آلزایمر دچار شده اند و هرچقدر هم که مراقب آنها باشند باز ممکن است تحت اتفاقات ناگواری گم شوند و یا بدون اطلاع از منزل بروند که در این صورت با نصب کردن نرم افزار ردیابی گوشی که می توانند در جیب آنها بگذارند موقعیتشان را زود شناسایی کرده و به دنبالشان بروند.

ردیابی و کنترل گوشی با پیامک موضوعی می باشد که اکثر افراد به دنبال آن هستند. اکنون با SPY24 همراه باشید تا شما را با یکی از اپلیکیشن های ردیابی و کنترل گوشی آشنا کنیم.

✔️ اگه گوشی خود را در محل کار یا منزل جا گذاشته اید دیگر نگران تماس و پیامک های از دست رفته خود نباشید. زیرا با نصب این برنامه فوق حرفه ای می توانید در پنل کاربری خود به تمام تماس ها و پیامک های خود دسترسی داشته و تک تک آن ها را کنترل و مدیریت کنید.

✔️ اگه گوشی شما به سرقت رفته و یا این که آن را گم کرده اید، با این برنامه خیلی راحت می توانید محل دقیق گوشی خود را ردیابی و آن را پیدا کنید. با نصب این برنامه بر روی موبایل خود می توانید با ارسال یک پیامک از موبایل خود بخواهید تا دستورات مورد نظر شما را از راه دور اجرا کند.

قابلیت های ویژه برنامه ردیابی و کنترل گوشی با پیامک :

  • بدون نیاز به نصب بر روی هر دو گوشی
  • ارسال تماس ها و پیامک های ورودی و خروجی به مدیر
  • ردیابی گوشی گم و یا مفقود شده بر روی نقشه
  • کنترل گوشی با پیامک های دستوری و از پیش تعریف شده
  • کنترل و ردیابی گوشی فقط توسط ارسال یک پیامک SMS
  • مشاهده شماره سیم کارت قرار داده شده سارق در گوشی
  • درخواست شماره سارق با ارسال یک کد
  • ایجاد لیست سیاه یا مسدود کردن شماره های مورد نظر
  • دایورت یا انتقال پیامک ها از راه دور و یا لغو آن ها
  • دایورت یا انتقال تماس ها و یا لغو دایورت با یک پیامک
  • گزارش سه تماس آخر (شماره ، تاریخ ، ساعت)
  • گزارش تعداد پیامک های نخوانده شده و شماره سه پیامک نخوانده آخر
  • تنظیمات پیشرفته با قابلیت های فراوان
  • مخفی سازی برنامه در منوی گوشی و نمایش مجدد آن فقط با یک کد

دانلود نرم افزار ردیابی و کنترل گوشی با پیامک

SPY24 یک سامانه نرم افزاری موبایل با نصب بسیار آسان است که با نصب آن روی تلفن همراه خود و یا فرزندانتان به شما این امکان را می دهد تا با استفاده از قابلیت کنترل از راه دور گوشی تلفن همراه و بدون هیچ گونه حساسیتی، تمام فعالیت های گوشی خود و یا فرزندان خود را تحت نظر بگیرید و از دغدغه های فکری و یا آشفتگی های روحی خود رهایی بیابید و لحظه به لحظه مراقب فرزندان خود باشید تا از آسیب های احتمالی پیشگیری به عمل آورید. هم اکنون می توانید برنامه کنترل گوشی با پیامک را از لینک زیر دانلود نمایید.

همین حالا شروع به نظارت کنید

حرفه ای ترین سامانه نظارت و کنترل گوشی های هوشمند

SPY24 عنوان سامانه نرم افزاری قدرتمندی است که به منظور مدیریت پیامک های گوشی تلفن همراه ، کنترل فرزندان ، ردیابی گوشی موبایل مفقودی ، کنترل تماس ها ، شبکه های اجتماعی ، تصاویر ، وب گردی و ..طراحی شده است و به شما این امکان را می دهد تا به سادگی و با داشتن کمترین دانش فنی بتوانید از خدمات سامانه بهره مند شوید.

keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا